• Haha kennen jullie die Harry look a like? http://www.youtube.com/watch?v=u0EvKkroWpY
    Ik was net aan het videochatten op omegle, met hem! Haha! Hoe grappig!

    Wou ik even met jullie delen.


    SHABOOYA

    Ah, wat schattig!


    Vreemd genoeg doet hij mij aan Rob Madge denken, dankzij zijn stem.
    Maar niemand hier weet wie dat is, dus dit is totaal irrelevant.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2013 - 0:11 ]


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Aahhww wat een cutie <33 hij lijkt wel een beetje op harry, maar soms als hij lacht niet meer. Toch is hik te leuk (: whahaj


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lijkt me eerlijk gezegd wel leuk. ;p
    Ik krijg op omegle enkel vulgaire types.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Hij ziet er wel schattig uit.
    Ik had wel een iets hogere stem verwacht bij het zien van zijn gezicht..


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.

    Ik wil niet gemeenzijn ofzeu maar ik vind hem eng en zoveel lijkt het toch ook weer niet Hazza?


    ×Berlimirangabanmelimarnoemarkaylineranstalviegai×She walks in starlight in another world×

    Ik snap niet wat er zo geweldig is aan Omegle. Een meisje bij mij op school had mijn laptop op school eens gepakt en op die site gegaan. Het eerste wat ik zag was een grote zwarte lul. Het ergste was dan nog dat de mannen van de ict met ons mee konden kijken op onze laptops. Ik schaamde me kapot. Sindsdien moet ik niks meer van die site weten.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Sorry voor het extra bumpen maar hij is echt schattig! En hij lijkt inderdaad op Harry.


    Physics is awesome

    ie lijk zoveel op Harry zeg :O
    Maar Harry is veel cuter en hotter (wbw):Y)


    -

    Kun je een echte link plaatsen? Ik kan er zo niet op klikken of iets met ipad.

    Edit;heb het al

    [ bericht aangepast op 17 juni 2013 - 22:46 ]


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    Kun je een echte link plaatsen? Ik kan er zo niet op klikken of iets met ipad.

    Klik hier

    [ bericht aangepast op 17 juni 2013 - 22:47 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CURLYMONSTER schreef:
    Kun je een echte link plaatsen? Ik kan er zo niet op klikken of iets met ipad.


    Klik


    -

    Dit slaat helemaal nergens op. Hij lijkt er helemaal niet op en die ogen alleen al, nee gewoon niet. Ophef om niets.


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    Dit slaat helemaal nergens op. Hij lijkt er helemaal niet op en die ogen alleen al, nee gewoon niet. Ophef om niets.

    Ik vind wel dat hij erop lijkt :Y) Beide even lelijk.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik vind wel dat hij erop lijkt :Y) Beide even lelijk.


    Oh you are so mean ;p. Die haren alleen zijn ongeveer hetzelfde maar ik vind hem wel lelijk zoals je zegt. Harry daar in tegen is goddelijk. :Y)

    [ bericht aangepast op 17 juni 2013 - 23:00 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Lootus schreef:
    Aahhww wat een cutie <33 hij lijkt wel een beetje op harry, maar soms als hij lacht niet meer. Toch is hik te leuk (: whahaj


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa