• Haha kennen jullie die Harry look a like? http://www.youtube.com/watch?v=u0EvKkroWpY
    Ik was net aan het videochatten op omegle, met hem! Haha! Hoe grappig!

    Wou ik even met jullie delen.


    SHABOOYA

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik vind wel dat hij erop lijkt :Y) Beide even lelijk.


    That was mean, haha.

    OT: Nou, ik vind dus wel dat hij op hem lijkt. Zelfde haren, kuiltjes in wangen. En met die kleren lijk die dus wel op em.


    -

    WildSprinkle schreef:
    (...)

    That was mean, haha.

    OT: Nou, ik vind dus wel dat hij op hem lijkt. Zelfde haren, kuiltjes in wangen. En met die kleren lijk die dus wel op em.


    Heb je die ogen wel goed bekeken ? Die ogen zorgenden al voor dat het geen look a like is. En kleren aantrekken kan iedereen.


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)

    Heb je die ogen wel goed bekeken ? Die ogen zorgenden al voor dat het geen look a like is. En kleren aantrekken kan iedereen.


    Zijn ogen zijn wel lelijk bruin.


    -

    WildSprinkle schreef:
    (...)

    Zijn ogen zijn wel lelijk bruin.


    Zijn ogen zijn gewoon lelijk.


    Pretty is just a pretty word.

    Ik vind hem schattig eng. Sorry voor het bumpen.


    Physics is awesome

    Ik heb nooit begrepen wat mensen nou zo aantrekkelijk aan die Harry vinden (meen ik serieus, als iemand het wil uitleggen mag dat.)


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    Ik heb nooit begrepen wat mensen nou zo aantrekkelijk aan die Harry vinden (meen ik serieus, als iemand het wil uitleggen mag dat.)


    Ik las laatst dat Harry zijn gezicht vrij herkenbaar is oftewel de meeste mensen herkennen iets in zijn gezicht wat iemand anders ook heeft maar die zij dan kennen. Daardoor vinden mensen hem knap. Ik weet niet of dat klopt maar dat heb ik gelezen.


    Physics is awesome