• Ik heb niet echt een introductie. Dit topic is aangemaakt in verband met reacties op het topic "The Pokémon Games". Ik zag dat er diverse mensen waren die het wel leuk zouden vinden als er zo'n topic kwam. Dus hier is hij (: Mijn idee was om gewoon het verhaal van de serie en films te volgen: Een paar trainers die in de Contest willen uitblinken, en een paar trainers die de Gymbadges willen verzamelen. Ze gaan in 1 groep. Ik sta open voor commentaar.


    Trainers:
    - Violet Aisha Hastings || Helium.
    - Cayleigh Abbygail Cleveland || Glucio.
    - Hayden Harris || Seaver
    - Fiora Myla Grey || Mavis
    - Rain Morales || Sofinite
    - Jillana Rose Avery || Malino
    - Aiden Jace Montoya || Malino
    - Tom Harris || Seaver
    - James Drew Polizzi || Malino
    - Oliver Emmett || Tolkienn
    - Arthur Joy Lepoid || Nyan
    - Jade Rae Dawn || HurtedHeart

    Regels:
    ~ Geen Mary-Sue's of Gary Stu's
    ~ Minimaal 4 regels volschrijven
    ~ Naamsverandering doorgeven
    ~ +16 toegestaan
    ~ Off-Topic tussen haakjes, maar het liefst in het Praattopic
    ~ Max 3 rollen per account
    ~ Zeggen als je een langere tijd wegbent.
    ~ Gelieve niet te snel.


    De wereld van pokemon.

    Medetopicbeheerder: Seaver.

    Praattopic.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2013 - 18:30 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Cayleigh Abbygail Cleveland

    Terwijl Jade over al haar pokemon iets vertelde, blijkbaar moest ik vooral oppassen voor de grappen van haar Misdreavus, viel het op dat Bayleef en Axew beiden net bepaald verlegen waren en ze het dus snel goed met elkaar konden vinden. In ieder geval eentje die al vrienden heeft gevonden, ging er door mijn hoofd heen en mijn mondhoeken krulden weer wat omhoog. Vooral toen ik zag dat Jade er vertederd naar glimlachte. Bayleef was wat dat betreft redelijk makkelijk, hoewel ze andere pokemon soms ook flink kon irriteren en dat zorgde nog wel eens voor onenigheid.
    'VOLGENS MIJ KUNNEN WE VERTREKKEN.' Ik keek om mij heen en vond in de groep een meisje met een muts op en een grote Torterra bij zich. Blijkbaar was ze het zat om nog langer te wachten en had ze gekeken of iedereen er was. Ik ging ook even iedereen langs om het te controleren en kwam tot de conclusie dat ze gelijk had; we waren compleet. Ik nam mijn pokebals weer in mijn handen en liet Houndoom, Vaporeon en Mareep terugkeren. Ik liet Bayleef er maar gewoon uit, aangezien ze een hekel had aan haar pokebal en toch lekker aan het spelen was met Axew. Ik knielde wel nog even bij de twee neer.
    'Je mag gaan en staan waar je wilt, maar blijf je wel dichtbij genoeg, zodat ik je nog kan zien?' vroeg ik aan de pokemon, die haar kop even tegen mijn wang hield en vervolgens een "Leef" liet horen die aangaf dat ze het begrepen had.


    Happy Birthday my Potter!

    Arthur Joy Lepoid
    'VOLGENS MIJ KUNNEN WE VERTREKKEN.'hoorde ik Violet roepen en ik keek op.
    Ze zat op haar torterra en kon zo alle mensen zien. We waren er waarschijnelijk allemaal nu ,dus ik vond het best dat we gingen vertrekken.Ik stond op en pak mijn pokéballs uit om vervolgens mijn pokémon terug te roepen ,behalve Dewott.
    Ik keek even naar Violet die omvergelopen was van haar pokémon en ik grinnikte zacht aangezien het er best grappig uitzag.
    'Mag Arthur ook?' vroeg ze vervolgens aan haar Torterra die het geen probleem leek te vinden.
    'Wil je?' vroeg ze me dan en ik glimlachte ,waarna ik knikte.
    Het lijkt me vet gaaf om op een Torterra te zitten.Dewott is voor me komen staan en maakt een gebaar dat hij vroeger ook altijd deed toen hij een Oshawott was.
    Ik til hem op en houd hem in mijn armen. Nu is hij wel veel zwaarder dan vroeger.
    Ik ga naar Violet en haar pokémon toe en sta daar dan.Ik had wel geen flauw idee ,hoe je op een Torterra moest zitten."Euhm ,mag ik gewoon zitten of?..."vroeg ik haar dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jade Rae Dawn
    'VOLGENS MIJ KUNNEN WE VERTREKKEN!' Hoorde ik een meisje roepen met een muts op. Ik keek naar Dragonite die naar me toe liep. Ik glimlachte. Dragonite's waren qua intelegentie makkelijk even slim als ons. Zebstrika loert om zich heen en ik zucht. 'Doe eens rustig aan. Niemand gaan mij jou of de andere pijn doen.' Zeg ik vriendelijk. Zebstrika kijkt me aan en laat zijn hoofd hangen. Ik grinnik en aai het dier en laat hem dan terugkeren. Net als Blastoise die ik een aai over zijn koppie geef. Ik zoek Misdreavus, maar zie haar niet naast me. Ik geef mezelf even een face palm. Ik zoek en zie haar bij mensen in de zakken voellen. 'Miss.' Zeg im streng. Ze schrikt ervan en ik grinnik. 'terug stoppen en terug komen jij' Zeg ik. Ze doet de spullen terug zoals het eten van de voorbijgangers terug in de zakken en zweeft terug. Ik grinnik en keer haar terug. Dragonite liet ik niet in zijn bal en axew komt maar me toe gerent. Ik grinnik als ik zie dat hij op me klimt en ik til hem op. Hij brabbelt wat ennik glimlach. Ik zet hem om mijn schouder en hij klimt met moeite op mijn hoofd. Ik grinnik en kijk Dragonite aan. 'Doe maar wat je niet laten kunt.' Zeg ik vriendelijk waardoor hij een klein gemurmel laat hkren en optrekt. Hij blijft wel boven oms, maar ik ken dragonite. Hij hield gewoon veel van vliegen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Violet Aisha Hastings.
    Hij knikte glimlachend, en tilde daarna zijn Dewott op. Hij loopt naar Torterra, maar lijkt dan te aarzelen. 'Euhm, mag je gewoon zitten of?...' vroeg hij. Ik lachtte naar hem. 'Misschien is het slimmer als je eerst Dewott op Torterra zet, dan doe ik Luxray, Eevee, Vulpix en Altaria in hun PokeBalls.' zei ik. Ik pakte ze uit mijn riem en liet mijn Pokemon er vervolgens een voor een in verdwijnen. Toen ze er allemaal in zaten, stak in mijn hand uit naar Arthur, die ik met wat moeite op Torterra haalde. 'Maak het je gemakkelijk.' grapte ik, terwijl ik tegen de boom aan ging zitten. 'Welke kant moeten we eigenlijk op?' Ik haalde een kaart uit mijn rugzak, die ik uitvouwde. We waren nu in Nimbasa. 'We zouden naar Castelia, toch?'vroeg ik aan Arthur.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Fiora Myla Grey
    'Sommigen van mij waren echt een pain the ass... Pichu nog steeds... Maar ik zou niet zonder hem kunnen' zei Oliver. Hij keek even naar zijn Pichu die dikke vriendjes geworden leek met mijn Gengar. Ik merkte dat hij op zijn lip beet, maar ik negeerde het. Bijten op de lip deed ik vroeger ook. Vooral als ik stress had of niet wist wat te doen. Dus daarom vond ik het ook zo vervelend voor hem. 'Ik vraag me af waar we de nacht door zullen brengen' zei hij. 'Denk je dat het net zoals vroeger onder de open lucht zal worden of denk je dat iedereen een tentje heeft meegenomen?' Hij grijnsde even. 'Ik heb in ieder geval wel een klein tentje mee ja, voor als het te koud wordt om buiten te slapen' zei ik. 'Volgens mij kunnen we vertrekken!' roept een meisje. Vrijwel direct roep ik al mijn pokemon terug behalve Gengar, want die mag gezellig naast mij blijven lopen. 'Kom je, reisgenootje?' vroeg hij. Hij hield zijn armen op zodat ik de mijne erin kon haken. Ik deed dit en zag gelijk een jaloerse blik van Gengar. Hij trok aan mijn andere arm en hield die stevig vast. Ik lachtte. Dit zou nog wel eens een geweldige reis kunnen worden.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2013 - 16:26 ]


    26 - 02 - '16

    Arthur Joy Lepoid
    'Misschien is het slimmer als je eerst Dewott op Torterra zet, dan doe ik Luxray, Eevee, Vulpix en Altaria in hun PokeBalls.'zei ze en ik knikte ,waarna ik Dewott op Torterra's rug zet.
    Als Violet haar pokémon in hun pokéballs zitten steekt ze haar hand naar me uit ,die ik aanneem en met wat moeite kreeg ze me erop.
    'Maak het je gemakkelijk.' grapte ze en ik glimlach even.
    Ik keek even naar Dewott die onderzoekend naar Torterra's rug zit te kijken.Ja een boom op een pokémon zag je niet vaak.
    'Welke kant moeten we eigenlijk op?'hoorde ik haar vragen en ik keek weer naar Violet.Net als ik wil antwoorden ,haalde ze al haar townmap uit en bekeek die even.
    'We zouden naar Castelia, toch?'vroeg ze en ik knikte.
    "We moeten eerste roete 4 passeren voor we bij Castelia City zijn ,roete 4 is een erg zanderig gebied en je kunt er ook erg verdwalen."zeg ik dan wat ik nog weet.
    Thuis had ik de hele map al bestudeerd en ik heb er ook veel over opgezocht. Ik was blij dat ik deze nog herinerde.
    Unova was voor zover ik onderzoek had gedaan een erg mooi land ,heel anders dan Hoenn.
    Ik neem mijn rugzak van mijn schouders en zoek achter mijn nota boekje en een potlood. Als ik die heb doe ik weer mijn rugzak om en begin wat in het boeke te krabbelen. Dit nota boekej gebruikte ik voor mijn onderzoek in trainer en pokémon,Ik begon wat op te krabbelen over de pokémon die ik nu gezien had en zette al een paar karakter eigenschappen van die pokémon bij.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [mijn topics
    ik ga zo mijn rol aan maken, mijn perso komt jullie later tegen]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Oliver Emett

    Fiora haakt haar arm door de mijne. Gelijk kijkt Gengar jaloers en pakt haar andere arm stevig vast. Fiora lacht even en ik grijns ook. "Geen zorgen Gengar. ik zal goed voor jullie zorgen" Ik knipoog als teken dat ik een grapje maak, dat omdat ik niet zeker ben van hoe Fiora over mij denkt. Zo volgen we de rest even. "Pichu!!" roept Pichu dan vrolijk, hij rent naar ons toe, pakt met zijn pootje die van Gengar en kijkt hem vrolijk aan. Even grinnik ik. Dan laat Fiora weten dat ze een klein tentje mee heb. "Ik niet" antwoord ik dan. "Ik heb niet eens een tent volgens mij" zeg ik fronsend. "dus als het regent of sneeuwt of koud is ben ik screwed grinnik ik. Ik kijk Fiora vrolijk aan, met mijn leukste lach, hopend dat ze er ooit voor zwicht. "Op naar het avontuur! mogen we mooie pokémon vinden, goede foto's maken, badges halen en veel lol hebben!"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Cayleigh Abbygail Cleveland

    Ik vertrouwde erop dat Bayleef niet gelijk in zeven sloten tegelijk zou lopen en hield mijn pas wat in. Zo passeerde alle trainers die achter mij hadden gestaan en gelopen mij en kwam ik uiteindelijk helemaal achteraan uit. Ik was niet iemand die foto's nam van de dingen die ik zag, maar wilde wel alles vastleggen. Daarom viste ik het dikke schetsboek uit mijn tas. Ik moest in Castelia maar een nieuwe kopen en deze naar huis sturen, want er waren nog welgeteld tien lege pagina's en mij kenende, zouden die snel gebruikt zijn. Vooral nu er zoveel te zien viel. De groep bestond uit wel tien trainers inclusief mijzelf met heel veel verschillende pokemon, wat er toch zeker, nu iedereen zo samen liep, leuk uitzag.
    Ik liet het potlood langs het papier strijken en legde alle basislijnen vast. Af en toe ging mijn blik nog wel even langs het pad, om niet te vallen, want dat zou wel heel jammer en onhandig zijn, maar ik keek toch vooral van mijn papier naar de groep en weer terug. Hoewel ik op het moment met niemand praatte, voelde ik mij toch geheel op mijn gemak. Iedereen zag er aardig en gezellig uit, wat mij het beeld van een probleemloze reis liet schetsen in mijn gedachten.


    Happy Birthday my Potter!

    Fiora Myla Grey
    'Geen zorgen Gengar. Ik zal goed voor jullie zorgen' zei Oliver en hij knipoogde. Gengar lachtte even. 'Pichu!' hoorde ik ineens achter me en ik zag dat Pichu het pootje van Gengar pakte. Die waren ook goede vrienden, dat was gewoon overduidelijk. Dat was gewoon echt goed te zien. Toen ik vertelde dat ik een tentje mee had, vertelde Oliver dat hij er geen had. 'Dus als het regent, of sneeuwt, of koud is ben ik screwed' grinnikte hij. Hij keek me aan met zijn leukste lach en ik lachtte terug. Hij was echt knap. 'En anders mag je wel bij mij in de tent' zei ik met een grijns terwijl ik hem in zijn zij porde. 'Op weg naar avontuur! Mogen we moie pokémon vinden, goede foto's maken, veel badges halen en veel lol hebben!' riep hij vrolijk. Ik glimlachte. Dat zou zeker gebeuren. Ik zou zeker weten erg veel lol hebben, vooral met hem en zijn mega schattige pokémon.


    26 - 02 - '16

    Oliver Emett
    "en anders mag je wel bij mij in de tent" zegt Fiora. "dankjewel dat is lief" zeg ik glimlachend. Het is fijn om zo'n backup te hebben. Het lieft sliep ik gewoon onder de sterren. Net zolang naar de mooie lucht staren tot je in slaap valt. Maar met regen is het wel heel naar, helemaal zonder beschutting. De grap die ik naar Gengar maakte was eigenlijk geen grap. Ik ben heel zorgzaam. Misschien wel net zoals hem. Toen ik zag dat Fiora er was, was er diep van binnen al duidelijk dat ik ervoor zou zorgen dat haar niks zou overkomen. Ik laat mijn arm losglijden en pak haar hand vast. Daar geef ik weer een zacht kneepje in. Nee haar zou niks overkomen, niet zolang ik er ben. Geld voor veel van de jongeren hier trouwens. "hoop je nog op bepaalde pokémon of badges?" vraag ik dan.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Fiora Myla Grey
    'Dankjewel, dat is lief' zei Oliver met een glimlach. Ik glimlachte terug. Dat was wel het minste wat ik kon doen na al zijn hulp en momenten dat hij voor me klaar stond. Ik kon er misschien ook wel zijn hart mee winnen, want eigenlijk was ik hem door de tijden heen wel erg leuk gaan vinden. Ik zag hem sowieso als meer dan een gewone beste vriend. Hij leek een soort zielsverwant, allebei hadden we dromen die we uit wilden laten komen. We hielpen mensen zoveel als we konden en ook hadden we beiden ons leven aan pokémons gewijdt. Hierdoor waren er al heel wat dingen die ons een goede match maakten, nu was het eigenlijk alleen nog maar afwachten of zijn liefde wederzijds was. Ik voelde dat hij zijn arm los liet glijden, mijn hand pakte en er een zacht kneepje in gaf. Toen schoot me te binnen dat het toch misschien wel wederzijds kon zijn, misschien vond hij me wel leuk! 'Hoop je nog op bepaalde pokemon of badges?' vroeg hij. Ik schudde mijn hoofd. 'Nou ja, alhoewel, ik zou wel een snorlax of een munclax willen. Ook streef ik niet echt naar badges, maar naar het leren van manieren om mijn pokémons zo goed mogelijk te verzorgen. Ik wil ooit mijn eigen restaurant beginnen met pokémons als ober. Het is ook Jigglypuffs droom' zei ik terwijl ik naar de lucht staarde. 'Al mijn pokémons hebben zo hun dromen en ik wil ze allemaal uit laten komen'


    26 - 02 - '16

    Oliver Emett
    Fiora schud haar hoofd. "Nou ja, alhoewel, ik zou wel een snorlax of een munclax willen. Ook streef ik niet echt naar badges, maar naar het leren van manieren om mijn pokémons zo goed mogelijk te verzorgen. Ik wil ooit mijn eigen restaurant beginnen met pokémons als ober. Het is ook Jigglypuffs droom" zegt Fiora terwijl ze naar de lucht staart. "Al mijn pokémons hebben zo hun dromen en ik wil ze allemaal uit laten komen" Ik knik even. "Dat is iets moois" Antwoord ik. "of mijn pokémon dromen hebben weet ik niet. Ze hebben het me nooit verteld. Ik neem aan dat als ze dat hadden, ze mij dat wel hadden verteld. Daarnaast vind ik het zelf een mooi iets, dat je er zelf alles aan doet om je pokémon hun droom te verwezelijken en ondertussen die van jou niet te verwaarlozen" zeg ik glimlachend en goedkeurend. "Ik vraag me af wat ik kan doen met mijn pokémon fotografie. anders word ik proffesor of kom ik in je restaurant werken" ik grijns even breed, kijk Fiora vrolijk aan voor ik naar de omgeving om ons heen kijk.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Fiora Myla Grey
    'Dat is iets moois' antwoordde Oliver. Ik glimlachte. 'Of mijn pokémon dromen hebben weet ik nie. Ze hebben het me nooit vertet. Ik neem aan dat als ze dat hadden, ze mij dat wel hadden verteld. Daarnaast vind ik het zelf een mooi iets, dat je er zelf alles aan doet om je pokémon hun droom te verwezelijken en ondertussen die van jou niet te verwaarlozen' zei hij glimlachend. 'Ik vraag me af wat ik kan doen met mijn pokémon fotografie. Anders word ik professor of kom ik in je restaurant werken' zei hij waarna hij breed grijnsde. Hij staart weer even naar de omgeving waarin we lopen. Het zag er prachtig uit. Alle bloemen waren net de grond uit gekropen en pokémons slopen door het gras vlak naast het pad waar we liepen. Opnieuw kreeg ik een flashback van het eerste moment met Gastly. Met zijn schaduwbal, die toen nog best wel zwak was, had hij geprobeert om mij te redden. 'Ik ben benieuwd wat voor een gymleader er in de volgende stad is en of ik nog wat kan opsteken van de wedstrijden die anderen gaan spelen' zei ik met een glimlach.


    26 - 02 - '16

    Oliver Emett
    "Ik ben benieuwd wat voor een gymleader er in de volgende stad is en of ik nog wat kan opsteken van de wedstrijden die anderen gaan spelen" Zegt Fiora met een glimlach en ik knik instemmend. "Mee eens. Ik ben niet eens mee voor de badges. Ik hoop gewoon nieuwe pokémon te ontdekken en op de foto te zetten" geef ik toe. Na een tijdje is Pichu het zat om te lopen en gaat op mijn schouder zitten. Dan toch niet en gaat op Fiora haar hoofd zitten. "En dat vraag je niet eens? brutale aap" Pichu slaat zijn armpjes over elkaar "Pichu pichu... Pich apichu" ik sta versteld en onbewust word ik nog rood ook. Hij bedoelde dat ik haar maar niet leuk moet vinden of haar vertellen. Ik haal hem van haar hoofd. "brutaal" mompel ik. "en nogjaloers ook- sorry hoor. zeg eeens sorry Pichu" hij weigertt en draait zijn hoofd weg. Ik zucht diep. "Sorry"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]