• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Bonacieux
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -Bonacieux
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bonacieux
    Hayden Fitch - jaimes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimes
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - Bonacieux
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimes

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimes
    Luna Day - jaimes
    Vanessa Elenore Woods - Bonacieux
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Bonacieux
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bonacieux
    Iris Charlotte Michaëls - Bonacieux

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bonacieux

    FAMILIES


    Don't be like the rest of them, darling

    Aw wat een leuke naam en ik blijf gewoon foreveralone.. Geloof me maar op mijn woorden.. Maar daarom ben ik nog wel blij voor jou (:

    Mich
    'Hoog gewoon om daar bij te komen,' mompel ik. 'Anders kan je me ook niet goed inzepen.' Drew drukt kusjes op mijn lippen en ik lik dan gewoon langs zijn lip zonder enige reden en kus hem dan niet terug. Ik trek een pruillipje en kijk Drew aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    Ik lach en trek mijn handen dan terug. 'Oke oke ik stop met inzepen.' Ik ga liggen en laat haar op mijn schoot plaatnemen.
    Mijn armen liggen om haar middel.

    [Neeeeeeeeeeeeeee Je blijft niet alleen!!!]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mich
    Ik ga bij Drew liggen. 'Ik wilde juist dat je me neer zou geven, aangezien je zo verdomd opwindend ben.' Ik zucht een keertje en maak het water wat warmer, aangezien ik erg vsn warmte houd. 'Ik kan nooit genoeg van jou krijgen.'

    [Maybe, maybe not]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    Ik lach zachtjes. 'Wel aangezien we een oneindigheid voor ons hebben zal dat geen probleem zijn.' merk ik iets droog op.
    Mijn handen strelen over haar heupen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mich
    'Dreewwww, ik wil meer dan alleen die streling over mijn heupen,' mopper ik tegen hem en kijk hem aan. 'Die oneindigheid duurt korter naarmate je me langer laat wachten,' zeg ik dan met een klein, ondeugend grijnsje.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    Ik rol met mijn ogen en laat mijn hand zakken naar tussen haar benen.
    Mijn vingers beroeren teder haar clitje en zaken nog iets meer naar beneden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mich
    Drew doet wat ik van hem vraag en ik glimlach tevreden. Zachtjes kreun ik en ik voel mezelf meer nat worden nog. Ik spreid mijn benen iets en mijn hoofd ligt tegen Drew's borstkas aan, mijn rug tegen hem aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    Ik glimlach en begin haar rustig te vingeren. Ik hou het water lekker warm zodat ze nog meer geniet en het water komt hoger te staan. Mijn lippen drukken kleine kusjes in haar hals.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mich
    Zachtjes kreun ik weer wat meer als Drew me begint te vingeren. Mijn armen liggen achter mij, om Drew's nek heen. Ik voel mezelf van binnen lekker warm worden en slaak een klein tevreden zuchtje. 'Mm, dit voelt goed,' zeg ik dan. Drew is zo lief, dat hij me mijn zin geeft.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    Ik glimlach lichtjes en probeer haar zoveel mogelijk te laten genieten. Het verbaast me wel iets dat het feit dat ik nu een demon mijn gevoelens voor haar niet heeft afgezwakt. Anders zou ik volgens mij al op jacht gewest zijn of ja als je ziet hoe Mich eerst was.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mich
    'Wacht,' mompel ik dan en leg mijn hand op zijn hand zodat hij tijdelijk stopt, maar nog wel in me is. 'Als ik straks klaar kom dan is het water niet meer schoon en ik lig heel lekker.' Dus met andere woorden, misschien is het beter als hij stopt met me te vingeren.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 23:27 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    'Oke zullen we vanavond uit gaan?' Vraag ik haar en kijk haar grijnzend aan.
    ik heb zin o eens dronken te worden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mich
    Ik draai me om naar Drew en knik dan. 'Ja, daar heb ik ook wel zin in,' zeg ik grijnzend. Gelijk zie ik al wilde plannen voor me, maar bedenk me dan dat ik samen met Drew ben, dus dat die plannen niet door kunnen gaan. 'Drew...' Begin ik dan, maar dan bedenk ik me toch. 'Nee, laat maar zitten.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    Ik kijk haar vragend aan. 'Wat is er Mich? Wat wilde je zeggen.'
    Mijn lippen banen een weg over haar hals.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mich
    'Het is niets,' mompel ik dan en kreun een keer zachtjes. 'Vergeet het maar gewoon.' Mijn handen strelen door zijn haar heen en mij nek is een beetje gestrekt zodat Drew er beter aan kan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.