• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Bonacieux
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -Bonacieux
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bonacieux
    Hayden Fitch - jaimes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimes
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - Bonacieux
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimes

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimes
    Luna Day - jaimes
    Vanessa Elenore Woods - Bonacieux
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Bonacieux
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bonacieux
    Iris Charlotte Michaëls - Bonacieux

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bonacieux

    FAMILIES


    Don't be like the rest of them, darling

    Mich
    Ik gooi ook het glaasje achterover, maar in plaats van het weg te zetten, laat ik het gewoon verdwijnen. Drew danst verder met me en ik trek hem dan nog dichterbij en begin hem uitgebreid te zoenen en ga ook met mijn tong zijn mond binnen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    Ik zoen haar maar al te graag terug. Mijn tong speelt een spel met de hare.
    Mijn handen glijden iets plagerig even over haar billen en glijden dan terug naar haar heupen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mich
    Glimlachend geniet ik van de kus en voel hoe Drew's handen even plagerig over mijn billen glijden. Ik grijns en laat mijn hand over zijn kruis glijden tijdens de zoen. In plaats van vlug en plagerig, doe ik het iets langzamer en langer. Dan gaat de hand weer terug naar zijn schouder.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    Ik grom even zachtjes om een kreun tegen te houden en zucht. Ze maakt me terug langzaam gek.
    Ik draai haar om zodat ze nu met haar kont tegen me aan schuurt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mich
    Er staat weer een grijns op mijn gezicht als ik hem hoor grommen. Wanneer hij me omdraait, waardoor ik met mijn kont tegen hem aan schuur, gaat mijn jurkje beetje bij beetje omhoog. Een andere jongen ziet het en ik knipoog naar hem als we oogcontact hebben.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    Nick
    'Nee, helaas niet, misschien moet je je haar laten groeien,' stelt ze lachend voor, 'Dan wordt je een hippie!' zegt ze en kronkelt van het lachen wanneer ik haar kietel. 'Pap! Nee!' zegt ze hikkent van het lachen en probeert mijn handen tegen te houden, wanneer dat niet lukt is ze plots weg en voel ik haar op mijn rug, 'Daar begin je aardig goed in te worden' zeg ik met een grijns.


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    Nick
    'Nee, helaas niet, misschien moet je je haar laten groeien,' stelt ze lachend voor, 'Dan wordt je een hippie!' zegt ze en kronkelt van het lachen wanneer ik haar kietel. 'Pap! Nee!' zegt ze hikkent van het lachen en probeert mijn handen tegen te houden, wanneer dat niet lukt is ze plots weg en voel ik haar op mijn rug, 'Daar begin je aardig goed in te worden' zeg ik met een grijns.


    Katherine García
    'Daar begin je aardig goed in te worden,' hoor ik papa zeggen en ik kan gewoon niet anders dan lachen. Ik prik hem in zijn zij. 'Ja, weet ik,' lach ik, 'werd ik dat nou ook maar met dingen voelen.' Op dit moment is papa Hayden vergeten, maar ik weet dat ik het gelijk zal voelen zodra ik aan haar denk.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Ze lacht en prikt me in mijn zij, 'Ja, weet ik' zegt ze dan vervolgens nogsteeds lachend, 'Werd ik dat nou ook maar met dingen voelen' Voegt ze er dan aan toe. 'Dat komt vanzelf wel' antwoord ik dan, 'Wil je ook wat anders toen dan je vader klieren?' Vraag ik haar dan met een lach, 'heb je honger?' vraag ik haar dan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Katherine García
    'Wil je ook wat anders doen dan je vader klieren?' vraagt papa dan met een lach. 'Heb je honger?' Gelijk schud ik mijn hoofd en blijf hem prikken. 'Pap, jij bent degene die begon met door mijn haren door de war te doen.' Ik kijk hem aan. 'Maar oké, ik heb wel honger ja. Wil je alsjeblieft eten voor me maken? De engelen lieten me dat nooit doen aangezien ze dat gevaarlijk vinden. Bang waren dat ik me zou snijden met een mes of me zou verbranden.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Ze blijft me in mijn zij prikken, en deze keer raakt ze net één van de wonden en maak ik een soort spastische beweging. 'Pap, jij bent degene die begon met door mijn haren door de war te doen.' zegt ze dan, 'Maar oké, ik heb wel honger ja. Wil je alsjeblieft eten voor me maken? De engelen lieten me dat nooit doen aangezien ze dat gevaarlijk vinden. Bang waren dat ik me zou snijden met een mes of me zou verbranden.' Zegt ze dan, 'Wil je me helpen eten maken?' vraag ik haar dan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Drew
    Ik schuur terug en dans zo verder. Ik grijns als ik zie hoe haar jurkje omhoog schuift. 'Ik ga nog wat drinken halen babe' zeg ik in haar oor en druk een kusje op haar lippen voor ik naar de bar ga.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Katherine
    Papa maakt een soort spastische beweging en ik lach zachtjes. 'Dat was een grappige beweging,' lach ik en prik dan nog een keer op dezelfde plaats. Papa vraagt of ik hem wil helpen met eten maken en ik knik dan vrolijk. Ik spring van de bank af en maak daarmee een salto. Ik sprong daar hoog genoeg voor dankzij de extra krachten die demonen hebben. 'Wat voor eten gaan we dan maken pap?'

    Mich
    Ik glimlach en kijk Drew na als hij naar de bar loopt. Ineens word ik aan mijn hand getrokken en ik sta dan met de jongen die daarstraks naar mij keek te dansen. Ik grijns even als ik de glimlach van de jongen zie, hij had duidelijk op deze kans gewacht. Ik leg mijn armen om zijn nek en hij zijn handen op mijn heupen en zo dansen we verder, dicht bij elkaar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Dat was een grappige beweging,' zegt ze lachend en prikt dan nog een keer bij de wond, ze knikt vrolijk als ik haar vraag of ze wil helpen met eten maken. Ik kijk toe hoe ze van de bank springt en daarbij een salto maakt 'Pas maar op dat je niet op je hooft beland' zeg ik, wanneer ze met beide voeten op de grond staat vraagt ze wat we gaan maken. 'Waar heb je zin in?' Vraag ik terug, om vervolgens een blik te werpen op mijn horloge om te zien dat het al best laat is. Avond eten dus. 'We kunnen pizza maken?' stel ik dan voor.


    Don't be like the rest of them, darling

    Katherine
    'Pas maar op dat je niet op je hoofd belandt,' waarschuwt papa me dan en ik knik dan. 'Ik ben voorzichtig en ik heb heel lang op turnen gezeten.' Ik doe een handstand en loop dan op mijn handen verder richting de keuken. 'Jaaaaa! Pizza!' zeg ik vrolijk. Ik kijk ondersteboven naar papa aangezien ik nog steeds op mijn handen loop.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Ik ben voorzichtig en ik heb heel lang op turnen gezeten.' Zegt ze dan, en ik merk op dat ik nogsteeds niet alles van haar weet. Ze maakt een handstand en loopt dan op haar handen verder naar de keuken. 'Jaaaaa! Pizza!' zegt ze vrolijk terwijl ze me ondersteboven aankijkt, ik loop met haar -zij nogsteeds ondersteboven- naar de keuken. Ik laat de benodigde dingen op het aanrecht verschijnen en kijk dan naar Katherine, 'Is er ook een mogelijkheid dat je weer op je voeten gaat staan? Of wil je ondersteboven je pizza maken en opeten?' Vraag ik haar met een grijns.


    Don't be like the rest of them, darling