• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Bonacieux
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -Bonacieux
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bonacieux
    Hayden Fitch - jaimes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimes
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - Bonacieux
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimes

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimes
    Luna Day - jaimes
    Vanessa Elenore Woods - Bonacieux
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Bonacieux
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bonacieux
    Iris Charlotte Michaëls - Bonacieux

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bonacieux

    FAMILIES


    Don't be like the rest of them, darling

    Drew
    Ik stop met kusjes geven. 'Zeg het me...' zeur ik zachtjes.
    'Of je krijgt geen kusjes meer.' Zeg ik speels.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Michelle
    'Maar ik wil nog wel kusjes,' zeg ik dan en kijk Drew aan. 'Oke, maar ga me nu niet boos of verdriet aan kijken nadat ik het verteld heb. Ik vroeg me gewoon af of je er oke mee zou zijn als ik misschien met een paar andere jongens zou zoenen. Ik weet het, dat hoor ik niet te vragen en ook niet te doen, aangezien ik nu met jou ben, maar het is gewoon iets van mijn oude gewoontes.' Ik kijk Drew aan. 'Het zou alleen maar voor deze avond zijn en jij kan ook gewoon met elk meisje zoenen. En dan aan het eind van de avond zijn we weer van elkaar. Maar ik snap het, domme vraag, vergeet het maar gewoon.'

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 23:50 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    {Ik dacht dat ze het goed zou opvatten?
    Mag Nick haar alles laten vergeten?}

    Nick
    'Dus je wilt er eigenlijk mee zeggen, dat je me altijd koelbloedig vindt?' Vraagt ze, 'Ik heb het toch geaccepteerd dat je een demon bent? En sorry dat een mensenleven je waarschijnlijk niet genoeg waard was. Of dat alleen Leslie dat waard was. Zij was ook eerst een mens en daarna een demon.' Zegt ze en ik zucht, zonder iets te zeggen. Aangezien echt iedereen de laatste tijd al mijn woorden anders opvatten, of ze verdraaiden in iets wat ik niet had gezecht of nooit bedoelt heb. 'Dat had je vanaf het begin al kunnen weten... Je bent echt een demon. Helemaal nergens goed voor en om mensen pijn te doen.' Zegt ze dan, en dat komt ergens best hard aan, ook al was het van de buitenkant niet te zien. Ik twijfel of ik gewoon niets zeg, of wel, of ik het gewoon over me heen zou moeten laten komen, 'Ja, ik ben een demon.' Antwoord ik dan simpelweg


    Hayden Fitch
    Nick zegt alleen maar dat hij een demon is en ik kijk hem aan. 'Sorry, dat was niet aardig van me om te zeggen,' zeg ik zachtjes en sla mijn ogen neer. 'I-ik kan het gewoon niet bevatten... Dat je het uitmaakt. Ik dacht dat je echt van me hield...' Ik slik een keertje en kijk naar de kruiden in mijn hand.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    Ik zwijg even en denk na over haar woorden. 'Je weet dat het niet goed zou aflopen he? Jij word jaloers, ik word jaloers, wij hebben ruzie.' zeg ik zachtjes.Het kan nooit goed aflopen maar ja.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mich
    Ik kijk hem aan. 'Als we beiden met een ander zoenen hebben we toch niets om jaloers over te zijn? En het is maar voor 1 avond.. We zijn dan toch dronken, dan gebeuren dat soort dingen,' zeg ik. 'Maar oke, dan niet.' Dan kan het alsnog zijn dat ik met een andere jongen zoen. Zo ben ik nu eenmaal als ik dronken ben.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    Ik druk een kusje in haar hals. 'Sorry lieverd, ik wil gewoon niet dat we ruzie krijgen of zo.' zeg ik zachtjes.
    En ik zou zoiezo jaloers worden ookal hang ik aan de lippen van een andere blondine of zo... zo zit ik in elkaar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes schreef:
    Aw wat een leuke naam en ik blijf gewoon foreveralone.. Geloof me maar op mijn woorden.. Maar daarom ben ik nog wel blij voor jou (:



    {No, you won't. You'll stay with me and Mitshy FOREVER (duivel)}

    Jaimes schreef:
    Van wat ik zie op je profielfoto lijk je me niet dik, geen enkel mens is echt dom en je ziet er ook mooi uit op je foto's... Dus als ze het echt denken dan hebben ze ongelijk!


    Same, & ik zou mijn ouders op zo'n moment ook gewoon gaan negeren
    & Voor james,
    You'll change your mind if you meet me x'D

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 10:34 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Jaimes schreef:
    (...)

    Hayden Fitch
    Nick zegt alleen maar dat hij een demon is en ik kijk hem aan. 'Sorry, dat was niet aardig van me om te zeggen,' zeg ik zachtjes en sla mijn ogen neer. 'I-ik kan het gewoon niet bevatten... Dat je het uitmaakt. Ik dacht dat je echt van me hield...' Ik slik een keertje en kijk naar de kruiden in mijn hand.


    Nick
    'Sorry, dat was niet aardig van me om te zeggen,' Zegt ze dan zachtjes en slaat haar ogen neer, 'Je hebt gelijk. Ik ben nergens goed voor.' Zeg ik zonder haar aan te kijken. 'I-ik kan het gewoon niet bevatten.. Dat je het uitmaakt. Ik dacht dat je echt van me hield...' zegt ze en kijkt dan naar de kruiden in haar hand, ik laat een glas water in mijn hand verschijnen en houd het haar voor.


    Don't be like the rest of them, darling

    Mich
    'Oke, als je het niet wilt,' zeg ik, 'dan doen we dat niet.' Ik glimlach eventjes naar Drew en zucht dan weer een keer zachtjes.
    ---- doorspoelen?

    Hayden
    'Nee, daar had ik geen gelijk in! Je bent namelijk hartstikke lief of was ... en je lacht hartstikke leuk en je bleef bij me terwijl ik die afschuwelijke pijn had...' Nick houdt me dan een glas voor. 'Het is echt over tussen ons he?' vraag ik zachtjes aan Nick en ik kan nog net voorkomen dat er een traan over mijn wang rolt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    -tot savonds? Ok-

    Drew
    Ik doe de kleren aan die ik had klaargelegd en ga met mijn hand nog eens door mijn haar.
    Ik neurie zachtjes en pak mijn tandenborstel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes schreef:
    Mich
    'Oke, als je het niet wilt,' zeg ik, 'dan doen we dat niet.' Ik glimlach eventjes naar Drew en zucht dan weer een keer zachtjes.
    ---- doorspoelen?

    Hayden
    'Nee, daar had ik geen gelijk in! Je bent namelijk hartstikke lief of was ... en je lacht hartstikke leuk en je bleef bij me terwijl ik die afschuwelijke pijn had...' Nick houdt me dan een glas voor. 'Het is echt over tussen ons he?' vraag ik zachtjes aan Nick en ik kan nog net voorkomen dat er een traan over mijn wang rolt.


    Nick
    'Nee, daar had ik geen gelijk in! Je bent namelijk hartstikke lief of was ... en je lacht hartstikke leuk en je bleef bij me terwijl ik die afschuwelijke pijn had...' Zegt ze, ik hoor de woorden maar geef er geen antwoord op. 'Het is echt over tussen ons he?' Vraagt ze zachtjes en wanneer ik naar haar kijk zie ik een traan in haar oog, die nog net niet over haar wang rolt. Ik slik, op zulke momenten.. Had ik eerder gewoon verdwenen, maar nu niet, 'Ja' Antwoord ik dan en kijk haar niet aan.

    {I got a sweet idea.. In de tweee generatie gaat Nick kijken hoe het met Hayden gaat, om te zien hoe ze verder is gegaan nadat Nick het haar allemaal heeft laten vergeten, misschien dat ze hem dan nog herkent? In iedergeval de gevoelens die ze voelt wanneer ze zijn gezicht ziet?}


    Don't be like the rest of them, darling

    {Kunnen jullie weer doen dat Jake weer kan praten? Dan kunnen we doorspoelen tot een paar dagen voor het huwelijk en dan kan Nick zeggen tegen Leslie dat hij haar wel weg wil geven (: }


    Don't be like the rest of them, darling

    Mich
    Ik pak het korte, zwarte, strakke jurkje en trek die aan. Mijn haren zijn los en gekruld. Ik breng een laagje mascara aan en ben dan wel klaar. Ik maak het mezelf gemakkelijk en verschijn bij Drew. Hij heeft zijn tandenborstel in zijn hand. 'Boe,' zeg ik dan en kijk naar hem.

    Hayden Fitch
    Nick kijkt me aan en waarschijnlijk ziet hij de tranen in mijn ogen. 'Ja,' zegt hij dan en ik knik kleintjes. 'Oke,' zeg ik en mijn stem is schor. Ik pak de kruiden en gooi die in het glas. Even wacht ik tot het een beetje gemengd is en dan drink ik het in een teug op. Ik voel dat er iets verandert en ook wat pijn, maar het is niet heel erg. En dan, al heel snel, voel ik me weer mezelf. Geen optimale zintuigen of het gevoel dat je meer kan.


    [JAAAAAA DAT DOEN WE! Doet me ook aan die film denken.... Beautiful Creatures.... Zo'n mooie film]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Ze knikt, zegt oke en gooit de kruiden in het glas, ze wacht even en drink het dan direct op. Ik pak haar hand vast en verschijn met haar terug naar school, daar blijf ik voor haar staan en kijk haar aan. 'Je zal je niets meer van dit alles kunnen herinneren, mij niet, wat je was niet.' Zeg ik dan, 'Mij zul je niet meer zien' Voeg ik er aan toe en verdwijn dan. Niet in mijn huis, maar buiten, tegen een boom, met nu pas het besef dat ik haar echt niet meer zal zien.

    {Die wil ik ook graag kijken :c Ga ik waarschijnlijk zometeen online kijken..
    Ik heb het boek (& het gelezen x'D) voordat ik wist dat er een film van kwam. }

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 12:25 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    ik oook Elllie xd

    Drew
    Ik schrik lichtjes als ze bij mij staat en glimlach dan voor dat ik verder ga met mijn tanden te poetsen.
    'Hi beauty.' glimlach ik dan als ik klaarben.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'