• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Bonacieux
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -Bonacieux
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bonacieux
    Hayden Fitch - jaimes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimes
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - Bonacieux
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimes

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimes
    Luna Day - jaimes
    Vanessa Elenore Woods - Bonacieux
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Bonacieux
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bonacieux
    Iris Charlotte Michaëls - Bonacieux

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bonacieux

    FAMILIES


    Don't be like the rest of them, darling

    Mich
    Ik grijns als Drew even schrikt en ik grinnik dan. 'Hi handsome,' zeg ik dan met een glimlach. 'Ik ben er helemaal klaar voor om dronken te worden. Dus zullen we gaan?'

    Hayden Fitch
    Nick pakt mijn hand en laat me dan weer op school verschijnen. Ik wil nog wat tegen hem zeggen, dat ik alsnog van hem houd, maar hij doet dan iets. Ik herhaal de woorden. 'Ik zal me niets meer van dit alles kunnen herinneren. Jouw niet, wat ik was niet. Ik zal je niet meer zien.' En dan kom ik weer bij zinnen en sta ik in mijn kamer. Even kijk ik verwart om me heen, maar dan loop ik gewoon naar mijn bed toe. Volgens mij heb ik straks met Emily afgesproken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Ze zei me na, en de woorden die ze uitsprak bleven ergens in mijn gedachten hangen. 'Ik zal me niets meer van dit alles kunnen herinneren. Jou niet, wat ik was niet. Ik zal je niet meer zien.' Herhaalden haar woorden zich in mijn hooft, maar het was gewoon het beste te doen, want niet alleen die woorden van haar zaten in mijn hooft. 'Je bent echt een demon. Helemaal nergens goed voor en om mensen pijn te doen' Ookal had ze het daarna ontkent. Ik blijf een tijdje tegen de boom zitten, kijkend naar het huis, de bomen, voordat ik naar binnen loop. Ik zoek Katherine op, die ik vind in de woonkamer op de bank en laat me naast haar neerzakken. 'Waar is Hayden?' Vraagt ze als ze met haar hooft op mijn voet gaat liggen 'Weg' Andwoord ik, 'Komt ze terug?' vroeg ze. En ik wist dit keer zeker dat ze kon voelen wat ik voelde. 'Nee, nu is het gewoon jij en ik speedy' Zeg ik met een glimlach en maak haar haar door de war.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ik lees Nick's post de hele tijd opnieuw :/ het is zo zielig :/]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Ik ga op bed.. Voel me niet lekker..}


    Don't be like the rest of them, darling

    Katherine Garcia
    Ik kijk op als ik papa hoor binnenkomen. Ik leg het boek weg wat ik aan het lezen was en ik ga met mijn hoofd op zijn voeten ga liggen. 'Waar is Hayden?' Aangezien ze eerst nog wel met hem was, dan pas vallen zijn gevoelens me op... Verdriet en pijn. 'Weg.' 'Komt ze terug?' 'Nee, nu is het gewoon jij en ik, Speedy.' Hij glimlacht, maar ik weet niet of ik het moet geloven of niet, zijn gevoelens vertellen me van niet maar ik doe gewoon net alsof ik het niet gevoeld heb. Ik glimlach terug. 'Pap! Niet mijn haar door de war,' zeg ik lachend. Ik kom overeind en laat me tegen hem aan vallen terwijl ik ook met mijn handen door zijn haar ga. 'Paybacktime,' lach ik en vraag niet naar Hayden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Beterschap Ellie <3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    Ik kijk nog een laatste keer in de spiegel en knik dan. 'Ik ben klaar babe.' glimlach ik.
    Ik neem haar hand vast en flits ons naar een club.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mich
    'Weet je dat je echt zo snel de dingen geleerd heb,' zeg ik tegen hem. Daarmee bedoel ik zijn demonkrachten. Zijn sterkte, het flitsen, alles. Alsof het bijna zo had moeten zijn dat Drew een demon werd, maar alsnog heb ik nog steeds veel spijt dat ik hem verandert heb. Ik kijk de club rond en grijns dan. 'Drank!'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    Ik antwoord niet e leid haar naar de bar. '6 schotjes' bestel ik.
    ik geef er mich 3 en giet de andere 3 zelf achterover.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes schreef:
    Katherine Garcia
    Ik kijk op als ik papa hoor binnenkomen. Ik leg het boek weg wat ik aan het lezen was en ik ga met mijn hoofd op zijn voeten ga liggen. 'Waar is Hayden?' Aangezien ze eerst nog wel met hem was, dan pas vallen zijn gevoelens me op... Verdriet en pijn. 'Weg.' 'Komt ze terug?' 'Nee, nu is het gewoon jij en ik, Speedy.' Hij glimlacht, maar ik weet niet of ik het moet geloven of niet, zijn gevoelens vertellen me van niet maar ik doe gewoon net alsof ik het niet gevoeld heb. Ik glimlach terug. 'Pap! Niet mijn haar door de war,' zeg ik lachend. Ik kom overeind en laat me tegen hem aan vallen terwijl ik ook met mijn handen door zijn haar ga. 'Paybacktime,' lach ik en vraag niet naar Hayden.


    Nick
    'Pap! Niet mijn haar door de war,' zegt ze lachend, ze komt overeind en laat zich tegen me aan vallen terwijl ze met haar handen door mijn haar ga. 'Paybacktime,' zegt ze dan lachend, 'Eigenlijk is er niet heel veel haar om in de war te doen he?' Vraag ik lachend waarna ik haar begin te kietelen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Mich
    Ik volg Drew en grijns als er drie shotjes voor mezelf verschijnen. Achter elkaar giet ik ze naar binnen en dan knak ik mijn nek en vingers. 'Klaar om te dansen,' knipoog ik naar Drew. Ik pak zijn hand en trek hem mee. Als we op de dansvloer zijn ga ik dicht tegen hem aan dansen.

    Katherine García
    'Nee, helaas niet, misschien moet je je haar laten groeien,' stel ik lachend voor. 'Dan wordt je een hippie!' Ik kronkel van het lachen als papa me kietelt. 'Pap! Nee!' Hik ik van de lach en ik probeer zijn handen tegen te houden. Als dat niet lukt, verdwijn ik gewoon en verschijn op zijn rug met mijn armen en benen om hem heen geklemd.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Nee, helaas niet, misschien moet je je haar laten groeien,' stelt ze lachend voor, 'Dan wordt je een hippie!' zegt ze en kronkelt van het lachen wanneer ik haar kietel. 'Pap! Nee!' zegt ze hikkent van het lachen en probeert mijn handen tegen te houden, wanneer dat niet lukt is ze plots weg en voel ik haar op mijn rug, 'Daar begin je aardig goed in te worden' zeg ik met een grijns.


    Don't be like the rest of them, darling

    Drew
    Ik dans met haar mee waardoor we niet veel later al aan het schuren zijn. Het valt me op dat ik nog niets van de schotjes voel, normaal zou ik me toch wel wat lichtjes voelen maar nu niet dus.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mich
    Ik glimlach en blijf tegen Drew aan dansen. Mijn blik is op hem gericht en er staat een glimlach op mijn gezicht. Dan laat ik twee shotjes verschijnen en geef er eentje aan hem. 'Waarschijnlijk ben je nog niet bekend met het feit dat demonen een sneller bloed systeem hebben of hoe dat dan ook heet. Je kan nu veel meer drinken.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    Ik glimlach bij haar woorden en gooi het schotje terug achterover. Ik zet het glaasje op een eenzaam tafeltje en dans verder met haar.
    Mijn handen liggen op haar heupen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'