• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Bonacieux
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -Bonacieux
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bonacieux
    Hayden Fitch - jaimes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimes
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - Bonacieux
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimes

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimes
    Luna Day - jaimes
    Vanessa Elenore Woods - Bonacieux
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Bonacieux
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bonacieux
    Iris Charlotte Michaëls - Bonacieux

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bonacieux

    FAMILIES


    Don't be like the rest of them, darling

    Katherine
    Papa loopt naast me mee, maar hij loopt wel normaal. Ik merk van mezelf op dat ik de hele tijd naar zijn gevoelens loop te speuren, hoewel hij zich nu heel normaal voelt. Ik vraag me af wat er gebeurt is met Hayden, dat het ineens over is. Er verschijnen dingen op het aanrecht 'Nee, die mogelijk is er niet.... Ja, oké, ik ga al recht staan, anders wordt mijn hoofd zo rood.' Ik giechel en ga dan weer recht staan. Ik haal een hand door mijn lange bruine haar en kijk vragend naar papa. 'Pizza is helemaal goed, maar wat moet ik dan doen?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:

    Mich
    Ik glimlach en kijk Drew na als hij naar de bar loopt. Ineens word ik aan mijn hand getrokken en ik sta dan met de jongen die daarstraks naar mij keek te dansen. Ik grijns even als ik de glimlach van de jongen zie, hij had duidelijk op deze kans gewacht. Ik leg mijn armen om zijn nek en hij zijn handen op mijn heupen en zo dansen we verder, dicht bij elkaar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Nee, die mogelijkheid is er niet.... Ja, oké, ik ga al recht staan, anders wordt mijn hoofd zo rood.' zegt ze giechelend en gaat weer op haar voeten staan. 'Pizza is helemaal goed, maar wat moet ik dan doen?' Vraagt ze, 'Je mag je eigen pizza maken, al moet ik eerst kijken of ik met mijn kookkunsten het deeg al voor elkaar krijg' zeg ik, ik had de gedachten aan Hayden en de rest allemaal naar achteren geschoven, gevoelens blokkeren.. Daar was ik goed in.


    Don't be like the rest of them, darling

    Drew
    Ik bestel een cocktail en een bier. Dan draai ik me om maar zie Mich nergens meer. Ik zucht en drink van mijn glas. Ah ik vertrouw haar dus er gebeurt vast niets. Een meisje met zwart haar die als een vlecht over haar schouder licht en een licht getinte huid komt naast me staan. 'Voor mij?'lacht ze wijzend op de cocktail. ik twijfel even maar Mich vind ik toch niet. 'Hier.' zeg ik dan gewoon en geef haar de cocktail.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Katherine
    'En als je net zo slecht kan koken als ik, want ik heb nog nooit gekookt, dan kunnen we altijd nog pizza bestellen,' zeg ik met een lief glimlachje. Ik ga op het aanrecht zitten en zorg er wel voor dat papa ruimte heeft om het deeg op te maken. 'Hoe kom je normaal aan eten? Of is het alleen het pizzadeeg wat je niet kan maken?' Ik kijk vragend naar papa.

    Mich
    Aangezien Drew nog niet terug is besluit ik gewoon met de jongen door te dansen. Toch zoek ik even en vind al snel Drew. Hij geeft een drankje aan een meisje en mijn ogen vernauwen licht. Dus zelf wil hij toch met anderen gaan zoenen, oke, hij doet zijn best maar. Ik kijk weer naar de jongen voor me en laat gewoon een drankje in mijn hand verschijnen die ik ik een keer op drink. Mm, de drank begint al te werken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    Ik praat rustig wat met Candice, dat is de naam van het meisje. Gewoon een normaal gesprek, geen geflirt of zo. 'Sorry maar heb je mijn vriendin toevallig gezien?' vraag ik haar en geef een beschrijving van Michelle. Ze denkt even na. 'Dat moet het meisje zijn die met Jack aan het dansen was.' zegt ze en glimlacht dan. Ik drink nog wat en ze begint dan vragen over Mich en onze relatie te stellen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mich
    Hoe langer het gesprek met dat meisje en Drew duurt, hoe meer ik drink. De jongen zelf heeft ook al aardig wat gedronken en ik ben nu ook al echt aangeschoten. Dit is het moment waarop ik eigenlijk weg moet gaan, aangezien ik tegen Drew heb gezegd dat ik niet met iemand anders zou zoenen, maar Drew heeft ook gezegd dat we samen uit zouden gaan. En dit is echt niet samen. Voordat ik überhaupt iets heb kunnen doen, zoent de jongen me en in een reflex zoen ik terug, maar dan duw ik hem van me af. 'N-nee, ik heb een vriendje,' mompel ik dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    Ik zie de ogen van het meisje groot worden en volg haar blik. Ik zie Mich en ook hoe een jongen haar kust. 'Ass.' sist Candice en springt op waarna ze zich een weg naar Jack baant. Ze balt haar vuist en slaat hem hard op zijn wang. Het meisje heeft pit. Ik kijk iets woedend naar zowel Mich als Jack en spring van mijn kruk. Ik stuur een berichtje naar Michelle. Beloftes betekenen blijkbaar niets voor je... Candice komt terug en kijkt me aan. Het lijkt alsof ze elk moment uit haar vel gaat springen. 'Zullen we ergens anders heen gaan.' zeg ik zachtjes en mijn stem klinkt gekwetst en kwaad, zoals ik me nu ook voel. Ze knikt en ik werp nog een blik op Mich, nu gekwetst. Ik loop met Candice naar buiten en we gaan naar een cafeetje waar we rustig kunnen praten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Michelle
    Ik schrik als ineens een meisje bij ons is en de jongen hard slaat in het gezicht. Ik trek een wenkbrauw op en ben gewoon even verward door de situatie. Ik heb de jongen weggeduwd, aangezien ik aan Drew dacht en heb gezegd dat ik niet met andere jongens zou zoenen. Dus ik heb niets gedaan... Ik voel ineens hoe mijn telefoon trilt en kijk met wazige ogen naar het berichtje. Drew... De tekst.. Ik kijk gelijk op in de richting van Drew en ik zie nog net zijn blik. Gekwetst. Het is niet eens mijn schuld! Hij loopt dan gewoon weg met het meisje en ik voel me kwaad worden. Zonder rekening te houden met anderen, verdwijn ik uit de club en laat me buiten verschijnen voor Drew en het meisje. Het meisje schrikt ervan, maar het boeit me niet eens. 'Ik heb heel die belofte niet eens gebroken!' zeg ik boos. Ik ben mede boos door de alcohol die al in mijn bloed zit. Het meisje is nog steeds bang doordat ik ineens verscheen en dat voelt goed.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    was Mich aar achternaam nu weer?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Fox (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Katherine
    'En als je net zo slecht kan koken als ik, want ik heb nog nooit gekookt, dan kunnen we altijd nog pizza bestellen,' zeg ik met een lief glimlachje. Ik ga op het aanrecht zitten en zorg er wel voor dat papa ruimte heeft om het deeg op te maken. 'Hoe kom je normaal aan eten? Of is het alleen het pizzadeeg wat je niet kan maken?' Ik kijk vragend naar papa.


    Nick
    'En als je net zo slecht kan koken als ik, want ik heb nog nooit gekookt, dan kunnen we altijd nog pizza bestellen,' zegt ze met een lief glimlachje en gaat op het aanrecht zitten. 'Zullen we eerst proberen hoe onze kook kunsten uitpakken?' vraag ik haar dan, 'Hoe kom je normaal aan eten? Of is het alleen het pizzadeeg wat je niet kan maken?' vraagt ze dan aan mij. 'Er zijn aardig wat dingen die ik wel kan maken, zoiets leer je toch als je een aantal jaar meegaat. Vaak laat ik de dingen die ik zelf niet kan maken verschijnen' Antwoord ik dan. Ik denk na en laat dan het pizza deeg verschijnen, ik zorg ervoor dat ik het in twee gelijke stukken verdeel en kijk dan weer naar Katherine. 'Denk je dat je een hele pizza op kunt?'


    Don't be like the rest of them, darling

    Drew
    'Terugkussen is ook deel van die belofte Michelle Fox.' zeg ik kort en draai me naar Candice. 'Rustig oke, je snapt het ook wel.' Ik zag Candice niet als een flirt zoals Michelle nu waarschijnlijk denkt, maar een vriendin. Iemand die nu hetzelfde doormaakt als ik aangezien Jack haar vriendje was.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Katherine
    Ik luister naar papa en knik dan. 'Dat is logisch, als ik ook voor mezelf moet koken en het lukt me niet, dan ga ik het gewoon laten verschijnen!' Papa laat dan alsnog het deeg verschijnen en verdeelt het dan. Ik schud mijn hoofd bij zijn vraag. 'Nee, ik ben niet zo'n hele grote eter, neem jij maar wat meer.'

    Michelle Fox
    'Hij zoende mij, als in een reflex zoende ik terug ja, maar ik duwde hem gelijk weg en zei dat ik een vriendje heb,' zeg ik boos. Als hij zich naar het meisje omdraait stamp ik een keer met mijn voet op de grond. 'Of vriendje had. Aangezien je blijkbaar er niet eens naar wil luisteren en nu lekker met haar wat leuks gaat doen. Doei Drew.' Ik draai me om en loop dan gewoon een willekeurige richting op.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    'Stik erin Michelle ! Ik kan tenminste met iemand praten zonder direct mijn lippen op de hare te drukken. Sorry dat ik vriendelijk ben en medelijden heb aangezien het haar vriendje was die jouw kuste. En vergeet niet dat het jouw schuld was dat ik zo ben.' roep ik terug en kijk naar Candice die er maar een beetje bij zit. 'Is het nu net uit door mij?' vraagt ze schuldig. Ik haal mijn schouders op en laat me in de stoel zakken. Ik slik zachtjes. Ik besef nu pas wat haar woorden betekenen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'