• Dit is het praattopic van twincamp! Hier kan je melden als je bijvoorbeeld weg gaat en dat soort dingen.
    Je mag hier ook dingen over de rpg bespreken.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 11:31 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cybele schreef:
    Hier heerst inmiddels ook de verveling :')


    Yup.xD

    Heb je een onderwerp om over te praten?(:


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    geleninja schreef:
    Ik moet ook nog wachten tot iemand anders schrijft en ik heb het te druk met bedenken wat ik voor mijn echte zusje als verjaardags cadeau ga kopen. Heeft iemand een leuk origineel idee? Want zij zelf weet niet eens wat ze wilt hebben voor haar verjaardag.


    Gefeliciteerd! Oorbellen en een leuk sjaaltje? Boeken -als ze van lezen houdt- make-up-achtige dingen? Als ze tenminste make-up opdoet.


    Ik kan Duits beter dan Frans, maar op zich kan ik allebei wel.
    Het is wiskunde: dat kan ik nauwelijks D:


    Tijd voor koffie.

    Winterwolves schreef:
    (...)

    Yup.xD

    Heb je een onderwerp om over te praten?(:


    Ehm.. *denkt* Nog niet echt >.<


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Kwijt schreef:
    (...)

    Gefeliciteerd! Oorbellen en een leuk sjaaltje? Boeken -als ze van lezen houdt- make-up-achtige dingen? Als ze tenminste make-up opdoet.


    Ik kan Duits beter dan Frans, maar op zich kan ik allebei wel.
    Het is wiskunde: dat kan ik nauwelijks D:


    Wiskunde kan ik niet goed. Ksta er een onvoldoende voor.:(


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Cybele schreef:
    (...)

    Ehm.. *denkt* Nog niet echt >.<


    Ghehe, laat het maar weten als je iets weet.xD


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Haha, best moeilijk om ineens iets verzinnen :'D En dat terwijl ik normaal redelijk vlot iets heb >.<


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Cybele schreef:
    Haha, best moeilijk om ineens iets verzinnen :'D En dat terwijl ik normaal redelijk vlot iets heb >.<


    Ghehe, misschien komt het omdat het weekend bijna is afgelopen?


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik denk dat dat het is, druk weekend gehad en nu een lazy sunday. Komt weinig terecht van dan, haha.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Same here :')

    Oh, wachten jullie op Shy?
    Ik wilde eigenlijk iedereen de kans geven eerst iets te posten :')


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik heb zonet gepost :)

    Ja, ik zag het. Ik vind Ethan zo schattig, haha. Al komt hij soms een beetje over als een knorrepot.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Roane schreef:
    Ja, ik zag het. Ik vind Ethan zo schattig, haha. Al komt hij soms een beetje over als een knorrepot.

    Zijn broer is een heel stuk schattiger en jij vindt Ethan schattig? Wat is er schattig aan Ethan? Ja hij heeft er echt totaal geen zin in en hij is sowieso geen mensen-mens.

    Ik weet het niet, hij heeft iets breekbaars waardoor je hem spontaan wilt gaan knuffelen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    hahahahahaha, zo was hij dus echt niet bedoeld, maar wel bedankt dat je mijn personage leuk vind.