• Dit is het praattopic van twincamp! Hier kan je melden als je bijvoorbeeld weg gaat en dat soort dingen.
    Je mag hier ook dingen over de rpg bespreken.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 11:31 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waarschijnlijk komt het omdat ik hem vanuit Beau's standpunt bekijk. Hij is ook niet goed in de omgang met mensen.
    Voor Sionnach vormt hij -tot nu toe- niet echt een uitdaging dus die besteedt er niet veel aandacht aan.

    Het valt me trouwens op dat bij de meeste tweelingen in het RPG er een assertieve en een verlegene is, haha.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Voor Sionach gaat dat nog wel een uitdaging worden., wacht maar af, hij zal er tijdens de dagbesteding nog wel achter komen dat er geen woord uit te krijgen valt.

    Ja inderdaad.

    Hahah. Maar Shy is ook geen makkelijke, dat kan ik je nu al vertellen. Iemand die weigert te praten is niet echt iets dat hem stoort.

    Ik hoop dat dit RPG binnen twee weken niet doodgebloed is, want ik merk dat ik gehecht raak aan Beau en Shy (no_chears)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    We gaan er Gewoon voor zorgen dat hij niet doodbloed!

    We moeten er indd gewoon voor zorgen dat het blijft leven. We hebben redelijk goeie schrijvers bij elkaar, dus moet goedkomen dan, toch?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Goed idee! Hahah.

    Zal ik nog even wachten of posten met Beauby en Shy?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Posten! Ik heb zin om te lezen.

    Haha, ik ga mee met Eltham; posten ajb ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Oehyeahh . Ik hou van dit topic. Ook origineel idee !

    Baboem. 1 keer Beau en 1 keer Sionnach, alsjeblieft.
    Vergeef me als ik niet op iedereen geantwoord heb, ik wist niet goed waar te beginnen met Shy, haha.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Je kan echt goed schrijven (: ik heb ook een stukje gepost, wel een korte maar als jet goed is meer dan acht regels.

    Wie? Ik? Hoezo vind je dat? :W


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Roane: je kunt ook goed schrijven! Dat is in Wolfblood wel gebleken, hopelijk zet je dat in dit topic ook voort (zoals je nu al doet)

    Er is een verschil tussen lange posts schrijven en goed schrijven, hoor ^^.
    Ikzelf vind dat er nog ruimte is voor verbetering. Zo wil ik het taalgebruik van mijn personages meer bij hun karakters laten passen -want soms heb ik een personage die nogal bruut hoort te zijn maar dan ga ik opeens wel van die hele deftige en nette zinnen schrijven, en ervoor zorgen dat ik me algemeen nog meer aan hun persoonlijkheid kan houden.
    Want ik had Memphis eigenlijk als gewetenloze bastard bedoeld, maar nou staat hij al voor de tweede keer op de rand van instorten :/. Hoewel dat ook kan zijn door het niet-drinken.

    Maar bedankt, alletwee voor het complimentje. Vind ik heel fijn :3. Jullie schrijven trouwens ook mooie stukjes, je kan merken dat jullie personages ook echt leven bij jullie.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 19:52 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Er is altijd ruimte voor verbetering. Ik probeer me altijd zo goed mogelijk in te leven in mijn karakter zodat hij ook overkomt zoals hij is met karakter.