• Hey,
    ik zoek stories want heel veel stories die ik lees, zijn bijna afgelopen,
    ik lees graag van alles,
    alleen geen Tokio Hotel en Harry Potter alsjeblieft,

    zouden jullie misschien een kijkje bij mijn story willen nemen?
    Ik ga een kijke nemen zou je misschien ook bij mijn story willen kijken? x
    Pretty Dancer || Zayn Javadd Malik.
    hier is een korte samenvatting:

    Het gaat over Tori, een Nederlandse danseres die de kans krijgt om mee te dansen in de x factor tour UK, het is 2015, en omdat One direction nu nog succesvoller is, gaan ze mee in de tour als herinnering aan hoe ver je kan komen met x factor. Tijdens de tour gebeurt er veel, ze maakt nieuwe vrienden, en Tori en Zayn worden heel close, maar als Tori weer terug moet naar Nederland veranderd er veel.




    I just love the beat, the beat of my hearts, that's only their for you


    mady by: JCaylen


    Zayn Malik love story,
    no copyright,
    love u guys
    xoxo



    Lots of Love JCaylen


    Enjoy the rollercoaster that's life ~ Zayn Malik

    Hier heb ik eentje met Zayn!
    Maar ik heb er nog een heleboel meer, de meesten zijn afgelopen maar ik heb ook nog wel wat andere stories in de aanbieding. 1D of niet ;) x

    Net begonnen aan een nieuwe story(:




    Samantha is dertien jaar als haar broer en zus naar een kostschool worden gestuurd. Wat Sam ook doet, niemand vertelt haar waar die kostschool is, en wat haar broer en zus daar doen. Het waren toch nooit moeilijke kinderen? Ze ruimden uit zichzelf het huis op, en maakten eten als hun ouders daar niet toe in staat waren. Ze gingen nooit in op hun ouders. Wat was dan de reden dat ze weggestuurd werden?

    Die vraag houdt Sam nog heel lang bezig. Tot ze op haar vijftiende zelf de mededeling krijgt dat ze haar woonplaats zal moeten verlaten. Alles zal ze achter moeten laten. Haar vrienden, familie en oude klasgenoten.
    Eerst lijkt het verschrikkelijk. De vraag of ze hen ooit nog eens terug zal zien, blijft aan haar knagen. Haar nieuwe woonplaats zit vol geheimen en is onheilspellend. Maar langzamerhand krijgt ze een zekere verbintenis met het eiland. Heeft het te maken met de mythische geschiedenis van het eiland?




    Het verhaal van de Engelse Samantha, met haar leven dat een enorme wending kreeg door verliezen, mysteries, liefde en vriendschap.






    Volledig Nederlands ~
    Neem een abo, ik waarschuw niet ~
    Reacties motiveren me heel erg ~
    Gestart op 23/03/2013 ~
    ©Libera ~

    [ bericht aangepast op 24 maart 2013 - 17:22 ]


    :)




    ''Uit het diepst van mijn hart''


    I don't mind making jokes, but I don't want to look like one.

    ik schrijf een janoskians fanfic! neem gerust een kijkje:)
    http://www.quizlet.nl/stories/110384/how-to-meet-the-janoskians-girls-on-a-mission/

    xxxx



    Alles gaat goed in je leven: je hebt een leuke vriend, een leuke vriendengroep en op school gaat het ook goed. Menig mens zou jaloers op je zijn. Maar plotseling verdwijnen er mensen om je heen. Later worden ze gevonden: dood. De moordenaar kerft telkens een teken in het lichaam van het slachtoffer. Wat betekent het? Waarom doet iemand zoiets? Wie doet het? Allemaal vragen. En als je bijna het antwoord weet op deze vragen gebeurt er iets verschrikkelijks. Durf jij het aan?

    Truth Inside Your Heart

    Sinds de dood van haar vader door een ongeluk leven Elisa en haar moeder een armoedig bestaan in hun nieuwe flat. Op school doet ze haar uiterste best om haar droom waar te maken, namelijk naar de universiteit te gaan, maar dat plan lijkt in duigen te vallen als ze samen moet werken met de ergste jongen van haar klas. Hij is irritant, geeft geen ruk om school en er gaan geruchten rond over zijn criminele gedrag wat Elisa erg wanhopig maakt. Ze moet een goed cijfer halen voor dit project om geen onvoldoende te staan, maar hoe moet ze dit nou aanpakken? Op een middag na school besluit ze langs zijn huis te gaan. Ze maakt kennis met de onderwereld waar Daniël in leeft en de schrik zit er voor haar behoorlijk goed in. Maar het is nog niet voorbij, doordat ze gedwongen is om tijd samen door te brengen met Daniël, leert ze hem steeds beter kennen en komt ze erachter dat hij niet is zoals iedereen denkt.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Troublemaker in the making.

    They say she's not afraid.
    But deep inside, she's terrified.


    -Emmie Thomson Williams
    -Thomas William McGrant


    Dreams are visions of heaven.

    Troublemaker in the making.

    They say she's not afraid.
    But deep inside, she's terrified.


    -Emmie Thomson Williams
    -Thomas William McGrant


    Dreams are visions of heaven.

    Shattered


    ... if reality splintered into millions of pieces?
    ... if everything you used to be slipped through your fingers like water?
    ... if lies grabbed you like spiders grab flies in their webs?
    ... would love be enough to move on and leave the past behind?


    De vrouw glimlachte weer wrang. 'Nee, voor jou is dit maar een nachtmerrie. Morgen wordt je wakker en beeldt je je in dat dit maar een afschuwelijke droom was. Je vergeet.'
    Ik dacht gelijk aan Nova. Ik zou dit nooit vergeten, dat kon ik niet. 'Ik vergeet niets.'
    Ze lachte nu zachtjes en het meisje op haar schoot lachte met haar mee. 'Mensen vergeten. Alles waar ze bang voor zijn stoppen ze diep weg, in de hoop het te vergeten.'
    Nova blies zachtjes maar ongeduldig haar adem uit en ik hoorde Salome's luie tred op de houten vloer weerkaatsen in de holle ruimte onder de oude planken. Een windvlaag trok door het huis en de kilte drong door tot in mijn botten. 'Niets is zo moeilijk uit het geheugen te bannen als de wens haar te vergeten.'


    Summary,
    Rhea Amides is zestien jaar en woont futuristisch Europa. Het leven in de arbeidersbuurten, waar Rhea woont, is zwaar en gevaarlijk. Doordeweeks gaat ze naar de kunstgerichte academie in de stad, waar ze met haar beste vriendin Kat stiekem de regeltjes omzeilt. In haar provincie, Elledan, wordt alles niet zo nauw genomen, de regels zijn maar letters op papier. Maar met de komst van Nevjia Strolovsky, hangt er iets zwaars in de lucht, iets slechts: veranderingen... Hoe meer er verandert in Elledan, hoe meer Rhea het gevoel krijgt dat ze Kat aan het verliezen is. Nevjia biedt Rhea vrijheid en vriendschap, maar Alec, Nevjia's broer vertrouwt Rhea niet. Maar haat en liefde liggen dicht bij elkaar...


    Science-Fiction || 12+ || Drama, actie en romantiek || Phantasticae Productions || Link in plaatje


    Chasing goals.

    You're mine, for the summer - Niall James Horan


    één week,
    één kamp,
    één liefde.




    + Niall; fanfiction
    + One Direction bestaat niet
    + geschreven door Nightseason



    I'm an angel and a girl. And I have to decide which one I want to be. A shadow is following me. And it has only one goal. I. Must. Die.


    _______________________________________________________________________
    ____________________________________




    © Infinito
    x Amelie Rachel Spooz
    x Start: Soon
    x Enjoy !


    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    Queen of the Winter • Game of Thrones



    __________________________________________________________________________

    Het verhaal van Game of Thrones speelt zich af in een mythische wereld, vooral in de Zeven Koninkrijken op het westelijke continent Westeros. Maar ook in het uiterste noorden van Westeros en op het oostelijke continent Essos.

    De Zeven Koninkrijken vormden ooit zeven aparte staten maar werden verenigd door de Targaryens. Zij regeerden bijna 300 jaar over de Zeven Koninkrijken totdat Aerys II Targaryen "de gekke koning" door een verbond van Baratheons, Starks, Arryns, Tullings en Lannisters werd afgezet en gedood. Robert Baratheon werd de nieuwe koning.

    De gehele Nachtwacht is geschokt als een paard voor De Muur verschijnt. Op dit paard ligt een bewusteloze vrouw met witblond haar. Iedereen denkt gelijk dat dit een Targaryen is maar dit is niet zo. Ze draagt een ketting met een wolf eraan waardoor mensen suggereren dat het wellicht een Stark zou kunnen zijn, ondanks haar lichte haarkleur. En daarom brengen ze de jonge vrouw naar Jon, die haar wellicht zou kunnen herkennen als ze van het Stark Huis zou zijn. Maar ook Jon heeft geen idee wie ze is, hij weet alleen dat hij onder de indruk is van haar schitterende uiterlijk en haar klassieke verschijning. Deze vrouw, die Yue heet, wil echter niks loslaten over haar verleden of afkomst en al snel wordt duidelijk dat ze met een bijzondere vrouw te maken hebben. Een vrouw die haar krachten uit de Maan haalt. Elke man is gek op haar en ze zorgt voor meer blijdschap bij de Nachtwacht, maar is deze vrouw wel te vertrouwen? En worden haar extreme krachten haar niet teveel?


    • Een Nederlands geschreven verhaal.
    • Gebaseerd op de televisieserie "Game of Thrones" en kan matig tot sterk afwijken van de originele verhaallijn daarvan.
    • Reacties, kudo's en abonnementen zijn meer dan welkom!
    • Ik heb de boekenreeks niet gelezen en ken ook alleen seizoen 1 dus bij voorbaat mijn excuses mochten er bepaalde dingen niet kloppen.


    Chaos is a ladder.

    Catch me if you can
    “It is far more difficult to murder a phantom than a reality.”
    - Virginia Woolf
    ~
    Marit is niet het type dat goed stil kan blijven zitten als er iets aan de hand is. Wanneer haar beste vriendin plotseling verdwijnt, grijpt ze iedere kans die ze krijgt om zich nuttig te maken met beide handen aan. Het is een beetje ongelukkig dat deze kans toevallig de vorm heeft van een wilde reis kriskras door Nederland en Duitsland in het gezelschap van een jongen die ze nauwelijks kent, maar ze is niet kieskeurig. Toch begint ze weer aan de wijsheid van haar eigen beslissingen te twijfelen zodra het lijkt alsof de Maltesers opraken - de heksen en demonen die ze tegenkomt dragen er daarna alleen nog maar toe bij dat ze zich steeds vaker afvraagt waar ze in vredesnaam aan is begonnen. Fantasyfilms zijn opeens een stuk minder betoverend als je er midden in zit.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan