• Hey,
    ik zoek stories want heel veel stories die ik lees, zijn bijna afgelopen,
    ik lees graag van alles,
    alleen geen Tokio Hotel en Harry Potter alsjeblieft,

    zouden jullie misschien een kijkje bij mijn story willen nemen?
    Ik ga een kijke nemen zou je misschien ook bij mijn story willen kijken? x
    Pretty Dancer || Zayn Javadd Malik.
    hier is een korte samenvatting:

    Het gaat over Tori, een Nederlandse danseres die de kans krijgt om mee te dansen in de x factor tour UK, het is 2015, en omdat One direction nu nog succesvoller is, gaan ze mee in de tour als herinnering aan hoe ver je kan komen met x factor. Tijdens de tour gebeurt er veel, ze maakt nieuwe vrienden, en Tori en Zayn worden heel close, maar als Tori weer terug moet naar Nederland veranderd er veel.




    I just love the beat, the beat of my hearts, that's only their for you


    mady by: JCaylen


    Zayn Malik love story,
    no copyright,
    love u guys
    xoxo



    Lots of Love JCaylen


    Enjoy the rollercoaster that's life ~ Zayn Malik

    Desperate Liars



    Proloog
    Een bijenkoningin, iedere kleine of grote stad had het wel. En iedere bijenkoningin had ook zijn volgelingen, die braaf alles volgden. Er is altijd wel iemand die de koningin graag dood wil, alleen ging het deze keer te ver.

    Deze schrijf ik samen met xSunshineee


    Written On The Walls.



    “I think that the only real loneliness is when you allow yourself to just lose yourself in sadness."


    -



    The Revenge Of The Hand.
    Farin de dwerg, en kampioen van Erebor. Andriel de elf en Kennis bewandelaar van Rivendell. Eradan de Dúnedain jager.
    Met zijn drieën vormden zij het genootschap dat de rechterhand van Sauron hemzelf verslagen had.
    Doordat Frodo de ring vernietigd heeft, dachten de mensen dat alle orks en dienaren van de duisternis uitgeroeid waren. Maar schijn bedriegt. Na 16 jaar word Agandaûr's lijk vermist en handelsroutes worden overvallen door Orken en Uruk hais. Onrust vormt zich in dorpen en in staten. Gezinnen worden vermoord in hun eigen huizen, offers zullen gemaakt worden. De drie bondgenoten krijgen per raaf brief dat er een nieuwe kwaad groeit in de donkere grotten rond het koude Carn Dûm. Op een koude winteravond wordt een leger van Agandaûr gespot. Zo'n 50 duizend orken trekken op naar het zuiden.
    The War In The North, Has just begon.



    http://www.quizlet.nl/users/obliviate777/


    Whut

    World War : Planet Earth ~ The Avengers ~



    A chapter closed another opened.
    In the name of humanity. Liberty
    Evil will never stop,
    but evil will never close my eyes
    until the morning light



    Wanneer het geluk hen tegemoet komt, komt een ander gevaar naar boven

    Wanneer een Alien een ei legt in het lichaam van Captain America en hem daarbij “ dood “ verklaard heeft leek dit echter het begin van een nieuwe Alien oorlog.
    Een oorlog die geleid wordt door de duivelde broer Loki die de handen in elkaar geslagen heeft tijdens z'n ballingschap met de Hybrid..
    Dokter Travis, een buitenaards expert van Sector 12 die aan Illegale handelingen doet in verband met buitenaards leven komt te weten dat er nog een alien soort op de aarde is. Genaamd : the Hybrid.
    De alien verspreid zich razendsnel over het gehele Amerikaans gebied door de mensen te gebruiken als broedplek.
    Hierbij heeft President Barack Obama besloten om iedereen te evacueren als je zelf gescand in orde bent.
    Nick Fury en z’n team slaan de handen terug in elkaar met de predators om de wereld te redden van deze soort.


    Made by : @WhiteTigerproductions
    Made on : 1.07.2013
    genere : Fanfiction , Actie, Sci - Fi
    age : 16+ ( hard kill scenes )
    Language : Nederlands geschreven, Predators zinnen zijn begrijpbaar.
    Music is based on : Movie soundtracks like : Battleship, Transformers, The Avengers, Predators vs Aliens,.... and other music in each chapter
    you see the things from Jade Slatherine her eyes.

    Link ----[url] http://www.quizlet.nl/stories/122093/world-war--planet-earth--avengers-story-/[/url]



    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore

    http://www.quizlet.nl/stories/121766/crave-you/

    Misschien een van deze?
    http://www.quizlet.nl/stories/119050/my-sweet-revenge--zayn-malik/
    http://www.quizlet.nl/stories/120984/wings-remain/ [OP-storie]

    [ bericht aangepast op 11 aug 2013 - 15:23 ]


    Real bands save fans, real fans save bands.



    Hailey Miller is een meisje uit Los Angeles, maar sinds die ene gebeurtenis verhuist ze naar de andere kant van Amerika, New York. Ze moet een heel ander leven leiden en ze moet zich voort doen als iemand die ze niet is. Niemand, behalve haar gezin, weet wie ze echt is. Ze houdt een masker voor zich tot ze de jongen Liam Payne leert kennen. Onmiddellijk hebben ze een goede band, maar toch voelt het aan alsof ze de jongen beliegt en bedriegt. Zal ze hem kunnen zeggen wat er in haar leven is gebeurd waardoor ze juist dat masker draagt? Of blijft ze liegen tegen de persoon die het beste met haar voor heeft?




    -Nederlands geschreven en gesproken
    -One Direction bestaat niet
    -Met Liam Payne en Hailey Miller

    Link: You don't know who I really am. || Liam Payne

    NOTE: Elke dag schrijf ik een hoofdstuk



    "She said to me, forget what you thought, 'cause good girls are bad girls that haven't been caught."



    One same school
    One same project but,
    Two different ways,
    Two different persons,
    Two unpredictable different persons


    Abbigail Moore
    Soundtrack
    •Written in Dutch
    •Spoken in English
    •One direction doesn't exist


    Always be yourself! Unless you can be batman, then always be batman.

    Bloodsuckers...






    Ooit over na gedacht hoe de wereld zou kunnen eindigen? Vele denken door natuurrampen. Overstromingen, vulkanen, de zon die sterft. Maar wie zegt dat het zo gebeurd?
    Destiney denkt hier soms overna, maar al snel word haar vraag beantwoord. Een virus breekt uit en niet zomaar een virus.
    Een virus dat iemand laat sterven ,maar ook weer terug laat komen. Een virus dat van iemand een vampier maakt.


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!