• Hey,
    ik zoek stories want heel veel stories die ik lees, zijn bijna afgelopen,
    ik lees graag van alles,
    alleen geen Tokio Hotel en Harry Potter alsjeblieft,

    zouden jullie misschien een kijkje bij mijn story willen nemen?
    Ik ga een kijke nemen zou je misschien ook bij mijn story willen kijken? x
    Pretty Dancer || Zayn Javadd Malik.
    hier is een korte samenvatting:

    Het gaat over Tori, een Nederlandse danseres die de kans krijgt om mee te dansen in de x factor tour UK, het is 2015, en omdat One direction nu nog succesvoller is, gaan ze mee in de tour als herinnering aan hoe ver je kan komen met x factor. Tijdens de tour gebeurt er veel, ze maakt nieuwe vrienden, en Tori en Zayn worden heel close, maar als Tori weer terug moet naar Nederland veranderd er veel.




    I just love the beat, the beat of my hearts, that's only their for you


    mady by: JCaylen


    Zayn Malik love story,
    no copyright,
    love u guys
    xoxo



    Lots of Love JCaylen


    Enjoy the rollercoaster that's life ~ Zayn Malik

    Lost in lies

    The only thing worse than a boy who hates you
    A boy who loves you - the book thief




    Hurt me with the truth, but never comfort me with a lie



    - 100 % Nederlands
    - Neem een abo, ik waarschuw niet
    - Trailer

    [ bericht aangepast op 5 april 2013 - 18:06 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Things I hate about you - One Direction

    "You can't live your life for other people. You've got to do what's right for you, even if it hurts some people you love."



    “The only thing worse than a boy who hates you: a boy that loves you.”




    “You know you're in love when you can't fall asleep because reality is finally better than your dreams.”



    - One Direction
    - Nederlands


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne



    Het is het begin van de 16e eeuw. De donkere winterdagen zuigen alle energie weg uit d bewoners van Europa. Op één dorpje na. Mir. Graaf Radziwil laat met de modernste installaties uit die tijd een kasteel bouwen. Geld is geen probleem. Stenen vormen vijf grote torens, die verbonden zijn door een meters hoge muur. Maar het is niet veilig in Mir, de stad word aangevallen en de graaf beid zijn burgers onderdak in zijn kasteel, dat inmiddels is omgetoverd tot een niet in te nemen vesting. Duizenden ridders te paard worden eropuit gestuurd om het vijandige leger te verslaan. Dit gebeurt dan ook, en vol trots keren de ridders van graaf Radziwil terug naar het kasteel. Het kasteel staat er nog, in zijn volle glorie. Maar de graaf en d burgers van Mir zijn verdwenen.

    Honderden jaren gaan voorbij en de streek blijft al die honderden jaren verlaten. Toch, de schuurtjes, boerderijen en ook het kasteel verouderen niet. Ze staan te schitteren in de zon en schreeuwen om gebruikt te worden. Onwetend van de geschiedenis van de streek word deze langzamerhand weer bevolkt. De wees Ayn en haar pleegouders komen in het prachtige kasteel Mir te wonen. Maar Ayn voelt dat er iets niet klopt.

    Geschiedenis herhaalt zich, zei historicus Philip Guedalla ooit. Er is maar één redding, en Ayn lijkt de uitverkorene. Kan zei zichzelf en de inwoners van Mir redden van een tweede ondergang?


    Ik begin morgen met publiceren!


    I'm not stupid, I like to think I'm just misunderstood.

    Rising up slowly, I'm getting higher.
    I've been living with a hole in my heart.
    Weighing down on me, but I'm a fighter.
    I know I've still got a shot in the dark.



    Arachme.
    Started writing December 26th 2011.
    Started rewriting March 2013

    Link
    One Direction fanfic over Harry. De twee verhaallijnen die samenlopen op het einde. Ik herschrijf het, dus er wordt regelmatig gepost :)


    Lis.

    Risks || ft. Harry E. Styles

    A school trip where something unexpected happened
    One house full of suspects



    trust nobody.


    ~Nederlands geschreven
    ~Engels gesproken
    ~One Direction bestaat niet


    Always be yourself! Unless you can be batman, then always be batman.

    Ik zou zeggen, bekijk mijn profiel maar even, het zit vol met onbekende personen story's. Wel begin ik binnenkort een Perciver-story, mijn eerste HP fanfic, maar in het beginpost staat dat je die niet wilt lezen, dus raad ik je aan daar niet op te klikken als die online staat :')


    Some people are art and do art at the same time




    . ... I heard my parents were deceased and could not stop crying. ...
    . ... How could they leave me? They promised me that I could live with them again! ...
    . ... I layed in my bed and screamed: "Mommy Daddy I'll be back! I miss you!" I shouted in my room crying ...







    - Nederlands gesproken
    - hoofdpersonages: Maddy Adams & Harry styles
    - Belangrijke nevenpersonages: Liam James Payne & Tessa Smiths
    - Op 09/03/13 gestart
    - Start na 5 abo's
    - Verdriet en liefde
    - One Direction bestaat

    Trailer :


    Don't tchange for other people, just stay youre self

    Ik weet niet of je ooit van The Walking Dead hebt gehoord maar ik begin een soortgelijk verhaal...

    Als je interresse hebt, hoor ik het graag


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Salena's Quest, gebaseerd op the lord of the rings.

    Deel 1 is klaar, Deel 2 is nu bezig. :)


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    The war against our death


    Cover: coming soon
    Soundtrack: one & two
    Start: 10-05-2013
    Language: Dutch
    Unkown characters
    Inspired by the terminator

    Written by IanOshea


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Fake Smile
    Cover by Macabre
    Story by Proudfoot & Leviosae


    De zweetdruppels gleden als grote tranen naar mijn knie, waardoor luide hijggeluiden bestond. Vreselijk moe, ik was vreselijk moe, maar ik stopte niet hiermee. Nooit niet, totdat ik op een dag werd betrapt. Maar dat ging nooit gebeuren. Het mes stopte ik in mijn rugzak, want als je een meisje zag die met een mes rondliep was dat wel heel verdacht. Stap voor stap liep ik in de donkere steegjes naar dat huis, het huis waar ik hoorde te zijn, het huis waar het allemaal ging gebeuren.


    De eenentwintig-jaar oude Eve Smith had, toen ze ongeveer tien jaar was, een moeilijk leven. Zonder vriendinnen moest ze elke dag tonnen boeken sjouwen naar school, met haar o zo zware rugtas. Ook werd haar moeder vermoord, deze dader was opgepakt en toen Eve achttien was werd de dader vrijgelaten uit de cel. Eve vond dit onzin; dit was veel te kort. Moeilijke nachten sliep Eve de hele nacht door, met haar vader, die ze niet eens echt mocht. Haar vader en Eve waren allebei geschrokken van de dood van Eve's moeder, en dat de dader zo snel al werd vrijgelaten. Toen Eve eenentwintig was, nam ze wraak. De dader, wat overigens een vrouw was van vijfentwintig, was spoorloos en na de vrijlating meteen verhuisd naar het buitenland. Eve wou wraak nemen. Ze wou íets doen, want ze vond het niet eerlijk dat haar moeder was gedood terwijl de andere moeders gewoon een fijn leventje hadden. Ook vond Eve het niet eerlijk dat de dader juist háár moeder moest uitkiezen, de moeder van het meisje die nooit iets leuks meemaakte in haar leven, enkel ruzie's thuis. In een nacht kwam ze haar bed uit en ze sprong uit het raam, terwijl ze een mes meenam. Wat was ze hiermee van plan? Ging dit lukken? En het belangrijkste, werd ze ook nog eens betrapt?


    Hoofdstukken online;
    Proloog
    OO1


    Some people are art and do art at the same time



    In every year there are four seasons:
          ||Winter, icy and lovely winter.
          ||Spring, which brings happiness on our faces.
          ||Summer, the shiny good one of all four.
          ||Autumn, bleak and bitter but also liked.

    But the seasons are not what they used to be.
    People destory the world and the seasons change.
    Will there ever be a normal year again?
    Or will they disappear forever?


    Jane Dakota is een teruggetrokken stil meisje die zichtzelf graag opsluit in haar eigen fatasywereld. Op haar 15e verjaardag merkt Jane dat er iets verandert om haar heen, de mensen en ook haar familie gaan zich anders gedragen tegenover haar en ze wordt aan haar lot over gelaten. Ze vertrekt naar het bos en vindt haar weg naar een wereld waarin ze ziet dat de mensheid de natuur zodanig aan het vernietigen is dat het niet lang meer zal duren voor dat er van gehele planeet niks meer over blijft.


    -Voor STOY
    -Subgenre: Contemporaine fantasy/Urban
    Leviosae


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    mijn verhaal is een verhaal die je niet echt tegenkomt op Quizlet.
    en ik weet zelfs niet of je het kent, of leuk vind maar toch neem ik een gokje :)

    Assassins Creed ~ The Rise of the Assassin


    http://www.quizlet.nl/stories/115870/assassins-creed---the-assassin-rises-/

    Wanneer de wereld dreigt ten onder te gaan, zijn zij degene die opstaan.
    Een credo wordt gevormd en een legende gaat de geschiedenis in….



    Ezio Auditore Da Firenze - Nothing is True, Everything is permitted

    soundtrack


    omschrijving :

    gemaakt door : WhiteTigerproductions
    gestart : 18.05.2013
    genere : historie, avontuur,
    muziek : bevat echte soundtrack van de populaire game Assassins Creed die te horen zijn bij elk hoofdstuk.
    waarschuwing : nee, neem een abo.
    taal : Nederlands kan soms Engelse of Italiaanse woorden bevatten
    leeftijd : vanaf 12 +


    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore




    Één en drie, twee vierend vrij zonder wrok
    Gebogen vier maakt lachend de sneeuwende klok
    Vijf word gevrezen met wanhoop,naar
    Niemand's lievend, vasterend zwaar
    Één blijft achter, geen begrip
    Twee maakt goed, gekweld in slib
    Drie is stevig, maakt vanouds
    Vijf laat drie als kalig koud
    Drie en vier maakt stevig zeven
    Brengt de nummer vijf naar even.


    - Fantasy, onbekende personen
    - Al gestart
    - update 1x per week
    - lange hoofdstukken (ongeveer 1500 woorden)
    - ABN geschreven
    - Neem maar een kijkje als het je iets lijkt : http://www.quizlet.nl/stories/108606/leatarr-ogen-der-doorgang/

    Door Zwaluws en blackXwhite



    Na een dodelijk ongeluk komt Daniel terecht in een voor hem volledig onbekende wereld. Een wereld op dezelfde plek als de onze, maar onzichtbaar voor diegene waarvoor het niet bedoeld is. Deze wereld was tot miljoenen jaren geleden toegankelijk voor iedereen, totdat iemand besloot de poort tussen de twee werelden te sluiten. Alleen zij met een pure ziel kunnen deze wereld betreden. Want deze wereld is, net als de onze, niet zonder gevaar.

    - Onbekende personen, fantasy
    - ABN geschreven
    - Start bij 5 abo's
    - de link: http://www.quizlet.nl/stories/109851/guardian-angel/
    - door blackXwhite



    What about taking this empty cup and filling it up
    With a little bit more of innocence
    I haven't had enough, it's probably because when you're young
    It's okay to be easily ignored
    I like to believe it was all about love for a child


    - Onbekende personen
    - ABN geschreven
    - Gestart!
    - Let op: Hiervan bestaan 2 versies in dezelfde story!
    - Update: Als ik weer een nieuw hoofdstuk heb kunnen schrijven
    - Link: KLIK!
    - Door blackXwhite

    xx


    The best way to make your dreams come true is to wake up!

    Hej, ik heb een verhaal die je misschien wel leuk vindt. Het is een fantasy met onbekende personen en ik probeer zo origineel mogelijk te zijn en het onverwachte erin te krijgen

    [url=(link http://www.quizlet.nl/chapters/1039302/enter-my-thoughts/)] Inleiding My Eternity [/url]

    Als je het hebt gelezen zou ik een reactie wel leuk vinden, ook als je besluit geen abbo te nemen misschien met verbeterpunten zodat ik daaraan kan werken
    X