• Hey,
    ik zoek stories want heel veel stories die ik lees, zijn bijna afgelopen,
    ik lees graag van alles,
    alleen geen Tokio Hotel en Harry Potter alsjeblieft,

    zouden jullie misschien een kijkje bij mijn story willen nemen?
    Ik ga een kijke nemen zou je misschien ook bij mijn story willen kijken? x
    Pretty Dancer || Zayn Javadd Malik.
    hier is een korte samenvatting:

    Het gaat over Tori, een Nederlandse danseres die de kans krijgt om mee te dansen in de x factor tour UK, het is 2015, en omdat One direction nu nog succesvoller is, gaan ze mee in de tour als herinnering aan hoe ver je kan komen met x factor. Tijdens de tour gebeurt er veel, ze maakt nieuwe vrienden, en Tori en Zayn worden heel close, maar als Tori weer terug moet naar Nederland veranderd er veel.




    I just love the beat, the beat of my hearts, that's only their for you


    mady by: JCaylen


    Zayn Malik love story,
    no copyright,
    love u guys
    xoxo



    Lots of Love JCaylen


    Enjoy the rollercoaster that's life ~ Zayn Malik





    *FICTION
    *Start on 25 May
    .*One Direction Exists.
    *Selfharm.
    *Drama.
    *12+
    *Trailer COMING SOON
    *Ends on ..

    I'm Right here. Why can't you see me?
    Maya viel nooit erg op. Altijd alleen. Soms leek het wel alsof haar ouders niet wisten da ze bestond.
    Maya wilt dat dit verandert. Ze wilt gezien worden. Gehoord worden. Niet langer ontzichtbaar zijn.
    Op een dag word het allemaal erger. Haar ouders negeren haar compleet en ze krijgt steeds meer het gevoel dat ze ontzichtbaar is. Tot dat er een nieuw meisje in de stad komt.


    Soundtrack:

    Even when you can't see me i'll be there for you. I'll be always in your heart ,but you don't know that i exist~ Maya Green

    http://www.quizlet.nl/stories/111678/im-right-here-why-cant-you-see-me/


    You're a Vampire????
    fanfiction van de film met een eigen personage erbij) Jennifer leeft een normaal leven (als je een leven van een 15 jarige vampier normaal kunt noemen) Waarneer ze met haar 2 beste vrienden (Ethan Morgan & Benny Weir) een geheim van Ethans babysitter te weten komen wordt het moeilijker het hare geheim te houden. Fanfiction van my babysitter's a vampire the movie.



    http://www.quizlet.nl/stories/110782/youre-a-vampire/


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!



    http://www.quizlet.nl/stories/22317/untold-secrets/

    Tom een doodgewone jongen op een doodgewone school heeft een geheim. hij durft het aan niemand te vertellen , en als zijn vader geweldadig begint te worden neemt zijn leven een drastishe wending

    Ik ben nog bezig met schrijven maar ik probeer elke dag 1 hoofdstuk te schrijven!
    Het gaat over A Game Of Thrones.
    Het gaat over Shae voor ze de

    vrouw van tyrion word


    Shae A Game Of Thrones


    Whut



    +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    Wil je eens een kijkje nemen ? Het zou veel betekenen.
    xx, SUPERMAAAAN

    [ bericht aangepast op 27 mei 2013 - 20:28 ]


    Music only makes me stronger...


    This is not a dream


    ~
    Cut not the wings of your dreams,
    for they are the heartbeat and the freedom of your soul.





    "Ik kan niet voor altijd hier op aarde blijven"
    "Ik zal je volgen, altijd en overal."




    Met deze story neem ik deel aan 'story of the year'
    Het is dus een fantasy verhaal met onbekende personen :)


    I'll be ok... just not todday [16+]

    Sophie is net 17 als haar hart gebroken wordt.
    Om het te verwerken kust ze voor het eerst een jongen waarvoor ze geen gevoelens heeft.
    En dan nog één, en nog één...
    Maar is dat wel wat haar gelukkig maakt?



    Een ontroerend verhaal over een jong meisje dat haar weg zoekt in een wereld waar iedereen vanalles van je verwacht.
    Bekijk het zeker eens!
    Dankje :3

    [ bericht aangepast op 28 mei 2013 - 12:27 ]


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    http://www.quizlet.nl/stories/116535/im-falling-down-try-to-stop-mezayn-jawaadd-malik/


    My life was just like every famous singer,
    until i met this girl.......
    Gosh, she changed my life,
    But not only my life, it changed our situation....
    Our Band.


    Maybe my look changed, but my heart didn't

    Titel hoofdstuk: Onze Zomervakantie
    Leeftijd: Gewoon alle leeftijden, alleen bevat het soms 16+ stukjes.
    Genres: Drama, Romantiek, Onbekende Personen.
    Korte omschrijving: Elisa gaat met haar vriendengroep jaarlijks op vakantie, dit jaar gaan ze naar Spanje. Alleen verloopt de vakantie niet geheel zoals gepland...
    Aantal hoofdstukken: 35.
    Link: http://www.quizlet.nl/stories/110658/onze-zomervakantie/

    ik hoop dat het je bevalt


    "It means no worries, for the rest of your days"

    High School Secrets ft. One Direction


    live your life, it is beautiful as it is!

    Ik ben net begonnen aan een verhaal, please lees het! Vertel me wat je van vind, graag opbouwende kritiek en tips.

    http://www.quizlet.nl/stories/116561/potc-daughter-of-jack-sparrow/


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    I've missed you is mijn nieuwe storie, en ik ben al een tijdje bezig met Tattoo Buddy en London's Blood Shot. Mijn andere stories (de meeste 1D) zijn allemaal afgelopen. Het zou superleuk zijn als je een kijkje neemt en abo (?) x


    Klik voor OP storie
    en mag ik even een originele OP storie promoten? niet van mij, maar echt zo mooi: Zomerhitte



    De bel ging, ik pakte mijn boeken en liep snel verder naar de klas. Ik hoopte dat ik hem niet tegen zou komen, ik wou hem niet zien, hij was stom.
    Hij vond zichzelf te cool, hij vond zich beter dan de rest. Hij dacht dat hij alles en iedereen kon krijgen.
    Ik haatte hem, hij stelde zich altijd aan, maar waarom zag niemand dat, waarom vond iedereen hem zo geweldig.
    Er was helemaal niets geweldig aan, hij was te populair, te arrogant, onvriendelijk en totaal niet behulpzaam. Waarom vond iedereen hem dan toch leuk.
    Hij was alleen maar knap, maar dat was dan ook alles.
    Ik stapte de klas binnen, maar het was al te laat, daar stond hij, Niall Horan.


    http://www.quizlet.nl/chapters/1062570/he-thinks-everyone-likes-him-but-i-dont/

    -Momenteel 12 hoofdstukken
    -Ik schrijf regelmatig, zo niet, dan laat ik dit altijd op voorhand weten
    -Niall Horan als badboy met een geheim
    -One Direction bestaat niet
    -Geschreven vanuit 1 POV


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    ''Throw it away. Forget how they said..
    It could've been a happy ending.''



    ''What's that thing you admire about him?''
    ''The way he just walks straight through hell with a smile on his face.''



    I don't love you, but I always will.
    I can still taste the poison of every thought, every breath I wasted here.

    Poison & Wine ~ Ziall


    “Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter, and those who matter don't mind.”

    Houd je van fantasy? Dan is één van mijn verhalen misschien iets voor jou

    Adventurer



    Xandria, dochter van een groots avonturier, gaat na de dood van haar vader op haar eerste avontuur: een zoektocht naar een schat.
    Maar het gezelschap waarmee ze reist, is nogal opmerkelijk.
    Zo zijn er een constant ruziënde broer en zus en een heks die nooit tovert. De enige normale in dit gezelschap lijkt de jonge ridder Breyan. Maar wat verbergt hij voor haar en de rest van de groep?
    Hun zoektocht naar een mysterieuze schat leidt ze naar de meest sprookjesachtige plaatsen en ze ontmoeten wezens die geen mens ooit heeft gezien. Xandria treedt in haar vaders voetsporen en ontdekt steeds meer over zijn verleden. Maar zal ze ook ooit weten wie eigenlijk haar moeder was? En zal ze ooit Breyans geheim ontdekken?

    Sons of war



    2 prinsen

    1 noodlot



    In het bedreigde koninkrijk Fenea wordt de jonge prins Bredan geboren. Terwijl wij hem en zijn broertje Faellan volgen op hun levenspad, wordt het duidelijk dat er iets groots wacht voor de jongens.
    Maar voordat het zover is, moet Bredan nog leren. Zal Bredan Fenea kunnen redden of zal hij door zijn eigenzinnigheid een ramp veroorzaken?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    I'm a killer. Malik

    WANTED





    "Don't judge my choices if you don't understand my reasons"


    "I want to spent every socond with you"



    Records:
    Abo: 63
    Kudo: 200
    Bladwijze: 20


    *Ned full
    *Zayn Malik
    *Scarlett Khatrine
    *Murderer boy
    *Rich girl
    *Love
    *Drama
    *beginnen bij 10 abo's
    *Neem abo We waarschuwen niet


    Live is what you make, so make it beautiful