• Ja, X Factor is weer begonnen en deze keer met One Direction als jurlyleden.En het werkt net iets anders. Van de 20 mensen die meedoen gaan er 10 door. 2 bij elk jurylid. Hun zullen samen met de 5 juryleden en hun vriendinnetjes samen gaan wonen in het X Factor huis. Elke week zal er een liveshow plaats vinden waar niemand[/center] zal afvallen we werken dus met een punten systeem. Maar zal de liefde tussen de vriendinnetjes van de jongens blijven staan. Zullen de meisjes hun bedriegen? Of word een van de jongens verliefd op een andere kandidaat? Is een van de jongens homo? Een verhaal tussen liefde haat en verdriet.
    Reseveringen blijven 12 uur staan. Je mag je rol al wel voor de helft invullen en derest later


    Jury/One Direction/Jongens
    -Harry Styles ll Damnbieber-
    -Zayn Malik ll Sidestap-
    -Niall Horan ll ZiamStorason -
    -Louis Tomlinson ll Magicales-
    -Liam Payne ll BigFatLiar
    -

    Kandidaten
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber-
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday-
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna-
    -Luke Smith ll Sylvesti-
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Kyra Luca Graig ll Semper-
    -Gabrielle Aplin ll BigFatLiar-
    -Lars Loseyn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti-



    Teams

    Team Harry

    -Kyra Luca Graig ll Semper


    Team Niall
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday
    --Gabrielle Aplin ll BigFatLiar

    Team Liam
    -Luke Smith ll Sylvesti
    -Lars Loseyn ll Seaver

    Team Louis
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti


    Team Zayn
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber


    Vriendinnetjes van de jongens
    Dannielle Peazer ll Coockies-
    Perrie Edwards ll ZiamStorason -
    Eleanor Calder ll Coockies-
    Vriendinnetje Harry ll Helium (Later)-
    Vriendje Niall ll Toby Lucas WoodsMisStoran-

    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (Bekend persoon)
    Innerlijk:
    Extra:

    - Minstens 4 regels Zonder spatie's
    - 16+ toegestaan
    -Naamsveranderingen doorgeven
    - 7 dagen niet reageren en je bent eruit
    - Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Geen sneltrein
    -Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    - Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] () of spoiler
    - Alleen ik maken de nieuwe Topic's aan tenzij het aan iemand gevraagd word te doen
    - 3 rollen per acount!!!
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Hou het gezellig&sluit niemand buiten




    Het huis

    We beginnen dat je bij het x Factor house komt en bekend word gemaakt door Harry welk team jullie zitten. (Je komt dus gewoon in de hal staan)

    [ bericht aangepast op 26 maart 2013 - 18:44 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Luke Smith
    Door Liam was ik weer naar beneden gestuurt. Ik snapte niet helemaal waarom, maar hij zou er wel een goede reden voor hebben. Ik ging opzoek naar Mickey en kwam uiteindelijk weer bij het zwembad aan. Daar stonden Danielle, Toby en louis te praten en aan de andere kant zat nog een clubje mensen. Ik ging bij het eerste groepje staan. "Hey" Het eerste wat ik naar mijn hoofd kreeg was of ik mee wilde gaan shoppen. "Euhm... Ik ben niet zo van het shoppen, maar ik ga wel mee als jullie willen." Ik haalde een hand door mijn haar en keek naar Louis. "Louis, mag ik jou om wat uitleg vragen? Ik kan Mickey namelijk niet vinden." Ik wilde uitleg hebben. Het liefst natuurlijk van mijn broer, maar die was niet hier. Ik was verward en geschokt door wat ik had gezien. Vooral nog eens het geschreeuw erna.


    Bowties were never Cooler

    Toby Woods

    Ik glimlach even dankbaar naar Louis en zucht zacht als ik zie dat hij zich groot probeert te houden "Komop Niall ik heb me net ook laten gaan, geloof me het lucht echt op en ga het niet opkroppen " zeg ik zacht maar toch ook streng. Ik omhels Louis even kort en pak weer Niall zijn hand vast "wil je ook wat Louis?" ik kijk hem vragend aan "wat willen jullie eigenlijk eten?" ik wierp mijn blik op de twee jongens. Ik was blij met Nialls warme en grootte handen maar ik wou niet dat hij zich groot hield. Straks werd het hem teveel en brak hij, ik kon dar misschien niet tegen maar als hij het opkropte wist ik het al wel weer, dan werd zijn onzekerheid nog erger.
    En als hij dan over straat gaat en er wordt wat gezegd zou hij huilen en als Louis of Liam in de buurt was kon eht mee vallen, maar als hij alleen was wist ik niet wat hij ging doen dan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lavigna schreef:
    Mackenzie Lou Arretez

    Ik zuchtte en knikte kort. "Het was ook een verschrikkelijje tijd. Alleen mijn hond hield me gezelschap, maar toen die ook overleed werd ik.. Wat gepikeerd." Ik grinnikte kort en haalde mijn schouders ook. "En ja, nu wil ik het goed dorn bij X Factor en hoop zo ook verder te komen in mijn carrière. Begrijp je me?" Ik keek Zayn met een kleine glimlach aan. En ach ja. "Ik heb nog nooit zo open over mijn verleden gepraat en dat terwijl ik je pas vijf minuten ken." Ik slingerde mijn gitaarkoffer op mijn schoot en zuchtte. "Ik slik nog pillen voor mijn agressieproblemen en stemmingswisselingen.. Maar ze werken niet even goed, dus dat je dat maar weet. Heb je het trouwens warm? Je hebt geen shirt aan." grinnikte ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Eleanor Calder

    Ik kijk Perrie aan en glimlach zwakjes. ''Van Chocola wordt je dik,' protesteer ik, maar zwijg gelijk weer. Perrie bedoelde het goed. Ik laat me meetrekken naar beneden en bijt op mijn lip. Ik was bang om Louis tegen te komen. 'Ik heb geen reden om hier te blijven Perrie. Ik bedoel, voor wie moet ik blijven?' Ik kijk haar aan. 'Voor jouw misschien en voor Harry, maar verder? Het is pijnlijk ja. Jij weet niet hoe het voelt. Jij bent Zayn niet kwijt in twee dagen.' Ik kijk haar even aan en slik. Ik ga aan tafel zitten en staar voor me uit. Ik voelde me zo ontzettend leeg. Het feit dat Louis niet eens de moeite nam om het me uit te leggen, deed me nog veel meer pijn. Na zoveel maanden samen... En dan zo uit elkaar gaan? Het was gewoon pijnlijk. Ik krijg ineens een benauwd gevoel. Vlug sta ik op en loop naar buiten. Ik staar voor me uit en adem diep in en uit. Ik wilde hier weg... Ik voelde me net een opgesloten leeuw in een kooi zo groot als een muis. Ik hap naar adem en knijp mijn ogen dicht om de volgende huilbui tegen te gaan. Wat moest ik zeggen als iedereen ging vragen hoe het was? Wat moest ik doen? Hoe kon ik hier vijf maanden vol houden met Louis in huis? Ik wilde ook geen andere jongen. Nu niet. Hoe kon je in een uur over een relatie van zoveel maanden heen stappen? Kennelijk was het Louis gelukt. Het betekende maar weer hoeveel hij van me hield, maar ik kon het niet. Want ik hield echt van hem. Zelfs als Harry het ging proberen op te lossen. Vandaag zou het niet lukken. Ik zak neer op een stoel en trek mijn benen op. Ik had eigenlijk geen zin in gezelschap, maar dit was misschien de enige dag dat ik Perrie zag. Ze had wel weer mijn spullen uitgepakt, maar morgen was ik weg. Of overmorgen. Of voor het avond eten. Ik ging weg, dat had ik besloten. Ik loop de keuken weer in en pak een fles whiskey en een glas. Met de spullen loop ik naar buiten en schenk het glas helemaal voor. ik pak het glas en klok het achterover. Het was misschien niet goed, maar het deed me weinig.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lavigna schreef:
    Mackenzie Lou Arretez

    Ik zuchtte en knikte kort. "Het was ook een verschrikkelijje tijd. Alleen mijn hond hield me gezelschap, maar toen die ook overleed werd ik.. Wat gepikeerd." Ik grinnikte kort en haalde mijn schouders ook. "En ja, nu wil ik het goed dorn bij X Factor en hoop zo ook verder te komen in mijn carrière. Begrijp je me?" Ik keek Zayn met een kleine glimlach aan. En ach ja. "Ik heb nog nooit zo open over mijn verleden gepraat en dat terwijl ik je pas vijf minuten ken." Ik slingerde mijn gitaarkoffer op mijn schoot en zuchtte. "Ik slik nog pillen voor mijn agressieproblemen en stemmingswisselingen.. Maar ze werken niet even goed, dus dat je dat maar weet. Heb je het trouwens warm? Je hebt geen shirt aan." grinnikte ik.


    Zayn Javadd Malik

    Ik knikte toen ze vroeg of ik het begreep, en luisterde verder. 'Ik begrijp het volledig. Alhoewel ik niet zal begrijpen hoe jij je gevoelt hebt, en hoe je, je nu voelt. Wat heb jij een zwaar leven. Ik kan er bijna niks over zeggen, Mackenzie. Nu ik dit weet heb ik echt veel respect voor je' glimlachte ik naar haar. 'En je agressieproblemen en stemmingswisselingen zijn geen probleem. Jij kan er niks aan doen, zo ben jij nou eenmaal. Als het nodig is zal ik er rekening mee houden, en Chiara ook' Bij het laatste keek ik Chiara even waarschuwend aan. 'Het is fijn dat je het verteld hebt, ook al ken je me maar vijf minuten. Dat waardeer ik erg' meende ik. Toen Mackenzie vroeg of ik het warm had, haalde ik mijn schouders op. 'Toby had me in het zwembad getrokken, en ik had geen zin in een nat shirt' legde ik simpel uit. Wacht. Lag het nou aan mij, of was het Harry die binnen schreeuwde? Ik ging dadelijk wel kijken was er was.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis Tomlinson
    Ik glimlachte en maakte een gebaar dat het niets was. Het was duidelijk hoe die twee zich voelde en een beetje steun kon volgens mijn geen kwaad. Bij de woorden van Toby knikte ik als teken dat hij gelijk had. 'Het is echt niets. Jullie moeten gewoon de kans krijgen om bij elkaar te zijn en genieten zonder dat er commentaar geleverd word.' Zei ik zachtjes toen ik kort omhelsd werd. 'Nee, dankjewel.' Was mijn antwoord op zijn vraag en dacht kort na. 'Kan je iets met wortelen klaarmaken? Ik heb daar echt behoefte aan.' Vroeg ik met een hoopvolle blik. Dat moest ik gewoon hebben op dit moment en desnoods viste ik ze straks zo uit de koelkast. 'Nialler, je weet dat je altijd mensen achter je hebt staan. Mensen reageren soms ook alleen zo, omdat ze bang zijn om te laten zien wat echt denken. Je hebt altijd meelopers.' Ik keek opzij bij het horen van nog een stem waardoor ik Luke aankeek. 'Voor shoppen moet je bij de andere zijn.' Grinnikte ik zacht. Nooit verwacht dat die woorden uit mijn mond zouden komen. 'Maar natuurlijk kan je me om uitleg vragen. Je hebt er ook recht op en Mickey was opzoek naar Holly in verband met de wedstrijd.' Ik wist maar al te goed waar dit overging.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [En daar komt de whiskey weer xD]


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Ik bijt op mijn lip als ik merk dat Louis er ook nog was. Ik kijk naar hem en zie dat hij op de schoot zit bij een kandidaat. Ik haal mijn wenkbrauwen omhoog en daarna weer terug en pak Toby's hand stevig vast. Hij is zo lief voor me. Als hij zeg dat ik me kan laten gaan knapt er iets in me en moet ik me met alle moeite verzetten tegen gejank. Ik wil nie huilen waar Toby bij is. Ik veeg een ontsnapte traan weg en ren dan de kamer uit naar beneden. Beneden aangekomen ren ik naar buiten, waar ik Eleanor met een fles wishky zie. Ik pak snel een glas en doe 'm helemaal vol. In één teug drink ik hem leeg. Even kijk ik of er geen camera's zijn. Als ik die niet kan vinden vul ik mijn glas nogeens. Ik weet dat het ongelooflijk dom is om nú al dronken te worden, maar het helpt tegen de pijn en ik hoef straks helemaal niet meer te huilen. Ik kijk naar Eleanor die het duidelijk ook moeilijk heeft en vul haar glas bij.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Toby Woods.

    'Het is echt niets. Jullie moeten gewoon de kans krijgen om bij elkaar te zijn en genieten zonder dat er commentaar geleverd word. ik glimlach even "Kan je iets met wortelen klaarmaken? Ik heb daar echt behoefte aan.' ik grinnik even zacht en knik "roep maar wat je wilt" zeg ik glimlachend. 'Nialler, je weet dat je altijd mensen achter je hebt staan. Mensen reageren soms ook alleen zo, omdat ze bang zijn om te laten zien wat echt denken. Je hebt altijd meelopers.' Ik knik even omdat ik het eens ben met Louis "Ik kan iets warms, een taart achtig iets ehm zeg maar wat je wilt. NiNi wat wil jij te eten?" Nini was zijn bijnaam voor hem die alleen ik gebruikte. Normaal vond hij dat niet leuk maar ik mocht alle svan hem. Ineens rent hij vol tranen weg "sorry Lou" zeg ik gehaast en ren hem zo snel mogelijk an. "Niall" schreeuw ik hard door het huis en begin te zoeken. Dan zie ik hem bij Eleanor met een fles drank en mijn ogen worden groot waarmee was hij bezig "Niall, er zijn betere dingen om je verdriet te vergeten" zeg ik zacht en trek zachtjes de fles uit zijn handen en zoen hem in de hoop dat hij stopt met de drank

    [ete

    [ bericht aangepast op 18 maart 2013 - 17:15 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Eleanor Calder

    Ik kijk met een moeilijk gezicht op als mijn fles whiskey wordt afgepakt. ik knik tevreden als Niall mijn glas ook weer bijschenkt en drink het in een keer achterover. Ik ruk de fles weer uit zijn hand en zet die aan mijn lippen. Ik houd nog een glaasje over voor Niall en loop dan strompelend het huis in. Je kan zeggen dat ik niet het beste ben die tegen alcohol kan. Ik laat me languit vallen op de bank. 'Weetje,' schreeuw ik. 'Fuck you Louis! I hate you,' vervolg ik schreeuwend en sta weer op. Ik zet de muziek keihard aan en lach eventjes. Het kan me allemaal niet meer schelen. Het kan me niet schelen hoe erg ik mijn leven verkloot. Mijn leven is toch al klote. Ik pak nog een fles whiskey en draai de dop eraf. 'Lang leven het single zijn,' schreeuw ik en proost tegen Perrie haar hand aan. Dan neem ik weer grote slokken van de Whiskey en loop dansend de kamer in. Ik struikel over een stoel en val met de whiskey op de grond. De fles valt kapot en whiskey omringt me. Lachend begin ik er in te zwemmen en ruik aan mijn haren. Ik grijns en sluit mijn ogen, terwijl ik blijf liggen met ogen gesloten en een grote grijns.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Holly Renée McDawn
    Ik lachte vrolijk toen ze What Makes You Beautiful begon te zingen. Ze kon heel mooi zingen dat moest ik toegeven en dat zou ik ook nooit gaan ontkennen. Ik keek op en zag Mickey, daar was hij dus. "He, umh, ja tuurlijk kom ik."Zei ik zacht en stond op van mijn stoel. Ik vond het niet leuk om Liz zo achter te laten, maar ik had niet echt een keus. Ik moest oefenen wilde ik winnen, zeker als iedereen in dit huis zo god was. "Het spijt me, maar ik moet gaan." Ik glimlachte en draaide me naar Mickey. "Laat me heel even een vestje pakken." Zei ik en rende er vandoor. Ik liep snel de trap op en liep mijn kamer in. Ik pakte een vest een mijn koffer en deed die aan. Daarna liep ik weer de trap af. "Jup, we kunnen." Zei ik met een glimlach op mijn gezicht.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Niall Horan

    Ik ben al dronken als Toby eraan komt rennen en roept dat er betere dingen zijn om mijn verdriet te vergeten. Als hij me zoent stroomt een geluksgevoel me binnen. Eindelijk. Ik probeer dit nu al de twee dagen dt we hier zijn. Ik tik met mijn tong tegen de Zijne en geniet volop. Ik probeer me te laten gaan en kan niet meer helder denken door de alcohol. Ik trek hem de stoel op enclave mijn armen om hem heen. Voor het bekend was moesten we voorzichtig zijn, nu maakt het me niet meer uit.


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Eten]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Kan je ook reageren met Perri? (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ik ben rond kwart voor 8 weer terug]


    Bowties were never Cooler