• Ja, X Factor is weer begonnen en deze keer met One Direction als jurlyleden.En het werkt net iets anders. Van de 20 mensen die meedoen gaan er 10 door. 2 bij elk jurylid. Hun zullen samen met de 5 juryleden en hun vriendinnetjes samen gaan wonen in het X Factor huis. Elke week zal er een liveshow plaats vinden waar niemand[/center] zal afvallen we werken dus met een punten systeem. Maar zal de liefde tussen de vriendinnetjes van de jongens blijven staan. Zullen de meisjes hun bedriegen? Of word een van de jongens verliefd op een andere kandidaat? Is een van de jongens homo? Een verhaal tussen liefde haat en verdriet.
    Reseveringen blijven 12 uur staan. Je mag je rol al wel voor de helft invullen en derest later


    Jury/One Direction/Jongens
    -Harry Styles ll Damnbieber-
    -Zayn Malik ll Sidestap-
    -Niall Horan ll ZiamStorason -
    -Louis Tomlinson ll Magicales-
    -Liam Payne ll BigFatLiar
    -

    Kandidaten
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber-
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday-
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna-
    -Luke Smith ll Sylvesti-
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Kyra Luca Graig ll Semper-
    -Gabrielle Aplin ll BigFatLiar-
    -Lars Loseyn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti-



    Teams

    Team Harry

    -Kyra Luca Graig ll Semper


    Team Niall
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday
    --Gabrielle Aplin ll BigFatLiar

    Team Liam
    -Luke Smith ll Sylvesti
    -Lars Loseyn ll Seaver

    Team Louis
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti


    Team Zayn
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber


    Vriendinnetjes van de jongens
    Dannielle Peazer ll Coockies-
    Perrie Edwards ll ZiamStorason -
    Eleanor Calder ll Coockies-
    Vriendinnetje Harry ll Helium (Later)-
    Vriendje Niall ll Toby Lucas WoodsMisStoran-

    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (Bekend persoon)
    Innerlijk:
    Extra:

    - Minstens 4 regels Zonder spatie's
    - 16+ toegestaan
    -Naamsveranderingen doorgeven
    - 7 dagen niet reageren en je bent eruit
    - Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Geen sneltrein
    -Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    - Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] () of spoiler
    - Alleen ik maken de nieuwe Topic's aan tenzij het aan iemand gevraagd word te doen
    - 3 rollen per acount!!!
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Hou het gezellig&sluit niemand buiten




    Het huis

    We beginnen dat je bij het x Factor house komt en bekend word gemaakt door Harry welk team jullie zitten. (Je komt dus gewoon in de hal staan)

    [ bericht aangepast op 26 maart 2013 - 18:44 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Ik moet ook zo weg.... Tennissen (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik glimlachte breed en knikte. ''Nou, dit is dus mijn verhaal waarom ik naar X Factor ben gegaan. Buiten dat ik kan zingen.'' grinnikte ik. ''En Chiara.. Het maakt mij niet zoveel uit of zij me mag of niet, maar ik denk dat ze me een vooroordeel gaf. Een mens die pillen slikt voor haar problemen is niet gelijk een slecht mens, toch?'' Tenminste, dat vond ik persoonlijk. Oké, maar Chiara begon, niet ik. Zuchtend keek ik Zayn aan en beet op mijn lip. ''Weet jij een goed liedje voor me?'' vroeg ik. Ik wist het niet zeker wat ik moest zingen, maar pop of iets rock-achtig vond ik wel leuk om te doen, maar mijn gitaar moest er ook maar bij. Of het moest een elektrische zijn natuurlijk.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Toby Woods

    Hij zoent me terug en ik zucht zacht. Hij was dronken "Niall waarom pakte je wiskey" zucht ik zacht en omhels hem "kom je gaat naar bed" zeg ik zacht.
    Ik til hem voorzichtig op "als er iets is roep me maar" glimlach ik en leg hem voorzichtig neer. Ik geef hem nog een kusje en doe de gordijnen dicht. "Laat me niet merken dat je nog meer drank op hebt" zeg ik streng en loop naar beneden . IK kreun zacht als ik Eleanor in een plas wiskey zie liggen. Zuchtend til ik ook haar op en leg haar voorzichtig opeen handdoek in de bank. Daarna pak ik een grootte handdoek en maak de vloer droog en ruim het glas op. Waar ging het heen met de wereld.. Niall kon zoiezo niet goed tegen drank waarom deed hij dit dan. Toch bezorgd loop ik terug naar boven en kruip naast hem "Ik houd van je nialler"

    [ bericht aangepast op 18 maart 2013 - 18:03 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Javadd Malik

    'Jij ook al? Je moet nu echt snel je keuze maken, om over drie dagen is de eerste live show al. Die drie dagen oefenen gaan we niet redden. Of jullie moeten er echt voor gaan' mompelde ik. 'Bij jou ook. Ik ken je zangstem nog niet, dus weet ik niet welke liedjes. Wil je wat voor me zingen? En van welke muziek houdt je?' vroeg ik. Dezelfde vragen als bij Chiara, maar dat was wel logisch. 'Oh ja. Weten jullie misschien wat er met Harry is? Ik hoorde hem wat schreeuwen over Eleanor en zoenen' vroeg ik de twee naast me. Ging Eleanor vreemd? Nee, dat kon niet. En van Louis zou ik het helemaal niet verwachten. Zeker weer iets wat Harry zei om Louis te pesten.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan

    Ik wil niet slapen. Niet nu. Ik probeer op te staan maar zak meteen weer door mijn knieën. Liam slaapt nog en ik doorzoek de tassen van de jongens. Bah. Niks. Ik strompel naar het minikoelkastje waar drank in sta. Mijn hand wil een fles whisky grijpen maar mijn hoofd niet. Toch pak ik er eentje. De moeite om een glas te pakken bespaar ik mezelf en ik zet de fles aan mijn mond. De alcohol neemt me in beslag en het boeit me niet meer. Ik loop de kamer uit, op zoek naar Toby. Misschien wil hij nu wel. Ik was echt boos toen hij de kus stopte. Ik vind Toby en laat mezelf in een stoel vallen. "Wat ben je toch een stommerik," Zeg ik lachend. De fles zet ik weer aan mijn mond. "Leve de whisky! Roep ik naar Eleanor die op de bank ligt. Ik grijns breed en kijk Toby aan. "Kom nou op hè! Gun mijn ook wat plezier," Zeg ik. Terwijl ik het zeg merk ik dat ik niet mee flanken staan. Ik ga liggen en probeer niet te kotsen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Toby Woods.

    Ik zucht als Niall komt met een fles drank en bilij roept dat ik hem wat moet gunnen "Nee Niall je kunt niet tegen drank" Ik besluit hem maar weer te kussen. Het leek net wel te helpen. Ik zet de fles weg en til hem weer op naar boven. Op het bed gooi ik Niall neer en plof naast hem neer en begin hem te zoenen "Ik hou van je no matter what happens" zeg zwoel in zijn oor. Met mijn hand ging ik door zijn haar en trek hem stevig tegen me aan. Een zacht kreuntje verlaat mijn mond als ik op zijn mond tik voor opening. "Well let me in Mister Horan" grinnik ik zacht. Ik had er gewoon zin in, na alle shit en tegen slagen. Even een momentje voor Niall en mij kon geen kwaad. Grijnzend trek ik zijn shirt uit en ik glij met een vinger over zijn borstkast zodat er kippenvel ontstaat.(nerd)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Ik ben tot half zeven weg en er zijn al gelijk 3 pagina's bij)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Perrie Edwards

    Ik zucht als ik zie dat Eleanor en Niall helemaal dronken zijn. Misschien hebben ze het helemaal niet zo slecht nu. Ik wil echt naar Zayn. Zometeen ga ik naar hem toe en dan staat hij te zoenen met een of andere kandidate. Ik besluit Toby alleen te laten me Niall het lukt hem allemaal vast wel. Ik grijns als ik de k aan de keer dat ik en Zayn totaal dronken waren. Het was geweldig omdat we alles durfden en voor niemand ban waren. Ik ben nogsteeds ervan overtuigd dat Zayn echt van me houdt en dat ik de enige ben. Ik loop naar Zayn en zie dat hij met een van zijn kandidaten bezig is. Ik blijf staan in de deuropening en durf niks te zeggen.

    Niall Horan

    Als hij zich eindelijk mee laat slepen lach ik hard. Ik kus hem volop en trek ook zijn shirt uit. Ik laat mijn handen over zijn borst glijden en hou hem vast bij zijn short. Ik kijk snel om me heen of er niet iemand toe zit te kijken en trek dan aan zijn broek, die gelukkig los zit. Ik weet dat ik dronken ben en ik dit allemaal door de whisky doe. Normaal zou ik nieteens durven. In mijn achterhoofd zegt een stemmetje boos dat ik nu eht moet stoppen en dat weet ik, maar het maakt me niet uit. Ik wil gewoon een keertje verder met Toby. Ik heb medelijden met mijn kandidaten omdat ik ze zo niet kan helpen. Ik Laat mijn hand door zijn haar glijden en probeer hem zover te krijgen mijn broek te openen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik keek Zayn schuldig aan en haalde mijn schouders op. ''Ik had 'How You Remind Me' van Nickelback al geoefend. Wel helemaal gecoverd, akoestisch en zo.'' legde ik uit en glimlachte weer. ''Dan ga ik maar zingen, ik heb niet bepaalde een andere keuze.'' zei ik en pakte mijn gitaar uit de gitaarkoffer. Ik legde mijn vingers goed en begon zacht maar beheerst te zingen. Met mijn gitaar was het altijd beter en veiliger voor me. ''Never made it as a wise man. I couldn't cut as a poor man stealing. Tired of living like a blind man. I'm sick of sight without a sense of feeling..'' Ik glimlachte licht. Zingen was altijd een grote hobby van me geweest en ik wilde er ook meer in bereiken. Dit was mijn kans.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2013 - 18:30 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Toby Woods

    Ik hoor hem hard lachen en ik krijg een grijns om mijn lippen. Hij kust me volop terug waar ik maar al tegraag in mee ga en voel mijn shirt verdwijnen. Ik voel zijn koele handen over mijn buik en ril even van genot. Daarna glijd zijn hand in mijn haren terwijl mijn broek al op de grond ligt. Hij prutst wat aan de zijne en grijnzend trek ik de zijne uit terwijl mijn boxer gespannen begint te raken. Ik raak steeds opgewonder, zo ver zijn we nog niet gegaan "weet je het zeker Nialler?" vraag ik zacht. Ik kreeg ongelofelijke zin in hem maar ik wouniet dat hij later spijt had. Grijnzend om hem te plagen ga ik langzaam met mijn hand van zijn buik langzaam richting de rand van zijn boxer en trek plagend aan de rand en grijns. Daarna druk ik mijn lippen snel op de zijne. Damn ik had zin in hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Javadd Malik

    Mijn mond viel nog net niet open. Dit was fantastisch. Ik had twee geweldige kandidaten, die super konden zingen. Wanneer Mackenzie het einde naderde, keek ik haar met een grote lach aan. 'Woah. Ik bedoel.. Wauw. Dat was echt fantastisch' complimenteerde ik haar. Net zoals bij Chiara kon ik niks anders uitbrengen. Gelijk maakte ik me geen enkele zorgen meer over de liveshow. 'Als jullie het zo blijven doen, is extra oefenen niet meer nodig. Ik kan gewoon niks anders zeggen dan dat het echt mooi was' zuchtte ik. 'Eigenlijk kan ik je niks aanraden. Ik kan dan wel zeggen dat je iets van Green Day, Three Days Grace of wat kan doen, maar het blijft je eigen keuze' zei ik tegen Mackenzie. Toen ik opkeek zag ik Perrie. Gelijk maakte ik een gebaar dat ze erbij moest komen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan

    Hij trekt mijn boxer uit en ik merk dat hij steeds meer opgewonden raakt. Als hij vraagt of ik di wel wil lach ik zachtjes. "Je bent zo naïf. Natuurlijk. Zelfs al was ik niet dronken zou ik dit nog willen," Zeg ik. Mijn hand grijpt zijn haar stevig vast en ik probeer niet te snel te willen. Zometeen vindt hij het allemaal veel te snel gegaan. Ik wil niet dt hij hier spijt van krijgt. Zometeen wou hij helemaal niet zo ver maar vond hij dat hij dit voor mij moet doen. "Als jij dit niet wil stop ik," Zeg ik. Ik hoop zó dat hij dit wil. Dat hij heef gedacht dat ik dit niet zou willen. Ik wacht al maanden op dit moment. Ik bijt plagend op zijn lip en wacht totdat hij iets doet.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Perrie Edward

    "Je bent zo naïf. Natuurlijk. Zelfs al was ik niet dronken zou ik dit nog willen," ik grinnik zacht "als jij dit niet wilt stop ik" en ik grijns "wat denk je, kleine Ier van me" lachend bijt ik hem zachtjes terug. Dit ging geweldig worden, onze eerste keer, na nogal wat drama. In een luxe bed vol liefde... Waar ik niet aan dacht was de mensen die hier rond liepen, de deur kon moeilijk op slot aangezien we de kamer deelde. Grijnend begin ik Niall weer te zoenen terwijl mijn boxer strak staat gespannen "Niallll" kreun ik klagend en doelend op mijn vriend. Hebberig kijk ik hem aan maar ook opgewondenen verliefd "You're the one that I want" zing ik zwoel in zijn oren en grijsn weer.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik glimlachte breed en legde mijn gitaar even opzij. ''Vond je? Ik hoorde namelijk wat onzuivere noten..'' zei ik en haalde mijn schouders op. Ik klapte enthousiast in mijn handen toen ik uit Green Day en Three Days Grace mocht kiezen. ''Dan wil ik Boulevard of Broken Dreams doen van Green Day.. Op één voorwaarde. Ik ben namelijk verliefd op gitaren en elektrische gitaren, dus mag ik optreden met een elektrische gitaar?'' Ik glimlachte breed en keek Zayn smekend aan. Als het mocht, werd ik namelijk anders gezien dan de anderen - wat mij al helemaal enthousiast maakte. Ik wilde niet gezien worden als een wannabe, ik wilde gezien worden als mezelf.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Iemans voor Eleanor of Danielle? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne