• Ja, X Factor is weer begonnen en deze keer met One Direction als jurlyleden.En het werkt net iets anders. Van de 20 mensen die meedoen gaan er 10 door. 2 bij elk jurylid. Hun zullen samen met de 5 juryleden en hun vriendinnetjes samen gaan wonen in het X Factor huis. Elke week zal er een liveshow plaats vinden waar niemand[/center] zal afvallen we werken dus met een punten systeem. Maar zal de liefde tussen de vriendinnetjes van de jongens blijven staan. Zullen de meisjes hun bedriegen? Of word een van de jongens verliefd op een andere kandidaat? Is een van de jongens homo? Een verhaal tussen liefde haat en verdriet.
    Reseveringen blijven 12 uur staan. Je mag je rol al wel voor de helft invullen en derest later


    Jury/One Direction/Jongens
    -Harry Styles ll Damnbieber-
    -Zayn Malik ll Sidestap-
    -Niall Horan ll ZiamStorason -
    -Louis Tomlinson ll Magicales-
    -Liam Payne ll BigFatLiar
    -

    Kandidaten
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber-
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday-
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna-
    -Luke Smith ll Sylvesti-
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Kyra Luca Graig ll Semper-
    -Gabrielle Aplin ll BigFatLiar-
    -Lars Loseyn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti-



    Teams

    Team Harry

    -Kyra Luca Graig ll Semper


    Team Niall
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday
    --Gabrielle Aplin ll BigFatLiar

    Team Liam
    -Luke Smith ll Sylvesti
    -Lars Loseyn ll Seaver

    Team Louis
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti


    Team Zayn
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber


    Vriendinnetjes van de jongens
    Dannielle Peazer ll Coockies-
    Perrie Edwards ll ZiamStorason -
    Eleanor Calder ll Coockies-
    Vriendinnetje Harry ll Helium (Later)-
    Vriendje Niall ll Toby Lucas WoodsMisStoran-

    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (Bekend persoon)
    Innerlijk:
    Extra:

    - Minstens 4 regels Zonder spatie's
    - 16+ toegestaan
    -Naamsveranderingen doorgeven
    - 7 dagen niet reageren en je bent eruit
    - Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Geen sneltrein
    -Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    - Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] () of spoiler
    - Alleen ik maken de nieuwe Topic's aan tenzij het aan iemand gevraagd word te doen
    - 3 rollen per acount!!!
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Hou het gezellig&sluit niemand buiten




    Het huis

    We beginnen dat je bij het x Factor house komt en bekend word gemaakt door Harry welk team jullie zitten. (Je komt dus gewoon in de hal staan)

    [ bericht aangepast op 26 maart 2013 - 18:44 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Mickey Smith
    Ik keek naar hem en luisterde naar zijn woorden. Zonder Luke zou ik het heel moeilijk om dit door te zetten, hoe graag ik dit ook wilde. Mijn broer was degene op wie ik mijn hele leven al kon vertrouwen en op wie ik altijd al steunde. Ik haalde een hand door mijn haar. Mijn hoofd ging nu weer naar de wedstrijd. "Misschien is het wel handig om ook even aan de wedstrijd te werken. Ik heb nog geen liedje en ik heb al helemaal geen idee waar Holly is. Waar zou ze eigenlijk wel niet zijn? Ik heb haar vandaag nog niet gezien. Wat niet vreemd is aangezien ik deze kamer nog niet af geweest ben, maar goed." Ik drukte een kusje op zijn lippen. "Kleed je aan. Dan ga ik Holly wel zoeken. Door al dit drama nu al, moeten we niet de wedstrijd vergeten." Ik zette hem met tegenzin naast me neer en stond op. "Ik ben zo terug met Holly." Ik gaf hem nog een kusje op zijn neus en liep de kamer uit. Mijn haar zag er nogsteeds niet uit. Het kon me vrij weinig schelen. Ik liep naar beneden en ging opzoek naar Holly. Ik vond haar uiteindelijk bij het zwembad. Ze stond bij een meisje dat What makes you beautiful aan het zingen was. Ik legde een hand op haar schouder. "Hey. Kom je mee naar Lou? We moeten denk ik liedjes gaan uitzoeken voor de show." zei ik vrolijk. Hier wist nog niemand blijkbaar over wat er was gebeurt. Daar was ik nog best blij om. Ik keek even naar het meisje dat aan het zingen was. "Ik ben Mickey, by the way. Ik ben de andere kanidaat van Louis." Ik woelde even door haar haar en keek toen weer naar Holly. "Kom je?" Ik wilde graag weer terug naar Louis. Ook moest ik Luke nog vinden, maar die zou vast ook aan het oefenen zijn.


    Bowties were never Cooler

    [mondeling viel mee.. al was het wel pijnlijk...

    Toby Woods

    Van binnen ben ik helemaal gek geworden en merk vaag dat er iemand naast me hurkt "He" hoor ik een zachte meisjesstem. Ze geeft me een beker water en trillend neem ik een slokje. Mijn ademhaling wordt wat rustiger gelukkig. "wat is er?" ze kijkt me aan. "neem een slokje misschien helpt het" zegt ze zacht en weer knik ik en neem nog een slokje . 'Dit komt toch niet uit schuldgevoel tegen over Zayn? Ik bedoel, die draait wel bij. Echt Toby, neem het je niet zo hard aan. Zayn is Zayn. Die een dag razend en daarna niet meer. Het komt goed, echt.' Ik schud mijn hoofd. Zonder iets te zeggen pak ik mijn mobiel en ben blij dat die nog leeft. Daarna zet ik mijn Twitter pagina open en geef mijn mobiel aan haar."B-bij Niall is het e-e-erger" fluister ik zacht en bijt hard op mijnlip. Zonder iets ter zeggen trok ik Danielle in een stevige omhelzing die ik nodig had


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Fijn dat het mee viel]


    Bowties were never Cooler

    [godzijdank wel ja... ik was wel nerveus maarja. het was best pittig maar ik heb het mezelf met onderwerpen te moeilijk gemaakt-_-


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Wel gehaalt denk je?]


    Bowties were never Cooler

    [Gelukkig viel het mee! (: ]

    Danielle Peazer

    Ik kijk Toby aan en bekijk zijn mobiel. Het doet me heel erg denken aan de begin van alle haat die ik kreeg. Natuurlijk waren er nog steeds berichtjes en mijn zelfvertrouwen was flink naar beneden gezakt, maar door het dansen, door Jessie J, Liam en al mijn andere vrienden was ik erboven op gekomen. Ik pak Toby zijn mobiel af en knuffel hem stevig terug. Dan kijk ik hem recht aan.
    'Luister Toby,' zeg ik zacht en glimlach kleintjes. 'Ik heb het ook gehad. het was anders, maar het kwam op hetzelfde neer. Ik weet hoeveel pijn het doet. Ook Liam deed het pijn toen, maar we hebben het overleefd. Jij gaat het ook overleven. In het begin is het heel erg en als ze zien dat je gelukkig bent. Dat Niall gelukkig is, zullen ze het accepteren. Echt. Jij hebt iets dat zij willen. Jij hebt een geweldig vriendje, een geweldige jongen met een geweldige stem. Jij hebt Niall. Zij willen Niall ook en nu hij homo en bezet is, kunnen ze hem niet meer krijgen. Ze zijn jaloers op het geluk dat jij hebt. Laat dat niet verpesten door een stel stomme trutten. Alsjeblieft.' Ik kijk hem aan. 'Weet je wat wij gaan doen? Wij gaan shoppen. Even afleiding, even plezier.' Ik kijk hem vragend aan en wacht op een reactie.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Toby Woods

    'Luister Toby,' zegt ze zacht . 'Ik heb het ook gehad. het was anders, maar het kwam op hetzelfde neer. Ik weet hoeveel pijn het doet. Ook Liam deed het pijn toen, maar we hebben het overleefd. Jij gaat het ook overleven. In het begin is het heel erg en als ze zien dat je gelukkig bent. Dat Niall gelukkig is, zullen ze het accepteren. Echt. Jij hebt iets dat zij willen. Jij hebt een geweldig vriendje, een geweldige jongen met een geweldige stem. Jij hebt Niall. Zij willen Niall ook en nu hij homo en bezet is, kunnen ze hem niet meer krijgen. Ze zijn jaloers op het geluk dat jij hebt. Laat dat niet verpesten door een stel stomme trutten. Alsjeblieft.' ik knik terwijl ik haar nog stevig vast houd, het was fijn om te weten dat er iemand achter ons stond daarna kijkt ze me aan "Weetje wat wij gaan doen? Wij gaan shoppen. Even afleiding even plezier" ik glimlach zwak "dat lijkt me erg leuk" zeg ik nog schor en omhels haar weer even. "Dankje Luke, sorry dat je dit mee moest maken" bedankt ik hem ook schor en geef hem ook een knuffel.

    [ze zei dat ik een goed punt had...nah mijn ruzie is ook op gelost... heb nepnagels en jurk besteld mijn leven is weer blij... nu als woensdag alles goed gaat ben ik niet meer boos te krijgen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall Horan

    Ik word wakker in mijn bed en ben meteen verblind door het felle licht. Ik knipper met mijn ogen en rek me uit. Het eerste wat ik iedere dag doe is Twitter checken. Eerst Toby's pagina, want die van hem is voor mij veel belangrijker. Ik schrik me dood en reageer boos op de ergste berichtjes. Ik begin te janken. Bang druk ik op mijn profiel en ik gooi mijn mobiel hard weg. Nee! Nee!! Dit moet worden opgelost. Omdat ik té nieuwsgierig ben kijk ik ze toch allemaal. Een iemand zegt boos dat ik uit One Direction moet omdat we anders een gayband worden. Iemand anders suggereert dat ik misschien een iets knappen vriendje had kunnen nemen. Op die reactie reageer ik pas echt boos. Ik smijt mijn mobiel hard op de grond en verstop me onder de dekens. Vandaag kom ik niet uit bed, eten heb ik in mijn tas mee.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Danielle Peazer

    Ik krijg nog een knuffel en glimlach als hij ook zwak glimlacht. Ik sta op en geef hem het glaasje water weer. Ik kijk even naar de jongen, die schijnbaar Luke heeft. Ik sla mezelf voor mijn hoofd. Dat wist ik wel. Hij zit bij Liam in het team! Ik glimlach naar hem en kijk dan naar Toby. 'Wil jij anders ook mee Luke. Als je wilt? Misschien dat we Liam ook zover kunnen krijgen, dan kunnen jullie alvast kleding inslaan voor x Factor liveshows,' zeg ik en kijk hem aan. Ik wilde Luke namelijk niet buitensluiten. Ik glimlach nog even naar Toby en ga dan weer op mijn stoel zitten. Ik kijk even om me heen en haal mijn haren dan uit de knot. Ze vallen krullend over mijn schouders. Ik zucht. Ik moest het zo even gaan stijlen. Dan zet ik mijn zonnebril in mijn haren en sluit genietend mijn ogen. Ik probeer herinneringen aan de haat uit mijn gedachtes te werpen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Perrie Edwards

    Ik doe mijn oortjes uit als ik Harry en Louis hoor schreeuwen. Waarom vindt Louis het goed dat Harry met Eleanor zoent? Dit moet ik onderzoeken! Ik ren naar Eleanors kamer en duw met mijn schouder 'per ongeluk' hard tegen Harry die op de gang staat. Ik tref een huilende Eleanor aan. Ik ren naar haar toe en sla mijn armen om haar heen. "Wat is er aan de hand, Eleanor?" Vraag ik bezorgd. Ik denk aan wat Louis zei. Dat slaat nergens op! Hopelijk zou Zayn iets anders zeggen... Ik vertrouwe hem blindelings en weet dat hij dat nooit zou doen. Toen een jongen op straat me aanstaarde liep Zayn op hem af en vroeg hij wat hij aan het doen was.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Toby Woods
    "Ik ga even kijken of Niall slaapt en mijn haren goed doen" zeg ik zacht. Snel loop ik naar boven en negeer mijn nog prikkende ogen van het huilen. Ik hoor ineens lawaai uit de kamer komen en sprint naar binnen. Ik zie dat Niall zijn mobiel op de grond ligt en hij onder de dekens. Fuck, is mijn eerste gedachte en snel ren ik naar Niall toe. "Niall?" fluister ik zacht en haal voorzichtig de deken om hem weg. "Heb je? Het gelezen?" fluister ik zacht en nog steeds schor. Ik trek hem in mijn armen. "Kom we gaan naar beneden" zeg ik zacht "ik maak wat te eten" ik drk mijn lippen even op zijn voorhoofd en trek hem stevig tegen me aan. "Niall twee dingen, je gaat niet uit One Direction en twee alles komt goed, Danielle, Louis en Luke staan sowieso achter ons"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis Tomlinson
    Ik staarde naar de gordijnen die altijd nog gesloten waren terwijl de woorden zonder moeite mijn verlieten. Ik wist wat ik wilde zeggen alleen bleven sommige dingen nog achterwegen. Op hulp van mijn vrienden hoefde ik nu niet te rekenen, want de reactie net was duidelijk genoeg en had het idee dat de andere ook niet makkelijk zouden reageren. Ik had er een puinhoop van gemaakt, maar wist wel waarom. Dat maakte het wel beter. 'Ja, misschien heb je gelijk. Jullie moeten en gaan dit winnen. De liedjes komen goed en Holly dit moet hier ergens rondlopen, al is dat logisch. De dag is ook nog niet zo lang bezig, maar dat is ook waar.' Al zoveel drama en de ochtend is nog geeneens voorbij. Ik glimlachte en die jongen wist nu al hoe daar voor te zorgen. 'Juist ja, heel handig. En succes met zoeken. De drama heeft wel voor een voordeel gezorgd, alleen moeten we die inderdaad niet vergeten.' Ik liet hem los en knikte langzaam als ik weer naast hem zit. 'Is goed, in de tussentijd kleed ik me aan.' Nog voor ik de kans kreeg om hem nog een kusje terug te geven, liep hij de kamer uit. Glimlachend schudde ik me hoofd voor ik opstond en mijn bekende rode boek, steepjesshirt en bretels weer uit mijn koffer viste. Dit eenmaal aan, liet ik me op bed vallen en trok mijn schoenen ook aan. Mijn telefoon lichtte op en griste deze van het nachtkastje af. Niet wetende dat ik dit beter mijn kon doen. Mijn vinger scrolde door de meldingen en wist al snel genoeg waar dit overging. Ik had geen zin om erop te reageren en zou daarbij ook niet weten wat. Toen de meldingen bleven komen, gooide ik mijn telefoon naar de andere kant van de kamer en stond op om naar de badkamer te lopen. Iemand hoorde ik naam zeggen en liep daar naartoe. 'Toby heeft gelijk Nialler. En als dat wel zo is, wat niemand dus toestaat, ga ik met je mee. We krijgen dezelfde ellende over ons heen. Maar alles komt goed, zolang je mensen hebt die om je geven.' Zei ik zacht terwijl ik tegen de deurpost leunde. Zo kon ik ook in de gaten houden of Mickey en Holly eraan kwamen.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2013 - 16:23 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    ( Dubbel)

    [ bericht aangepast op 18 maart 2013 - 16:22 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Eleanor Calder

    Ik voel ineens een arm om me heen. Ik verwacht dat het Harry is, maar in plaats daarvan is het Perrie. Ik kijk haar met betraande ogen aan en val haar om haar nek. Ik begraaf mijn gezicht in haar hals en hoor weer hoe snikken over mijn lippen rollen. Ik heb me nog nooit zo rot gevoeld in mijn leven. Ik wist niet eens dat ik zolang door kon huilen. 'Ik... Louis....' Ik zwijg en klem me dichter tegen haar aan. 'Het is uit,' piep ik. 'En het kan hem allemaal niet schelen,' snik ik weer. 'Hij....' Ik klem me tegen Perrie aan en begin weer onophoudelijk te huilen. Ik laat haar langzaam los en kijk haar aan. Ik probeer te glimlachen. 'Ik heb je lang niet gezien.' Ik veeg mijn tranen weg, niet dat het veel helpt en kijk Perrie aan.
    'Hoe gaat het met je,' vraag ik haar en probeer te glimlachen. 'Ga je wat drinken beneden?' Ik kijk haar aan. Ik had eignelijk geen zin meer om te huilen. Dat kon ik vannacht nog de hele nacht doen. En morgen. Als ik hier weg was. Ik sta op en loop vlug de badkamer in waar ik een plens water in mijn gezicht. Mijn ogen zijn rood. Ik slik en kijk mezelf even een tijdje aan. Ik zet een muts op mijn hoofd en kruip weg in mijn shirt. 'Zullen we naar beneden,' vraag ik Perrie.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Niall Horan

    Als Toby de kamer in komt gerend voel ik me op een of andere manier opgelucht. Ik kom onder de dekens vandaan en wil om zijn nek klemmen ofzo. Als hij aanbied om iets te eten voor me te maken veeg ik mijn tranen weg en glimlach naar hem. Hij mag niet weten dat ik vanbinnen kapot ben. Dan doe ik hem pijn en dan heb ik nóg meer pijn. Voor zover dat kan dan. Het ergste op de hele wereld, nou ja, op een na ergste, want het ergste is Toby kwijtraken, is dat al je fans zih tegen je keren. Ik pak Toby's hand en kan het niet laten hem te kussen. Het voelt fijn en het leid me af van mijn problemen. Ik kan de wereld voor een tijdje vergeten.

    Perrie Edwards

    Ik schrik me dood als Eleanor verteld dat het uit is tussen haar en Louis. Ik kan gewoon niet denken aan een Eleanor zonder Louis. Ze passen zo goed bij elkaar en nu... Ik besef dat het geen zin heef te vragen hoe en wat, en ga door met troosten. "Oké. Ik ga je een van mijn wereldberoemde gebakken eieren maken, en een boterham met chocola omdat chocola nummer Gebroken hart help is. De tweede is een goede vriendin die je steund en dat wil ik wel zijn." Ik werp een blik op de koffer. Daarna begin ik alles weer in de kast leggen. "Kom op zeg, Eleanor! Je gaat je lol toch niet laten verpesten door die stomme jongen?! En als je écht een vriendje wil zijn hier genoeg leuke jongens, maar ik waarschuw je, van Zayn blijf je af!" Wauw wat ben ik slecht in troosten. Ik pak Eleanors hand en trek haar mee naar beneden.


    Spoiler alert: you will save yourself