• Ja, X Factor is weer begonnen en deze keer met One Direction als jurlyleden.En het werkt net iets anders. Van de 20 mensen die meedoen gaan er 10 door. 2 bij elk jurylid. Hun zullen samen met de 5 juryleden en hun vriendinnetjes samen gaan wonen in het X Factor huis. Elke week zal er een liveshow plaats vinden waar niemand[/center] zal afvallen we werken dus met een punten systeem. Maar zal de liefde tussen de vriendinnetjes van de jongens blijven staan. Zullen de meisjes hun bedriegen? Of word een van de jongens verliefd op een andere kandidaat? Is een van de jongens homo? Een verhaal tussen liefde haat en verdriet.
    Reseveringen blijven 12 uur staan. Je mag je rol al wel voor de helft invullen en derest later


    Jury/One Direction/Jongens
    -Harry Styles ll Damnbieber-
    -Zayn Malik ll Sidestap-
    -Niall Horan ll ZiamStorason -
    -Louis Tomlinson ll Magicales-
    -Liam Payne ll BigFatLiar
    -

    Kandidaten
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber-
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday-
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna-
    -Luke Smith ll Sylvesti-
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Kyra Luca Graig ll Semper-
    -Gabrielle Aplin ll BigFatLiar-
    -Lars Loseyn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti-



    Teams

    Team Harry

    -Kyra Luca Graig ll Semper


    Team Niall
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday
    --Gabrielle Aplin ll BigFatLiar

    Team Liam
    -Luke Smith ll Sylvesti
    -Lars Loseyn ll Seaver

    Team Louis
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti


    Team Zayn
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber


    Vriendinnetjes van de jongens
    Dannielle Peazer ll Coockies-
    Perrie Edwards ll ZiamStorason -
    Eleanor Calder ll Coockies-
    Vriendinnetje Harry ll Helium (Later)-
    Vriendje Niall ll Toby Lucas WoodsMisStoran-

    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (Bekend persoon)
    Innerlijk:
    Extra:

    - Minstens 4 regels Zonder spatie's
    - 16+ toegestaan
    -Naamsveranderingen doorgeven
    - 7 dagen niet reageren en je bent eruit
    - Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Geen sneltrein
    -Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    - Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] () of spoiler
    - Alleen ik maken de nieuwe Topic's aan tenzij het aan iemand gevraagd word te doen
    - 3 rollen per acount!!!
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Hou het gezellig&sluit niemand buiten




    Het huis

    We beginnen dat je bij het x Factor house komt en bekend word gemaakt door Harry welk team jullie zitten. (Je komt dus gewoon in de hal staan)

    [ bericht aangepast op 26 maart 2013 - 18:44 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Ze kan naar Zayn en Chiara toekomen]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Ze mag wel bij Holly en Liz line zitten. Als Panday het natuurlijk goed vindt. Ik zal meteen even iets posten met Holly)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Jahoor, is goed ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Lavigna schreef:
    (Ik voel me zo loner, echt niemand voor Mackenzie?)


    [Danielle? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Holly Renée McDawn
    Ik liet mijn schouders even zakken. Wat als het uit was, dat zou niet heel erg leuk zijn. Een aantal vragen maakte mijn humeur er niet beter op. Het zou vast niks zijn. Ik bedoel Louis is heel lief en leuk en geweldig en aardig. Hij had haar vast niet met een van de andere meiden bedrogen, dat bestond niet. Hij zou iets verkeerd gezegd kunnen hebben of misschien iets doms gedaan hebben. Ik moest me er gewoon niet mee bemoeien, dat was nooit een goed idee. Ik gooide het klokkenhuis van mijn appel weg en nam nog een slokje drinken. "Wil jij trouwens een keertje voor mij zingen? Ik heb nog niemand in dit huis ooit horen zingen en misschien kunnen we elkaar een beetje helpen?" Stelde ik voor. Ik wilde gewoon met iemand gaan zingen, want ik hield van zingen, daarom zat ik hier. En aangezien zowel Louis als Mickey nergens te bekennen waren moest ik maar even iets ondernemen. Ik had geen zin om de hele morgen gewoon een beetje te zitten.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Louis Tomlinson
    De twijfel in mijn stem vond ik vreemd, aangezien ik wel heel zeker was van mijn woorden. 'Ik vind je echt heel, maar dan ook echt heel, erg leuk. Die kus betekende zeker wat.' zei ik zacht. Deze keer waren mijn woorden net zo zeker als de woorden toen ik zei dat hij zijn hart moest volgen. Dat was trouwens het gene wat ik op dit moment ook deed. De reactie van Harry deed me pijn, maar kon het wel hebben, ook al liepen er wel tranen over mijn wangen. Langzaam kalmeerde ik wel iets door de aanrakingen van Mickey en keek met een zwakke glimlach weer op. Harry begon opnieuw dingen te roepen, en voelde Mickey zijn handen om mijn oren sluiten. Ik probeerde het zo min mogelijk te negeren en dat lukte aardig door de jongen bij wie ik nog steeds op schoot zat. 'Weet je wat Harry..Je doet maar wat je niet later kan. Dit laat ook gelijk zijn wat voor beste vriend jij bent' riep ik. Natuurlijk deed het me wel iets, maar had geleerd om je zwaktes niet meer te tonen. Er was vaak genoeg iets misgegaan en altijd leerde je er wel iets van. Mijn blik was altijd nog op Mickey gericht en veegde mijn tranen weg. Zijn handen haalde hij weer van mijn oren af en begon toen zacht te zingen. Ik luisterde naar zijn stem die werkelijk perfect klonk en zonder het te merken verscheen er weer een echte glimlach op mijn gezicht. Na de laatste noot gezongen was, drukte ik een klein kusje op zijn neus. 'Je bent echt heel erg lief.' Glimlachte ik en wist bij deze zeker dat mijn keuze gemaakt was.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mackenzie Lou Arretez

    Het was eenmaal gecompliceerd en vreemd sinds mij ouders er niet meer waren. Mijn broer ging naar Amerika om een film op te nemen en ik.. Ik besloot maar mee te doen aan X Factor. Opgedragen aan mijn ouders. Ik liep naar boven en slingerde mijn gitaarkoffer over mijn schouder heen. Ik besloot net dat ik mijn coach wilde kennen, we zaten dan ook met elkaar opgescheept voor een lange tijd. Inclusief Chiara. Zuchtend liep ik naar Zayn toe en stak mijn hand uit. "Mackenzie Arretez." glimlachte ik breed. Oké, als ik blij was, was ik heel blij. Als ik heel boos of chagrijnig was, was ik dat heel erg. "Wat heb je al over me gehoord?'' vroeg ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Eleanor Calder

    Ik begin Harry tegen zijn borstkas te slaan als ik door heb wat hij van plan is. Ik schud met mijn hoofd en maak wilde gebaren dat hij zijn mond moet houden. Toch zei ik niks om zijn plannetje te verpesten. Ineens voel ik zijn lippen op de mijne. Totaal overdonderd en verstijfd van schrik blijf ik staan. Niks doende. Ik duw hem dan weg en zonder een woord te zeggen storm ik mijn slaapkamer in en gooi de deur met een klap achter me dicht. Ik wilde niet deel zijn van een stom spelletje, van een wraak actie. Ik was gebroken, ik voelde me gebroken. Dan ging ik niet leuk met Harry staan zoenen. Hij moest dat maar begrijpen en als hij dat niet begreep moest hij maar om uitleg komen vragne. Ik vouw mijn kleding netjes op en leg ze opgestapeld in mijn koffer. Ik zucht. Eigenlijk wilde ik niet naar huis, maar ik durfde en kon Louis niet meer recht aan kijken. Ik zou spontaan weer huilen. Op school zou ik mijn cijfers verkloten. Ik moest ergens anders heen, maar waar? Waar was de juiste plek om naar toe te gaan met een gebroken hart? Je vrienden. Waar had ik die? Hier, in London of op school. Fijn, alle drie had een nadeel. Ik zucht diep en blijf besluitloos zitten.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Liz

    Ik glimlach. 'Tuurlijk wil ik voor je zingen.' ik bedenk even snel welk liedje ik ga zingen. Ik kies uit eindelijk maar voor I wan you back, die had ik ook al voor de live shows in gedachten. Ik schraap even mijn keel en begin dan te zingen. Als ik klaar ben kijk verwachtingsvol naar Holly. 'Wat vond je er van?' vraag ik. Ik wacht op haar mening, en dan wacht ik tot zij gaat zingen.

    [Ik kies Victoria Justice ^^ Enne let maar niet op de andere mensen die ook ff zingen. Ik heb trouwens geen zin om die hele lyrics er bij te zetten :Y)]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Zayn Javadd Malik

    Ineens kwam er een meisje aangelopen. Mackenzie. Ze glimlachte breed, en bij mij stond er ook een glimlach op mijn gezicht. 'Mackemzie Arretez' stelde ze zich voor. Ik schudde haar hand en maakte een gebaar dat ze erbij mocht komen zitten, aan mijn andere kant. 'Zayn Malik' stelde ik mezelf voor. Aangezien Toby zo debiel was geweest om mij in het zwembad te trekken, had ik mijn snapback niet meer op mijn hoofd en hing mijn haar nu slapjes. Ineens kreeg ik door dat ik hier alsof het doodnormaal was in mijn broek zat, zonder shirt. En dan ook nog wel op het moment dat de kandidaten naar mij komen. Lekker dan. Ach, ik trok zo wel een shirt aan. 'Wat heb je al over me gehoord?' vroeg Mackenzie. 'Alleen maar dat je een mooie stem hebt, en dat je het niet zo goed kan vinden met Chiara. Waarom niet, eigenlijk?' vroeg ik haar.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mickey Smith
    Als ik hem hoor gillen sla ik mijn ene arm weer om zijn middel en ga met de ander rustgevend door zijn haar. Ik was nu al moe van alle drama en het was pas 's ochtends vroeg. Ik was blij dat ik echt veel voor hem betekende, nu al. Het was vreemd, maar ik vertrouwde hem blindelings zonder enige vraagtekens te zetten. Ik zing rustig mijn liedje. Het was waar. Ik zou hem beschermen en hij zou altijd in mijn hart zijn. Ik zie een gemeende glimlach op zijn gezicht verschijnen. Daardoor kreeg ik ook al zingend een grotere glimlach op mijn gezicht en ging ik ook automatisch wat harder zingen. Aan het eind van het nummer, net toen ik mijn laatste noot afsloot kreeg ik een kusje op mijn neus. Ik glimlachte breed en gaf hem een kusje op zijn kruin. Ik had nu eigenlijk geen spijt meer van mijn keuze het hem te vertellen en naar hem te luisteren. Ik voelde me rot over het breken van een onschuldig meisje haar hart. Maar alles mocht toch in liefde, oorlog en voetbal? Dan konden er dus ook onverhoopt gewonden en doden vallen. Ik hield hem dicht tegen me aan. "Zullen we anders zo maar Holly gaan zoeken. Het hele huis zullen we wel tegen ons hebben, dus misschien een bondgenoot meer is wel handig. Vanmiddag ga ik ook wel met Luke praten in de hoop dat hij het snapt. Dan krijgen we misschien ook Liam en aanhang aan onze kant." ja, ik redeneerde nu als een soort leger officier, maar zo voelde het nu ook: Wij tegen de wereld. Luke zou meegaan, hoe erg hij me ook zou veroordelen. Als ik gelukkig was zou hij achter me staan. Dat wist ik wel. Op zo'n moment was ik wel blij met mijn tweelingbroer.


    Bowties were never Cooler

    Holly Renée McDawn.
    met een kleine twinkeling in mijn ogen luister ik even naar haar. Ze was best wel goed. Ik sloeg mijn armen over elkaar en glimlachte even. "Dat was echt heel goed. Ik vond het leuk." Zei ik en lachte even zacht. Wat zou ik gaan zingen? Ik dacht aan Payphone van Maroon 5, maar wist het niet zeker. Ik slikte even onzeker en begin dan toch te zingen. Ik wist niet zeker of het helemaal zuiver was, maar hoopte van wel. Ik hield van bet liedje, maar wilde eigen lijk iets anders doen voor de liveshows. Ik deed een plukje haar achter mijn oor en keek Liz vrolijk aan. "En wat vind jij daarvan?" Ik wist niet wat ik verwachtte dat ze ging zeggen, al wist ik wel ik waarschijnlijk nog nerveuzer voor Louis zijn reactie zou zijn, veel nerveuzer. Ik zou daardoor ook een aantal valse noten gaan zingen en dat zou helemaal niet goed gaan. Ik moest mezelf gewoon rustig houden. Ja, gewoon rustig blijven Holly. Ik keek even om me heen. Hopend dat Louis me toevallig had gehoord. Maar nee, hij was Bergens te bekennen.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 22:27 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik keek Zayn fronsend aan en zuchtte. "Ik weet het zelf ook niet. Misschien zag ze me gewoon aan als een psyschopaat die pillen slikte?" Ik haalde mijn schouders op en keek Zayn aan. "Kijk, mijn ouders zijn anderhalf jaar geleden gestorven. Ik raakte in een soort van depressie en niemand accepteerde me meer in school. Ik was een half jaar gestopt met kickboksen, daarna realiseerde me ik dat ik door moest gaan met mijn leven. Mijn broer ging naar Amerika voor een film. Ik besloot toen ook dat ik iets wilde doen met de show business. Daarna ben ik weer gestart met kickboksen." legde ik alles uit. "Maar ik weet zelf ook niet waarom ze me niet aardig vindt.." Ik deed mijn baseball jack goed en zuchtte.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [guys ik weet niet waneer ik weer kan reageren sorry voor als jullie op me wachten :c heb even een probleem irl]


    Dont say why me, say try me

    Liz

    Ik ben blij dat Holly me goed vind. Dan luister ik naar haar en ik krijg een grote glimlach op mijn gezicht. Ik hou van het liedje Payphone en Holly zingt het echt heel goed! 'Wauw, je zingt echt heel goed!' zeg ik vol overtuiging. Nu zit het liedje Payphone in mijn hoofd. Ik grijns even. 'Ik denk dat Louis daar ook zo over denkt.' Het zou nog moeilijk worden om te winnen. En als ik niet win, gun ik Holly het het meest. Maar ik ga echt heel hard mijn best doen om te winnen. Nu nog hopen dat Niall een beetje een goeie coach is. 'Weet je al wat je gaat zingen op de eerste live show?' vraag ik nieuwschierig.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''