• Ik wil dus heel graag een lied luisteren die ik heel vaak hoor als ik uit ga en ik weet de lyrics dus niet echt en wat ik wel weet geeft geen zoekresultaten. Dus ik vroeg me af of er bij één van jullie misschien een lampje gaat branden.
    Het liedje is acht een dans nummer en de enige tekst die ik weet is deze:
    woaaaaaaah ooooh
    woah-oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh
    En dat word dan heel vaak herhaald.
    Ik ga er niet van uit dat iemand het weet, maar zo wel zou dat heel fijn zijn!
    edit:
    Ik heb hem gevonden hoor: Year of summer van Wildstylez

    [ bericht aangepast op 18 maart 2013 - 17:28 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Misschien even in de top 40 van bijvoorbeeld 538 of Slamfm kijken?(:

    Dat heb ik ook vaker, maar ik zou het met dit nummer niet weten. :')


    Reading a good book is like taking a journey.

    Misschien helpt het je verder als je weet of het een mannelijke of een vrouwelijke artiest is? (dat hoor je wsl wel aan de stem)
    maar als je het heel vaak hoort zou ik idd even in de top 40 kijken


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Liberacorpus schreef:
    Misschien helpt het je verder als je weet of het een mannelijke of een vrouwelijke artiest is? (dat hoor je wsl wel aan de stem)
    maar als je het heel vaak hoort zou ik idd even in de top 40 kijken

    Ja dat heb ik dus al gecheckt en daar kan ik hem niet in vinden!
    Maar het is volgens mij een mannen stem (:

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 20:40 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Misschien dat dit helpt?
    Daar kan je je liedje inzingen en er zo achter komen hoe het heet, het is een zoekmachine.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Gipsy schreef:
    Misschien dat dit helpt?
    Daar kan je je liedje inzingen en er zo achter komen hoe het heet, het is een zoekmachine.

    Oooh dankje die zal ik zo even uitproberen en als die het niet kan vinden dan weet ik het ook niet meer!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik herken hem maar ik ben de titel kwijt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Gipsy schreef:
    Misschien dat dit helpt?
    Daar kan je je liedje inzingen en er zo achter komen hoe het heet, het is een zoekmachine.
    Bullshit zong net trouble in en ze konden het niet vinden


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    MissStoran schreef:
    ik herken hem maar ik ben de titel kwijt

    Weet je dan toevallig of er nog andere tekst in zit en zo ja kan je je die herinneren, want misschien komt google dan wel ergens mee! Haha ik wil het liedje nu echt vinden!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    DamnBieber schreef:
    (...)Bullshit zong net trouble in en ze konden het niet vinden

    Hahaha het werkt inderdaad niet zo goed. Ik zong het net en hij kwam met allemaal Chinese of Japanse liederen aan?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Als je weet op welk radio station het wordt gespeeld kun je de playlist zoeken van die radiozender en kijken bij welke tijd het werd afgespeeld en wanneer jij het hebt gehoord.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Good Time van Owl City & Carly Rae Jepsen?


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ziamlatte schreef:
    Good Time van Owl City & Carly Rae Jepsen?
    Die had ik ook in mijn hoofd 0.O


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ziamlatte schreef:
    Good Time van Owl City & Carly Rae Jepsen?

    Nee dat is hem niet, het is echt een feest nummer! Ah ik baal echt dat ik niet meer van de tekst weet! Wel heel erg bedankt!
    Misschien dat het helpt dat het niet echt zingen is, maar het meer gewoon uitschreeuwen met een hele grote groep.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ziamlatte schreef:
    Good Time van Owl City & Carly Rae Jepsen?

    Daar dacht ik ook inderdaad aan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.