• Ik wil dus heel graag een lied luisteren die ik heel vaak hoor als ik uit ga en ik weet de lyrics dus niet echt en wat ik wel weet geeft geen zoekresultaten. Dus ik vroeg me af of er bij één van jullie misschien een lampje gaat branden.
    Het liedje is acht een dans nummer en de enige tekst die ik weet is deze:
    woaaaaaaah ooooh
    woah-oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh
    En dat word dan heel vaak herhaald.
    Ik ga er niet van uit dat iemand het weet, maar zo wel zou dat heel fijn zijn!
    edit:
    Ik heb hem gevonden hoor: Year of summer van Wildstylez

    [ bericht aangepast op 18 maart 2013 - 17:28 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    KIGH schreef:
    (...)
    Nee dat is hem niet, het is echt een feest nummer! Ah ik baal echt dat ik niet meer van de tekst weet! Wel heel erg bedankt!
    Misschien dat het helpt dat het niet echt zingen is, maar het meer gewoon uitschreeuwen met een hele grote groep.


    Bastille - Pompeii ?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    High on your love - Sharon Doorson?
    Die doet dat ook ^^


    It's never gonna happen, Guys.

    KIGH schreef:
    (...)
    Nee dat is hem niet, het is echt een feest nummer! Ah ik baal echt dat ik niet meer van de tekst weet! Wel heel erg bedankt!
    Misschien dat het helpt dat het niet echt zingen is, maar het meer gewoon uitschreeuwen met een hele grote groep.

    Dat was het eerste liedje dat in mijn hoofd sprong omdat daar ook vaak oh oh woah of zo in voor komt en ook redelijk vaak gedraaid wordt.
    Op dit moment heb ik nou niet echt zo één, twee drie een idee wie het zou kunnen zingen. Ik hoop dat er iemand anders is die dit misschien wel weet. Veel succes nog (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik heb hem gevonden, het was Year of summer van Wildstylez!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.