• Voor degene die hun Facebook niet volgen, ze zijn al een tijdje bezig met een nieuw album in de studio en ik heb een paar foto's voor jullie. Niet schrikken, ze zijn allemaal flink veranderd, zelfs na de laatste foto die in dit forum gepost is.



    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 23:00 ]


    Your make-up is terrible

    Ik vind Tom en Bill echt verschrikkelijk geworden
    Georg is er toch we beter op geworden en gustav tja die is alleen wat dikker geworden :)


    “You can't change what happened. But you can still change what will happen”  -- Sebastian Vettel

    Grimhilde schreef:
    Ik moet echt even bekennen dat ik echt dacht: WTF, wie zijn dit?

    Toen pas zag ik in welk forumgedeelte dit geplaatst is want ik was niet snel op Tokio Hotel gekomen...


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    ik was vroeger fan (zo'n 4/5 jaar geleden) en toen ik die foto's zag dacht ik even dat ze georg in hadden geruild voor een nieuw banlid xd hij is echt veel veranderd, de rest herken ik nog wel...


    He is my Hero and I'm his Heroine

    Wow. :'O


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Bill doet me denken aan die keer dat mijn vader extensions in had voor de carnaval.. En niet op de goede manier =$
    Georg blijft leuk om te zien =)
    ik dacht eerst dat g&g met andere mensen op de foto stonden =l


    The thing you do mean something to people -Ncis




    Your make-up is terrible




    Your make-up is terrible




    Your make-up is terrible

    Fearful schreef:
    ik was vroeger fan (zo'n 4/5 jaar geleden) en toen ik die foto's zag dacht ik even dat ze georg in hadden geruild voor een nieuw banlid xd hij is echt veel veranderd, de rest herken ik nog wel...


    Precies. haha. :')


    Danmarks Dynamite.

    Georg vind ik nog altijd leuk. Maar jeez, die Bill en Tom zijn lelijk geworden zeg!!


    -

    Ik ben geen fan, nooit geweest ook, maar hállo Tom :9~


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Ik vind Tom eigenlijk wel sexy zo :'D Maar Bill... gadver.


    -

    Ik vind het heel erg jammer van Bill en Tom :( Bill moet gewoon zijn zwarte leeuwenkapsel hebben en zonder baardje, staat hem veel beter^^
    Tom was ook gewoon beter zonder baardje, ik heb iets tegen baardjes hahahaha

    Gustav is hoe hij is, en George mag wat mij betreft zijn lange haar houden^^


    I don't care if you're different than the others, as long you are nice to me.

    Omg, de twins zien er tegnwoordig echt ranzig slecht uit!! (sorry)
    En die Gustav wordt steeds maar dikker en dikker...
    Enkel georg is ineens Uberhot geworden!! xD

    Dit is een ontzettend oud topic :W


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."