• De Quileute stam, verdwenen. De Cullens, verdwenen. Vrienden, verdwenen. Een aantal jaar later, leidde de Volturi een aanval op heel La Push en Forks. Iedereen die ook maar iets van de Cullens, de Quileute wist of ook maar had gezien is vermoord. Helaas waren de wolven en vampiers in Forks en La Push niet genoeg, en werden vermoord. Het besluit kwam ineens, en te snel om ook maar klaar te zijn. Waarom weet niemand. Vanwege dat Aro Edward, Bella en Alice niet kreeg? Hebben ze iets ergs gedaan? De wolven roedels, wat hadden die uitgespookt? Niemand weet het. Maar het gekke is dat er nu een nieuwe wolvenroedel woont. Allemaal tienerjongens, en geen enkel meisje in de roedel. Leah was dus echt speciaal. Maar er is ook een nieuwe vampierfamilie komen wonen, in La Push. De Jamysons. Heel familie Jamyson zit vol met tieners, enkel twee volwassenen. Maar die zijn niet ouder dan vijfentwintig. Allemaal hebben ze gave's, wat zelden bij een familie voorkomt. De familie Jamyson waren eerst gewone mensen. Maar een onbekende vampier heeft ze allemaal veranderd. En de familie heeft een groot geheim. In totaal hebben ze zeven leden. Het laatste lid, ook wel bekend als het jongste uiterlijk, is een onsterfelijk kind. Zouden ze dit achter kunnen houden voor de Volturi? Ook wonen in La Push drie hybrides. Ze hebben niks met mekaar te maken, maar het is gewoon toeval. De wolven, vampiers en hybrides kennen elkaar nog niet maar ze sluiten vrede. Geen regels, maar ze mogen elkaar niet vermoorden.


    Familie Jamyson

    - Rosemary Abelle Jamyson - Dochter - Pebble
    - Lucy Alli Jamyson - Dochter - Bieberen
    - Emily Jamyson - Dochter - Jolene
    - Merlin Charles Jamyson - Zoon - Silas
    - Ryan Nathaniel Jamyson - Zoon - Somesley
    - Jocelyn Evelyn Jamyson - Moeder - Somesley
    - James Jamyson - Vader - ZiamStorason


    Wolvenroedel

    - Cameron Jase - Alfa - ZiamStorason
    - Matthew Andy Dalmer - Nieuwe wolf - Jolene
    - Thom Mason Daro - Derde wolf - Winterwolves
    - Matt Heath Dyro - Beta - Winterwolves
    - Jason Woods - Nieuwe wolf - eva2002

    Hybrides

    - Eva-Ly Alyona Ivanov - Sidestap
    - Catherine Lilia Minski - Lavigna
    - Micah Christian Dare - Eierdoos

    Overige La Push/Forks inwoners [Hoeft niet perse]

    - Mya Catherina Wayland - Silas
    -
    -

    Regels

    'Minimaal vier regels, makkelijk te halen. Als jij een groot stuk hebt, kunnen anderen dat ook hebben.
    'Ontmoet het liefst zo veel mogelijk personages zodat je altijd wat te doen hebt.
    'Je bent geen superheld. Vampiers hebben geen supergave's, wolven kunnen geen vampiers in één klap doden.
    'Het liefst niet binnen één dag wel op tig verschillende plekken zijn geweest. Zo kunnen mensen in de war raken.
    'Géén personages die perfect zijn. Mary-Sue's en Gary-Stu's zijn verboden.
    'Alsjeblieft, geen ruzie. Houd het lekker gezellig voor iedereen. IC mag natuurlijk wel.
    'Tijdsprongen moet je vragen, anders kunnen sommigen in de war raken of zijn ze nog in een gesprek.
    'Er mogen niet alleen maar meisjes worden aangemaakt. Bij de hybrides het liefst één jongen, en bij de familie sowieso drie jongens.
    'Een volmaakt personage aanmaken. Niet alleen maar naam, leeftijd, foto, klaar.
    'Je mag maximaal twee rollen. Als je -je tweede rol gaat verwaarlozen haal ik je van je tweede rol af.
    'Na vijf dagen niet reageren zonder te melden waar je bent/waarom je niet reageert lig je eruit
    'Alleen ik maak de nieuwe topics aan. Ik doe niet mee omdat ik het druk heb, maar zo kunnen er meer mensen meedoen!
    'Leef je uit!

    Invullen

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Gave [Als je een vampier of Hybride bent]:
    Rol in de roedel [Als je een wolf bent]:
    Extra

    [ bericht aangepast op 26 maart 2013 - 15:36 ]


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Ik weet geen gave voor Eva-Ly o-o.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mag ik dan wel een inwoonster van La Push spelen?


    Remember to be ridiculous.

    Rol: Dochter Jamyson (vampier.)
    Naam: Rosemary Abelle Jamyson.
    Bijnaam: Rose.
    Leeftijd: 17 jaar. Ze verjaart op 21 juni, wat ze nog elk jaar viert, ook al is ze geen mens meer en veranderde ze ergens in de winter.
    Uiterlijk:




    Het eerste wat opvalt als je naar Rosemary kijkt zijn haar grote, amandelvormige ogen. Doordat ze vegetarisch is, zijn ze goudkleurig. Ze vallen ontzettend op, waardoor ze nog wel eens kleurlenzen moet dragen. Deze opvallende kijkers zijn omrand door lange, donkere en krullende wimpers. Onder haar ogen heeft ze een klein dopneusje en goedgevormde lippen. Onder deze lippen, die kersrood van kleur zijn, heeft ze witte, kaasrechte tanden. Ze heeft smalle, lange wenkbrauwen en lang, lichtblonde krullen. Deze reiken tot halverwege haar rug. Rosemary heeft een lengte van 1,58 meter, waardoor ze een enorm schattig uiterlijk heeft. Ze ziet er vrij perfect uit, wat een kenmerk is van een vampier, net als haar bleke huid.
    Innerlijk:Over het algemeen is Rosemary een lief, vrolijk en behulpzaam meisje, maar af en toe kan er een meisje naar boven komen waarin ze het leuk vindt haar familie of andere mensen te plagen. Vaak zijn dit hele onschuldige grapjes, maar andere ideeën kunnen een beetje uit de hand lopen. Rosemary kan zichzelf namelijk makkelijk in de problemen brengen. Toch houdt ze heel erg veel van haar familie en vrienden. Ze zal zich voor hun opofferen wanneer dat nodig is en zal hen voor zichzelf plaatsen. Ze lacht erg veel en heeft een kinderlijk lachje, wat haar nog schattiger maakt. Ze is ook enorm romantisch en kan zich daarom helemaal inleven in romantische films en stelletjes die ze op straat ziet lopen. Soms heeft ze kinderlijke trekjes en kan ze heel aanhankelijk zijn, wat af en toe een beetje ergerlijk kan zijn.
    Gave [Als je een vampier of Hybride bent]: Rosemary is een sirene. Ze kan mensen en vampiers overhalen dingen voor haar te doen, maar haar gave werkt beter op mannen.
    Extra: Rosemary draagt altijd een medaillon om haar nek, die ze van haar ouders gekregen heeft. Zij verongelukten een jaar voordat ze veranderd werd en ze mist hen nog elke dag. Toch ziet ze haar nieuwe familie als haar echte familie en vullen zij enigszins de leegte op.

    [Iemand die de partner van Rosemary wilt zijn? (: ]

    [ bericht aangepast op 19 maart 2013 - 7:11 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Rol: Zoon - Jamyson
    Naam: Merlin Charles Jamyson
    Leeftijd: 18, hij verjaart 16 april
    Uiterlijk:


    Merlin is met zijn 1,80 niet bepaald lang voor een jongen. Hij is heel subtiel gespierd. Hij is bleek en beeldschoon. Hij heeft bruin haar dat in een soort kuif zit.
    Hij draagt meestal gewoon een spijkerbroek met een shirt en een vest.
    Innerlijk: Merlin is een stille, serieuze jongen. Hij laat zich niet makkelijk gaan, alleen zijn familie krijgt dat voor elkaar. Hij is van nature zachtaardig en goedmoedig. Hij maakt door zijn introverte karakter moeilijk vrienden. Hij was als gewoon mens vaak al de slimste van de klas.
    Gave: Merlin kan mensen kalmeren, niet zoals Jasper emoties volledig manipuleren maar opgewonden, verdrietige of boze mensen kalmeren.
    Rol in de roedel: -
    Extra Hij heeft een tweelingzus Lucy, zij is de belangrijkste persoon op de wereld voor hem.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2013 - 22:16 ]


    Remember to be ridiculous.

    Rol: Inwoonster La Push
    Naam: Mya Catherina Wayland
    Leeftijd: 19
    Uiterlijk:


    Qua uiterlijk lijkt Mya in niets op een meisje uit La Push. Ze is namelijk maar half Indiaans en trekt met haar uiterlijk naar dat van haar moeder. Ze is 1,69 en atletisch gebouwd. Ze heeft amper vrouwelijke vormen en haar blonde haar zit meestal in een staart of vlecht. Ze heeft sproeten en helderblauwe ogen.
    Innerlijk: Mya is volgens sommige mensen een controlfreak. Ze heeft er een hekel aan om dingen uit handen te geven want ze wilt altijd dat alles perfect is. Ze is ontzettend enthousiast en extravert. Ze is bezorgd maar kan daar soms een klein beetje in doorslaan. Ze kan soms ontzettend lange monologen houden zonder daartussen adem te halen. Ze is heel erg vriendelijk en sociaal.
    Gave: -
    Rol in de roedel: -
    Extra: Mya is na de scheiding van haar ouders in de Sunshine State opgegroeid en is nu een jaar naar La Push om haar vader beter te leren kennen en haar studiekeuze te maken.


    Remember to be ridiculous.

    mag ik een vrouwelijk lid van Familie Jamyson reserveren? vul 'm morgen in! (:


    To love is to destroy.

    @Somesley, Het is waarschijnlijk niet mijn taak je hierop te wijzen maar er staat in de regels:

    'Er mogen niet alleen maar meisjes worden aangemaakt. Bij de hybrides het liefst één jongen, en bij de familie sowieso drie jongens.

    en er zijn al drie meiden en 1 jongen, dan zijn er toch alleen nog 2 jongens in die familie over?


    Remember to be ridiculous.

    Silas schreef:
    @Somesley, Het is waarschijnlijk niet mijn taak je hierop te wijzen maar er staat in de regels:
    (...)
    en er zijn al drie meiden en 1 jongen, dan zijn er toch alleen nog 2 jongens in die familie over?


    oh, inderdaad. had ik niet gezien. ik reserveer dan een jongen van Familie Jamyson.


    To love is to destroy.

    Ik zal het tegen Hayden (Pushing) zeggen, dan denk ik dat ze dadelijk alles aanpast.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Malino of Pebble, èèn van jullie twee personages moet zo rond de drieëntwintig worden. Karakter hoef je niet te veranderen, enkel de leeftijd.

    De volwassenen zijn zeg maar de clan leiders.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Pushing schreef:
    Malino of Pebble, èèn van jullie twee personages moet zo rond de drieëntwintig worden. Karakter hoef je niet te veranderen, enkel de leeftijd.

    De volwassenen zijn zeg maar de clan leiders.


    Ik houd mijn personage liever jonger. 17 of 18. Dit past ook veel beter bij haar karakter. Rosemary is best kinderlijk en totaal geen leiderstype. Ik was trouwens ook de eerste van de vrouwelijke vampiers die gereserveerd had en ik had een tiener gereserveerd :$

    [ bericht aangepast op 18 maart 2013 - 23:38 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Ik wil mijn personage ook jong houden :/


    El Diablo.

    Èèn van jullie moet ouder worden. Als ik het morgen nog niet weet, kies ik zelf.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Malino, wil je een andere gave aanmaken? Die is te sterk, het spijt me.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    kan ik nog een meisje van de Jamysons reserveren?
    of zitten ze al vol^^


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .