• De Quileute stam, verdwenen. De Cullens, verdwenen. Vrienden, verdwenen. Een aantal jaar later, leidde de Volturi een aanval op heel La Push en Forks. Iedereen die ook maar iets van de Cullens, de Quileute wist of ook maar had gezien is vermoord. Helaas waren de wolven en vampiers in Forks en La Push niet genoeg, en werden vermoord. Het besluit kwam ineens, en te snel om ook maar klaar te zijn. Waarom weet niemand. Vanwege dat Aro Edward, Bella en Alice niet kreeg? Hebben ze iets ergs gedaan? De wolven roedels, wat hadden die uitgespookt? Niemand weet het. Maar het gekke is dat er nu een nieuwe wolvenroedel woont. Allemaal tienerjongens, en geen enkel meisje in de roedel. Leah was dus echt speciaal. Maar er is ook een nieuwe vampierfamilie komen wonen, in La Push. De Jamysons. Heel familie Jamyson zit vol met tieners, enkel twee volwassenen. Maar die zijn niet ouder dan vijfentwintig. Allemaal hebben ze gave's, wat zelden bij een familie voorkomt. De familie Jamyson waren eerst gewone mensen. Maar een onbekende vampier heeft ze allemaal veranderd. En de familie heeft een groot geheim. In totaal hebben ze zeven leden. Het laatste lid, ook wel bekend als het jongste uiterlijk, is een onsterfelijk kind. Zouden ze dit achter kunnen houden voor de Volturi? Ook wonen in La Push drie hybrides. Ze hebben niks met mekaar te maken, maar het is gewoon toeval. De wolven, vampiers en hybrides kennen elkaar nog niet maar ze sluiten vrede. Geen regels, maar ze mogen elkaar niet vermoorden.


    Familie Jamyson

    - Rosemary Abelle Jamyson - Dochter - Pebble
    - Lucy Alli Jamyson - Dochter - Bieberen
    - Emily Jamyson - Dochter - Jolene
    - Merlin Charles Jamyson - Zoon - Silas
    - Ryan Nathaniel Jamyson - Zoon - Somesley
    - Jocelyn Evelyn Jamyson - Moeder - Somesley
    - James Jamyson - Vader - ZiamStorason


    Wolvenroedel

    - Cameron Jase - Alfa - ZiamStorason
    - Matthew Andy Dalmer - Nieuwe wolf - Jolene
    - Thom Mason Daro - Derde wolf - Winterwolves
    - Matt Heath Dyro - Beta - Winterwolves
    - Jason Woods - Nieuwe wolf - eva2002

    Hybrides

    - Eva-Ly Alyona Ivanov - Sidestap
    - Catherine Lilia Minski - Lavigna
    - Micah Christian Dare - Eierdoos

    Overige La Push/Forks inwoners [Hoeft niet perse]

    - Mya Catherina Wayland - Silas
    -
    -

    Regels

    'Minimaal vier regels, makkelijk te halen. Als jij een groot stuk hebt, kunnen anderen dat ook hebben.
    'Ontmoet het liefst zo veel mogelijk personages zodat je altijd wat te doen hebt.
    'Je bent geen superheld. Vampiers hebben geen supergave's, wolven kunnen geen vampiers in één klap doden.
    'Het liefst niet binnen één dag wel op tig verschillende plekken zijn geweest. Zo kunnen mensen in de war raken.
    'Géén personages die perfect zijn. Mary-Sue's en Gary-Stu's zijn verboden.
    'Alsjeblieft, geen ruzie. Houd het lekker gezellig voor iedereen. IC mag natuurlijk wel.
    'Tijdsprongen moet je vragen, anders kunnen sommigen in de war raken of zijn ze nog in een gesprek.
    'Er mogen niet alleen maar meisjes worden aangemaakt. Bij de hybrides het liefst één jongen, en bij de familie sowieso drie jongens.
    'Een volmaakt personage aanmaken. Niet alleen maar naam, leeftijd, foto, klaar.
    'Je mag maximaal twee rollen. Als je -je tweede rol gaat verwaarlozen haal ik je van je tweede rol af.
    'Na vijf dagen niet reageren zonder te melden waar je bent/waarom je niet reageert lig je eruit
    'Alleen ik maak de nieuwe topics aan. Ik doe niet mee omdat ik het druk heb, maar zo kunnen er meer mensen meedoen!
    'Leef je uit!

    Invullen

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Gave [Als je een vampier of Hybride bent]:
    Rol in de roedel [Als je een wolf bent]:
    Extra

    [ bericht aangepast op 26 maart 2013 - 15:36 ]


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Oké, vooruit. Omdat er zoveel meisjes willen, mag Emily een meisje blijven. Dan zijn er twee jongens en één meisje. En trouwens, ik vind het wel leuk als er een negenjarige vampier bij zit. Lekker origineel, en als ze het geheim kunnen houden voor de Volturi.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Komt er ook nog een ''vaderfiguur''?


    To love is to destroy.

    Zou ik nog een rol erbij maken zodat er een vaderfiguur kan komen?


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Thank U!

    Jaa isgoed! (:


    To love is to destroy.

    Zo.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Ik vroeg me dus af, is de familie Jamyson een echte familie of zijn ze net als de Cullens?


    To love is to destroy.

    Ik wil op zich graag meedoen, maar ik speel eigenlijk liever meisjes dan jongens. Ik heb het topic doorgelezen maar ik ben een beetje in de war, wat voor meisjes zijn er nu nog vrij? Of alleen nog jongens?

    Edit: Oké, ik heb het nog even doorgekeken. Als ik het goed heb is het moederlijke type al gereserveerd, dus dan is qua vampiers alleen de vaderfiguur nog vrij, plus een mannelijke hybride en de weerwolven. Dan wil ik toch de laatste hybride reserveren, ik probeer het wel gewoon met een jongen.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2013 - 21:59 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Somesley schreef:
    Ik vroeg me dus af, is de familie Jamyson een echte familie of zijn ze net als de Cullens?

    Lucy en Merlin zijn in elk geval een tweeling


    Remember to be ridiculous.

    Silas schreef:
    (...)
    Lucy en Merlin zijn in elk geval een tweeling


    Wel, het leek mij logischer als het een samengestelde familie was, net als de Cullens.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:
    (...)

    Wel, het leek mij logischer als het een samengestelde familie was, net als de Cullens.

    Ik weet ook niet hoe het verder zit, misschien dat Merlin en Lucy de enige zijn die biologische familie zijn en de rest een samenraapsel is.


    Remember to be ridiculous.

    Pebble schreef:
    (...)

    Wel, het leek mij logischer als het een samengestelde familie was, net als de Cullens.


    ja mij ook!


    To love is to destroy.

    Sidestap schreef:
    (...)

    Af.


    Helemaal goed, Brookie [:


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Lavigna schreef:
    Rol: Hybride
    Naam: Catherine Lilia Minski
    Leeftijd: Zeventien, jarig op 19 maart
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Catherine is een wraakzuchtig, maar ook wel aardig als je haar diep van binnen kent. Ze wilt meer mensen kennen en wilt ook meer van de wereld zien. Ze houdt van vechten en Catherine is nogal lenig. Catherine kan makkelijk in bomen klimmen, maar ze is niet de snelste van allen. Ook is ze niet één van de slimste. Ze wilt wel dat iemand om haar geeft, wat moeilijk van haar is omdat ze niet zo snel aan dingen kan hechten. Ze is half Russisch, half Engels, maar draagt een Russische achternaam.
    Gave [Als je een vampier of Hybride bent]: Catherine kan gedachtelezen, van iedereen.
    Rol in de roedel [Als je een wolf bent]:
    Extra Nope.

    [Beetje inspiratieloos.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Geen gave's zijn het zelfde, sorry ]:
    Edward kan gedachten lezen.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5