• De Quileute stam, verdwenen. De Cullens, verdwenen. Vrienden, verdwenen. Een aantal jaar later, leidde de Volturi een aanval op heel La Push en Forks. Iedereen die ook maar iets van de Cullens, de Quileute wist of ook maar had gezien is vermoord. Helaas waren de wolven en vampiers in Forks en La Push niet genoeg, en werden vermoord. Het besluit kwam ineens, en te snel om ook maar klaar te zijn. Waarom weet niemand. Vanwege dat Aro Edward, Bella en Alice niet kreeg? Hebben ze iets ergs gedaan? De wolven roedels, wat hadden die uitgespookt? Niemand weet het. Maar het gekke is dat er nu een nieuwe wolvenroedel woont. Allemaal tienerjongens, en geen enkel meisje in de roedel. Leah was dus echt speciaal. Maar er is ook een nieuwe vampierfamilie komen wonen, in La Push. De Jamysons. Heel familie Jamyson zit vol met tieners, enkel twee volwassenen. Maar die zijn niet ouder dan vijfentwintig. Allemaal hebben ze gave's, wat zelden bij een familie voorkomt. De familie Jamyson waren eerst gewone mensen. Maar een onbekende vampier heeft ze allemaal veranderd. En de familie heeft een groot geheim. In totaal hebben ze zeven leden. Het laatste lid, ook wel bekend als het jongste uiterlijk, is een onsterfelijk kind. Zouden ze dit achter kunnen houden voor de Volturi? Ook wonen in La Push drie hybrides. Ze hebben niks met mekaar te maken, maar het is gewoon toeval. De wolven, vampiers en hybrides kennen elkaar nog niet maar ze sluiten vrede. Geen regels, maar ze mogen elkaar niet vermoorden.


    Familie Jamyson

    - Rosemary Abelle Jamyson - Dochter - Pebble
    - Lucy Alli Jamyson - Dochter - Bieberen
    - Emily Jamyson - Dochter - Jolene
    - Merlin Charles Jamyson - Zoon - Silas
    - Ryan Nathaniel Jamyson - Zoon - Somesley
    - Jocelyn Evelyn Jamyson - Moeder - Somesley
    - James Jamyson - Vader - ZiamStorason


    Wolvenroedel

    - Cameron Jase - Alfa - ZiamStorason
    - Matthew Andy Dalmer - Nieuwe wolf - Jolene
    - Thom Mason Daro - Derde wolf - Winterwolves
    - Matt Heath Dyro - Beta - Winterwolves
    - Jason Woods - Nieuwe wolf - eva2002

    Hybrides

    - Eva-Ly Alyona Ivanov - Sidestap
    - Catherine Lilia Minski - Lavigna
    - Micah Christian Dare - Eierdoos

    Overige La Push/Forks inwoners [Hoeft niet perse]

    - Mya Catherina Wayland - Silas
    -
    -

    Regels

    'Minimaal vier regels, makkelijk te halen. Als jij een groot stuk hebt, kunnen anderen dat ook hebben.
    'Ontmoet het liefst zo veel mogelijk personages zodat je altijd wat te doen hebt.
    'Je bent geen superheld. Vampiers hebben geen supergave's, wolven kunnen geen vampiers in één klap doden.
    'Het liefst niet binnen één dag wel op tig verschillende plekken zijn geweest. Zo kunnen mensen in de war raken.
    'Géén personages die perfect zijn. Mary-Sue's en Gary-Stu's zijn verboden.
    'Alsjeblieft, geen ruzie. Houd het lekker gezellig voor iedereen. IC mag natuurlijk wel.
    'Tijdsprongen moet je vragen, anders kunnen sommigen in de war raken of zijn ze nog in een gesprek.
    'Er mogen niet alleen maar meisjes worden aangemaakt. Bij de hybrides het liefst één jongen, en bij de familie sowieso drie jongens.
    'Een volmaakt personage aanmaken. Niet alleen maar naam, leeftijd, foto, klaar.
    'Je mag maximaal twee rollen. Als je -je tweede rol gaat verwaarlozen haal ik je van je tweede rol af.
    'Na vijf dagen niet reageren zonder te melden waar je bent/waarom je niet reageert lig je eruit
    'Alleen ik maak de nieuwe topics aan. Ik doe niet mee omdat ik het druk heb, maar zo kunnen er meer mensen meedoen!
    'Leef je uit!

    Invullen

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Gave [Als je een vampier of Hybride bent]:
    Rol in de roedel [Als je een wolf bent]:
    Extra

    [ bericht aangepast op 26 maart 2013 - 15:36 ]


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    ZiamStorason schreef:
    Wolven zijn echt de beste dieren (met honden dan) van de wereld! en Twilightwolven zijn ook nog eens hot :P


    You're right! ^^

    Oké, weet iemand nog een plaats in de roedel?
    Want ik kan er ff niet opkomen.:$


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Gewoon een wolf?


    Spoiler alert: you will save yourself

    ZiamStorason schreef:
    Gewoon een wolf?


    Ik dacht dat je per sé een plaats moest hebben.
    Maar dit is beter, hoef ik het niet op te zoeken. xD
    Denk dat ik de rol vanavond op Q zet.(: *Maar dat weet ik niet zeker.*


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Iedereen heeft een rol in de roedel. Of je nou beta bent, alfa, derde wolf of gewoon lid.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sidestap schreef:
    Iedereen heeft een rol in de roedel. Of je nou beta bent, alfa, derde wolf of gewoon lid.


    Wat is derde wolf?


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Na alfa komt beta. Alfa bevelen moet iedereen opvolgen. Beta bevelen moeten alleen de derde wolven en wolven opvolgen, de alfa niet. En derde wolf bevelen zijn enkel voor als de beta en de alfa er niet zijn.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sidestap schreef:
    Na alfa komt beta. Alfa bevelen moet iedereen opvolgen. Beta bevelen moeten alleen de derde wolven en wolven opvolgen, de alfa niet. En derde wolf bevelen zijn enkel voor als de beta en de alfa er niet zijn.


    Oké, bedankt.(:


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Rol: Weerwolf
    Naam: Thom Mason Daro
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk:



    Thom heeft schouderlang zwart haar, en blauwe ogen. Dit vinden de meeste meiden zo leuk aan hem. Hij kan in zijn wolfvorm snel rennen, en houdt ervan om de wind door zijn haren te voelen. Thom draagt vaak kleren die fijn zitten, maar toch ook wel hip zijn. Hij draagt vaak donkere kleding, je ziet hem zelden met lichte kleding aan. Als dat gebeurt moet er wel iets heel speciaals/vreemds aan de hand zijn.
    Innerlijk: Thom is een vriendelijke jongen, en als je aardig tegen hem doet, doet hij aardig terug. Als iemand maar iets negatiefs over zijn vrienden zegt gaat hij in de aanval. Hij heeft een heel wisselend karakter, de ene keer is hij heel vrolijk, maar de andere keer kan hij opeens heel depressief zijn en zich alleen voelen. Hij weet niet hoe dit komt, maar hij wil het wel graag weten. Thom denkt dat de rest van de roedel, of op z'n minst de alfa weet hoe het komt. Voor de rest heeft hij een ochtendhumeur en dan moet je echt niet bij hem in de buurt zijn. Als hij geïrriteerd wordt, wordt hij chagrijnig, en dan kan hij rotopmerkingen maken. Hij is nog niet ingeprent, maar dat maakt hem niet uit. Hij gelooft namelijk niet dat inprenten echt zo sterk is als ze zeggen. Thom date alleen met een meisje wie hij echt leuk vindt, en niet voor de lol zoals sommige jongens wel doen.
    Hij heeft respect voor meiden, en behandelt ze niet alsof ze achter het fornuis zouden moeten staan. Hij zou zoiets dan ook niet zeggen.
    Gave: -
    Rol in de roedel: Derde wolf
    Extra: Hij kan opeens heel depressief worden, hij denkt dat het een reden heeft. Maar zelf weet hij niet hoe dat kan.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 19:04 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Sidestap schreef:
    Na alfa komt beta. Alfa bevelen moet iedereen opvolgen. Beta bevelen moeten alleen de derde wolven en wolven opvolgen, de alfa niet. En derde wolf bevelen zijn enkel voor als de beta en de alfa er niet zijn.


    Dan is de beta eigenlijk ongeveer even machtig als de alfa, alleen kan de alfa ook nog beslissen over de beta

    Dan kan ie ook lekker tegen de beta zeggen: gee geen bevelen :P


    Spoiler alert: you will save yourself

    Nee, om de beta is veel minder sterk dan de alfa. De beta mag de alfa bevelen nooit afslaan, en moet ze altijd opvolgen. Als de alfa zegt dat je de beta bevelen niet mag opvolgen, mag dat niet.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Inderdaad, Brookie. Ik pas het even aan! Hoe gaat het trouwens met Catherine? Ze was niet op school vandaag. Nu heeft ze de audities voor Alice gemist.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Ziek, ziek. Echt heel veel medelijden met haar, ze wilde erg graag meedoen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    NOG MAAR TWEE WOLVEN! Misschien kunnen we vandaag nog beginnen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sidestap schreef:
    NOG MAAR TWEE WOLVEN! Misschien kunnen we vandaag nog beginnen.


    Mag ik nog een wolf? *Trekt een pruillip en zet onweerstaanbare puppyogen op.*


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Zodra ik zie dat je hem gaat verwaarlozen, ga je van je tweede rol af. En dat geldt voor de anderen ook.

    Aw, doe haar de groeten van mij! Of wacht, ik fiets morgen wel met jou mee naar d'r huis.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5