• Het is niet nodig nu als ik het resultaat zie van de poll van Tokio Hotel vs MBV. Maar toch denk ik dat we als aliens onze krachten moeten bundelen en voor de zekerheid toch maar even moeten stemmen (zie filmpje).



    Voor degene wiens Engels niet echt super is. Tokio Hotel zegt dat als ze winnen ze het nieuwe album uitbrengen. Winnen ze niet dan krijgen we dus never het album te horen. Niet iets wat we willen toch? Dus STEM! :)

    Edit: Sorry ik ben de link helemaal vergeten! MTV's Musical March Madness.
    Edit2: Ik snap ook wel dat ze hun album wel uitbrengen als ze niet winnen. Het is een geintje van de jongens, ze zullen echt niet hun harde werk weggooien.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2013 - 20:35 ]

    2e ronde gewonnen! Yeah!
    Nu op naar ronde 3: Tokio Hotel vs. The Strokes.
    Dit keer duurt het stemmen tot woensdag!

    Helaas doet die code voor het stemmen bij mij nog steeds zo kut. ;'( Gelukkig zijn ze deze ronde tot nu toe ook nog aan het winnen. (:


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Ziamcrew schreef:
    Helaas doet die code voor het stemmen bij mij nog steeds zo kut. ;'( Gelukkig zijn ze deze ronde tot nu toe ook nog aan het winnen. (:


    Ik heb niet echt veel last van die code, wel vernieuwd die opeens de pagina opeens als ik wil stemmen. Wat gebeurt er dan bij jou? (:

    Bookmark schreef:
    (...)

    Ik heb niet echt veel last van die code, wel vernieuwd die opeens de pagina opeens als ik wil stemmen. Wat gebeurt er dan bij jou? (:


    Bij mij laadde hij heel die code niet, dat vakje waar die code in hoort te staan blijft gewoon helemaal wit. Maar ik heb n google chrome en nu doet ie het wel gewoon. (:


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Oh oké, ik heb ook Google Chrome dus waarschijnlijk had ik er daarom al geen last van ;)

    The Strokes zijn verslagen! Nu ronde 4! :D
    Tokio Hotel vs. Florence + The Machine

    Deze ronde duurt tot 5 april!

    Almeria schreef:
    Chantage? Haha. Het is overduidelijk te zien/horen dat ze een grapje maken. Denk je echt dat ze hun album niet gaan uitbrengen als ze niet winnen? LOL!
    Ik heb trouwens gestemd
    (krul)


    Ex astris, sciencia

    Tot nu toe hebben ze alle rondes nog met gemak gewonnen. ;p Laten we met z'n alle op Thirty seconds to mars stemmen. Misschien kunnen hun nog winnen van Green Day en dan zijn we daar vanaf. (a')


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Komaan Aliens, blijven stemmen!
    We zijn aan het verliezen!!

    Tussenstand :
    Tokio Hotel: 46%
    Ed Sheeran: 54%


    One Day you'll remember me...

    TH is nu weer aan het winnen, maar het scheelt niet veel. We moeten echt blijven stemmen. ;p

    Tussenstand:
    Tokio Hotel: 51%
    Ed Sheeran: 49%


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    blijf stemmen, ze moeten winnen!!

    Oh-my-god. Ze zijn echt heel erg veranderd..


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    De stem ronde voor TH tegen Ed is opnieuw begonnen omdat het niet goed ging, dus we kunnen het overnieuw proberen. TH staat nu met ongeveer 80% tegenover Ed dus het moet lukken. (:


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    We staan nu vet achter! Ik snap het niet, want kun je maar 1x stemmen? Want ik zie dit staan als ik gestemd heb: Thank you, we have already counted your vote.

    Het zal waarschijnlijk gewoon vroeger uitkomen als ze winnen.
    Tgoh wat Bill allemaal met zijn haar uitsteekt is toch maar vreemd hoor. Dat was vroeger zo'n mooie jongen en nu is dat echt een gedrocht dat rondloopt. Straks gaat hij Steven Tyler zijn kant op.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Bookmark schreef:
    We staan nu vet achter! Ik snap het niet, want kun je maar 1x stemmen? Want ik zie dit staan als ik gestemd heb: Thank you, we have already counted your vote.


    Ja, inderdaad. Maar ik ging vanochtend van 7 tot kwart over 7 hele tijd toch stemmen en toen ging TH wel van 40 naar 43,05% Dus ik weet nu niet of het wel of niet werkt.


    You will never know, just how beautiful you are to me.