• Het is niet nodig nu als ik het resultaat zie van de poll van Tokio Hotel vs MBV. Maar toch denk ik dat we als aliens onze krachten moeten bundelen en voor de zekerheid toch maar even moeten stemmen (zie filmpje).



    Voor degene wiens Engels niet echt super is. Tokio Hotel zegt dat als ze winnen ze het nieuwe album uitbrengen. Winnen ze niet dan krijgen we dus never het album te horen. Niet iets wat we willen toch? Dus STEM! :)

    Edit: Sorry ik ben de link helemaal vergeten! MTV's Musical March Madness.
    Edit2: Ik snap ook wel dat ze hun album wel uitbrengen als ze niet winnen. Het is een geintje van de jongens, ze zullen echt niet hun harde werk weggooien.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2013 - 20:35 ]

    Bookmark schreef:
    We staan nu vet achter! Ik snap het niet, want kun je maar 1x stemmen? Want ik zie dit staan als ik gestemd heb: Thank you, we have already counted your vote.


    Dat had ik ook, dat het systeem aangaf dat ik al gestemd had. Maar ik denk dat je dan best, na elke stem, even wacht en later terug opnieuw probeert, want toen ik een halfuurtje later nog eens probeerde werkte het wel. En toen ik nog een 2de keer wou stemmen, kreeg ik weer dat bericht dat ik al gestemd had. Volgens mij doet MTV dat om te voorkomen dat mensen te vaak stemmen en dat men zo zou kunnen vals spelen. Maar geen paniek, je kan dus wel meerdere keren stemmen.

    Komaan Aliens, blijven stemmen!
    Tussenstand:
    Tokio Hotel: 48.43%
    Ed Sheeran: 51.57%


    One Day you'll remember me...

    Ik kan niet stemmen. Het blijft maar laden en laden. Kunnen jullie nog wel stemmen?

    Ja, ik wel. TH is met 0.x procent aan het winnen (ik weet het exact aantal even niet)


    Ex astris, sciencia

    Pff ik heb nu weer een cooling off namens MTV... Mag nu even niet stemmen en word hopelijk snel weer toegelaten om te stemmen

    Komaan Aliens, blijven stemmen!
    We verliezen stemmen!!

    Tussenstand:
    Tokio Hotel: 51,4%
    Ed Sheeran: 48,6%


    One Day you'll remember me...

    We lopen achter D:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aliens, je kan wel meerdere keren per uur stemmen. Een Ed Sheeran fan postte dit op haar twitter:
    You can vote more than once for Ed (en dus ook voor Tokio Hotel) if you are at home. Just unplug your hard line/ cord from your wall, count to 15 and plug back in...I've tested it and it does work. Do not restart your computer to do this...you will fry your handdrives. To keep yourself from walking back and forth just bring over the cable box and unplug there.

    Dus geef niet op, Aliens!! Blijven stemmen! We kunnen nog winnen!

    Tussenstand:
    Tokio Hotel: 49.76%
    Ed Sheeran: 50.24%
    Bron

    [ bericht aangepast op 10 april 2013 - 10:33 ]


    One Day you'll remember me...