• Een klein groepje tieners heeft een groot geheim, niemand mag hier achter komen want als dat gebeurd kunnen er erge dingen gebeuren.
    Ze moeten zo onopvallend mogelijk blijven voor hun medestudenten.
    Wat hun geheim is vraag je? Ze zijn wolven, die bij volle maan zichzelf niet kunnen beheersen. Ze veranderen in hun werkelijke vorm en moeten er voor zorgen dat ze niet gesnapt worden. Van de alfa krijgen ze allerlei opdrachten. Sommige zijn gevaarlijk, sommige beangstigend.

    Voor deze groep tienerwolven is ook een groot gevaar. De Hunters. Zij zijn tieners die undercover zijn om de tienerwolven te vangen en te onderzoeken. Ze voeren pijnlijke proeven uit om erachter te komen hoe het mogelijk is dat zij bij volle maan in wolven kunnen veranderen. En of ze er iets tegen kunnen doen. De Hunters zetten alles op alles om de tienerwolven tegen te houden, voordat ze uitzaaien en een groter gevaar voor de mens worden dan ze al zijn.



    De tienerwolven: (max. 7)
    Jongens:
    1. Tijdelijke Alfa: Cooper Henderson - Papaoutai
    2. Memphis Grimmaud - Theodora
    3. Cyril Nightingale - Eltham
    4.
    Roedelloos: Jack Willows - Papaoutai

    Meiden:
    1. Scarlet Morningstar - Jackxdaniels
    2. Ayla Hope Savage - Aislynn
    3. Luna Sianii Silver - Ninuturu

    Hunters: ( max. 12 ) NODIG!
    Jongens:
    1. Noah McKinney - Catesby
    2.

    Bounty Hunter: Xander dodge Outcast - Ninuturu

    Meiden:
    1. Marcy Jarvis - Catesby
    2. Aowynn Rune Savan - Aislynn
    3.

    We zijn dringend opzoek naar Hunters!


    Rules;
    ~Minimaal 8 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals; Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, waarnemingen etc.
    ~OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    ~Er mag best liefde tussen tienerwolven en Hunters ontstaan, maar niet alleen maar die koppels.
    ~Reserveringen blijven twee dagen staan.
    ~Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    ~Lol hebben, dat is de grootste regel hier!
    ~De tienerwolven kunnen veranderen in wolven wanneer ze willen, maar als het volle maan is zijn ze blijvend wolf tot de eerste zonnestralen de aarde verlichten.
    ~Houd rekening met andere, wacht tot vrijwel meer dan de helft gereageerd heeft voordat jij reageert. Het is zo voor mensen die minder vaak online zijn makkelijk om er weer in te geraken.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2013 - 15:56 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    (Miss anders ideetje dat Ayla en Memphis, of een van hen naar Coop mag? Gwn weer op zijn eigen kamer, want zijn toestand is stabiel :3 )


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ Is goed, misschien dat Elise dat evt kan zetten in haar post? ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Was ik al van plan in mijn volgende post ^^. Dan kan Memphis een nieuwe telefoon halen, en kan Eltham ook weer meedoen.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Theodora schreef:
    [Was ik al van plan in mijn volgende post ^^. Dan kan Memphis een nieuwe telefoon halen, en kan Eltham ook weer meedoen.]

    [jeeej :D]

    [Tarsus => Sixer]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Memphis

    "Wat is er gebeurd? Waarom zijn ze weg?" hoor ik Ayla fluisteren.
    Ik open mijn mond om te antwoorden, maar ze stokken in mijn keel. Voor Ro's vertrek is zo'n simpele reden, maar hoe ik me erdoor voel is allesbehalve simpel. Het voelt alsof er een gapend gat in mijn borstkas zit, waarin alle woorden en gevoelens die met Ro te maken hebben opgezogen, opgeslokt worden. Ik sluit mijn mond weer en schud mijn hoofd. Wat Scar betreft kan ik niet eens antwoorden. Ik weet niet waarom zij vertrokken is. Niet dat het uitmaakt, het wel weten zou het niet draaglijker maken. Ik verberg mijn gezicht even in mijn handen en zucht diep. Wanneer ik mijn handen weghaal, zie ik een mobiel voor mijn neus liggen en voor ik kan vragen wat het te betekenen heeft doet Ayla zelf al de nodige uitleg.
    "Ik kreeg dit berichtje nog. Sorry dat ik het je nu pas laat lezen.."
    Ik kijk een moment vol ongeloof naar Ayla. Maar dan besef ik dat ze met haar gedachten ergens anders was, en ik kan het haar helemaal niet verwijten. Ik schuif het mobieltje wat dichter naar me toe en staar even naar het scherm voor ik ook effectief lees wat er staat. Langzaam dringen de woorden tot me door.
    Hey Ro... Zeg tegen Memphis dat mijn gsm in het bos ergens ligt en hij die moet zoeken voor de Hunters ze vinden. Ik stort morgen of misschien over een paar uur geld op zijn rekening als schade vergoeding voor wat ik allemaal heb aangericht. Zijn vaders kleren liggen in mijn loft. Je kan er makkelijk binnen aangezien ik de deur niet opslot heb gedaan. Er ligt een sleutel ergens in mijn kamer, ik denk in het nachtkastje. Jullie mogen hem gebruiken voor wat je maar wil, voor te schuilen of neukhol... I don't care, maar blijf van men spullen af die er nog staan. Zeg ook nog tegen Memphis dat hij goed voor Davids lere jack moet zorgen, hij mag hem zelf aandoen, maar als er iets mee gebeurt slaag ik Gladys haar ruiten in en maak ik zijn motor kapot en als ik in een slechte bui ben nog een paar mooie krassen.. Laat weten als je dit aankrijgt, want ik wil niet naar één of andere hopeloze vent sturen... Hou je taai meid. Scar x.
    Hoewel het eerste deel van het bericht een hoop onzin is in mijn ogen -ik hoef helemaal geen geld van haar en ik heb geen neukhol nodig- moet ik om de laatste zinnen van het berichtje lachen. Het is zo typisch Scalet om bedreigingen te maken terwijl het zo duidelijk is dat ze wél om je geeft.
    Ik frons mijn wenkbrauwen wanneer ik merk dat het sms'je van Ro komt, en een benauwd gevoel overspoelt me.
    "Ik moet gaan," zeg ik terwijl ik mijn stoel al achteruit schuif. Ik werp een blik op mijn horloge. Negen uur. Ik ben al te laat voor school, maar met alles dat ik vandaag wil doen zou ik er toch niet raken. Bonnie schrijft wel een briefje voor één keer, familie en roedel hebben soms voorrang. Dat begrijpt mijn Bonnie meer dan wie dan ook. Ik druk nog snel een kus op het voorhoofd van Ayla en rep me dan naar buiten.
    In de gang loop ik bijna een dokter omver, en net wanneer ik hem wil passeren, houdt hij me tegen. Nu herken ik hem pas. Het is de dokter die achter de verpleegsters aanhobbelde toen ze Coop de lift in reden.
    "Cooper mag nu bezoek ontvangen," deelt hij me mee.
    Ik knik even, maar wijs dan naar de cafetaria, waar ik Ayla achterliet.
    "Ayla blijft hier," zeg ik kort, maar niet onvriendelijk.
    Vervolgens haast ik me het ziekenhuis uit. Met snelle pas loop ik naar Darla toe. Ik stop mijn sleutel in het contact en start de motor. Geheel in mijn eigen stijl scheur ik ervandoor. Ik rijd, ver boven de maximum toegelaten snelheid, naar de electro-zaak toe. Hoewel geld geen probleem is, heb ik geen tijd om lang te zoeken, dus ik kies de eerste beste mobiele telefoon die ik zie. Ongeduldig sta ik aan de kassa tot de verkoper tijd heeft voor me, en eens het mijn beurt is, jaag ik hem op om het zo snel mogelijk achter de rug te hebben. Ik smijt wat geld op de toonbank -waarschijnlijk twee keer zoveel als nodig- en rep me terug naar buiten. Ik spring terug op Darla en rijd naar het bos toe om Scarlet's telefoon te gaan zoeken. Ik rijd een eindje het bos in voor ik de motor tot stilstand laat komen. Na mijn sleutels in mijn broekzak gestopt te hebben, open ik het doosje met mijn nieuwe mobiel en stop mijn simkaart er in. Als een gek begin ik naar het nummer van Cyril te zoeken, en druk op het groene telefoontje.
    Ik wandel heen en weer terwijl ik wacht tot ik verbinding krijg. Hij heeft het recht niet zomaar mijn neef aan te vallen, en dat zal hij geweten hebben ook. Een grom verlaat mijn lichaam als ik hoor dat ik het antwoordapparaat te pakken heb.
    "Cyril! Rep je verdomde kont naar het bos of ik sleur je er heen!" schreeuw ik tegen tegen mijn mobiel. Meteen druk ik af. Ik mag dan momenteel geen Alfa zijn, ik sta nog steeds boven Cyril in de hiërarchie. Na wat gemompel, toets ik Scarlet's nummer in en bel ernaar. Ik spits mijn oren en wandel richtig de beltoon die ik verder uit het bos hoor komen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cyril
    Letterlijk zag ik de minuten op mijn klok weg tikken. De tijd ging zo langzaam als je moest gaan slapen, maar het gewoon niet lukte. Alles deed pijn en ik voelde me onrustig. Voor de zoveelste keer draaide ik me om op mijn bed. Geen enkele houding leek goed te liggen en mijn kussen had ik ook al tig keer verdraaid. Nu lagen de dekens wel op me, maar toen ik draaide vielen ze weer van het bed af. Het was twee uur, drie uur, vier uur, vijf uur, zes uur, half zeven, zeven uur voordat ik eindelijk in slaap viel om niet veel later abrupt wakker te schrikken van een telefoon. Wie haalde het in hemelsnaam in zijn verdomde kop om mij op dit uur te bellen! Kwaad smeet ik een kussen in de richting van het geluid zodat het snel stopte. Weer keek ik op mijn klok, half negen, ik kon die gast nu wel vermoorden. Het duurde even voordat ik daadwerkelijk op stond. Ik had nog een paar keer geprobeerd om te slapen, maar wist dat het voor niks was. Nu zou ik zeker tot morgenochtend wakker blijven voordat ik weer kon slapen, wie had het echt in zijn hoofd gehaald! Een boze grom klonk door de slaapkamer toen ik overeind kwam. Mijn hoofd bonkte van alle kanten, mijn oog voelde dik, blauw en pijnlijk, mijn borst voelde alsof er een mes doorheen werd gehaald en mijn voet voelde gewoon slecht. Moeizaam stond ik op en hinkte naar mijn telefoon.
    ‘Cyril! Rep je verdomde kont naar het bos of ik sleur je er heen!’ schreeuwde de stem van Memphis door de telefoon, het was een voicemail dus ik hoefde er niet op te reageren. Toch belde ik hem terug.
    ‘Gast, heb geduld, je moet me echt nooit meer uit bed bellen!’ Na die woorden hing ik direct op, nog zonder dat Memphis had kunnen reageren. Mijn stem klonk kwaad en moe. Ik strompelde naar de badkamer om daar te kijken hoe erg ik eraan toe was. Mijn oog was inderdaad blauw geworden en er zaten aardig wat krassen, schaafwonden en sneetjes over mijn lichaam. Aan mijn gezicht was duidelijk te zien dat ik niet geslapen had afgelopen nacht. Maar Memphis wilde me in het bos zien, dan moest hij het doen met dit. Snel trok ik een simpel shirt aan boven mijn joggingbroek. Het coolpack haalde ik van mijn voet af. Het was duidelijk dik geworden. Weer werd de verbandtrommel gepakt en om mijn voet kwam verband te zitten. Zonder sokken of schoenen aan te doen, liep ik naar beneden. Mijn ouders waren duidelijk al naar werk en ik was alleen. Ik had geen honger, dat had ik nooit ’s morgens. Ik had zelfs geen tijd om medicijnen in te nemen. Op blote voeten, of ja blote voet en eentje in verband, en zonder jas liep ik de deur uit. Niks van wat ik normaal allemaal mee nam, had ik bij. Zelfs geen telefoon, alleen een paar sleutels om het huis af te sluiten. Verdomme Memphis, waarom moest ik nu weer komen, kon hij niet naar mij toe komen? Het duurde even voordat ik ook echt in het bos was en Memphis eindelijk gevonden had, ik hinkte nog steeds en mijn hoofd zag er nog steeds uit alsof ik niet geslapen had, praktisch had ik dat ook niet dus dat klopte.
    ‘Gast! Weet wat de gevolgen zijn van mij uit bed bellen!’ zei ik kwaad. Ik was chagrijnig, moe en duidelijk niet in de stemming, zeker niet nu ik geen medicijnen had gehad. Het was duidelijk aan me te merken dat het niet goed ging. Ik bewoog onrustig met mijn handen en leek de hele tijd afgeleid door dingen in het bos. Mijn lichaam leek gewoon niet meet stil te kunnen staan.

    Xander Dodge Outcast

    Typisch, ik was de stad in gegaan en wist weer eens niet hoe laat het is of hoeveel tijd ik heb verloren.
    Ik moet naar huis, ik check mijn mobiel of ik enige berichten had maar nee nog niks. Het is of ik niet besta, niemand kent me en ik ken niemand.
    Plots schiet er een stekende pijn door mijn heup, tot op het bot, ik slis het geluid uit mijn mond terwijl ik mijn kaken op elkaar klem. Ik trek mijn shirt omhoog, het was een oude wond, de tandafdrukken van de wolf die het had gemaakt zaten er nog in en staken gemeen, shit mijn pijnstillers!
    Ik strompel naar het parkeerterrein waar mijn nood auto staat, naja nood, ik heb het ding er ooit neer gezet en hem nooit meer opgehaald. Met trillende handen haal ik hem van het slot en zoek even snel in het kasje maar nee het potje dat daar in zat is leeg. Nu moest ik kiezen, of naar huis en misschien geluk hebben dat er nog een potje pijnstillers ligt, of naar het ziekenhuis en zeker weten dat ik wat krijg. Ik haat ziekenhuizen, dus koos ik de lange weg naar huis.
    Ik start de motor en rij er vandoor, door de kleine weggetjes waar dus minder tegenliggers zijn en ook minder politie.
    Kut huis, in de stomme bossen, priegel weggetjes, Wat the Hell doet die motor in het midden van het bos!? Ik laat de koplampen van de auto er even op schijnen voor ik door rij, ik zou dat ding wel onthouden, misschien kon ik hierna de eigenaar gaan vinden en zeiken dat ook motors op het parkeerterrein moeten staan.
    Ik zet de auto voor het huis en neem niet eens de moeite om de lampen uit te doen, die zou ik straks wel uit doen.
    Ik ram de deur open en loop gelijk naar de badkamer naar het medicijn kasje, Yes Bingo! Pijnstillers, ik neem er drie in en spat daarna ook even wat water in mijn gezicht.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Memphis

    Ik heb net de oproep naar Scarlet's telefoon beëinigd en zit op mijn knieën om het verrekte ding onder de gevallen bladeren vandaan te halen, als mijn eigen mobiel weer begint te rinkelen. Als ik zie dat het Cyril is, neem ik op met een grom.
    "Gast, heb geduld, je moet me echt nooit meer uit bed bellen!" schreeuwt hij door de telefoon heen. Voor ik echter kan antwoorden, heeft hij al opgehangen.
    Verstomd zit ik even naar mijn mobiel te kijken, en vervolgens stop ik hem snel in mijn broekzak voor ik ook deze telefoon ergens tegenaan kan gooien en hem zo naar de haaien helpen. Die jongen heeft verdomme wel lef zeg! Hij moet het niet nog bonter maken of dan mep ik hem het ziekenhuis in. Kan hij naast Cooper gaan liggen en zich meteen ook excuseren. Ik klem mijn kaken op elkaar en probeer me te beheersen.
    Ik stop Scarlet's telefoon in de binnenzak van mijn leren jack en besluit dat het nu misschien wel een geschikt moment is om op zoek te gaan naar mijn horloge. Ik was het ook hier kwijt geraakt.
    Ik loop een beetje dieper het bos in, naar de open plek waar we eergisteren verzameld hadden. Met mijn voeten schop ik de bladeren omhoog, maar veel effect heeft het niet. Uiteindelijk blijf ik muisstil staan en laat mijn ogen over de grond glijden, om te zien of ik het nergens kan zien blinken. Ondertussen luister ik heel goed om het getik van de secondewijzer op te kunnen vangen. Ik zet een stap in wat volgens mij de goede richting is, maar al snel merk ik dat ik op het verkeerde spoor zit. De wind werkt me tegen. Veel tijd om verder te zoeken krijg ik net, gezien een bekende stem me stoort.
    "Gast! Weet wat de gevolgen zijn van mij uit bed bellen!"
    Furieus draai ik me naar Cyril toe. Een grom is halverwege mijn mond uit, wanneer ik zie dat hij er ook niet al te best aan toe is. Blijkbaar heeft Coop zich goed verdedigt.
    "Mijn neef, jouw Alfa, ligt in het ziekenhuis. Wat kan mij het schelen dat ik je uit bed gebeld heb?! Je kan maar beter een goede uitleg hebben, knul," antwoord ik op een zo rustig mogelijke toon. Ik vermoed dat zijn belofte aan mij er voor iets tussen zit, maar dan nog heeft hij geen enkel excuus om Cooper zo aan te vallen dat die naar het ziekenhuis moet.
    Met rechte rug en geheven hoofd stap ik dichter naar Cyril toe. Ik heb de bovenhand hier, en dat zal hij aanvaarden ook. Zijn woorden van net maken maar weinig indruk op me.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ayla

    Even lijkt het alsof hij me een antwoord gaat geven, maar de enige reactie die ik krijg is een lichte hoofdschudding. Mijn blik vertrekt en al helemaal wanneer hij me aankijkt met een blik vol ongeloof als ik mijn mobieltje voor hem neerleg. Ik was het gewoon echt helemaal vergeten, en hij moest inmiddels ook wel beter weten als dat ik dit soort dingen nooit zomaar zou vergeten.
    Terwijl Memphis het berichtje leest staar ik even voor me uit en neem een afwezige hap van mijn croissantje, het ding smaakt allesbehalve. ´Ik moet gaan,´ hoor ik Memphis dan ineens zeggen waarop ik hem een verbaasde blik toe werp. ´Wat? Gaan, nu al? Maar Cooper dan?´ breng ik uit, al leek hij er nog maar weinig van te horen. Na een kus op mijn voorhoofd was hij de cafetaria uitgesneld en had hij mij alleen achtergelaten. ´Serieus?´ mompelde ik en schudde, nog steeds, verward met mijn hoofd. Langzaam raap ik alles bij elkaar en duw dan ook mezelf overeind van de stoel. Ik moest afleiding hebben en ik had echt geen zin om hier in mijn eentje te moeten blijven zitten.
    Net als ik me om wil draaien zie ik een arts mijn kant op komen en even voel ik een benauwd gevoel door me heen gaan. Was er iets mis? Zijn blik stond echter neutraal en veel haast leek hij niet te hebben dus het moest ergens meevallen. ´Cooper mag weer bezoek ontvangen,´ zegt hij me zodra hij bij me staat, en ik voel de benauwdheid direct wegzakken. ´Alles goed met hem?´ vraag ik de arts voorzichtig, die op zijn beurt kort knikt en me gebaard hem te volgen. Onderweg zet ik mijn dienblad neer op een van de daarvoor bestemde karren, en volg dan de arts verder het cafetaria uit en op naar de desbetreffende verdieping.
    ´Zijn toestand is stabiel,´ deelt de arts me nog mee zodra we bij Coopers kamer zijn aangekomen en laat me dan alleen achter. Halfjes knik ik terwijl ik naar de nog dichte deur kijk en vlagen van vanmorgen weer even door mijn hoofd heen schoten. ´Zijn toestand is stabiel,´ mompel ik mezelf nog toe en open dan zachtjes de deur van zijn kamer. ´Coop?´ breng ik zacht uit en steek mijn hoofd om het hoekje van de deur. Een glimlach verschijnt op mijn lippen als ik hem zie, hoe hij eruit zag deed er nu even helemaal niet toe. Ik was blij hem eindelijk weer te zien.

    [Jaaaaiimes, we willen ook een post van Maia (A) ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    {Ik ben er weer voor 11 dagen, daarna ben ik op vakantie.. misschien moet ik maar niet meer meedoen, ik hou jullie de hele tijd op..}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    PRaattopic


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cooper

    Ik staar naar het kleine tv'tje boven mij. Gelukkig is dat slangetje weer weg, het heeft mijn keel wel wat pijn gedaan. De art zei dat als ik dit de volgende keer weer heb, ik dat maskertje voor mijn neus en mond moet doen. Daar woord zuurstof door gegeven, en ik moet vooral niet in paniek geraken.
    Ik hoor stemmen in de gang en ik kijk naar de deur. "Zijn toestand is stabiel," hoor ik de stem van de arts en ik blijf naar de deur kijken. Ik zie de deur open gaan en zie het hoofd van Ayla door de kier gaan.
    "Coop?" Ik zie een glimlach op haar gezichtje. Ik glimlach lichtjes terug en blijf naar har kijken.
    "Kom maar binnen hoor," zeg ik dan en wenk haar met mijn hand. Ik leg mijn hand weer naast me neer en blijf naar Ayla kijken. Ik vind het zo erg voor haar dat ze me zo moet meemaken. Misschien had ik die Cyril wel gewoon met rust moeten laten. Maar ook weer niet, want het ging over mijn neef. Dat hij nou niets wil vertellen is zijn probleem, ik kan dat gewoon niet hebben. Niet meer aan denken Coop, dat is gebeurd. Richt je op Ayla.
    Ik glimlach snel naar haar en voel wat blosjes op mijn wangen komen. Snel wend ik mijn af en moet even zacht lachen. Het komt gewoon door haar mooie ogen, en haar leuke glimlach. "Is Memphis er niet meer?" vraag ik dan snel om mijn gedachten ergens anders op te zetten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ayla

    'Kom maar binnen hoor,' reageerd Cooper zacht en wenkt me met zijn hand. Zodra ik binnen ben gestapt sluit ik de deur achter me en laat mijn blik door de kamer heen glijden, om hem vervolgens op Coop te laten rusten. Een glimlach verschijnt na enkele bedenkelijk minuten op zijn gezicht, gevolgd door een paar kleine blosjes. Iets wat me op mijn beurt doet glimlachen. De woorden van Memphis galmen weer even door mijn hoofd, maar toch voel ik ietwat zekerheid kort afnemen.
    In gedachten schud ik corrigerend met mijn hoofd en loop vervolgens naar hem toe om me langs hem op een stoel te laten zakken. Eindelijk zag ik hem weer en ging het weer goed met hem. De afgelopen uren waren zwaar geweest en ik bedankte Memphis dat hij er voor me was. Net zo goed als dat ik hoopte enigszins voor hem aanwezig te zijn geweest.
    Als ik Cooper zacht hoor lachen kijk ik hem vragend en nieuwsgierig aan. 'Is Memphis er niet meer?' Vraagt hij me dan waarop ik met mijn hoofd schud. 'Hij moest weg, geloof ik,' bracht met een lichte frons uit. 'Hij was ineens weg,' voegde ik er vervolgens aan toe en liet mijn hoe weer kort over Cooper heen glijden. 'Hoe gaat het met jou?' Vraag ik hem dan vervolgens zacht en leun met mijn armen iets op zijn bedrand, om daarna mijn armen over elkaar te vouwen en een glimlach op mijn lippen te zetten.
    Laat mij hier maar zitten, ik zat bij Coop en dat was voor mij voldoende. Een groeiende verlangen steeg weer even op terwijl ik naar hem keek. Dit was mijn plekje, als het aan mij lag, langs hem.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [slappe post, nu ik hem zo ovelees :'D Zit op een verjaardag, bij gebrek aan beter :3 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'