• Huehuehue




    - Lovely WAG's -
    Charissa - Amy - Claire - Naomi - Demi - Sanne


    [ bericht aangepast op 19 maart 2013 - 21:08 ]


    ars moriendi

    Toulon schreef:
    (...)
    Weet ik veel
    Heb nu al genoeg van dat w'app


    Nou dat ligt hem denk ik niet aan w'app. Als jij gewoon op de wifi zit doet w'app het. Dat heeft niks met bereik te maken. Je hebt geen mobiel internet zei je laatst en daar heb je bereik voor nodig.


    ~

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Nou dat ligt hem denk ik niet aan w'app. Als jij gewoon op de wifi zit doet w'app het. Dat heeft niks met bereik te maken. Je hebt geen mobiel internet zei je laatst en daar heb je bereik voor nodig.

    Nou en :Y)
    En nu doet ie het weer wel
    T is gwn een kutsysteem, mobiel internet of niet :Y)
    Heb trouwens gewoon wi-fi hoor :)

    [ bericht aangepast op 20 maart 2013 - 21:11 ]

    Toulon schreef:
    (...)
    Nou en :Y)
    En nu doet ie het weer wel
    T is gwn een kutsysteem, mobiel internet of niet :Y)
    Heb trouwens gewoon wi-fi hoor :)

    Werktie weer helemaal? (:


    ars moriendi

    Basti picspam, heujj. _O_




    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Werktie weer helemaal? (:

    Ja hoor, hij doet het gewoon weer (:

    Apocalyptic schreef:
    Basti picspam, heujj. _O_




    Basti <3

    Toulon schreef:
    (...)
    Basti <3


    Liefde voor Schweini. _O_


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)


    Liefde voor Schweini. _O_

    Omfg guys he, ik loop dus stage op basisschool en zo voornamelijk bij groep vier tot en met acht en omygod, groep acht, deel van de jongens zat dus op de computers. Ze vroegen aan mij of youtube erbij aan mocht dus ik vond dat prima, luistert er eentje Thriftshop, vraagt hij zo; "Ken jij deze?" Dus ik antwoord zo ja, kijkt hij me zo heel vaag aan. HAHA, HOE OUD DENKT HIJ DAT IK BEN OFZ, LOL.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    Omfg guys he, ik loop dus stage op basisschool en zo voornamelijk bij groep vier tot en met acht en omygod, groep acht, deel van de jongens zat dus op de computers. Ze vroegen aan mij of youtube erbij aan mocht dus ik vond dat prima, luistert er eentje Thriftshop, vraagt hij zo; "Ken jij deze?" Dus ik antwoord zo ja, kijkt hij me zo heel vaag aan. HAHA, HOE OUD DENKT HIJ DAT IK BEN OFZ, LOL.

    HAHAHA je had gewoon keihard mee moeten gaan rappen like the swaggergurl you are. :'DD omga

    [ bericht aangepast op 21 maart 2013 - 20:30 ]


    ars moriendi



    Mesut. You, me. bed, NOW


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    HAHAHA je had gewoon keihard mee moeten gaan rappen like the swaggergurl you are. :'DD omga

    Ja omyyyy, ik had me newyork yankee pet mee moeten nemen en op m'n kop moeten zetten en keihard mee moeten rappen, want ik ben keiharde swaggergurl ja omyfuckinggoood, you taught me well, Claire, HAHAHA. Nee, omyy, ik had echt mee moeten doen. Ze keken me ook al verbaasd aan dat ik de harlem shake kon en de cinnamon challenge, denken ze dat ik onder een rots woon of zo?!?!? HAHAHA.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Dumbledore schreef:



    Mesut. You, me. bed, NOW

    En toch Sannie, blijf ik erbij dat ik z'n ogen op die van een vis vind lijken.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    (...)
    Ja omyyyy, ik had me newyork yankee pet mee moeten nemen en op m'n kop moeten zetten en keihard mee moeten rappen, want ik ben keiharde swaggergurl ja omyfuckinggoood, you taught me well, Claire, HAHAHA. Nee, omyy, ik had echt mee moeten doen. Ze keken me ook al verbaasd aan dat ik de harlem shake kon en de cinnamon challenge, denken ze dat ik onder een rots woon of zo?!?!? HAHAHA.

    Jongee jij bent 1 van de 2 bazen van Brabant, jij hebt die swagg =$$ Eigenlijk moeten we als we een keer gaan meeten met zijn allen (want ja, ik vind nog steeds dat dat moet zodat ik zie wie van jullie een vies oud mannetje is (krul)) gaan Harlem Shaken. Is dan wel zwaar uit tegen die tijd (is het nu al) maar ja, dan zijn we vintage met zijn allen.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2013 - 23:38 ]


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Jongee jij bent 1 van de 2 bazen van Brabant, jij hebt die swagg =$$ Eigenlijk moeten we als we een keer gaan meeten met zijn allen (want ja, ik vind nog steeds dat dat moet zodat ik zie wie van jullie een vies oud mannetje is (krul)) gaan Harlem Shaken. Is dan wel zwaar uit tegen die tijd (is het nu al) maar ja, dan zijn we vintage met zijn allen.


    Omygoood, HAHAHA. Ja, omy, dat moeten we doen en precies!!! Ik maak deel uit van de twee bazen, dus het was wel te verwachten dat ik dat allemaal ken, ;$$$$. Geleerd van m'n swagmastah, jwz. En je weet toch zelluuuf dat ik die 79 jarige vent ben die tegenover je in de flatten woont.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.