• Huehuehue




    - Lovely WAG's -
    Charissa - Amy - Claire - Naomi - Demi - Sanne


    [ bericht aangepast op 19 maart 2013 - 21:08 ]


    ars moriendi

    Check m'n tijd dat ik dit post, Amy in de urlie morninggggs.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    (...)
    En toch Sannie, blijf ik erbij dat ik z'n ogen op die van een vis vind lijken.


    Vind ik ook hoor haha, maar ik vind hem zo cuuuuuuuuuuuutie. :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Everdeen schreef:
    (...)
    Omygoood, HAHAHA. Ja, omy, dat moeten we doen en precies!!! Ik maak deel uit van de twee bazen, dus het was wel te verwachten dat ik dat allemaal ken, ;$$$$. Geleerd van m'n swagmastah, jwz. En je weet toch zelluuuf dat ik die 79 jarige vent ben die tegenover je in de flatten woont.

    Omgg, jij bent gewoon die vent die pas kwam klagen dat we te luidruchtig waren :S Jeeeezus, zeikerd, ga je ergens anders mee bezig houden. D:
    Hahaha en yeahh, ik ben je swamastah, maar je vergeet je eigen swagkoning nu wel credit te geven, he. Je weet wel, die boy die jou de fijne kneepjes van het pimpin' leert. ;$


    ars moriendi

    Jeeezzz Amy je was er echt vroeg bij vanmorgen hoor:O Toen lag ik nog heeeerlijk knus in mijn bedje(wbw)


    ~

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Omgg, jij bent gewoon die vent die pas kwam klagen dat we te luidruchtig waren :S Jeeeezus, zeikerd, ga je ergens anders mee bezig houden. D:
    Hahaha en yeahh, ik ben je swamastah, maar je vergeet je eigen swagkoning nu wel credit te geven, he. Je weet wel, die boy die jou de fijne kneepjes van het pimpin' leert. ;$


    Omfg Claire, cryin'
    Jaa, m'n swag king, niet the Biebz, maar dushi Willems ofcourse! Niet voor niets dat ik een echte gangstah uitgekozen heb. ;$$$$$$


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    (...)
    Omfg Claire, cryin'
    Jaa, m'n swag king, niet the Biebz, maar dushi Willems ofcourse! Niet voor niets dat ik een echte gangstah uitgekozen heb. ;$$$$$$

    Jaa, je was me net voor, ik heb het nog geprobeerd maar kon em niet meer ferleiden.. :'/
    Njaa, ik heb onder andere deze boii om me swag-style aan te leren. =$$


    Thomas gaat jou dushii echt hard voorbij op de yolo-lijst, k zweer jou. =$$


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Jaa, je was me net voor, ik heb het nog geprobeerd maar kon em niet meer ferleiden.. :'/
    Njaa, ik heb onder andere deze boii om me swag-style aan te leren. =$$


    Thomas gaat jou dushii echt hard voorbij op de yolo-lijst, k zweer jou. =$$

    Bekkof Claire, bekkof. Het is maar dat je het weet hoor, maar jouns staat echt hoog op de bangalijst. =$$$$$$


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    (...)
    Bekkof Claire, bekkof. Het is maar dat je het weet hoor, maar jouns staat echt hoog op de bangalijst. =$$$$$$

    HAHAHA
    Jonge, bakkes houwe, noem jij Tommy nou een slut!?
    HE HAS TOO MUCH SWAG TO BE A SLUT.


    ars moriendi

    Oh, dat plaatje rechts moet er niet bij, lol, faal


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    HAHAHA
    Jonge, bakkes houwe, noem jij Tommy nou een slut!?
    HE HAS TOO MUCH SWAG TO BE A SLUT.


    Ja, dat deed ik en wat wil je eraan gaan doen dan?!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik hou me wijselijk stil:Y)


    ~

    Stuttgart schreef:
    Ik hou me wijselijk stil:Y)

    Hahaha, ook nog ziekjes?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    (...)
    Hahaha, ook nog ziekjes?


    Ja nog een beetje:( Alles doet nog wel pijn en ik voel me zo duf en niet fit. Ik lag gisteravond half 8 op bed en mijn oma heeft me 10 uur wakker gemaakt:$ Dus ik heb wel heel veel slaap ingehaald!

    En hoe voel jij je nu? Ook nog wat ziekjes?


    ~

    Ik voel me echt verschrikkelijk, niet normaal. Ik ging rond tien uur naar bed en heb de klok nog drie uur zien worden, m'n pa maakte me om half zeven wakker, want hij dacht dat ik gewoon naar matchpoint ging, maar dat is dus niet doorgegaan. Godverdomme wat een kutgriep, echt waar.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    Ik voel me echt verschrikkelijk, niet normaal. Ik ging rond tien uur naar bed en heb de klok nog drie uur zien worden, m'n pa maakte me om half zeven wakker, want hij dacht dat ik gewoon naar matchpoint ging, maar dat is dus niet doorgegaan. Godverdomme wat een kutgriep, echt waar.


    De griep is idd echt kut ja! Ik dacht echt dat het me voorbij zou gaan, mja niet dus. Als ik eten ruik of wat dan ook met een raar geurtje dan krijg ik echt kotsneigingen:S En ik heb het steeds warm/koud en toen ik vanmorgen mijn temperatuur gemeten heb had ik 39.3.

    Dus alle symptomen zijn echt griep:( Maar ik ga morgen ook nog niet naar stage hoor. En wrs komt morgen mijn broertje of zusje:D Ik hoop echt op een zusje:$


    ~