• Huehuehue




    - Lovely WAG's -
    Charissa - Amy - Claire - Naomi - Demi - Sanne


    [ bericht aangepast op 19 maart 2013 - 21:08 ]


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Bunch of losers.


    Sami ziet er idd wel uit alsof hij weet wat hij doet, haha. x)


    Idd ja:Y)

    En ja meestal scheuren we met een aardige snelheid over de snelweg:$


    ~

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Idd ja:Y)

    En ja meestal scheuren we met een aardige snelheid over de snelweg:$

    We? Hoe bedoel je? Haha

    En damn, kutNL 3 en Sport 1 zenden ALLEBEI Barca-PSG uit. NIEMAND zendt uit zichzelf Bayern-Juve uit. Haters.
    Dat wordt eenmalig wedstrijdje kopen dan maar weer. :'D


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    We? Hoe bedoel je? Haha

    En damn, kutNL 3 en Sport 1 zenden ALLEBEI Barca-PSG uit. NIEMAND zendt uit zichzelf Bayern-Juve uit. Haters.
    Dat wordt eenmalig wedstrijdje kopen dan maar weer. :'D


    Ja Sami en ik xD

    Maar wrm kopen als je Hier gratis kunt kijken? Heel veel links in verschillende talen:)


    ~

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Ja Sami en ik xD

    Maar wrm kopen als je Hier gratis kunt kijken? Heel veel links in verschillende talen:)

    Daar kijk ik elke wedstrijd van Bayern al, haha. Maar ik wil deze CL wedstrijd op tv zien. Hier staat teveel op het spel.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Daar kijk ik elke wedstrijd van Bayern al, haha. Maar ik wil deze CL wedstrijd op tv zien. Hier staat teveel op het spel.


    Hahahaa, ja er staat idd veel op het spel:)


    ~

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Hahahaa, ja er staat idd veel op het spel:)

    CL-wedstrijden van Bayern wil ik altijd op tv zien, nooit via een of andere stream. Die wedstrijden zijn veel te bijzonder, haha! Streams, arggh, ik haat ze. Moet al elke week met die dingen leven als Bayen speelt in de Bundesliga of tijdens een Pokal wedstrijd. D:


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    CL-wedstrijden van Bayern wil ik altijd op tv zien, nooit via een of andere stream. Die wedstrijden zijn veel te bijzonder, haha! Streams, arggh, ik haat ze. Moet al elke week met die dingen leven als Bayen speelt in de Bundesliga of tijdens een Pokal wedstrijd. D:


    Ik kijk Real altijd via streams:$ Mja dat komt omdat zij meestal op dinsdag CL spelen en dan zijn wij bij mijn pap en zijn vriendin en die vinden daar niks aan;)


    ~

    We moeten nog wel even door spammen hoor:Y) Nog 7 topics voor we bij de special 100 zijn(flower)


    ~

    Ik vind het zo eng om hier iets te schrijven, lol.


    Mia San Mia

    Wij zijn ook heel eng. We bijten haha :'D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    FCBayern schreef:
    Ik vind het zo eng om hier iets te schrijven, lol.

    Hahaha, snap ik, we zijn best wel een hecht clubje geworden met zijn allen na 93 topics :'D ! Maarrrr een beetje Bayern pic-spam, zoals altijd op mijn Tumblrdash.. daar heb ik totaal geen problemen mee! (;
    Onze Fransman is vandaag jarig btw, en Mario en Daniel kwamen taart brengen. _O_


    ars moriendi

    Bayern schreef:
    (...)
    Hahaha, snap ik, we zijn best wel een hecht clubje geworden met zijn allen na 93 topics :'D ! Maarrrr een beetje Bayern pic-spam, zoals altijd op mijn Tumblrdash.. daar heb ik totaal geen problemen mee! (;
    Onze Fransman is vandaag jarig btw, en Mario en Daniel kwamen taart brengen. _O_


    Ja ik zag dat je 'm had gepost op Tumblr! Genius. BASTI'S GOAL GISTEREN WAS ECHT.... WAUW GEWOON.


    Mia San Mia

    Boira schreef:
    Wij zijn ook heel eng. We bijten haha :'D


    Ja... ;)


    Mia San Mia

    FCBayern schreef:
    (...)

    Ja ik zag dat je 'm had gepost op Tumblr! Genius. BASTI'S GOAL GISTEREN WAS ECHT.... WAUW GEWOON.

    Ohhh I know! Briljant gewoon, hij bleef zo rustig toen hij hem erin tikte. En ja, het was net zo wauw als het dansje dat hij daarna met Dante deed, haha!



    Gotta love them boys. Vond deze quote trouwens ook heel mooi, Schweini zei het na de wedstrijd in een interview:
    “Wenn die Jungs so spielen, wie der Dante tanzt, dann ist viel möglich.”
    — Bastian Schweinsteiger


    ars moriendi

    Bayern schreef:
    (...)
    Ohhh I know! Briljant gewoon, hij bleef zo rustig toen hij hem erin tikte. En ja, het was net zo wauw als het dansje dat hij daarna met Dante deed, haha!



    Gotta love them boys. Vond deze quote trouwens ook heel mooi, Schweini zei het na de wedstrijd in een interview:
    “Wenn die Jungs so spielen, wie der Dante tanzt, dann ist viel möglich.”
    — Bastian Schweinsteiger



    Ja echt he? OMG ik val echt op hem lol, al die meiden uit mijn klas zeggen dat hij putjes in zijn wangen enz. heeft en daar word ik zo boos van, lol.


    Mia San Mia