• heee
    ik ben er aan begonnen en vind er niks ergs aan maar ik blijf ook gewoon boxers dragen (hoera)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 maart 2013 - 9:28 ]

    Ik draag ze wel gewoon, hoor. :'D Bij sommige broeken/rokjes zie je bijvoorbeeld de randen van je ondergoed en dat vind ik niet mooi, maar heel oncomfortabel vind ik het nou ook weer niet zitten. Ik denk dat het een kwestie van wennen is.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik draag ze altijd!! Ze zitten zooo fijn, ik zou ze ook dragen als ik jou was!! *O*
    Oke, ik kon het niet laten :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik vind ze vreselijk :')


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Vasilisa schreef:
    Ik vind ze vreselijk :')


    Take risks and conquer your fears.

    Curitiba schreef:
    Ik draag ze altijd!! Ze zitten zooo fijn, ik zou ze ook dragen als ik jou was!! *O*
    Oke, ik kon het niet laten :W

    hoe ben je er aan begonnen en waarom

    boybiebjamie schreef:
    (...)
    hoe ben je er aan begonnen en waarom

    Love, waarom wil je zo graag strings dragen? :')


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    boybiebjamie schreef:
    (...)
    hoe ben je er aan begonnen en waarom


    Je loopt naar de winkel en koopt een stel, het zijn geen drugs ofzo.


    Your make-up is terrible

    Ik heb ze wel maar ze zitten zo kut dat ik ze bijna nooit aan doe :W


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Neh, ik denk dat dat mijn ballen zou afknellen (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    nee klopt geen drugs maar je moet er aan wennen dus vandaar

    Als je zo nieuwsgierig bent, probeer het dan toch gewoon? :'D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik ben er een half jaar geleden mee gestart en ik vind ze heerlijk zitten, alhoewel ik mijn hipsters ook nog steeds draag. Ik zei gewoon tegen mij moeder dat ik ze wilde proberen en toen heb ik gewoon bij de Hema van die katoenen gekocht om mee te beginnen. Ze zitten heel fijn, je voelt ze op gegeef moment niet meer zitten, onder strakke dingen zie je ze niet. Laat ze alleen niet boven je broeken ofzo uitkomen. En met sporten is het ook een stuk fijner (:


    Miep

    boybiebjamie schreef:
    (...)
    hoe ben je er aan begonnen en waarom
    Nou, ik fietste laatst nietsvermoedend door een straat, toen er ineens een rioolpijp explodeerde, waar allemaal kledingstukken uitkwamen - denk nu aan de zalando reclame - toen kwam er een string op nijn hoofd terecht en ik dacht: 'Achja, waarom ook niet?'. Toen ben ik midden op straat gaan strippen en deed de strong aan en god, alsof het door engeltjes gemaakt was :Y)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik ben er mee begonnen op mijn veertiende toen ik ook een grotere maat Bh's moest hebben. Aangezien ik altijd setjes draag en ze daar geen hipsters bij hadden, begon ik met de strings. De eerste twee dagen vond ik ze enorm irritant, maar nu zitten ze als gegoten. Zelf vind ik ze ook vele malen mooier onder een strak rokje/jurkje/skinny jeans omdat je daar dan niet de lijnen van je hipster doorheen ziet. Daarbij voelde ik me in het begin ook enorm sexy met zo'n ding aan, dat is nu wel over :'D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Heerlijk, een reetveter
    NOT