• Ja, want mijn laptop is weer terug van de reparatie en ik krijg binnenkort een fotoshoot! c:

    Waar zijn jullie blij om?


    26 - 02 - '16

    Dat ik vandaag bij Nikki was en ze zo schattig was. Plus ze zag er geweldig uit :3
    Oh en morgen heb ik maar 1 uur les en ga dan naar Nikki toe voor het weekend. Me gusta even more.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Perciver fluff en chips. En dat mijn toetsweek na morgen bijna voorbij is. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Omdat ik eindelijk al mijn slechte punten heb kunnen wegwerken door hard te werken (yeah)

    DarkSavior schreef:
    Dat ik vandaag bij Nikki was en ze zo schattig was. Plus ze zag er geweldig uit :3
    Oh en morgen heb ik maar 1 uur les en ga dan naar Nikki toe voor het weekend. Me gusta even more.


    N'awwwh c:
    Ben blij voor je

    Square schreef:
    Perciver fluff en chips. En dat mijn toetsweek na morgen bijna voorbij is. (:


    En het is bijna weekend :Y)


    26 - 02 - '16

    Hazelx schreef:
    Omdat ik eindelijk al mijn slechte punten heb kunnen wegwerken door hard te werken (yeah)


    Dat is inderdaad erg mooi! Goed gedaan!


    26 - 02 - '16

    ik ga morgen naar Beekse Bergen met mijn school en over 2 weken en 6 dagen word ik 16 en over 5 weken en 5 dagen ga ik naar One Direction en over 5 weken en 7 dagen op vakantie en de oefenexamens beginnen en ik mag economie skippen de helft omdat ik een 7 gemiddeld sta en omdat ik vandaag heb gefixt 2 uur eerder uit te zijn door eco te kunen skippen en de docent engels omte hebben gepraat zodat ik als enigste al weg mocht =)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dat ik vandaag vroeg uit was omdat mijn Engels leraar voor school in Turkije zit :Y)
    En Perciver fluff evenals Square maar dan samen met Sterek fluff :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Jeej for you! ^^
    Ik ben blij omdat ik redelijk goed in m'n vel lijk te zitten.


    You are beautiful, you are love.

    Oeeeh een fotoshoot. Super leuk! (:

    Ik ben momenteel blij omdat ik vandaag echt nuttig bezig ben geweest, ben trots op mezelf haha.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dat zijn allemaal leuke dingen om te horen ja! Daar zou ik ook erg blij van worden


    26 - 02 - '16

    Dat ik eindelijk weer een voldoende sta voor geschiedenis :D


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ik mag morgen naar de AI. (krul)

    Da's ook mooi ja. Ik ken het gevoel van blij zijn omdat je ergens voldoende staat na langere tijd.


    26 - 02 - '16

    Dragneel schreef:
    Ik mag morgen naar de AI. (krul)


    Wat is dat?


    26 - 02 - '16

    Dat ik vandaag eindelijk legaal auto heb gereden, jaja (wbw)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf