• Dit waar gebeurde verhaal heb ik op verzoek van een collega/mede quizlet gepost. veel lees plezier ;)


    Nou loop ik samen met een collega van mij stage bij een sportschool. De computer bij de bar is zo aangesloten
    dat als je muziek opzet, dat de sporters dat luid en duidelijk horen, dit omdat de computer dan ook aan de boxen zijn aangesloten.
    nou is er een andere collega van ons( een 13 jarige stagiair) die een spel wilde opstarten. Die spel was bezig met laden. Ondertussen had de sport coach
    al muziek opgezet. Ik wilde zelf even op mijn hotmail om mijn e-mail te checken, hoor ik ineens dwars door de muziek een of ander
    rare achtergrond muziek ertussendoor. Ik was meteen geschrokken en probeerde uit te zoeken vanwaar dat geluid zo plotseling vandaan kwam.
    Het kon onmogelijk van de hotmail zijn, want die heeft in de eerste instantie helemaal geen achtergrond muziek. en al helemaal niet dat van een middel eeuwse spel!! De coach vond dat natuurlijk niet zo prettig, dus die wilde natuurlijk weten wie dat deed. Hij zag mij toevallig achter de computer staan dus meende hij dat ik de verantwoordelijke was. Ik zei dat ik het niet was. ik keek toen goed op de pc, en jawel, Onze 13 jarige stagiair had een spelletje opgezet.
    een of ander middel-eeuws spel. Mijn gunst ik kwam gewoon niet meer bij van het lachen! Hij heeft onmiddelijk dat spel uitgezet en bleef daar zitten.
    Ik kon het niet laten om hem een sarcastische opmerking te geven: 'ja probeer het maar nog een keer joh! mischien dat het dit keer wel zonder geluid gaat!'
    Ik heb me echt in een deuk gelachen! Hoe ik weer terug naar mijn bereau loop, hoor ik ineens weer dat 'rare' achtergrond muziek dwars door de muziek heen! je moet je voorstellen he: je hoort hiphop/R&b achtig muziek en dwars er door heen hoor je een middel eeuws muziek! je moet je dan voorstellen dat er iets niet klopt! Ik hoorde de coach ineens op de achtergrond roepen: 'Hey, doe je het weer?' nou, ik heb me echt stuk gelachen. Wist ik veel dat hij mijn gevoel voor sarcasme serieus had genomen XD. men zegt dat een ezel zich geen 2 keer aan dezelfde steen stoot, maar dit is wel een hele koppige ezel!

    hahahahaa XD

    -dubbelpost-

    [ bericht aangepast op 24 maart 2013 - 0:31 ]

    Alayna schreef:
    (...)
    Ik was wel dertien toen ik snuffel stage moest doen. Ik zit op HAVO.

    Waarschijnlijk gaat het op Havo anders dan op VMBO ?? I don't know

    Toulon schreef:
    (...)
    Waarschijnlijk gaat het op Havo anders dan op VMBO ?? I don't know

    Ik denk dat het vooral ligt aan de school waarop je zit.


    I still think of the guitar bible.

    Dragneel schreef:
    Hahahaha... nee.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Alayna schreef:
    (...)
    Ik denk dat het vooral ligt aan de school waarop je zit.

    Ja ook