• DIT IS ECHT AFSCHUWELIJK

    http://www.avaaz.org/nl/maldives_global/?bAjjmeb&v=23246

    Een meisje van 15 jaar werd jarenlang misbruikt en verkracht door haar vader. Ze werd zwanger, hij heeft haar baby vermoord. De vader staat intussen terecht.
    Maar...
    Het meisje werd zelf ook veroordeeld, wegens seks buiten het huwelijk. 100 zweepslagen, voor een meisje, bijna een kind nog, dat verkracht werd.
    MENSEN, TEKEN DIE PETITIE AUB, DIT KUNNEN WE NIET ZOMAAR LATEN GEBEUREN
    Je naam invullen kost niets, maar voor dat meisje en anderen kan het een wereld van verschil maken


    geen idee of dit hier juist staat

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Whut. 0_0

    Ik heb getekend.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Wow, dat is echt verschrikkelijk.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    jep ik heb ook getekend. (en er zijn nog andere petities ook, die heb ik ook getekend)


    Vallen is niet moeilijk, het opstaan wel

    Ik heb ook getekend. Het is toch te zot voor woorden dat zoiets gewoon kan gebeuren O.o
    Ik hoop in ieder geval dat het iets uithaalt.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Getekend! Walgelijk, dat sommige landen zó omgaan met hun burgers.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik heb getekend. Afschuwelijk, dit. De wereld is echt sick.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Oké, straffen voor seks buiten het huwelijk, ik vind het er al over, maar het kan nog net. Maar
    - openbare zweepslagen
    - bij jonge meisjes
    - die slachtoffer zijn van verkrachting
    gaat echt té ver!!!!


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen


    26 - 02 - '16

    Getekend. Ziek dit gewoon.
    En ik was de vorige vakantie nog daar. Vreemd.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2013 - 21:11 ]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Verbaasd dit werkelijk nog iemand? Dit gebeurt voortdurend, en petities helpen niet.


    quidquid excusatio prandium pro

    Niets doen helpt bij mijn weten nog minder.
    En ik ben het er niet mee eens dat petities niet helpen. Zoals er ook gezegd wordt, die landen hebben hun imago voor toeristen hoog te houden. Als dat onder zoveel aandacht komt, (met als bewijs de petitie) dan zullen ze daar toch eens goed over moeten nadeneken. Want vaak is toerisme een van de belangrijkste bronnen van inkomsten.


    Vallen is niet moeilijk, het opstaan wel

    Sommige acties zijn zo deprimerend...
    Heb getekend.


    Take me to wonderland

    En ik heb ook getekend (en gedeeld op fb) Ik hoop dat een paar van mijn vrienden daar ook tekenen


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Getekend!! Is echt ziek zeg, kom op dat meisje kan der ook niks aan doen dat ze z'n ziekelijke vader heeft! Moet zei ook nog eens gestraft worden met zweepslagen? In wat voor wereld leven wij eigenlijk? Arm meisje


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    dayxdreamer schreef:
    Niets doen helpt bij mijn weten nog minder.
    En ik ben het er niet mee eens dat petities niet helpen. Zoals er ook gezegd wordt, die landen hebben hun imago voor toeristen hoog te houden. Als dat onder zoveel aandacht komt, (met als bewijs de petitie) dan zullen ze daar toch eens goed over moeten nadeneken. Want vaak is toerisme een van de belangrijkste bronnen van inkomsten.


    Een petitie ondertekenen is hipocrisie: Je ondertekent een betekenisloze petitie op het internet, haalt opgelucht je schouders op en vergeet het. Je hebt je goede daad voor vandaag gedaan. Een week later boek je rustig een vakantie die kant op.

    Wist je dat dit in Indonesië regelmatig gebeurt? Wist je dat er in Zuid-Afrika tientallen vrouwen verkracht worden per dag? Toch was het WK voetbal daar. Wist je dat Brazilië ter voorbereiding voor het volgende WK wat daar gehouden wordt de favelas bezet met soldaten, huizen sloopt en daar hotels bouwt? Wist je dat Rusland bouwt aan een wintersport resort voor de winterspelen die ze binnenkort gaan houden, en dat het hele project daar aanbesteed is aan de maffia? Weet je dat ze in dubai met extreem geavanceerde scanners scannen naar drugs, en dat er toeristen zijn die vier jaar de gevangenis in gegooid worden omdat ze blijkbaar een halve microgram wiet onder hun schoenen hadden zitten? Wist je dat datzelfde Dubai ook zweepslagen en stenigingen geeft aan verkrachtte/overspelige/sex-voor-huwelijk vrouwen? In al deze landen zijn problemen, maar iedereen gaat er evengoed op vakantie. Het boeit mensen niet, ze hebben de internetpetitie toch ondertekend?


    quidquid excusatio prandium pro