• DIT IS ECHT AFSCHUWELIJK

    http://www.avaaz.org/nl/maldives_global/?bAjjmeb&v=23246

    Een meisje van 15 jaar werd jarenlang misbruikt en verkracht door haar vader. Ze werd zwanger, hij heeft haar baby vermoord. De vader staat intussen terecht.
    Maar...
    Het meisje werd zelf ook veroordeeld, wegens seks buiten het huwelijk. 100 zweepslagen, voor een meisje, bijna een kind nog, dat verkracht werd.
    MENSEN, TEKEN DIE PETITIE AUB, DIT KUNNEN WE NIET ZOMAAR LATEN GEBEUREN
    Je naam invullen kost niets, maar voor dat meisje en anderen kan het een wereld van verschil maken


    geen idee of dit hier juist staat

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    En paar blaadjes met namen erop, gaat echt niets veranderen. Hier in Nederland misschien, maar echt niet in zo'n land. Waarom zouden ze anders dan überhaupt nog zweepslagen hebben.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Licet schreef:
    Je email geven zonder de betrouwbaarheid van de site of het artikel te weten, klinkt als een goed idee!


    Dan kun je net zo goed nergens meer je email geven. Niks is veilig op internet.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Licet schreef:
    Je email geven zonder de betrouwbaarheid van de site of het artikel te weten, klinkt als een goed idee!


    Ik heb al ervaring met die site, nog nooit problemen mee gehad


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    heb ook getekend,,


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    getekend. Het is ziek gewoonweg.


    -

    Fucking shit, man. Ik raak er zó gefrustreerd van.


    Tijd voor koffie.

    Mufinn schreef:
    En paar blaadjes met namen erop, gaat echt niets veranderen. Hier in Nederland misschien, maar echt niet in zo'n land. Waarom zouden ze anders dan überhaupt nog zweepslagen hebben.

    Ik snap wel dat mensen zeggen dat het niets uithaalt, want ik denk ook niet dat het iets uithaalt.
    En toch vind ik het beter om nog wel iets te doen, zodat ik er in ieder geval van bewust ben dat het gebeurd. Beter er bij stil staan, dan er compleet je ogen voor sluiten, denk ik dan. Maar ik begrijp de mensen die het niet doen, ook heel goed.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    getekend.


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Parachutes schreef:
    Ik heb getekend. Afschuwelijk, dit. De wereld is echt sick.


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Zulke dingen raken mij altijd weer, heb getekend.


    Hurry up, We're dreaming!

    Itami schreef:
    Sommige acties zijn zo deprimerend...
    Heb getekend.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."