• De tijd op de middelbare school is over, en wat ga je dan doen? Juist, Studeren. En waar kan je dat nou beter doen dan in het hartje van Londen? Jaarlijks komen er duizenden studenten bij, die allemaal gaan studeren aan de Connor Universiteit. Maar waar zullen ze die jaren wonen? Natuurlijk, in studentenhuizen. Luxe appartementen in een groot studentenhuis, wie wil daar nou niet wonen aangezien het nog goedkoop is ook! Maar je moet het appartement wel delen, maar met wie. En als je het dan eindelijk weet, ligt het er nog maar net aan of je die persoon wel mag. Maar een studentenleven bestaat natuurlijk niet alleen uit school en appartementen. Nee, feestjes, liefdes en ruzie zijn er natuurlijk ook nog. Hoe word jouw tijd hier? Je bepaalt het natuurlijk helemaal zelf....

    Het idee is van Malino


    Jongens:
    • Liam James Payne • Sylvesti (1,1)
    • Harry Edward Styles • ALLSTARSx (1,3)
    • Louis William Tomlinson • NewYorkTower (1,1)
    • Zayn Javadd Malik • Malino (1,1)
    • Niall James Horan • nessje (1,4)

    Meisjes:
    • Jade Rae Armana • HurtedHeart (1,1)
    Pebble (R)
    • Carmen Oriana Pasqualini • Sidestap (1,1)
    • Aimee-Lee Leavitt Rootz • ThisIsMeNow (1,2)
    • Alexis Lexi Gordon • Lifeisajoke (1,2)

    Reserve Lavigna

    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:
    - Geen One liners. Probeer minimaal 4 regels.
    - Je reservering blijft 24 uur staan!
    - 16+ mag
    - Geen Mary Sue's!
    - Geen ruzie OOC
    - Praat je OOC, doe het dan met haakjes ()[]{}
    - Alleen ik of mensen met mijn toestemming maken topics aan.
    - Graag niet na een dag of week stoppen. Als je zegt dat je meedoet dan weet je dus zeker dat je mee kan doen. Ik verwacht niet dat je ieder uur online bent en kan reageren, maar je wel een keer reageren per dag of per twee dagen.
    - We zijn geen sneltrein en sluit mensen niet buiten. Geef elkaar samenvattingen!

    Appartement:
    Keuken/eetkamer
    Woonkamer
    Slaapkamer
    Badkamer
    Balkon

    Indeling Appartementen
    Carmen en Niall
    Aimee en Liam
    Pebble en Louis
    Jade en Harry
    Alexis en Zayn

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 maart 2013 - 21:48 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    RedxSnow ==> NewYorkTower

    Als er iemand vrijkomt, kan je me dan waarschuwen? (:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    @lavigna Niall is nog vrij of bedoel je als een meisje vrij komt?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Als een meisje vrijkomt ;D


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik ga nu beginnen aan mijn rol (: Het is al een tijdje geleden dat ik een nieuwe rol heb moeten maken, kijken of ik het nog niet ben afgeleerd :d

    Naam: Aimee-Lee Leavitt Rootz maar iedereen noemt haar Aimee
    Leeftijd:18
    Karakter: Aimee is heel beschermend en verlegen. Ze durft nooit vrijwillig naar iemand toe te stappen. Ze heeft wel vriendinnen en daar kan ze helemaal helemaal bij los gaan. Ze heeft een slechte thuisbasis, ze wordtdoor haar vader geslagen en haar moeder doet niks. Ze vertrouwd mensen te snel.
    Uiterlijk:

    Aimee heeft middel blond haar en prachtige blauw-groene ogen. Ze is middel gebouwd en heeft mooie rondingen. Haar kleding stijl is vooral hip en in de mode.
    Extra: ze wild zo vaak mogelijk haar zonnebril op hebben. (Kijk naar plaatje)


    live your life, it is beautiful as it is!

    HurtedHeart schreef:
    Iedereen staat erbij. We zoeken alleen nog een Niall (:
    @Sylvesti ik denk dat jongen bij meisje leuker is omdat de jongens elkaar namelijk al kennen. Ze zitten namelijk bij elkaar in degave en zo leert iedereen elkaar kennen.


    Mag Aimee bij Louis dan?


    live your life, it is beautiful as it is!

    Mij maakt het niks uit bij wie Carmen gaat:Y).


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."


    Naam: Alexis Lexi Gordon.
    Leeftijd: 18 jaar.
    Karakter: Alexis' karakter past goed bij haar uiterlijk. Ze ziet er niet uit als een lief persoon die altijd de beste van de klas is. Integendeel. Alexis zit vol sarcasme, steekt altijd kattenkwaad uit als ze kan, kan er totaal niet tegen als mensen haar zeggen wat ze moet doen en als haar iets niet aanstaat dan zal ze dat laten blijken ook. Leerkracht of gewone student, als ze gelijk heeft dan zal ze haar gelijk ook bewijzen. Ze weet op altijd op alles een antwoord en zal daardoor ook meestal het laatste woord hebben. Niet dat ze wilt dat ze altijd het laatste woord heeft, ze kan er gewoon niet aan doen dat de woorden uit haar mond komen. Alexis is meer het soort persoon dat zegt en doet voor ze denkt. Ze heeft meer de 'I don't care'-attitude en weet dus ook niet hoe ze mensen moet troosten. Zijzelf heeft geen troost nodig. Als ze in een slecht humeur is of ze is verdrietig dan laat je haar beter met rust. Hoe graag je haar ook wilt helpen, doe het niet, ze zal je alleen maar afsnauwen. Alexis is niet het meisje dat overal tienen haalt, maar dat wilt ze ook niet. Zolang ze er maar door is -is het goed. Ze houdt van avontuur en ze zal ook elke kans nemen om op ontdekking te gaan. Aan regels houdt ze zich meestal niet, maar dat kan ze wel op een subtiele manier doen. Haar ouders wisten nooit iets van haar nachtelijke avonturen tot ze op een nacht was aangereden door een auto en zo in het ziekenhuis was belandt. Alexis is niet het soort persoon dat rap verliefd wordt, maar ze wilt het ook nooit toegeven aan zichzelf als ze dan verliefd is. Ze vindt gewoon niet dat -dat bij haar past, na alles wat ze heeft meegemaakt. Ze is haar vertrouwen in mannen een stukje verloren door de 2 relaties waar ze in heeft gezeten. In allebei de relaties werd ze geslagen om het minste dat ze deed. Daarom is ze nu ook de persoon die mensen niet graag helpt, gewoon omdat zij vroeger ook geen hulp heeft gekregen. Daarnaast is haar vader vertrokken toen ze 3 jaar oud was. Hij is nooit teruggekeerd en heeft nooit iets van zich laten horen. Alexis zal altijd vriendelijk doen tegen mensen, gewoon omdat ze goed is opgevoed, maar het is niet omdat ze vriendelijk doet dat ze je direct een leuk persoon vindt. Normale mensen vinden mensen die ze niet kennen gewoon niet leuk en beginnen ze dan leuk te vinden, maar bij Alexis is dat anders. Zij haat elke persoon tot ze bewijzen dat ze geen reden heeft om haar te haten.
    Uiterlijk:


    Alexis heeft lange, zwarte haren die van nature stijl zijn. Haar wenkbrauwen hebben dezelfde ravenzwarte kleur waardoor je kan opmaken dat zwart haar natuurlijke haarkleur is. Ze is niet groot van gestalte, maar met haar 1m67 is ze allang blij. Aan vrouwelijke rondingen heeft ze zeker niet te veel, maar ook niet te weinig. Met een mooie, volle B-cup heeft ze al even veel als haar moeder. Alexis doet als hobby break-dance, iets wat wel bij haar past, dat zie je ook aan de kleren die ze draagt. Meestal draagt ze trainingsbroeken die losjes om haar benen hangen en een topje met een paar sneakers onder. Mensen zijn dan ook verrast als ze zich ergens voor opkleed want dan lijkt ze meestal een heel ander persoon. Haar haarkleur heeft ze van haar moeder maar haar ogen heeft ze van haar vader. Haar ogen hebben een soort van appelblauwzeegroene kleur die ze meestal nog eens benadrukt met de make-up die ze draagt. Qua make-up is ze, zoals bij al de rest, zeker geen meisje-meisje. Ze houdt het graag naturel en gaat dus alleen voor lippenstift, eyeliner en mascara. Alexis plant om een tattoo te laten zetten, maar ze wil eerst een goed en mooi idee krijgen zodat ze er zeker geen spijt van krijgt.
    Extra: Zoals eerder gezet doet Alexis aan break-dance. Ze traint 5 dagen per week zo'n 2 uurtjes en op zaterdag en zondag gaat ze gaan joggen. Ze doet alles om te blijven hoe ze is en om haar conditie niet te verliezen.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2013 - 12:24 ]

    Wie is er nog vrij om bij te gaan ? :s

    Ik heb de kamerindeling eigenlijk al gemaakt. Ik heb serieus een pet genomen iedereens namen gepakt en gehuselt. Ik zal ze neerzetten als iedereen zijn rol heeft ingevult ;)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    I want i think.
    Is Louis gekoppeld aan Aimee or not?

    Ik heb de kamerindeling eigenlijk al gemaakt. Ik heb serieus een pet genomen iedereens namen gepakt en gehuselt. Ik zal ze neerzetten als iedereen zijn rol heeft ingevult


    Haha cooowl (A)

    Hahaha, vind ik eigenlijk véél leuker (: Kben benieuw :d

    Mag ik Niall?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'