• De tijd op de middelbare school is over, en wat ga je dan doen? Juist, Studeren. En waar kan je dat nou beter doen dan in het hartje van Londen? Jaarlijks komen er duizenden studenten bij, die allemaal gaan studeren aan de Connor Universiteit. Maar waar zullen ze die jaren wonen? Natuurlijk, in studentenhuizen. Luxe appartementen in een groot studentenhuis, wie wil daar nou niet wonen aangezien het nog goedkoop is ook! Maar je moet het appartement wel delen, maar met wie. En als je het dan eindelijk weet, ligt het er nog maar net aan of je die persoon wel mag. Maar een studentenleven bestaat natuurlijk niet alleen uit school en appartementen. Nee, feestjes, liefdes en ruzie zijn er natuurlijk ook nog. Hoe word jouw tijd hier? Je bepaalt het natuurlijk helemaal zelf....

    Het idee is van Malino


    Jongens:
    • Liam James Payne • Sylvesti (1,1)
    • Harry Edward Styles • ALLSTARSx (1,3)
    • Louis William Tomlinson • NewYorkTower (1,1)
    • Zayn Javadd Malik • Malino (1,1)
    • Niall James Horan • nessje (1,4)

    Meisjes:
    • Jade Rae Armana • HurtedHeart (1,1)
    Pebble (R)
    • Carmen Oriana Pasqualini • Sidestap (1,1)
    • Aimee-Lee Leavitt Rootz • ThisIsMeNow (1,2)
    • Alexis Lexi Gordon • Lifeisajoke (1,2)

    Reserve Lavigna

    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:
    - Geen One liners. Probeer minimaal 4 regels.
    - Je reservering blijft 24 uur staan!
    - 16+ mag
    - Geen Mary Sue's!
    - Geen ruzie OOC
    - Praat je OOC, doe het dan met haakjes ()[]{}
    - Alleen ik of mensen met mijn toestemming maken topics aan.
    - Graag niet na een dag of week stoppen. Als je zegt dat je meedoet dan weet je dus zeker dat je mee kan doen. Ik verwacht niet dat je ieder uur online bent en kan reageren, maar je wel een keer reageren per dag of per twee dagen.
    - We zijn geen sneltrein en sluit mensen niet buiten. Geef elkaar samenvattingen!

    Appartement:
    Keuken/eetkamer
    Woonkamer
    Slaapkamer
    Badkamer
    Balkon

    Indeling Appartementen
    Carmen en Niall
    Aimee en Liam
    Pebble en Louis
    Jade en Harry
    Alexis en Zayn

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 maart 2013 - 21:48 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ik ben weer terug van paardrijden.
    @Lifeisajoke ik vind het zo ook veel leuker aangezien je dan niet kan kiezen wat er gebeurt aangezien het gewoon aan het lot ligt. Zo vind ik het altijd dat je de leukste situaties krijgt.
    @Nessje tuurlijk.
    Dan zitten we nu dus vol. Als iedereen zijn of haar personage zo snel mogelijk in wilt vullen kunnen we vanavond nog beginnen ;)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    Ik ben weer terug van paardrijden.
    @Lifeisajoke ik vind het zo ook veel leuker aangezien je dan niet kan kiezen wat er gebeurt aangezien het gewoon aan het lot ligt. Zo vind ik het altijd dat je de leukste situaties krijgt.
    @Nessje tuurlijk.
    Dan zitten we nu dus vol. Als iedereen zijn of haar personage zo snel mogelijk in wilt vullen kunnen we vanavond nog beginnen ;)


    Ik heb mijn rol al ingevuld


    live your life, it is beautiful as it is!

    ThisIsMeNow schreef:
    (...)

    Ik heb mijn rol al ingevuld

    Wist ik ik was alles aan het invullen. Alleen niall harry en Stella aka personage van Pebble


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Eidelijk (H)

    [ bericht aangepast op 23 maart 2013 - 14:50 ]

    Een vraagje: waar staat die 1,1 en 1,2 voor?


    live your life, it is beautiful as it is!

    ThisIsMeNow schreef:
    Een vraagje: waar staat die 1,1 en 1,2 voor?

    Op welke bladzijde de rollen staan. De eerste 1 staat voor topic 1 en het tweede cijfer staat ervoor op welke bladzijde ze dtaan. Zo hoef je niet helemaal te zoeken naar iemands rol of je eigen rol.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Handig (cool)

    ogrhpscawqefwjjj5tgvedwreb

    Ik zit nu op mijn mobiel, ik pak even mijn laptop en vul dan mijn rol in x

    NewYorkTower schreef:
    ogrhpscawqefwjjj5tgvedwreb


    Mijn kat sprong op het toetsenbord

    HurtedHeart schreef:
    (...)
    Op welke bladzijde de rollen staan. De eerste 1 staat voor topic 1 en het tweede cijfer staat ervoor op welke bladzijde ze dtaan. Zo hoef je niet helemaal te zoeken naar iemands rol of je eigen rol.

    Ik snap het. Dank je


    live your life, it is beautiful as it is!

    HurtedHeart schreef:
    (...)
    Op welke bladzijde de rollen staan. De eerste 1 staat voor topic 1 en het tweede cijfer staat ervoor op welke bladzijde ze dtaan. Zo hoef je niet helemaal te zoeken naar iemands rol of je eigen rol.


    DAAR DACHT IK OOK AAN.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik zou eigenlijk echt moeten leren nu ...

    Ik zou eigenlijk echt moeten leren nu ...


    Me 2 maar ben er te lui voor.

    Naam:
    Harry Edward Styles.
    Leeftijd:
    19 Jaar oud.
    Karakter:
    Harry is een lieve, spontane jongen. Hij kan soms erg kinderachtig zijn maar ook flirterig. Veel mensen vinden hem asociaal en zeggen dat hij een groot ego heeft maar dat is juist niet zo, hij is ook erg onzeker. Hij houdt ervan om mensen te helpen en is eigenlijk net als de meeste anderen tieners. Hij houdt van zijn vrienden, maar wilt soms ook liever even alleen zijn. Muziek kalmeert hem en zingen is zijn passie. Harry houdt er niet van om aan iemand vast te zitten of andere verplichtingen. Hij is erg ongeduldig en als iets niet lukt is hij meestal al snel gefrustreerd.
    Uiterlijk:




    Extra: -