• Een groep leerlingen gaat samen met een leraar op reis naar San Francisco. Ze verblijven daar in een hotel in het centrum. Er wordt natuurlijk geshopt, gegeten en dingen achter de leraar's rug om gedaan, maar ook gewandeld en een trip naar Alcatraz staat ook op de planning. Wat zal er met de groep gebeuren? Zullen bestaande relaties blijven bestaan? Zullen nieuwe zich vormen? Zullen er grote ruzies uitbreken? Het is aan jullie!


    Jongens:
    - Austin Charlie Daniels - Sylvesti
    - Kyle Nathan Jones - quin98
    - Anthony -Antz Jayy von Monroe - Mufinn
    - Brandon -Bam Kilian von Monroe - Mufinn
    - Brandon Jason Jefferson - Depay

    Meisjes:
    - Danielle 'Daan' Carly Jase - MindBreaker
    - Savannah Chiara Rose DiLaurentis - Malino
    - Megan Jane Rhine - Erestor
    - Lydia Campbell - xMerlex
    - Carmela Lorenza Bella Agnelli - Lucerna
    - Robin Smith - NewYorkTower
    - Maité Rhaine - Matilda


    Rollentopic
    Kletstopic


    Regels:
    - Minimaal 5 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Als het stelletje van te voren bestaat, meld het even.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Houd het realistisch. Personages kunnen maar op 1 plek tegelijk zijn en niet vliegen of teleporteren. Het wordt heel onoverzichtelijk als je je hier niet aan houd.

    - Alleen ik, Sylvestri, maak nieuwe speel en kletstopics aan.

    Veel plezier!

    Kamerindeling:
    Kamer 701:
    Brandon
    Brandon
    Anthony

    Kamer 707:
    Austin
    Kyle

    Kamer 401:
    Carmela
    Robin
    Lydia

    Kamer 607:
    Danielle
    Megan

    Kamer 407:
    Savannah
    Maité


    Het Hotel:



    De Kamers:

    [ bericht aangepast op 21 april 2013 - 14:29 ]


    Bowties were never Cooler

    Lydia Campbell:

    Ik zie alleen Carmela en Kyle aan de kant zitten. Dat moet dan maar. Ik raap mijn moed op en loop met de broek, het shirt, de pet, de zonnenbril, en de snor naar hun toe. Ik probeer in een extreem vaag accent in het engels Carmela te vragen of ze de jurk wil hebben. Ik kijk even snel naar het label en wijs het aan: 'Real! You want have? Beautiful dress for you!' zeg ik tegen Carmela. Ik presenteer de jurk alsof het van de koningin is geweest. Dan kijk ik naar Kyle en zeg: 'You can have dress for your pretty girlfriend!' en ik wijs naar Carmela. Dit is het allermoelijkste moment om niet te lacen. Ik bijt op mijn tong, gelukkig kan ik het net inhouden. Ik weet dat Carmela niks met Kyle heeft. Nog niet tenminste. Dan zie ik Danielle. En Megan. Carmela wil de jurk vast niet dus ik doe net alof ik heb gehoort dat ze nee zei. 'No? Too bad. Its perfect dress for you'.
    Dan loop ik richting... Eerst Megan maar. Danielle zit in haar boekje. Daar ga ik anders zo wel heen. 'Hello pretty girl, do you like this dress?' zeg ik tegen Megan. Nog steeds met een enorm vaag accent. Ik wijs weer naar het label, misschien helpt dat. Ik begin wel direct over de jurk wat je meestal niet doet maar ik heb geen geduld. Ik wiebel even met wmijn wenkbrauwen naar haar. Haha, die vind mij nu creepy! De enige reden dat ze die jurk wil moet dan zijn omdat ze hem mooi vind.

    [ bericht aangepast op 22 april 2013 - 21:00 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Danielle Carly Jase

    Ik loop naar het zwembad en ga lekker aan een van de stoeltjes zitten. Kijkend naar de rest die aan het zwemmen is luister ik naar wat muziek. Ik pak na een tijdje een boek en begin te lezen. Ik doe dat een tijdje maar merk daarna dat ik zin hem om lol te maken. Ik kijk naar iedereen maar kan niet bedenken naar wie ik toe wil gaan. Zuchtend leg ik mijn boek neer en zet ik mijn muziek uit. Daarna doe ik mijn ogen dicht en geniet ik van de zon. Ik hou van San Francisco! Hier ben ik al eens geweest. Niet in dit hotel, maar wel in San Francisco. Dat was toen ik twaalf was. Toen had ik nooit gedacht dat ik hier nu eens zonder ouders zou zitten. Ik heb zin om te zwemmen maar heb mijn bikini niet aan. Daarom ren ik snel naar mijn kamer om me om te kleden. Daarna ga ik weer in mijn stoel zitten. Waar is Austin eigenlijk?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Megan Jane Rhine
    Met een pruillip kijkt hij me aan. 'Is het zo erg dan om bij ons te slapen? We zijn heel lief hoor.' Om het overtuigender over te laten komen knippert hij een paar keer met zijn ogen. Zijn poging om zielig te kijken werkt niet goed. Door het knipperen lijkt het net of er een vuiltje in zijn ogen zit. 'Als je zo doet vertrouw ik het al helemaal niet,' lach ik. Hij lijkt even in gedachten te zijn verzonken en kijkt me even daarna weer aan. 'Gelukkig ben jij lekker normaal,' grinnikt hij. Niet helemaal waar. Veel van mijn vrienden zouden me als het tegenovergestelde beschrijven. 'Weet ik.' Is mijn simpele antwoord. Hij laat me los om het zwembad te verlaten. Tegen de tijd dat hij allang op de kant zit kom ik bij de rand aan. 'Kom dan.' Hij spettert water tegen me aan. Omdat ik het niet zag aankomen slaak ik een gil. Als het prikkende gevoel uit mijn ogen is verdwenen ligt hij alweer op zijn handdoek. Ik zorg er voor dat mijn haren goed nat zijn en hijs me op de rand. Ik probeer het nog met een beetje charme te doen maar kom uiteindelijk liggend naast het zwembad terecht. Misschien is het een idee om mijn armspieren wat te trainen. Ik sta op en loop richting de handdoek. Ik ga naast Brandon staan -die met zijn zonnebril op ligt te zonnen- en wring mijn haren boven zijn gezicht uit. Meerdere druppels vallen op zijn gezicht, alleen jammer dat hij zijn zonnebril op heeft. Na mijn mislukte poging om hem terug te pakken ga ik met een zucht op mijn handdoek liggen. Met gesloten ogen geniet ik van de zon. 'Ik kan best aan dit weer wennen.' Ik moet mijn ogen openen door een man die tegen me begint te praten. 'Hello pretty girl, do you like this dress?' vraagt hij. Hij wijst nog even naar een label. 'No,' antwoord ik kortaf. Zeker een oplichter die een jurk voor een smak geld wilt verkopen. Daarbij vind ik de jurk niet eens mooi. 'Bye,' zeg ik om te laten merken dat hij verder kan gaan. Ik draai mijn hoofd een kwartslag naar Brandon. 'Ik heb een aanbidder,' lach ik. Die man zou het toch niet verstaan. Hij zegt vast tegen alle meisjes dat ze knap zijn, maar het blijft leuk om te horen.

    [ bericht aangepast op 22 april 2013 - 21:40 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    -

    [ bericht aangepast op 22 april 2013 - 20:54 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    { Aangepast :). }

    [ bericht aangepast op 22 april 2013 - 21:00 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [Thanks]

    Austin Charlie Daniels
    Opeens viel mijn ogen op een bekende achterkant. Ik keek even naar Antz. "Ik ben zo terug, goed? Even wat regelen." Ik glimlachte naar hem en zwom naar de kant. Ik klom eruit en schudde me even uit. Mijn tatoos glimden onder het dunne laagje water op mijn huid. Ik liep naar Danielle toe. "Hey, ik heb je gemist." Ik ging naast haar op een van de ligbanken zitten. "Heb je zin om vanavond na het kampvuur nog wat gezelligs te doen?" vroeg ik haar voor ik haar een kus op haar lippen gaf. Ze was zo lief en mooi en geweldig... En van mij. Ik kon het nog niet geloven, maar ik was er zo blij mee. Ik sloeg een arm om haar heen en trok haar tegen me aan. Ze had haar bikini aan, dus het maakte vast niet uit of ze nat werd.


    Bowties were never Cooler

    Lydia Campbell:

    Megan heeft het gesprek snel afgekapt. Logisch, alle mannen hier zijn gek! Waarom denk je dat ik me er als een verkleed! Neeh... Ik geef het niet op en zeg tegen Brandon: 'You want this dress for your girlfriend. She is pretty. Its free!' Ik leg het op zijn schoot in de hoop dat ze het op zijn minst een leuke jurk vinden


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Kyle Nathan Jones

    Ik grinnik en knik even, 'Da merk ik ja' zeg ik ook lachend. 'Ja dat is niet zo gezellig als je daar ineens ligt te slapen' zeg ik en denk even aan het kampvuur als het gewoon een groot feest wordt wordt het vast wel leuk. Ik heb wel zin in een soort feestje. 'Nee ik was samen met Austin weg om te eten' zeg ik met een glimlach. Niet dat we hier dan heel erg lang waren. 'Ja tuurlijk, wordt vast leuk vooral als iedereen komt' zeg ik met een glimlach. Ik heb er wel zin in. Ik trek mijn wenkbrauw op als er ineens iemand langskomt, erg apart figuur die een jurk verkoopt. Ik trek mijn wenkbrauw op, 'That's not my girlfriend' zeg ik en kijk daarna even naar Carmela waarna ik grinnik, raar iemand dit maar ja.

    Matilda schreef:
    Maité
    'Zullen we omkleden en dan gaan zwemmen?' vraagt Brandon als we bij het hotel aankomen, nog steeds hand in hand. Plots pakt hij me bij mijn middel, ik slaak een gilletje, en draait me naar zich om. Ik giechel, en een pijl die in duizenden kleurrijke vuurvonkjes in mijn hoofd ontploft wordt vanaf mijn buik afgevuurd. 'Ik hou van je,' fluister ik zachtjes, als Brandon me opeens loslaat. Alsof ik giftig ben, of een crimineel. Ik kijk hem even vragend aan, maar hij was me voor. 'Ik, uh. Ik zie je zo wel bij het zwembad,' zegt hij, draait zich om en is voordat ik met mijn ogen kan knipperen verdwenen. Ik sta daar maar, verward, gekwetst, even radeloos. Hij is... weg. Ik probeer mezelf te vermannen, maar kan niet tegen gaan dat een zoutige traan op mijn lip drupt. Snel wrijf ik die weg, en stap dan kordaat de trap op. Ik mag niet boos zijn op Brandon, hij heeft vast een goede verklaring voor zijn reactie. Plus het feit dat ik hem het wel moet vergeven, omdat het plan om Lydia gek te krijgen daarvan afhangt. Nog eens diep in en uit ademen, en gewoon naar mijn kamer gaan. De sleutel in het slot, sleutel omdraaien. Met een twijfelachtige stap ben ik mijn kamer binnen, en al snel grabbel ik een bikini uit mijn koffer. Ik kleed me om, het oranje en roze pastel past jiet bij mijn bleke huid. Ik trek een shirt en een short aan en stop wat dingen in mijn strandzak. Dan sluit ik de kamer af en storm naar beneden. Daar geef ik de sleutel af en ga naar het zwembad. 'Brandon! Ik dacht dat het niet nog sexy'er kon,' giechel ik als ik hem zie zitten en vlieg hem om de hals. Ik druk een kus op zijn lippen die nu nog zoutiger smaken.


    Brandon Jason Jefferson
    Ik spreid mijn zwarte handdoek uit over mijn strandstoel en ga er rustig in zitten. Ik had niet zo'n goede herinnering aan strandstoelen.. Ik wilde ooit indruk maken op een mooi meisje en ging als een macho in een van de stoelen zitten, en alles ging goed, totdat de stoel doorzakte. Ik grinnikte bij de gedachte en voelde hoe de felle zon op mijn licht getinte huid scheen. Ik genoot en schoof de felrode snapback iets verder voor mijn ogen, hopend dat de felle zon mijn ogen zo niet zou bereiken. Ik hoorde hoe er iemand aan kwam lopen, maar nam de moeite niet om te kijken wie het was. 'Brandon! Ik dacht dat het niet nog sexy'er kon!' hoor ik Maité's stem giechelen en ze slaat haar armen om mijn hals. Haar lippen landen al snel op de mijne en mijn handen vinden haar slanke middel al snel. Ik moest mezelf over al de gevoelens die nu weer omhoog kwamen heen zetten. Ik en Maité waren een nep stel, geen echt stel.. 'Schatje!' grijns ik als ik mijn lippen losmaak van de hare en haar op mijn schoot trek. Haar oranje en roze bikini schijnt door haar shirt heen en ik sla mijn armen stevig om haar middel heen zodat ze niet kan ontsnappen. 'Ik heb Lydia nog niet gezien..' fluister ik zacht in haar oor en grijnzend druk ik een zacht kusje net achter haar oor.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Danielle Carly Jase

    Als Austin bij me komt zitten en vraagt of we na het kampvuur nog iets leuks gaan doen, giechel ik even. Daarna kust hij me. Na een tijdje komt hij naast me zitten. "Ieh! Je bent nat!" Gil ik, en ik sta op. Ik heb het niet koud, maar toch. Ik giechel en kijk naar Brandon en Maité. Na een tijdje naar iedereen gekeken te hebben spring ik het zwembad in. Eerst is het even koud, maar het water is echt warm, dus dat is gewoon verbeelding of zoiets. Ik klim er weer uit en trek Austin mee. Daarna gooi ik hem het zwembad in en spring ik er achterna. Ik pak hem vast en kijk hem aan. "En nu zijn we beiden nat." Zeg ik met een glimlach. Na ik dat gezegd hem kan ik de verleiding niet meer weerstaan en druk ik een kus op zijn lippen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Maité
    Brandon legt zijn handen om mijn middel en ik glimlach. 'Schatje!' grijnst hij. Hij neemt me stevig vast zodat ik niet kan ontsnappen. 'Ik heb Lydia nog niet gezien,' fluistert hij zachtjes in mijn oor en drukt een kus achter mijn oor. Ik glimlach en zoek met mijn vingers de weg naar zijn lippen. 'Maakt niet uit, we krijgen haar wel,' fluister ik dan tegen zijn lippen aan. Ik sta op en trek mijn kleren uit, zodat ik in bikini en een melkwitte huid kom te staan. 'Ik dacht dat we kwamen om te zwemmen, schat.' Ik schop mijn slippers uit en duik in het water. Als ik proestend bovenkom, drijf ik op een traag tempo naar de boord. Daar hou ik me vast en ga naar Brandon kijken. Wat was dat nou in de hal van het hotel? Was ik te min voor hem? Ik zou haast denken van wel, want hij was knap. Hij was sympathiek, zachtaardig en een goede kusser, zo wist ik nu. 'Brandon! Schiet o-op!' Ik hijs mezelf op de boord en ga daar zitten. Met mijn hoofd achterover, genietend van de zon. Met een soepele beweging haar ik mijn haar uit de dot die nog steeds alle losse piekjes op zijn plaats moest houden. Nu zit er een speelse staart in.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Brandon Jason Jefferson
    Ik zie hoe ze voorzichtig glimlacht en haar vingers zoeken een weg naar mijn lippen. 'Maakt niet uit, we krijgen haar wel.' fluistert ze tegen mijn lippen aan. Dan maakt ze zich los uit mijn greep en staat op. Ze trekt haar shirt en haar short uit zodat ze in haar bikini staat. Haar slanke taille en haar witte huid hebben een rare werking op me, de meeste jongens zouden een witte huid niet mooi vinden, maar Maité stond het prachtig. 'Ik dacht dat we kwamen om te zwemmen, schat.' zegt ze als ze haar uit haar slippers stapt en met een soepele duik in het water springt. Ik grinnik en kijk naar hoe ze door het water heen beweegt. Ze drijft naar de rand van het bad en houdt zich daaraan vast. Ik zet mijn snapback af en haal nonchalant een hand door mijn haar als ik zie hoe ze naar me kijkt. 'Brandon! Schiet o-op!' roept ze als ze zich op de rand hijst en gaat zitten. Haar hoofd hangt een stukje achterover, ik zie hoe ze geniet van de zon. Haar haren haalt ze uit de knot die ze op haar hoofd had en haar haren vallen in een soepele staart op haar rug. Ik loop naar haar toe en duik net naast haar het water in. Een meter verderop kom ik weer boven water en schud ik mijn haren uit. Een gewoonte als mijn haren nat waren, net als een kleine hond. Ik zwem langzaam naar Maité toe en plaats mijn armen op haar benen om te blijven hangen. Een kriebel glijdt door mijn lichaam en op mijn huid ontstaat kippenvel door een frisse wind die even langs waait. 'Die bikini staat je goed..' zeg ik zachtjes en ik kan me wel voor mijn hoofd slaan. Ze hoefde niet te weten dat ik echt iets voor haar voelde, dat was iets voor mezelf.. 'Het spijt me dat ik net zo wegliep, ik werd even overdonderd door iets.' zucht ik en ik sla mijn ogen neer.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Maité
    Een schril gilletje verlaat mijn mond als Brandon naast me het water induikt. Ik glimlach en zie nog net hoe zijn tenen onder het wateroppervlak verdwijnen. Vervolgens komt hij een beetje verder boven water en schudt met zijn hoofd zodat honderden kleine regendruppeltjes me nat maken. Natter maken, zal ik maar zeggen, aangezien ik als een drijfnatte hond op de rand zit. Brandon zwemt traagjes naar me toe. Dan omklemt hij met zijn handen mijn benen zodat hij niet zinkt. 'Die bikini staat je goed,' zegt hij zachtjes, het komt amper over het bruisen van het water heen. Meteen ben ik even van de kaart en ik wordt rood. Het is meer dan blozen, het lijkt alsof mijn hoofd op ontploffen staat. Dan herinner ik me onze 'relatie' en vind de perfecte dekmantel. Ik glijd voorzichtig in het water, ga aan Brandons schouders hangen en fluister in zijn oor; 'Bedankt, lieverd. Jij ziet er ook niet slecht uit.' Ik grijns, kus hem op de mond en ga weer op de boord zitten. 'Het spijt me dat ik net zo wegliep, ik werd even overdonderd door iets,'mompelt hij. 'Ik weet het, het is...' Ik wrijf even met mijn handen over mijn doorchloorde ogen. 'Laat ons zeggen verwarrend.' Ik spetter met mijn tenen een beetje water op. 'Want ik vind je echt, echt, echt...' Alweer verberg ik mijn hoofd even in mijn handen. 'Leuk,' mompel ik vervolgens. Na een tijdje gezwegen te hebben, duw ik hem het water in. Ik glij het water weer in en duw hem kopje onder.

    [ bericht aangepast op 23 april 2013 - 18:50 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    ZiamStorason schreef:
    Danielle Carly Jase

    Als Austin bij me komt zitten en vraagt of we na het kampvuur nog iets leuks gaan doen, giechel ik even. Daarna kust hij me. Na een tijdje komt hij naast me zitten. "Ieh! Je bent nat!" Gil ik, en ik sta op. Ik heb het niet koud, maar toch. Ik giechel en kijk naar Brandon en Maité. Na een tijdje naar iedereen gekeken te hebben spring ik het zwembad in. Eerst is het even koud, maar het water is echt warm, dus dat is gewoon verbeelding of zoiets. Ik klim er weer uit en trek Austin mee. Daarna gooi ik hem het zwembad in en spring ik er achterna. Ik pak hem vast en kijk hem aan. "En nu zijn we beiden nat." Zeg ik met een glimlach. Na ik dat gezegd hem kan ik de verleiding niet meer weerstaan en druk ik een kus op zijn lippen.


    Austin Charlie Daniels
    Ik grinnek bij haar reactie. Rustig blijf is zitten als ze opstaat en laat mijn ogen over haar lijf glijden. Ze was echt prachtig. Ze was slank, maar had al wel vrouwelijke vormen. Ik sta op en loop achter haar aan. Net als ik achter haar aan wil duiken wordt ik erin geduwd. Ik kom proestend boven en glimlach naar aar. "Mooi toch." Ik sloeg mijn armen om haar middel en trok haar dicht naar me toe voor ze haar lippen op de mijne drukte. Ik kuste haar terug. Mijn armen verstrakten zich wat rond haar middel en trokken haar nog een heel stuk dichter tegen me aan. Ja, we waren klef, maar dat mocht. Er waren geen leraren, niemand lette op ons, hier midden in het zwembad stonden we niemand in de weg, prima.


    Bowties were never Cooler

    Matilda schreef:
    Maité
    Een schril gilletje verlaat mijn mond als Brandon naast me het water induikt. Ik glimlach en zie nog net hoe zijn tenen onder het wateroppervlak verdwijnen. Vervolgens komt hij een beetje verder boven water en schudt met zijn hoofd zodat honderden kleine regendruppeltjes me nat maken. Natter maken, zal ik maar zeggen, aangezien ik als een drijfnatte hond op de rand zit. Brandon zwemt traagjes naar me toe. Dan omklemt hij met zijn handen mijn benen zodat hij niet zinkt. 'Die bikini staat je goed,' zegt hij zachtjes, het komt amper over het bruisen van het water heen. Meteen ben ik even van de kaart en ik wordt rood. Het is meer dan blozen, het lijkt alsof mijn hoofd op ontploffen staat. Dan herinner ik me onze 'relatie' en vind de perfecte dekmantel. Ik glijd voorzichtig in het water, ga aan Brandons schouders hangen en fluister in zijn oor; 'Bedankt, lieverd. Jij ziet er ook niet slecht uit.' Ik grijns, kus hem op de mond en ga weer op de boord zitten. 'Het spijt me dat ik net zo wegliep, ik werd even overdonderd door iets,'mompelt hij. 'Ik weet het, het is...' Ik wrijf even met mijn handen over mijn doorchloorde ogen. 'Laat ons zeggen verwarrend.' Ik spetter met mijn tenen een beetje water op. 'Want ik vind je echt, echt, echt...' Alweer verberg ik mijn hoofd even in mijn handen. 'Leuk,' mompel ik vervolgens. Na een tijdje gezwegen te hebben, duw ik hem het water in. Ik glij het water weer in en duw hem kopje onder.


    Brandon Jason Jefferson
    Ik zie hoe haar wangetjes rood kleuren en hoe ze het water in glijdt. Ze gaat aan mijn schouders hangen en brengt haar mond naar mijn oor. 'Bedankt, lieverd. Jij ziet er ook niet slecht uit.' zegt ze grijzend en ze drukte even haar lippen op de mijne. Ze draait zich weer om en gaat op de rand zitten. 'Het spijt me dat ik net zo wegliep, ik werd even overdonderd door iets.' mompel ik. 'Ik weet het, het is..' zegt ze langzaam en ze wrijft met haar handen door haar ogen. 'Laat ons zeggen verwarrend.' zegt ze en haar voeten spetteren wat water op. Ik knik instemmend. 'Want ik vind je echt, echt, echt.... leuk.' komt moeizaam uit haar mond. Ik voel hoe mijn wangen kleuren en hoe duizenden vlinders door mijn buik schieten. Gelukkig glijd Maité alweer snel het water in en duwt ze me kopje onder. Ik ben natuurlijk veel sterker dus ik was zo weer boven water en duwde haar voorzichtig tegen de rand van het zwembad aan. Ik zet mijn beide handen aan een kant van haar, net naast haar schouders en bijt even op mijn lip. Moest ik dit nou wel zeggen, ik twijfelde aan mezelf. Door haar twijfelde ik aan alles wat ik deed, alles wat ik zei en alles wat ik voelde. Ik boog naar voren en drukte een kusje op haar kaak en daarna net onder haar oor. 'Ik vind jou ook, echt, echt, echt leuk..' zei ik zachtjes waarna ik meteen mijn lippen op de hare drukte, zodat ik haar reactie niet hoefde te zien, en zij niet zou merken dat ik het echt, echt, echt meende, en hoe ik nu helemaal rood kleurde.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.