• Een groep leerlingen gaat samen met een leraar op reis naar San Francisco. Ze verblijven daar in een hotel in het centrum. Er wordt natuurlijk geshopt, gegeten en dingen achter de leraar's rug om gedaan, maar ook gewandeld en een trip naar Alcatraz staat ook op de planning. Wat zal er met de groep gebeuren? Zullen bestaande relaties blijven bestaan? Zullen nieuwe zich vormen? Zullen er grote ruzies uitbreken? Het is aan jullie!


    Jongens:
    - Austin Charlie Daniels - Sylvesti
    - Kyle Nathan Jones - quin98
    - Anthony -Antz Jayy von Monroe - Mufinn
    - Brandon -Bam Kilian von Monroe - Mufinn
    - Brandon Jason Jefferson - Depay

    Meisjes:
    - Danielle 'Daan' Carly Jase - MindBreaker
    - Savannah Chiara Rose DiLaurentis - Malino
    - Megan Jane Rhine - Erestor
    - Lydia Campbell - xMerlex
    - Carmela Lorenza Bella Agnelli - Lucerna
    - Robin Smith - NewYorkTower
    - Maité Rhaine - Matilda


    Rollentopic
    Kletstopic


    Regels:
    - Minimaal 5 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Als het stelletje van te voren bestaat, meld het even.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Houd het realistisch. Personages kunnen maar op 1 plek tegelijk zijn en niet vliegen of teleporteren. Het wordt heel onoverzichtelijk als je je hier niet aan houd.

    - Alleen ik, Sylvestri, maak nieuwe speel en kletstopics aan.

    Veel plezier!

    Kamerindeling:
    Kamer 701:
    Brandon
    Brandon
    Anthony

    Kamer 707:
    Austin
    Kyle

    Kamer 401:
    Carmela
    Robin
    Lydia

    Kamer 607:
    Danielle
    Megan

    Kamer 407:
    Savannah
    Maité


    Het Hotel:



    De Kamers:

    [ bericht aangepast op 21 april 2013 - 14:29 ]


    Bowties were never Cooler

    Aestas is nu Matilda.

    Maite
    Ook Brandon neemt razendsnel zijn servetje en probeert het water van zijn broek af te deppen. De vlek wordt alleen groter en grote. Dat word dus met een natte broek rondlopen,' zucht hij. 'Het spijt me echt.' Ik knijp mijn ogen een klein beetje dicht. 'Het lijkt wel alsof je in je broek geplast hebt,' fluister ik. 'O sorry, dat is niet erg aardig van me. Terwijl ik het nota bene zelf heb gedaan.' Buh, ik was dit verschrikkelijk aan het verpesten. 'Nou ja, maakt niks uit,' mompelt hij. Hij glimlacht terwijl hij een slokje van zijn water neemt. 'Het zou een begrijpelijke wraakactie zijn, als je nu 'onopzettelijk' het water zou omstoten,' zeg ik. Mijn stem klinkt een beetje kleintjes en vernederd. Brandon wenkte de ober, vroeg de rekening en betaalde. 'Zullen we maar gaan?' stelde hij voor. 'Is goed,' mompelde ik, terwijl ik nog een laatste puntje pizza naar binnen werkte. 'Die natte broek doet niets aan onze afspraak, hé?' Ik kijk hem vragend, bijna smekend aan. Ik zou door het vuur gaan om Lydia krankzinnig te krijgen. En om bij Brandon te blijven. 'Als het antwoord nee is, zouden we dan niet beter even een nieuwe broek halen in dat winkeltje daar?' Ik wijs naar een winkeltje aan de overkant van de straat als we buiten zijn.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Brandon Jason Jefferson
    'Het lijkt wel alsof je in je broek geplast hebt. Oh sorry, dat is niet erg aardig van me. Terwijl ik het nota bene zelf heb gedaan.' hoor ik haar nog fluisteren. 'Het zou een begrijpelijke wraakactie zijn, als je nu 'onopzettelijk' het water zou omstoten.' zegt ze waarna ik voorstel om te gaan. 'Is goed.' mompelde ze terwijl ze nog een hapje pizza in haar mond stopte. 'Die natte broek doet niets aan onze afspraak, he?' vraagt ze terwijl ze me met een smekende blik aankijkt. Ik schudt mijn hoofd. 'Als het antwoord nee is, zouden we dan niet beter even een nieuwe broek halen in dat winkeltje daar?' zegt ze en ze wijst naar een winkeltje aan de overkant van de straat wanneer we buten staan. Ik haal nadenkend mijn schouders op, een nieuwe broek halen terwijl het zo warm was en het waarschijnlijk zo op zou drogen, nah.. 'Droogt wel weer hoor.' zeg ik glimlachend terwijl ik weer naar de bordjes zoek om terug te gaan naar het hotel. Ik had eigenlijk wel zin om even te gaan zwemmen. Lydia was daar ook, dus we konden meteen beginnen met haar gek maken. 'Zullen we maar terug gaan naar het hotel?' vroeg ik. 'Dan kunnen we even zwemmen en beginnen met Lydia gek maken.' zei ik grijnzend. Ik voelde hoe mijn broek langzaam droogde door de felle zon die op ons scheen en pakte voorzichtig Maité's hand vast. We konden beter maar nu al beginnen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Anthony -Antz Jayy von monroe
    Het water was heerlijk. Veel beter dan het water thuis, want dat kwam alleen maar uit de lucht zetten. We bleken niet de enige met het idee te zijn geweest om te gaan zwemmen, want al snel dreef Austin naast me. Voordat ik antwoord kon geven op zijn vraag, duwde hij me hard aan beneden, door op mijn schouders te duwen. Ik kon nog net optijd naar adem happen en proestend kwam ik weer boven. 'Ja prima hoor.' Grijnsde ik, alsof er nooit iets gebeurt was. ik schudden het water uit mijn haar en keek even naar Brandon, die druk met Megan bezig leek te zijn. Die twee moesten echt eens gaan daten. ik keek terug naar Austin die over skatevideos begon. ik knikte vrolijk. 'Ik heb mijn goede camera bij me, dus dat is nog niet eens zo'n slecht idee.' grijnsde ik.Thuis deden we het vaak zat, maar deze zouden nooit zo goed worden als hier. Helemaal als we het in de avond zouden doen, als heel de stad verlicht werd in de duisternis.

    Brandon -Bam Kilian von monroe
    Ik keek afwachtend naar Megan die heel voorzichtig het water in gleed. 'Je gaat er niet dood van hoor.' Grinnikte ik. uiteindelijk, toen ze helemaal in het water lag, zwom ze naar me toe. onverwachts sloeg ze haar armen om mijn nek. mijn benen moesten nu nog harder werken, door het plotse gewicht wat er bij kwam. 'pff, hoe bedoel je lui.' Grijnsde ik, terwijl ik een arm om haar middel sloeg en mijn andere arm meehielp om ons bovenwater te houden. ik schudden even grinnikend mijn hoofd. 'Ik leer het je. echt.' Beloofde ik haar toen ze weer over skateboarden begon. Er werd iets omgeroepen en ik fronste even mijn wenkbrauwen. handig dat er ook aangegeven werd, waar het kampvuur dan was. 'Zullen we erheen gaan?' Vroeg ik iets hoopvol. Het leek me super gezellig. Ook carmela kwam ons nu vergezellen. 'Hi.' riepen Anthony en ik vrolijk in koor.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Megan Jane Rhine
    'Pff, hoe bedoel je lui,' grijnst Brandon en slaat een arm om mijn middel. Op mijn gemak blijf ik op Brandon leunen. Zijn benen zijn hard in de weer om ons niet kopje onder te laten gaan. 'Dat is goed voor je, krijg je spieren van,' zeg ik met een lach. Brandon belooft me te leren skateboarden, daar krijgt hij misschien nog wel spijt van. Tot nu toe zijn mijn pogingen om redelijk op een skateboard te staan niet echt positief afgelopen. Maar hoe slechter ik ben, hoe meer les ik nodig heb. En hoe meer les ik nodig heb, hoe vaker ik bij Brandon ben. In dit geval komt het dus wel mooi uit. Er wordt iets omgeroepen over een kampvuur. Brandon begint er gelijk over. 'Zullen we erheen gaan?' vraagt hij. Niet iets waar ik lang over hoef te twijfelen. 'Tuurlijk,' zeg ik. Er zullen vast meerdere leerlingen komen, vast gezellig. 'Ondergaande zon en een kampvuur. Romantisch hoor,' lach ik. Precies zoals verwacht komt Carmela ook in het water. 'Waar is je kamergenoot eigenlijk?' vraag ik haar.

    [ bericht aangepast op 21 april 2013 - 21:38 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Carmela Lorenza Bella Agnelli
    "lijkt me leuk" zei ik tegen brandon. toen draaide ik me om naar Anthony en Austin en zei: "wat bedoelen jullie met inappropriate pennyboarding, sorry voor de rare vraag, maar het lijkt me dat het iets met skateboarden is maar voor de rest... " waarschijnlijk gaan ze me uitlachen maar ik snap er echt niets van. "als jullie vinden dat ik het niet hoef te weten zeg het dan maar gewoon." ik merkte dat ik begon te blozen. ik wist veel van die dingen die jongens deden door mijn broer en ook al zag ik er best meisjesachtig uit ik kon het volgens mij zelf toch ook best goed. die dingen zoals gamen enzo. maar lange moeilijke begrippen die ook nog eens niet Italiaans of Nederland werden waren voor mij echt een probleem. "i don't know.. " zeg ik tegen Megan. "ik denk dat ze lonely in haar hotelkamer zit of ze probeert ons te ontwijken. "

    [ bericht aangepast op 21 april 2013 - 20:45 ]


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Austin Charlie Daniels
    Ik dreef naar Antony toe en stelde hem een vraag. Maar ik zou mezelf niet zijn als ik hem niet als een idioot onderwater zou duwen, waardoor ik zelf ook kopje onder ging. Ik kwam boven en veegde mijn haar uit mijn ogen. "Mooi zo." zei ik vrolijk. Ik schudde ook even het water uit mijn haar en grijns naar Kyle die hier ook ronddrijft. Het was echt heerlijk in het zwembad, al misteik Danni nu wel. Zeker nu ik Bam en Megan zo zag doen. Ik draaide me weer naar Antz toe bij zijn antwoord. "Dat is echt heel erg nice. Ik heb opzich ook een redelijke camera bij me, dus dan kunnen we uit twee perspectieven filmen. Zullen we het morgen avond doen?" vanavond zou ik het liefst wel eerst met Danni doorbrengen. Ik had haar tijdens de hele reis amper gezien, zeker niet op plekken waar we wat privacy hadden, dus daar wilde ik vanavond wel even van genieten. Antz zou dat toch wel begrijpen? Ik grinnekte bij Carmela's vraag. "Gewoon penny boarden waar het niet hoort of mag." zei ik voor ik nog een pluk haar uit mijn oog veegde.

    [ bericht aangepast op 21 april 2013 - 20:57 ]


    Bowties were never Cooler

    Lydia Campbell:

    'WRAAH!' het lukt me maar niet om recht te naaien. Weer haal ik het touwtje er uit. Al de tijd weer voor niks. Ik geef het op en stop de spullenonder mijn kussen. Ik kijk op mijn horloge. Pas zo vroeg? Ik val neer op mijn bed. Zo kan ik de dag niet doorkomen. Oké, fuck rekening houden met de rest, ik ga gewoon naar het zwembad. Geen bikini! Dat doe ik ze niet aan. Ik pak de sleutel, sluit de deur en loop rustig naar het zwembad. Ik zie dat (Bijna) iedereen in het zwembad zit. Ik herken Carmela haar spullen. 2 stoelen er naast ga ik zitten. Dan hebben ze in ieder geval minder last van me. Ik kijk naar iedereen plezier hebben in het water. Dit wordt nog wat!


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Brandon -Bam Kilian von Monroe
    Ik kijk even vreemd op als Carmela ook antwoord op mijn vraag. Maar grinnik dan. Het zou ook raar zijn als ik alleen maar Megan meevroeg. Romantisch. Dat was ik alles behalve. 'Ja, spookverhalen vertellen zodat je vannacht niet durft te slapen en wel bij mij onder de dekens moet kruipen om je veilig te voelen.' Grijns ik speels en wiebel even met mijn wenkbrauwen. Eerlijk, samen met Megan onder een laken, was iets waar ik niet echt tegenop zou kijken. Mijn benen werden nu wel redelijk zwaar en ik moest echt me bed doen ons boven water te houden. 'Oke, Titanic gaat zinken. Zet je eigen benen is in werking.' Ik vond het prettig zo dicht bij haar, maar kopje onder leek me wat minder. 'Als je het over de duivel hebt.' Ik knik naar Lydia die nu naast het zwembad op een stoel gaat zitten. Al snel bedenk ik me dat ik beter Naar degene in mijn armen kon kijken, want die was toch echt veel leuker.

    Anthony -antz Kilian von Monroe
    Ik knikte vrolijk. 'Morgenavond is prima.' Stemde ik in. Vanavond was er blijkbaar een kampvuur, wat betekende griezelvehalen met Brandon. al moest ik volgens mij wel een nieuwe soulmate gaan vinden, nu Brandon zijn oog op Megan had gevestigd. Zo ging het altijd als een van ons iemand in het zicht kreeg. Ik had Austin nog, maar die had Danni. Al had ik die niet meer gezien zins de Starbucks. 'Waar is jou chick eigenlijk?' Vroeg ik dan ook, nadat Austin aan Carmela had uitgelegd wat we gingen doen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Brandon Jason Jefferson
    'Het lijkt wel alsof je in je broek geplast hebt. Oh sorry, dat is niet erg aardig van me. Terwijl ik het nota bene zelf heb gedaan.' hoor ik haar nog fluisteren. 'Het zou een begrijpelijke wraakactie zijn, als je nu 'onopzettelijk' het water zou omstoten.' zegt ze waarna ik voorstel om te gaan. 'Is goed.' mompelde ze terwijl ze nog een hapje pizza in haar mond stopte. 'Die natte broek doet niets aan onze afspraak, he?' vraagt ze terwijl ze me met een smekende blik aankijkt. Ik schudt mijn hoofd. 'Als het antwoord nee is, zouden we dan niet beter even een nieuwe broek halen in dat winkeltje daar?' zegt ze en ze wijst naar een winkeltje aan de overkant van de straat wanneer we buten staan. Ik haal nadenkend mijn schouders op, een nieuwe broek halen terwijl het zo warm was en het waarschijnlijk zo op zou drogen, nah.. 'Droogt wel weer hoor.' zeg ik glimlachend terwijl ik weer naar de bordjes zoek om terug te gaan naar het hotel. Ik had eigenlijk wel zin om even te gaan zwemmen. Lydia was daar ook, dus we konden meteen beginnen met haar gek maken. 'Zullen we maar terug gaan naar het hotel?' vroeg ik. 'Dan kunnen we even zwemmen en beginnen met Lydia gek maken.' zei ik grijnzend. Ik voelde hoe mijn broek langzaam droogde door de felle zon die op ons scheen en pakte voorzichtig Maité's hand vast. We konden beter maar nu al beginnen.


    Maité
    Ik zucht als Brandon zijn schouders ophaalt. Hij is dus duidelijk een van de jongens die niets van subtiele hints snapt. 'Droogt wel weer hoor,' zegt hij. Ik knik. 'Zullen we maar terug gaan naar het hotel?' vraagt hij. Wederom knik ik. 'Dan kunnen we even zwemmen en beginnen met Lydia gek maken,' zegt hij met een grijns op zijn gezicht. Voorzichtig pakte hij mijn hand vast, waarschijnlijk in de overtuiging dat we maar al beter voorzorgsmaatregelen kunnen treffen. Aangezien er kans is dat een van onze klasgenoten ook door de stad zwerft. Plots vraag ik me af hoe Brandon dit hele gebeuren ziet. Het begon bij mijn knalrood hoofd aan de luchthaven. Brandon die naast me kwam zitten en Lydia die weer eens haar mond niet kon houden. Wij die elkaar een beetje uitdaagden en uiteindelijk slaapt hij nu bijna bij mij op de kamer. Nu dit hele gebeuren, het alsof doen dat we een stelletje zijn. De kus, zijn hand in de mijne. Opeens voel ik hoe een eenzame vlinder door mijn buik dwarrelt. Als ik opzij kijk naar Brandons profiel, komen nog een paar fladderende wezentje mijn buik en hoofd vullen. Ik ben verliefd op Brandon. Doordat Lydia weer eens iets moest zeggen, heb ik zelfs een (nep)relatie met hem. Maar dat kan niets veranderen aan bet feit dat ik echt smoorverliefd op hem ben.

    [ bericht aangepast op 22 april 2013 - 16:40 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Megan Jane Rhine
    Carmela geeft ook antwoord op de vraag die aan mij gericht was. Ik begrijp het opzich wel, we gaan met z'n allen. Door de blik van Brandon schiet ik even in de lach. 'Ja, spookverhalen vertellen zodat je vannacht niet durft te slapen en wel bij mij onder de dekens moet kruipen om je veilig te voelen,' grijnst hij en wiebelt met zijn wenkbrauwen. Spookverhalen vind ik opzich niet heel eng. In dat opzicht ben ik niet snel bang te krijgen. Maar aangezien Danielle vast bij Austin zal zijn vanavond was ik al van plan om een andere kamer te zoeken om te overnachten. De gedachte om alleen in een vreemde kamer te zitten in een vreemd land is niet heel prettig. 'Dan moeten die verhalen wel heel eng zijn, als je mij zo ver krijgt om bij jou en Anthony op een kamer te laten slapen.' Het lijkt me iets voor hen om een of andere grap uit te halen waardoor ik de volgende ochtend met permanente stift op mijn gezicht wakker te worden. 'Oke, Titanic gaat zinken. Zet je eigen benen is in werking.' Dit moment zat eraan te komen. Ik begin zelf met mijn benen te trappelen, maar laat Brandon niet los. Aangezien hij mij ook niet los laat, is dat niet meer dan normaal. 'Als je het over de duivel hebt,' zegt Brandon. Pas als hij in de richting van Lydia knikt, begrijp ik over wie hij het heeft. 'Ze is gek,' mompel ik. Niemand gaat naar een zwembad om vervolgens te kijken naar mensen die zwemmen. Na een paar seconden naar Lydia gestaard te hebben draai ik weer richting Brandon. 'Mijn benen worden moe,' zeur ik. 'Iemand die mee terug gaat naar de handdoeken?' vraag ik in het algemeen. Dit is toch een saai zwembad. Het bestaat uit een vierkant gevuld met water, een beetje zwembad heeft minstens één glijbaan.

    [ bericht aangepast op 22 april 2013 - 12:50 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Lydia Campbell:

    Ik zie al dat een paar mensenme hebben gezien. En ik had ook niet anders verwacht, met een afkeurende blik. Ik ga in een kleermakerszit zitten en tel op mijn vingers wat ik allemaal 'slecht' heb gedaan. Deze reis dan. 1: Brandon en Maité-maar dat was voor een goed doel! Vind ik tenminste. Liefde is een vuurtje, een goed doel, en ik weet zeker dat ik dat vuurtje heb aangewakkert. Niet uitgeblazen tenminste. 2: Mijn eigen klunzige dingen, maar daar heb ik ook niemand mee kwaadgedaan. 3: Alleen geweest, daar heeft niemand problemen mee gehad 4: Uhhh. Ik weet niks meer. Mijn hoofd begint te bonken. Er moet toch iets zijn geweest wat ik verkeerd heb gedaan. Ja, ik had geschreeuwd, bij Brandon en Maité, maar opnieuw het goede doel. En niemand sliep. Denk Lydia, denk!


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Austin Charlie Daniels
    Ik glimlachte naar hem. Blijkbaar was er een kampvuur midden in de stad. Nouja, op het plein hiervoor zou het wel kunnen. Ik haalde een hand door mijn haren, wat een rottik was dat toch als mijn haren nat waren. Mijn hoofd draaide ik snel naar Antz toen hij vroeg waar mijn meisje was "Geen idee. Ik denk dat ze is gaan shoppen ofzo." Hij miste vast zijn broer, waarmee hij een soort vreemde tweeling telepathie band had. "Zie jij hier geen meisje zitten? Of wil je een Amerikaanse aan de haak slaan." Ik grinnekte zacht en gaf hem een knipoog. Zijn tijd kwam wel. Daar geloofde ik wel in. Hij zou de ware wel vinden.


    Bowties were never Cooler

    [Mufinn = Danosaur]

    Brandon -Bam Kilian von Monroe
    Ik trek even een pruillip en kijk zielig naar Megan. 'Is het zo erg dan om bij ons te slapen. we zijn heel lief hoor.' Ik knipper een paar keer onschuldig met mijn ogen om mijn worden kracht bij te zetten. Oke, de meeste die bij ons sliepen, kwamen er niet zonder trauma vanaf, dat was waar. We konden dan ook heel vervelend zijn, helemaal als diegene niets doorhad. Vooral Anthony was een held in vervelend zijn. Ik keek even naar mijn broertje die met Austin aan het praten was. Het was raar dat iemand een keer niet mijn zinnen afmaakten en me niet met alles wat ik zei sloeg of er een grapje van maakte. Ik schudden even mijn hoofd en keek weer naar Megan. 'Gelukkig ben jij lekker normaal.' Grinnik ik en stem in om het zwembad uit te gaan. Ik had zin om doelloos op een handdoek te liggen, genietend van de zon en met een muziekje op. Waarschijnlijk zou ik echt op een mexicaan lijken als we terugkwamen van deze trip. Ik liet Megan los en verdween onder water om weg te zwemmen naar de kant. Hier duwde ik me in een simpele beweging op, maar ik bleef op de kant zitten. ´Kom dan.' Ik ging hard met mijn hand door het water en gooide het water zo naar Megan. Eerlijk, ik voelde me meer bij haar op me gemak dan verwacht. Ik ging recht staan en liep naar onze handdoek om me er meteen op te laten vallen en me zonnenbril op te zetten. Dit ging vast nog leuk worden.

    Anthony -Antz Jayy von Monroe
    ik grinnikte even. Austin was ook al aan zijn lot over gelaten door zijn wederhelft. Het klonk raar, maar ik zou nog geen dag zonder Brandon kunnen. Ik had al zoveel met hem gedaan en meegemaakt en het leek gewoon vaak alsof hij de enige was die me begreep. Al ik hem nu niet meer, nu hij alleen oog voor Megan leek te hebben. Het was raar, niet zoals met Mabel. 'Lydia zeker.' Grinnikte ik zachtjes, waarna ik mijn hoofd schudden. Zei nooit. 'We zien wel. al zijn de meeste hier wel ongelofelijk hot.' grijnsde ik. Het was niet dat ik opzoek was. ik vond het prima zo al moest ik me straks waarschijnlijk in mijn eentje gaan vermaken als straks iedereen een relatie had behalve ik. Dan moest ik straks zielig naast Lydia gaan zitten. Nee, dat ging niet gebeuren. rustig dobberde ik door het water en zuchten. 'Volgens mij, zien die twee elkaar wel zitten.' grinnikte ik, doelend op mijn broer en Megan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Carmela Lorenza Bella Agnelli
    "oh, oké" antwoordde ik Austin voorzichtig niet lettend op mijn blosjes en dat ik hun gesprek echt verstoorde. normaal praatte ik zelf ook zo veel als de rest maar ik had niet echt zin om over stelletjes te gaan praten. Mijn broer begint daar ook al steeds over of ik misschien iemand uit de klas leuk vind en dat soort praat, hij is een jongen echt heel irritant dat die zich met mij gaan bemoeien. even denk ik aan onze strijd om zo vaak mogelijk battlefield of Call of duty van elkaar te winnen. meestal verloor ik dat maar het gaat steeds beter. ik kan nu met moeite ook wel eens van hem winnen bedenk ik grinnikend. ik ga half op mijn rug liggen in de hoop dat ik dan minder moe word. opeens bedenk ik me dat ze hier vast ook wel een ondieper bad hebben. "zullen we naar een ondieper deel van het zwembad gaan of naar de kant om daar aan te hangen?" vraag ik aan de anderen.

    [ bericht aangepast op 22 april 2013 - 16:23 ]


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Austin Charlie Daniels
    Ik grinnekte en spatte water in zijn gezicht. "Zij is toch niet de enige. Je hebt Carmela nog." Ik keek naar hem. "Ik heb dan wel mijn eigen meisje, daar kan ik je geen ongelijk in geven. Ik ging op mijn rug liggen en dobberde wat naast hem rond. "Jammer joh. Ik denk dat je een advertentie moet gaan plaatsen voor een nieuwe broer." Ik gaf hem een por in zijn zij en keek naar de stralende lucht boven ons. Het was echt heel erg helder. Ik ging weer rechtop staan en maakte een handstand in het water voor ik weer proestend boven water kwam. Ja, ik was vrij druk, maar waarschijnlijk kwam dat door het vele eten van net. "Vind jij het ook zo'n heerlijk weer?" vroeg ik aan hem. Vast wel, maar het was altijd goed om te vragen. Zo werd ook eindelijk mijn super bleke huid iets bruiner. Dat was wel fijn, want nu was ik echt net een lijk.


    Bowties were never Cooler