• Een groep leerlingen gaat samen met een leraar op reis naar San Francisco. Ze verblijven daar in een hotel in het centrum. Er wordt natuurlijk geshopt, gegeten en dingen achter de leraar's rug om gedaan, maar ook gewandeld en een trip naar Alcatraz staat ook op de planning. Wat zal er met de groep gebeuren? Zullen bestaande relaties blijven bestaan? Zullen nieuwe zich vormen? Zullen er grote ruzies uitbreken? Het is aan jullie!


    Jongens:
    - Austin Charlie Daniels - Sylvesti
    - Kyle Nathan Jones - quin98
    - Anthony -Antz Jayy von Monroe - Mufinn
    - Brandon -Bam Kilian von Monroe - Mufinn
    - Brandon Jason Jefferson - Depay

    Meisjes:
    - Danielle 'Daan' Carly Jase - MindBreaker
    - Savannah Chiara Rose DiLaurentis - Malino
    - Megan Jane Rhine - Erestor
    - Lydia Campbell - xMerlex
    - Carmela Lorenza Bella Agnelli - Lucerna
    - Robin Smith - NewYorkTower
    - Maité Rhaine - Matilda


    Rollentopic
    Kletstopic


    Regels:
    - Minimaal 5 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Als het stelletje van te voren bestaat, meld het even.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Houd het realistisch. Personages kunnen maar op 1 plek tegelijk zijn en niet vliegen of teleporteren. Het wordt heel onoverzichtelijk als je je hier niet aan houd.

    - Alleen ik, Sylvestri, maak nieuwe speel en kletstopics aan.

    Veel plezier!

    Kamerindeling:
    Kamer 701:
    Brandon
    Brandon
    Anthony

    Kamer 707:
    Austin
    Kyle

    Kamer 401:
    Carmela
    Robin
    Lydia

    Kamer 607:
    Danielle
    Megan

    Kamer 407:
    Savannah
    Maité


    Het Hotel:



    De Kamers:

    [ bericht aangepast op 21 april 2013 - 14:29 ]


    Bowties were never Cooler

    Lydia Campbell:

    Vage ik kan weer niet stilzitten. Ik bedenk me dat ik mijn blauwe jurkje al bijna afheb. Ik jog naar onze kamer, haal het jurkje, en loop weer terug. Hoe vaak ben ik op en neer gelopen? Soms denk ik dat ik beter in de lift kan gaan, maar ik wil liever niet daar gek worden. Ik plof weer neer op de stoel. Voorzichtig begin ik weer met het afmaken van het jurkje. Zo geconcentreerd mogelijk. Ik moet evern mijn tong uitsteken omdat het even lastig gaat. Hij is bijna af! Ik kan als ik hem klaar heb wel aan Carmela geven. Nee, toch maar niet. Zo'n slecht genaaid meisjesjurkje is niks voor haar. Ook heeft het geen merk. Nee, dat doe ik haar niet aan. Als ik even doorwerk kan ik hem vanavond aan. Hoe vaak heb ik me dan al verkleed? Het is officieel, ik ben VEEL te druk... Ik overweeg echt om gewoon een rits op mijn lippen te naaien. Maar ik blijf al vaak genoeg bij iedereen weg dus pech.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Matilda schreef:
    Maité
    Ik zucht als Brandon zijn schouders ophaalt. Hij is dus duidelijk een van de jongens die niets van subtiele hints snapt. 'Droogt wel weer hoor,' zegt hij. Ik knik. 'Zullen we maar terug gaan naar het hotel?' vraagt hij. Wederom knik ik. 'Dan kunnen we even zwemmen en beginnen met Lydia gek maken,' zegt hij met een grijns op zijn gezicht. Voorzichtig pakte hij mijn hand vast, waarschijnlijk in de overtuiging dat we maar al beter voorzorgsmaatregelen kunnen treffen. Aangezien er kans is dat een van onze klasgenoten ook door de stad zwerft. Plots vraag ik me af hoe Brandon dit hele gebeuren ziet. Het begon bij mijn knalrood hoofd aan de luchthaven. Brandon die naast me kwam zitten en Lydia die weer eens haar mond niet kon houden. Wij die elkaar een beetje uitdaagden en uiteindelijk slaapt hij nu bijna bij mij op de kamer. Nu dit hele gebeuren, het alsof doen dat we een stelletje zijn. De kus, zijn hand in de mijne. Opeens voel ik hoe een eenzame vlinder door mijn buik dwarrelt. Als ik opzij kijk naar Brandons profiel, komen nog een paar fladderende wezentje mijn buik en hoofd vullen. Ik ben verliefd op Brandon. Doordat Lydia weer eens iets moest zeggen, heb ik zelfs een (nep)relatie met hem. Maar dat kan niets veranderen aan bet feit dat ik echt smoorverliefd op hem ben.


    Brandon Jason Jefferson
    Ze knikt en als we beginnen te lopen richting het hotel merk ik hoe ze even naar me kijkt. Ik besluit om niks te zeggen en niks te doen. Ik zucht en loop langzaam door richting het hotel, het was gelukkig niet zo ver, want ik werd gek van de hitte. Ik had net een vol glas water op en had nu alweer dorst. De hitte werkte uitdrogend en ik kon niet wachten om in het koude zwembad te springen. Toen we aankwamen bij het hotel hield ik nog steeds Maité's hand vast, wie weet kwamen we Lydia nu wel tegen, en dan moest het later nog wel geloofwaardig zijn. 'Zullen we omkleden en dan gaan zwemmen?' vroeg ik toen ik haar in de lobby met beide handen bij haar middel pakte en haar met haar gezicht naar me toe draaide. Het beviel me wel, ik en Maité, misschien waren we nog best een leuk stelletje. Eigenlijk paste het perfect, ze was net iets kleiner, iets meer verlegen, iets liever en een heel stuk knapper dan mij. We vulde elkaar eigenlijk wel aan. Bij de gedachte daarin vloog er een rare kriebel door mijn buik en ik trok even onopvallend een wenkbrauw op. Wat was dit.. Was ik nou echt verliefd aan het worden? Ik schrok van mijn eigen gedachtes en mijn handen gleden van haar middel af. 'Ik uh.. Ik zie je zo wel bij het zwembad.' zei ik snel en ik snelde naar mijn hotelkamer waar ik verslagen neerplofte op het bed. Ik was nog nooit verliefd geweest en nu.. Maité en Brandon.. Verward schudde ik mijn hoofd en kleedde me om. Een simpele zwarte short tot net boven mijn knieën en een rode snapback sierde mijn verder naakte lichaam. Ik pakte een grote zwarte handdoek uit mijn koffer en sloeg deze om mijn schouders. Ik besloot maar naar het zwembad te lopen, ik was Maité waarschijnlijk nog wel wat uitleg verschuldigd..


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Maité
    'Zullen we omkleden en dan gaan zwemmen?' vraagt Brandon als we bij het hotel aankomen, nog steeds hand in hand. Plots pakt hij me bij mijn middel, ik slaak een gilletje, en draait me naar zich om. Ik giechel, en een pijl die in duizenden kleurrijke vuurvonkjes in mijn hoofd ontploft wordt vanaf mijn buik afgevuurd. 'Ik hou van je,' fluister ik zachtjes, als Brandon me opeens loslaat. Alsof ik giftig ben, of een crimineel. Ik kijk hem even vragend aan, maar hij was me voor. 'Ik, uh. Ik zie je zo wel bij het zwembad,' zegt hij, draait zich om en is voordat ik met mijn ogen kan knipperen verdwenen. Ik sta daar maar, verward, gekwetst, even radeloos. Hij is... weg. Ik probeer mezelf te vermannen, maar kan niet tegen gaan dat een zoutige traan op mijn lip drupt. Snel wrijf ik die weg, en stap dan kordaat de trap op. Ik mag niet boos zijn op Brandon, hij heeft vast een goede verklaring voor zijn reactie. Plus het feit dat ik hem het wel moet vergeven, omdat het plan om Lydia gek te krijgen daarvan afhangt. Nog eens diep in en uit ademen, en gewoon naar mijn kamer gaan. De sleutel in het slot, sleutel omdraaien. Met een twijfelachtige stap ben ik mijn kamer binnen, en al snel grabbel ik een bikini uit mijn koffer. Ik kleed me om, het oranje en roze pastel past jiet bij mijn bleke huid. Ik trek een shirt en een short aan en stop wat dingen in mijn strandzak. Dan sluit ik de kamer af en storm naar beneden. Daar geef ik de sleutel af en ga naar het zwembad. 'Brandon! Ik dacht dat het niet nog sexy'er kon,' giechel ik als ik hem zie zitten en vlieg hem om de hals. Ik druk een kus op zijn lippen die nu nog zoutiger smaken.

    [ bericht aangepast op 22 april 2013 - 20:52 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    [kan ik iets met Kyle doen?}

    [is hij in het zwembad, zo ja kan hij naar de groep komen of gaan praten (bijv. met Carmela die heeft ook niets te doen)]


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    quin98 schreef:
    [kan ik iets met Kyle doen?}

    { Waar is Kyle? }


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [zwembad ja, ik laat hem dan wel naar Carmela als die toch zo ongeveer naast haar zwemt]

    Kyle Nathan Jones

    Eigenlijk was ik de hele tijd gewoon een beetje rond aan het drijven terwijl ik een beetje het gesprek volgde. Ik ga onderwater en zwem richting Camela toe. Grijnzend trek ik aan haar benen waardoor ze onderwater komt maar zorg daarna ook wel weer dat ze boven is. Ik begin te lachen en kijk er vrolijk aan. 'Wordt je al moe dat je aan de kant wilt hangen?' vraag ik der maar zwem zelf wel naar de kant die toch dichtbij is. Niet dat het zo is dat ik ze niet meer kan horen of zo want ik hoor de andere ook nog praten. Ik kijk even naar boven richting de zon maar knijp gauw mijn ogen een beetje dicht omdat het gewoon te fel is en kijk daarna richting Carmela met een glimlach op mijn gezicht.

    Lydia Campbell:

    Ik ga rustig liggen als ik het jurkje af heb. Ik houd het omhoog. Ja, hij is wel oke. Opeens krijg ik een idee. Ik ga WEER naar boven. Als ik in de hotelkamer zit pak ik een shirtje van Carmela. Ik probeer zo min mogelijk te loeren. Ik haal heel voorzichtig het labeltje er uit, en stop het shirt weer teug. Ik herken het merk niet, maar ik weet wel dat dat zo'n bekend merk ofzo is. Ik hebhet ergens vaag gehoord. Ik hoop dat Carmela me hier niet voor haat. Ik naai het labeltje in de jurk. Ik bedenk me iets. Nee, dat kan niet. Nee, niet doen Lydia. Ik kan het niet laten. Ik pak een fototoestel. Ik vraag bij de balie om een reservesleutel van de kamer waar Brandon en Anthony slapen. Ik dank de meneer aan de balie en loop WEER omhoog.
    Als ik voor hun deur sta begin ik weer te twijfelen. Toch open ik de deur. Ik maak voor ik binnenstap al fotos hoe alles lag. Dan kan ik straks alles weer neerleggen zoals het was. Alsof er niemand is geweest. Ik loop de kamer binnen en open Anthony zijn koffer. Het eerste wat ik zie is een boxer. Ik pak hem met 2 vingers vast en leg het aan de kant. Ik krijg er direct rillingen van. Ik zoek verder. Bingo! Een nepsnor, pet, en een zonnenbril. Ik pak de spullen er uit. Ook zoek ik een spijkerbroek en shirt. Dat ik dit ga doen. Ik kan me de laatste keer niet herineren dat ik een spijkerbroek aanhad. Ik trek de spullen aan en loop de kamer uit. De blauwe jurk neem ik mee. Mijn andere jurk dump ik in onze kamer, en de sleutels doe ik in, jaja, een broekzak. Dit zit zo apart. Ik zal het wel even uitwassen voor ik het teruggeef/zet o.i.d. Ik kijk om de hoek van het zwembad of een van de meiden op een stoel zit. Dan kan ik mijn 'plan' uitvoeren.

    ( Oh god.... En wie zitten er allemaal?)

    [ bericht aangepast op 22 april 2013 - 19:53 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Carmela lorenza Bella Agnelli
    opeens voel ik dat ik naar beneden wordt getrokken en dat ik daarna ook weer veilig naar boven word getrokken ik kijk om me heen en zie Kyle lachen "ja ik word heel snel moe" zeg ik lachend tegen Kyle. "nee hoor valt mee, maar ik ben lui en ik wil vanavond niet in slaap vallen bij het kampvuur" ik zie dat hij naar de kant zwemt. zelf zwem ik er ook achteraan. "ik heb je ook de hele dag nog niet gezien" zeg ik terwijl ik nadenk of dat waar is. "kom jij trouwens vanavond ook naar het kampvuur?" vraag ik hem "wij gaan volgens mij wel allemaal"

    sorry vaag gesprek


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    [oeps, kan iemand me een updateje geven en waar kan ik met Danielle heen?]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [iedereen zit nu in het zwembad (volgens mij) dus het is wel handig om daar naar toe te gaan. voor de rest is er niet echt veel gebeurt volgens mij


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    ( Vraagje, welke meiden zitten op een stoel/op de kant o.i.d.? )


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    xMerlex schreef:
    ( Vraagje, welke meiden zitten op een stoel/op de kant o.i.d.? )


    niemand toch, behalve dat Carmela en Kyle aan de kant hangen omdat Carmela lui is


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Lucerna schreef:
    (...)

    niemand toch, behalve dat Carmela en Kyle aan de kant hangen omdat Carmela lui is

    { Dankje :) }


    Gotta get, gotta get out of my head <3