• Hebben jullie dat de laatste tijd ook niet? Dat je geen zin meer hebt in Quizlet?
    Ik vind bijna geen goede story's meer, ze lijken allemaal op elkaar (vooral het genre wat ik lees, bromance van 1D),
    geen enkele verhaallijn trekt mijn aandacht, het leidt af van schoolwerk, en vrij veel mensen zijn hier depressief, snijden of weet ik wat.
    Hebben jullie dat dan niet? Of ben ik de enige die zich er zo over voelt?

    Geen idee of het kan, maar ik zit er serieus over te denken me te verwijderen, i mean.. niks houd me nog tegen. Ik word zelf bijna depressief van al die depressieve verhalen hier.

    Achja, je mag me best belachelijk maken, maar ja.. zo voel ik me erover.


    Love isn't just something you take, it's given.

    Dan zit je gewoon op het verkeerde deel van Q.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    Dan zit je gewoon op het verkeerde deel van Q.


    Hmm, daar zou je best gelijk in kunnen hebben maar het lastige is dat ik gewoon alleen maar bromances lees, en niets anders :')
    Daarmee maak ik het voor mezelf ook moeilijker hoor, daar niet van, maar het lijkt wel het hoofdonderwerp te zijn hier.

    Misschien vergis ik me ook wel, ik wil niet generaliseren, maar zo komt het echt op me over.


    Love isn't just something you take, it's given.

    Ik weet niet welke topic's jij telkens leest, maar blijkbaar niet de goeie. Er zijn meer dan genoeg leuke topic's, meer dan genoeg leuke en vrolijke mensen. Je kijkt dan gewoon verkeerd.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ratatouille schreef:
    (...)

    Hmm, daar zou je best gelijk in kunnen hebben maar het lastige is dat ik gewoon alleen maar bromances lees, en niets anders :')
    Daarmee maak ik het voor mezelf ook moeilijker hoor, daar niet van, maar het lijkt wel het hoofdonderwerp te zijn hier.

    Misschien vergis ik me ook wel, ik wil niet generaliseren, maar zo komt het echt op me over.

    Vind je het gek dat er nu zoveel van te vinden is? Het is een hype, het is nu "in". Dat was hetzelfde met HP, Twilight, TH enz. Dat veranderd vanzelf.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik begrijp hoe je je voelt! Misschien moet je eens parodieën van bijv. twilight en HP opzoeken!
    Sommige daartussen zijn heel grappig!
    De meest 1D stories die ik lees, zijn niet zo depri!
    xx

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Vind je het gek dat er nu zoveel van te vinden is? Het is een hype, het is nu "in". Dat was hetzelfde met HP, Twilight, TH enz. Dat veranderd vanzelf.


    Laten we hopen dat dit heel snel het geval is.

    Misschien moet je wat meer op het forum rondkijken, met mensen praten of met een RPG meedoen? Dat zijn vooral de dingen die ik doe op Q (op stories lezen en readen na dan).


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Laten we hopen dat dit heel snel het geval is.

    Misschien moet je wat meer op het forum rondkijken, met mensen praten of met een RPG meedoen? Dat zijn vooral de dingen die ik doe op Q (op stories lezen en readen na dan).

    RPG's zijn zeker handig, daar kun je ook nog lekker met mensen praten :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Laten we hopen dat dit heel snel het geval is.

    Misschien moet je wat meer op het forum rondkijken, met mensen praten of met een RPG meedoen? Dat zijn vooral de dingen die ik doe op Q (op stories lezen en readen na dan).


    Dankjewel!


    Love isn't just something you take, it's given.

    Ik ben denk ik de fout ingegaan door met mensen in contact te komen hier op Quizlet die zwaar depressief zijn, en ik heb hun beloofd (uit steun) om altijd voor hun klaar te staan, maar ik word er zo moe van. Snappen jullie dat of klinkt dit vreselijk egoistisch? I mean ik heb zelf ook wel eens zo nu en dan mijn problemen maar ik ben niet depressief, of snijd mezelf of weetikveel. Dat is namelijk geen oplossing:$

    [ bericht aangepast op 23 maart 2013 - 11:43 ]


    Love isn't just something you take, it's given.

    Ratatouille schreef:
    Ik ben denk ik de fout ingegaan door met mensen in contact te komen hier op Quizlet die zwaar depressief zijn, en ik heb hun beloofd (uit steun) om altijd voor hun klaar te staan, maar ik word er zo moe van. Snappen jullie dat of klinkt dit vreselijk egoistisch? I mean ik heb zelf ook wel eens zo nu en dan mijn problemen maar ik ben niet depressief, of snijd mezelf of weetikveel. Dat is namelijk geen oplossing:$


    Als je er zelf ongelukkig van wordt, moet je er gewoon mee stoppen maar hen dan wel uitleggen hoe het zit.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik denk dat het inderdaad kan helpen om eens te kijken in de andere delen van Q. Het forum is over het algemeen erg gezellig.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Frodo schreef:
    (...)

    Als je er zelf ongelukkig van wordt, moet je er gewoon mee stoppen maar hen dan wel uitleggen hoe het zit.


    Ik ben bang om hun te breken, te kwetsen of iets dergelijks. Straks doen ze iets engs.


    Love isn't just something you take, it's given.

    Ratatouille schreef:
    (...)

    Ik ben bang om hun te breken, te kwetsen of iets dergelijks. Straks doen ze iets engs.


    Dat snap ik wel, maar als je er zelf ongelukkig van wordt, moet je er iets aan doen. Probeer het op een voorzichtige manier aan te brengen?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ratatouille schreef:
    (...)

    Ik ben bang om hun te breken, te kwetsen of iets dergelijks. Straks doen ze iets engs.


    En als je vraagt of jullie misschien over iets anders kunnen praten? Omdat jij je er niet lekker bij voelt. Eerlijk zijn duurt het langst. :3

    EDIT: En ik zou inderdaad wat meer bij gezellige forums kijken. Sinds ik dat ben gaan doen vind ik Quizlet ook een stuk leuker.
    En over die verhalen... Tik eens bij de zoekmachine 'Afgelopen' in. Probeer verschillende genres uit en neem lekker alle tijd om die verhalen te bekijken. Je hebt geen abo nodig, dus ook geen vervelende berichtjes in je inbox. ;p

    [ bericht aangepast op 23 maart 2013 - 12:06 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ik ben vrolijk hoor :')
    Ik denk dat je iets verder moet kijken dan je neus lang is(nerd) want zoals hier boven al gezegd is: er zijn genoeg leuke en vrolijke dingen te vinden op Q.
    Maar ik geef je gelijk: Q leidt wel degelijk af van schoolwerk.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.