• Hebben jullie dat de laatste tijd ook niet? Dat je geen zin meer hebt in Quizlet?
    Ik vind bijna geen goede story's meer, ze lijken allemaal op elkaar (vooral het genre wat ik lees, bromance van 1D),
    geen enkele verhaallijn trekt mijn aandacht, het leidt af van schoolwerk, en vrij veel mensen zijn hier depressief, snijden of weet ik wat.
    Hebben jullie dat dan niet? Of ben ik de enige die zich er zo over voelt?

    Geen idee of het kan, maar ik zit er serieus over te denken me te verwijderen, i mean.. niks houd me nog tegen. Ik word zelf bijna depressief van al die depressieve verhalen hier.

    Achja, je mag me best belachelijk maken, maar ja.. zo voel ik me erover.


    Love isn't just something you take, it's given.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Oh jezus. Als ik elke keer een euro kreeg dat ik dat hoor was ik nu rijk. Quizlet is altijd al zo geweest.


    Nee. Quizlet is niet altijd zo geweest. En er zijn genoeg voorbeelden waaraan ik je dat kan laten zien. Het template heeft een hele hoop verandert, er zijn dingen bij gekomen zoals de columns, er zijn RPG's gekomen, er zijn nieuwe hypes, de mentaliteit op quizlet is verandert.
    Ik zeg niet dat het in negatieve vorm is, of positieve vorm. Ik vond Quizlet persoonlijk vroeger leuk, er zijn mensen die er vroeger niets aan gevonden zouden hebben, maar het nu geweldig vinden. Dingen veranderen nu eenmaal, daar kun je niet onderuit en Quizlet is daar een ding van.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb er eigenlijk meer geen zin meer in door die irritante OEPSIES. Kut nieuwe server, daar komt dat dus door eh. Daardoor raak ik een beetje uitgekeken op Q. Maarja stoppen gaat ook niet zomaar.
    Ik snap gewoon niet waarom er niet weer naar de pude server gegaan wordt. Tja...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Patholoog schreef:
    (...)

    Nee. Quizlet is niet altijd zo geweest. En er zijn genoeg voorbeelden waaraan ik je dat kan laten zien. Het template heeft een hele hoop verandert, er zijn dingen bij gekomen zoals de columns, er zijn RPG's gekomen, er zijn nieuwe hypes, de mentaliteit op quizlet is verandert.
    Ik zeg niet dat het in negatieve vorm is, of positieve vorm. Ik vond Quizlet persoonlijk vroeger leuk, er zijn mensen die er vroeger niets aan gevonden zouden hebben, maar het nu geweldig vinden. Dingen veranderen nu eenmaal, daar kun je niet onderuit en Quizlet is daar een ding van.

    Lol. Doordat er functies bij gekomen zijn en het uiterlijk veranderd is, betekent niet dat de manier waarop mensen reageren / zeiken veranderd is. Vroeger zeikten mensen, nu zeiken mensen. Vroeger vonden ze vroeger beter, nu vinden ze vroeger beter. Dat gezeik is er altijd al geweest.
    Mensen reageerden altijd al sarcastisch of gemeen, de ene keer net wat meer dan de andere keer.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2013 - 20:14 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik zag een keer een topic van vier jaar geleden, waarin gezeikt werd over de sfeer, toen al.
    Lol.


    Tijd voor koffie.

    Kwijt schreef:
    Ik zag een keer een topic van vier jaar geleden, waarin gezeikt werd over de sfeer, toen al.
    Lol.

    Jup, dat heb je telkens weer.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik wil niet veel zeggen hoor. Maar wat doe je nu dan?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Hahaha agreed. Hale en dat soort mensen maakte het zo lekker interessant. :Y)


    Watch out for what you wish for :Y)


    Tijd voor koffie.

    Kwijt schreef:
    (...)

    Watch out for what you wish for :Y)

    Nou, nog een Hale zou ik wel grappig vinden. Tijdelijk. :x


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    En daarom zit ik er nauwelijks meer op. :Y)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mensen zeuren over Q, maar ze blijven Q'en. Waarom? Because people will be people.
    Als je de mensen op Quizlet toch zo vind zeuren, zoek je toch lekker een ander forum. :')

    Dragneel schreef:
    Mensen zeuren over Q, maar ze blijven Q'en. Waarom? Because people will be people.
    Als je de mensen op Quizlet toch zo vind zeuren, zoek je toch lekker een ander forum. :')


    Amen


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    En nu niet voor het een of het ander, maar ben jij zelf niet die persoon die een verhaal heeft geschreven over zelfverwonding en depressie ?

    Lifeisajoke schreef:
    En nu niet voor het een of het ander, maar ben jij zelf niet die persoon die een verhaal heeft geschreven over zelfverwonding en depressie ?

    :W_O_


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Kijk, als je het een emosite vindt dan ga je weg. Zo simpel is dat. Je verdwijnt van Quizlet en niemand kijkt er na om. Je kan wel een topic maken maar dat gaat echt niet veel helpen hoor.


    "Ignite, my love. Ignite."