• Geen flauw idee of er al een topic over is

    Being in this band for the past 12 years has been a true blessing. We've gotten to go places we never knew we would. We've been able to see and experience things we never imagined possible. We've shared the stage with people we admire, people we look up to, and best of all, our friends. And now, like all great things, it has come time for it to end. Thanks for all of your support, and for being part of the adventure.
    My Chemical Romance

    Van hun officiële site



    Ik luister niet veel naar ze, maar ik vind ze wel een hele goede band. Zeker hun oude nummers vind ik leuk. Toch wel zonde :c

    [ bericht aangepast op 23 maart 2013 - 14:11 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    NOOOOOO!!!! WHY? D:


    Take me to wonderland

    Ik ken ze niet, maar ik vind het rot voor hun fans.


    26 - 02 - '16

    Ik hoorde het vanochtend en ik heb er echt even om zitten janken. Ze zijn zo belangrijk voor me geweest en dit was gewoon totaal onverwacht.
    Gelukkig heb ik ze twee keer live kunnen zien, maar dit is gewoon zo jammer.


    Caution first, always.

    Ah, dus daarom zag ik er plotseling zoveel posts over op Tumblr. Ik ken niet heel veel van ze, maar het is wel jammer.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik luisterde er zelf niet naar, maar het is wel jammer voor de fans.
    Al is 12 jaar wel echt super lang al, en heb je volgens mij de laatste tijd nog weinig van ze gehoord.


    As travars

    Zonde.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Het was mijn favoriete band voor 3 jaar.
    Toen ik het zag heb ik gehuild, deze band heeft me door een moeilijke periode gesleept.
    Maar het ergste vind ik eigenlijk de manier waarop ze afscheid nemen.
    12 jaar lang hebben fans hen gesteund, liefgehad en moeite voor ze gedaan, en dan nemen ze afscheid na het uitbrengen van een net nieuw album door middel van een klein berichtje op hun site, zonder uitleg waarom.
    Misschien dat ze later nog meer doen voor afscheid, maar nog steeds vind ik het vervelend.
    Nou ja, we krijgen later nog wel nieuws erover, maar ik ben er wel erg verdrietig om.
    -Drama momentje-


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    Ik huil mezelf nu al 2 dagen in slaap. Deze band heeft me door de moeilijkste periodes heen geholpen. Ergens ben ik er vrij zeker van dat dit niet het einde is, er zal ooit een dag zijn dat ze terug zullen komen, dat weet ik zeker.
    Ik zal dit niet accepteren, ik ben al zeven fucking jaar op hun aan het wachten, en het enige dat wij krijgen is een stom bericht zonder uitleg. Dit is net alsof je via sms gedumpt wordt.
    De enige manier om uit deze donkere tijden te geraken is om als fans, killjoys, sterk te blijven. We mogen hun niet vergeten.

    Ik klink misschien dramatisch, maar deze band was al zeven jaar een deel van mijn leven.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Drogo schreef:
    Ik huil mezelf nu al 2 dagen in slaap. Deze band heeft me door de moeilijkste periodes heen geholpen. Ergens ben ik er vrij zeker van dat dit niet het einde is, er zal ooit een dag zijn dat ze terug zullen komen, dat weet ik zeker.
    Ik zal dit niet accepteren, ik ben al zeven fucking jaar op hun aan het wachten, en het enige dat wij krijgen is een stom bericht zonder uitleg. Dit is net alsof je via sms gedumpt wordt.
    De enige manier om uit deze donkere tijden te geraken is om als fans, killjoys, sterk te blijven. We mogen hun niet vergeten.

    Ik klink misschien dramatisch, maar deze band was al zeven jaar een deel van mijn leven.

    Ik denk dat de uitleg nog moet komen. Dan doen bands -denk ik- wel vaker. Al is het natuurlijk wel beter als ze een hele uitleg meteen hadden neergezet.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    En mijn moeder was me net keihard aan het uitlachen omdat ik moest huilen. Stom kutwijf.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Ik las het gisteren en ik kreeg er traanogen van.

    Mavis schreef:
    Ik ken ze niet, maar ik vind het rot voor hun fans.


    Do what people say you can't.

    Mavis schreef:
    Ik ken ze niet, maar ik vind het rot voor hun fans.


    •*• Lululu •*•

    Ik vind het kapot zonde ;c hun muziek is echt goed!


    Don't let small minds convince you that your dreams are too big.

    ik luisterde niet echt naar hun muziek, maar ik moet toegeven: ze waren/zijn goed!
    Ik vind het wel rot voor hun fans.


    -