• Geen flauw idee of er al een topic over is

    Being in this band for the past 12 years has been a true blessing. We've gotten to go places we never knew we would. We've been able to see and experience things we never imagined possible. We've shared the stage with people we admire, people we look up to, and best of all, our friends. And now, like all great things, it has come time for it to end. Thanks for all of your support, and for being part of the adventure.
    My Chemical Romance

    Van hun officiële site



    Ik luister niet veel naar ze, maar ik vind ze wel een hele goede band. Zeker hun oude nummers vind ik leuk. Toch wel zonde :c

    [ bericht aangepast op 23 maart 2013 - 14:11 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Is dat werkelijk de enige reden? Je hebt geen idee hoe puberaal je nu klinkt.

    Mijn moeder lachte me ook uit toen Bayern de Champions League finale had verloren en toen het Nederlands Elftal tweede werd. Want ja, toen zat ik ook te janken en ja, voetbal is bij mij mijn allerbelangrijkste passie. Maar dan negeer je dat toch en denk je toch gewoon; "laat maar gaan, je snapt het toch niet". Hoef je niet helemaal hysterisch om te gaan doen, jezus.


    Het kan me niet schelen als ik nu puberaal klink, iedereen verwerkt dingen op zijn eigen manier, en ik vind het heel zielig als mensen gaan zitten reageren van "Ach, dat is toch niet erg" of "Het was toch maar een band, binnenkort ben je dat al vergeten". Voor mij is dit belangrijk, ik ben hier heel verdrietig van, dus dan hoef ik die bullshit er niet bij te hebben, dan wordt ik gewoon kwaad. Het enige wat ik zocht was gewoon wat troost aangezien mijn moeder en ik best wel goede relatie hebben, ik had wel wat meer begrip van haar verwacht, want ze wist ook hoe belangrijk MCR voor mij is.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Mavis schreef:
    Ik ken ze niet, maar ik vind het rot voor hun fans.


    Bad decisions make good stories.