• Geen flauw idee of er al een topic over is

    Being in this band for the past 12 years has been a true blessing. We've gotten to go places we never knew we would. We've been able to see and experience things we never imagined possible. We've shared the stage with people we admire, people we look up to, and best of all, our friends. And now, like all great things, it has come time for it to end. Thanks for all of your support, and for being part of the adventure.
    My Chemical Romance

    Van hun officiële site



    Ik luister niet veel naar ze, maar ik vind ze wel een hele goede band. Zeker hun oude nummers vind ik leuk. Toch wel zonde :c

    [ bericht aangepast op 23 maart 2013 - 14:11 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Drogo schreef:
    En mijn moeder was me net keihard aan het uitlachen omdat ik moest huilen. Stom kutwijf.


    En ik denk dat jij even heel gauw normaal moet gaan doen. Je moeder noem je niet zomaar kutwijf.


    "Ignite, my love. Ignite."

    ImAwesome schreef:
    (...)
    En ik denk dat jij even heel gauw normaal moet gaan doen. Je moeder noem je niet zomaar kutwijf.

    Respect moet van twee kanten komen, die moeder moet haar ook niet een beetje gaan uitlachen. En wat is normaal :W


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Doo schreef:
    (...)
    Respect moet van twee kanten komen, die moeder moet haar ook niet een beetje gaan uitlachen. En wat is normaal :W


    Ja. Respect moet van twee kanten komen maar je moeder ga je geen kutwijf noemen. En wat is normaal. Nou je moeder voor kutwijf uitmaken niet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Ja. Respect moet van twee kanten komen maar je moeder ga je geen kutwijf noemen. En wat is normaal. Nou je moeder voor kutwijf uitmaken niet.

    Dat je familie bent betekent niet automatisch dat je van elkaar houdt. Wie weet doet die moeder nog wel meer :') Wat normaal is is voor iedereen verschillend.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Mavis schreef:
    Ik ken ze niet, maar ik vind het rot voor hun fans.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Doo schreef:
    (...)
    Dat je familie bent betekent niet automatisch dat je van elkaar houdt. Wie weet doet die moeder nog wel meer :') Wat normaal is is voor iedereen verschillend.

    Ik denk niet dat haar moeder gaat lachen om een gemene reden. Mijn moeder zou het ook doen :'D,
    Maar je noemt je moeder niet zomaar kutwijf, omdat ze gaan lachen. Dat is gewoon onrespectvol


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Scabbia schreef:
    (...)
    Ik denk niet dat haar moeder gaat lachen om een gemene reden. Mijn moeder zou het ook doen :'D,
    Maar je noemt je moeder niet zomaar kutwijf, omdat ze gaan lachen. Dat is gewoon onrespectvol

    Dat moet dat meisje toch lekker zelf weten :')


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Drogo schreef:
    En mijn moeder was me net keihard aan het uitlachen omdat ik moest huilen. Stom kutwijf.


    Ik snap je reactie. Ik zou hetzelfde gedacht hebben, maar ik en mijn moeder hebben nou eenmaal geen top relatie. Het is zo'n beetje altijd ruzie, dus ja..


    26 - 02 - '16

    Wow... wat vervelend :|

    Omg... ik heb precies the black parade opstaan, terwijl ik dit topic lees, hoe toevallig. Nee is echt zonde, want ze zijn een geweldige band. Ik ben geen super groot fan ofzo, maar ze hebben wel geweldige muziek. Jammer hoor! :(


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Doo schreef:
    (...)
    Dat je familie bent betekent niet automatisch dat je van elkaar houdt. Wie weet doet die moeder nog wel meer :') Wat normaal is is voor iedereen verschillend.


    Ik zeg niet dat je van elkaar moet houden maar om haar nou kutwijf te noemen. Zonder haar zou je niet eens leven.


    "Ignite, my love. Ignite."

    :C
    Why...


    i put the fun in funeral

    Drogo schreef:
    En mijn moeder was me net keihard aan het uitlachen omdat ik moest huilen. Stom kutwijf.


    ars moriendi

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Ik zeg niet dat je van elkaar moet houden maar om haar nou kutwijf te noemen. Zonder haar zou je niet eens leven.


    En zonder je oma, opa en je vader ook niet. Betekent nog niet dat ze allemaal aardig zijn en dat je ze allemaal mag. Daarnaast kan het heel kwetsend zijn als iemand gaat staan lachen als je verdrietig, ongeacht waarom je verdrietig bent en wie je staat uit te lachen.

    Maar laat ik on topic blijven.

    Naar voor de fans, ik ken de band niet zo goed. Misschien wel eens een nummer van hen gehoord.


    Physics is awesome

    ImAwesome schreef:
    (...)

    En ik denk dat jij even heel gauw normaal moet gaan doen. Je moeder noem je niet zomaar kutwijf.


    Ik moet juist niks :'). En hoe zou jij het vinden, wanneer je aan je moeder verteld dat je favoriete band uit elkaar is, terwijl je al 7 jaar op hun aan het wachten bent, je gewoon begint uit te lachen en met zakdoekjes op je begint te gooien omdat je ervan moet huilen.
    Ik was gewoon op zoek naar wat troost en zij boort mij gewoon de grond in. Voor mij was die band een belangrijk deel van mijn leven, ik neem dit heel serieus, en dan is het eenmaal niet leuk wanneer de mensen waar je van houdt je zo belachelijk maken terwijl je gewoon verdrietig bent.
    Ik heb haar dus niet "zomaar" een kutwijf genoemd, redenen genoeg.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Drogo schreef:
    (...)

    Ik moet juist niks :'). En hoe zou jij het vinden, wanneer je aan je moeder verteld dat je favoriete band uit elkaar is, terwijl je al 7 jaar op hun aan het wachten bent, je gewoon begint uit te lachen en met zakdoekjes op je begint te gooien omdat je ervan moet huilen.
    Ik was gewoon op zoek naar wat troost en zij boort mij gewoon de grond in. Voor mij was die band een belangrijk deel van mijn leven, ik neem dit heel serieus, en dan is het eenmaal niet leuk wanneer de mensen waar je van houdt je zo belachelijk maken terwijl je gewoon verdrietig bent.
    Ik heb haar dus niet "zomaar" een kutwijf genoemd, redenen genoeg.

    Is dat werkelijk de enige reden? Je hebt geen idee hoe puberaal je nu klinkt.

    Mijn moeder lachte me ook uit toen Bayern de Champions League finale had verloren en toen het Nederlands Elftal tweede werd. Want ja, toen zat ik ook te janken en ja, voetbal is bij mij mijn allerbelangrijkste passie. Maar dan negeer je dat toch en denk je toch gewoon; "laat maar gaan, je snapt het toch niet". Hoef je niet helemaal hysterisch om te gaan doen, jezus.


    ars moriendi