• Selena Gomez redt het prima zonder Justin Bieber. Dat zei de 20-jarige zangeres en actrice, die haar relatie met Bieber in januari op de klippen zag lopen, maandag in de Late Show van David Letterman. Ze reageerde voor het eerst publiekelijk op de breuk.

    "Vorige keer dat je hier was, ging je met Justin Bieber. Maar dat is nu voorbij", zei Letterman tegen zijn gast. "Nu ben ik single", beaamde Gomez. "En het gaat fantastisch met me." Letterman begon vervolgens een verhaal over hoe Bieber begon te huilen toen die voor het laatst in de Late Show te gast was. Gomez grapte daarop dat de zanger ook om haar een traantje heeft gelaten. "Dat gebeurde bij mij ook!"

    Selena en Justin bevestigden hun relatie in 2011 na maandenlange geruchten door samen op de rode loper te verschijnen. In november gingen de twee al even uit elkaar, waarna ze toch weer zoenend werden gespot.


    aaawh..

    Goed voor hun als ze weer samen zouden willen zijn.


    Take me to wonderland

    Het intereseert mij totaal niet meer als ze weer bij elkaar komen. Hoop wel dat Justin zijn gedrag dan aanpast, want ik kan me erg irriteren aan zijn gedrag (cat)