• Een prachtig eiland, ergens midden in de oceaan. Sinds een aantal jaar is dit een toeristische plek geworden, met een prachtig hotel erop. Het gehele jaar door is het hier tussen de twintig en de veertig graden, alleen tijdens de regenseizoenen is het toerisme iets minder, voor de rest is het druk bezocht. Tijdens het drukste seizoen gebeurd het onmogelijke, een virus uitbraak. Zodra het gesignaleerd is, wordt het eiland afgesloten van de buitenwereld. Er wordt een stel wetenschappers op af gestuurd, maar verder komt niemand het eiland meer af. Er breekt paniek uit, er vallen doden, maar het ergste is als de doden terug komen, the living dead. Maar een handjevol mensen weet het te overleven en zijn op zichzelf aangewezen. Zullen ze samenwerken, of wordt het ieder voor zich?


    Dit is het hotel en het staat op dit eiland. Zoals je kan zien is het redelijk groot, maar vooral bebost gebied. Er zijn simpele zandwegen die over het eiland leiden tussen de bomen door, maar dat is niet meer veilig. Het hotel heeft meerdere gebouwen en elders op het eiland woonden ook nog mensen. Het dichtstbijzijnde vasteland is honderden kilometers verderop, boten zijn allemaal meegenomen door wanhopige toeristen die probeerden weg te komen, hoewel de boten niet geschikt waren voor de open zee. De enige mogelijkheid om er te komen bestond uit een vliegtuig, maar het vliegveld is ondertussen een verlaten gebied.

    De regels:
    - Minimaal 250 woorden per post, hier wordt ook op gelet.
    - Je schrijft de naam van je personage boven je post.
    - Geen onnodig gequote! Daarvan rekken de pagina’s uit en je hoeft echt niet een reactie te quoten als hij op de vorige pagina staat of als je een reactie op iemand schrijft, al is het al even geleden.
    - Niet off-topic gaan! Je bespreekt dingen maar in iemands gastenboek of via een privé bericht. Kleine dingetjes mogen uiteraard wel. Als er behoefte aan is open ik een praattopic.
    - Geen Mary Sues, niemand houd ervan om met perfecte personages te spelen of mensen die zich overal uit weten te redden.
    - 16+ en al het bijbehorende is toegestaan.
    - Maximaal 2 rollen per persoon.
    - Iedereen mag mee doen en je sluit niemand buiten!


    Overlevende wetenschappers:
    - Dana Estelle Nixon ~ Tyrion
    - Kathalena Ann Petrova ~ Bloodyface
    - Nick Lincoln ~ Tarsus
    - Cain Noah Philips ~ Anguish

    Overlevenden:
    - Marisa Langdon ~ Michonne
    - Rhiannon Ivy Murray ~ Alyssum
    - Sarah Kate Vasquez ~ Anguish
    - Valentina Alamo ~ Tamino
    - William James Lawrence ~ Tyrion
    - Hunter Stone ~ Tarsus
    - Manuel Rosenthal ~ Bayern
    - Bei Ming Tian ~ DarkSavior

    Doden:
    - Gwendolyn Verselli ~ Lexus - wetenschapper
    - Yenthe Maïté Kear ~ Aestas - wetenschapper

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: [wees realistisch, niet alleen maar tieners]
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: [foto + beschrijving]
    Familie:
    Wapens:
    Extra:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 april 2013 - 18:50 ]


    Your make-up is terrible

    Pfoe, dank je. Ik had echt schrik dat ze niet goed ging zijn :'3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mmm ik wil hier ook nog wel meedoen s;
    maar nu kan ik niet kiezen welk rolletje ik eens ga invullen # first world problems


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    BloodyFace schreef:
    Mmm ik wil hier ook nog wel meedoen s;
    maar nu kan ik niet kiezen welk rolletje ik eens ga invullen # first world problems


    Nou, alle keuze ligt bij jou in dit geval. :3


    Your make-up is terrible

    Zal ik dan nog een overlevende wetenschapper nemen? dan is dat ook weer op een even getal (=


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Ja, goed hoor. Vrouwelijk?


    Your make-up is terrible

    Ja !? x'D
    Wat het handigst is, het maakt mij niet heel erg veel uit wat voor rol ik speel


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Oh, dat maakt verder niet zoveel uit omdat de aantallen toch redelijk gelijk zijn. :3


    Your make-up is terrible

    Nja, dan vul ik die van de vrouw wel gewoon in, hij staat er nu toch al :3


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Je mag altijd nog veranderen hoor, geen probleem.


    Your make-up is terrible

    En toen was ik al bezig x3
    Ik doe eerst deze wel invullen, en daarna kan ik altijd nog wel een man aanmaken, desnoods (=


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Rol: Wetenschapster
    Naam: Kathalena Ann Petrova
    Leeftijd: 22
    Geslacht: Vrouwelijk
    Innerlijk: Kathalena is zo'n specifiek persoon met een harde buitenlaag en een zachte binnenkant. Het meisje wil zich altijd sterk houden voor anderen zodat ze - ze een veilig gevoel kan geven. Ze heeft een wijze kijk op de zaak en weet dondersgoed waar ze mee bezig is, mits ze achter iets aan gaat. Als er iets is wat ze niet kan verdragen dan is het leugens. Daarom zal je van haar nooit een leugen te horen krijgen. Kathalena is een neutraal persoon. Mocht er ruzie uitbreken dan zou ze zeker geen partij kiezen, ze zou eerder proberen van beide partijen het verhaal te horen te krijgen zodat ze zelf een oordeel kan fellen. Ze houdt van werken. Ze heeft hart voor elke zaak waar ze mee bezig gaat en zet ook haar zinnen op iets zodra het haar interesseert. Met andere mensen kan ze ook wel goed samen werken al is ze wel een leiderstype.
    Kathalena lijkt over het algemeen een heel serieus persoon, maar eigenlijk is ze heel erg ontspannen en relaxt. Ze heeft een goed gevoel voor humor waar andere mensen haar goed voor kunnen waarderen. Ze heeft ook wel goed vertrouwen in de mens maar als iemand het bij haar verpest, dan is het ook helemaal over.
    Al met al is kathalena een fijn persoon om mee om te gaan, als je al haar ins en outs maar kent.
    Uiterlijk: [foto + beschrijving]http://data.whicdn.com/images/58081797/625639_445759378840182_341840332_n_large.jpg
    Kathalena heeft donkerblond haar wat ze meestal vast heeft zitten omdat het haar irriteert. Haar haar reikt tot aan haar onderrug, maar afknippen doet ze het niet. Ze draagt over het algemeen wel een laagje make up, niet omdat ze onzeker is over zichzelf maar omdat ze weet wat bij haar gezicht past. Ze heeft oceaanblauwe ogen en een wipneusje. Haar dunne wenkbrauwen passen fijn bij haar smalle gezichtje. Kathalena houdt ervan om zich modieus te kleden, omdat het zelfvertrouwen uitstraalt, daarnaast heeft ze een getinte huid, omdat ze oorspronkelijk uit Italie komt.
    Familie: Kath heeft een goeie band met haar familie. Al van kinds af aan was het een dolle boel bij haar thuis. ze heeft vier zussen en twee broers. Het zijn stuk voor stuk succesvolle volwassenen geworden daarom kon Kath zelf niet achter laten. Ze heeft een goeie band met haar broer die maar twee jaar ouder is dan zijzelf. Ze konden vergeleken worden met een tweeling, zo close waren ze. Daardoor vind Kath het ook vreselijk dat ze geen contact kan zoeken met haar familie, vooral niet met haar broer.
    Wapens: De enige wapens die Kathalena bij zich draagt zijn Hidden blades, en een automatisch geweer. Ze is niet het type wat het snel zou gebruiken, maar als ze voor een heet vuur komt te staan dan is ze niet vies om het te gebruiken als ze zichzelf, of anderen er maar uit kan redden.
    Extra: Kathalena heeft in totaal twee tatoeages. Een op haar voet en een op haar pols. Op haar rug heeft ze tevens nog een ontsierend litteken, wat ze over heeft gehouden van een brand. Daarom zal ze ook proberen om deze zo veel mogelijk te bedekken want ze schaamt zich er nogal voor.

    Is het zo een beetje correct ?


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Ja. :3 Je kan een foto er trouwens tussen zetten door de link tussen [img ][/img ] te zetten.


    Your make-up is terrible

    ooh dat was ik even vergeten x3


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Gipsy = Tyrion


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.