• Voor mijn SOTY verhaal van dit jaar ben ik op zoek naar een cover. Diegene wiens cover ik uitkies krijgt 6 credits van mij.Ik zou er een banner bij hebben ook wel fijn vinden, zodat ik die boven elk hoofdstuk kan plaatsen!

    Hier gaat mijn verhaal over:

    A royal wedding

    In het koninkrijk van Lume gelden er strenge regels. Eén van deze regels is dat iemand zonder koninklijk bloed niet op de troon mag komen te zitten. De bloedlijn moet zuiver blijven en de troonopvolger moet daarom met een andere prins of prinses trouwen. Zo ook prinses Aurelia.

    Prinses Aurelia haar tijd begint te dringen. Ze is al negentien jaar en heeft nog geen geschikte partner gevonden. Haar ouders, de koning en koningin van Lume, besluiten dat Aurelia met haar broer moet trouwen als ze voor haar twintigste verjaardag nog geen geschikte kandidaat heeft gevonden. Aurelia en haar broer Anton doen er alles aan om dit huwelijk te voorkomen.

    Lukt het Aurelia om binnen een maand een geschikte partner te vinden of zit ze vast in een verachtelijk huwelijk?


    Ik heb niet heel veel eisen, om heel eerlijk te zijn weet ik ook niet wat ik precies wil. Dit had ik vorig jaar ook, maar toen heb ik de meest mooie cover ooit gekregen, dus wie weet is dat dit jaar wel weer zo. Je hebt dus alle ruimte om iets creatiefs te maken. Ik wil alleen dat de titel er in sierlijke letters op staan. Ik weet niet of het kan, maar de serie Reign heeft de nam van de serie in een mooi lettertype.

    Ik heb als Faceclaim Caitlin Stasey. Ik heb drie foto's van haar gevonden die ik ontzettend mooi vind en mooi bij het thema passen. Ik vind foto één de mooiste foto.






    Ik hoop dat mensen de moeite willen nemen om een cover voor mijn verhaal te maken.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2017 - 16:53 ]


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Ik had gehoopt op veel reacties haha!


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Ik zal eens kijken of ik wat in elkaar kan zetten. ^^


    Heaven is a place that we all have

    Hey, misschien kan je ook bij 'coverstores' een cover vragen! Tis maar een idee hoor :)


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    oke dus ik heb dit maar alles kan basically nog anders.


    Heaven is a place that we all have

    Ik zal kijken of ik wat voor je kan je doen. Maar ik ben zeker niet de allerbeste...


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    aisthesis schreef:
    oke dus ik heb dit maar alles kan basically nog anders.



    Ah dit is al zo mooi! Ik heb een paar opmerkingen.

    Ik vind het lettertype niet mooi. Is het mogelijk dat je echt letterlijk dit neemt? Dat ding vanuit de R hoeft dan niet, maar ik vind hem nu te sierig



    Dan vind ik de achtergrond supermooie, maar het irriteert me dan de spiegel (kf raam) feller is dan het meisje in de prachtige rode jurk. Dus of de spiegel/raam moet minder fel of het meisje wat minder doorzichtig.

    Oh en als laatste vind ik het hoofd echt net te...ja ik weet niet. Ik vind hem denk ik na alle aanpassingen mooi, maar zou je (als je toch bezig bent) het grote hoofd wat doorzichtiger kunnen maken. Of wat minder fel, zodat het minder opvalt.

    Ik hoop dat dit een beetje duidelijk is haha. Exht super bedankt al!


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Douleur schreef:
    (...)

    Ah dit is al zo mooi! Ik heb een paar opmerkingen.

    Ik vind het lettertype niet mooi. Is het mogelijk dat je echt letterlijk dit neemt? Dat ding vanuit de R hoeft dan niet, maar ik vind hem nu te sierig



    Dan vind ik de achtergrond supermooie, maar het irriteert me dan de spiegel (kf raam) feller is dan het meisje in de prachtige rode jurk. Dus of de spiegel/raam moet minder fel of het meisje wat minder doorzichtig.

    Oh en als laatste vind ik het hoofd echt net te...ja ik weet niet. Ik vind hem denk ik na alle aanpassingen mooi, maar zou je (als je toch bezig bent) het grote hoofd wat doorzichtiger kunnen maken. Of wat minder fel, zodat het minder opvalt.

    Ik hoop dat dit een beetje duidelijk is haha. Exht super bedankt al!


    Zal er zo snel mogelijk aan beginnen. ^^


    Heaven is a place that we all have

    aisthesis schreef:
    (...)

    Zal er zo snel mogelijk aan beginnen. ^^


    Bedankt!


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Hii, ik zal straks ook even wat proberen (:


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Ik wil wel iets proberen c; Wanneer zou je hem ten laatste willen ( heb het nogal drukjes)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Is het zo al beter? Ik heb geprobeerd om een lettertype te zoeken dat er enigszins op lijkt maar het was moeilijk. ;')


    Heaven is a place that we all have

    Hij is iets rustiger en kalmer dan de vorige en ik vond je bericht heel lief!!
    (Heb ook heel veel lopen kloten met waar en hoe de titel moest komen, dus als dat anders moet komt dat wel goed)

    [ bericht aangepast op 14 jan 2017 - 20:15 ]


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Ik heb iets geprobeert voor je, hopelijk ben je er blij mee!

    EDIT: Ik zie een klein foutje, ik ga het snel aanpassen!

    EDIT: Zo, hij is aangepast!

    [ bericht aangepast op 15 jan 2017 - 16:03 ]


    -Lily Evans-

    Hii, wat vind je van deze cover? Alles kan nog worden aangepast!


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    aisthesis schreef:
    Is het zo al beter? Ik heb geprobeerd om een lettertype te zoeken dat er enigszins op lijkt maar het was moeilijk. ;')



    Ja, een stuk beter. Mijn keuze is ook op jouw cover gevallen. Ik heb nog twee allerlaatste vragen en dan is hij perfect. Kan het grote hoofd een klein stukje naar rechts toe? Ik denk echt 1 centimeter, haha. En kan je er nog een banner van maken? Indien mogelijk hoor.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe