• Een prachtig eiland, ergens midden in de oceaan. Sinds een aantal jaar is dit een toeristische plek geworden, met een prachtig hotel erop. Het gehele jaar door is het hier tussen de twintig en de veertig graden, alleen tijdens de regenseizoenen is het toerisme iets minder, voor de rest is het druk bezocht. Tijdens het drukste seizoen gebeurd het onmogelijke, een virus uitbraak. Zodra het gesignaleerd is, wordt het eiland afgesloten van de buitenwereld. Er wordt een stel wetenschappers op af gestuurd, maar verder komt niemand het eiland meer af. Er breekt paniek uit, er vallen doden, maar het ergste is als de doden terug komen, the living dead. Maar een handjevol mensen weet het te overleven en zijn op zichzelf aangewezen. Zullen ze samenwerken, of wordt het ieder voor zich?


    Dit is het hotel en het staat op dit eiland. Zoals je kan zien is het redelijk groot, maar vooral bebost gebied. Er zijn simpele zandwegen die over het eiland leiden tussen de bomen door, maar dat is niet meer veilig. Het hotel heeft meerdere gebouwen en elders op het eiland woonden ook nog mensen. Het dichtstbijzijnde vasteland is honderden kilometers verderop, boten zijn allemaal meegenomen door wanhopige toeristen die probeerden weg te komen, hoewel de boten niet geschikt waren voor de open zee. De enige mogelijkheid om er te komen bestond uit een vliegtuig, maar het vliegveld is ondertussen een verlaten gebied.

    De regels:
    - Minimaal 250 woorden per post, hier wordt ook op gelet.
    - Je schrijft de naam van je personage boven je post.
    - Geen onnodig gequote! Daarvan rekken de pagina’s uit en je hoeft echt niet een reactie te quoten als hij op de vorige pagina staat of als je een reactie op iemand schrijft, al is het al even geleden.
    - Niet off-topic gaan! Je bespreekt dingen maar in iemands gastenboek of via een privé bericht. Kleine dingetjes mogen uiteraard wel. Als er behoefte aan is open ik een praattopic.
    - Geen Mary Sues, niemand houd ervan om met perfecte personages te spelen of mensen die zich overal uit weten te redden.
    - 16+ en al het bijbehorende is toegestaan.
    - Maximaal 2 rollen per persoon.
    - Iedereen mag mee doen en je sluit niemand buiten!


    Overlevende wetenschappers:
    - Dana Estelle Nixon ~ Tyrion
    - Kathalena Ann Petrova ~ Bloodyface
    - Nick Lincoln ~ Tarsus
    - Cain Noah Philips ~ Anguish

    Overlevenden:
    - Marisa Langdon ~ Michonne
    - Rhiannon Ivy Murray ~ Alyssum
    - Sarah Kate Vasquez ~ Anguish
    - Valentina Alamo ~ Tamino
    - William James Lawrence ~ Tyrion
    - Hunter Stone ~ Tarsus
    - Manuel Rosenthal ~ Bayern
    - Bei Ming Tian ~ DarkSavior

    Doden:
    - Gwendolyn Verselli ~ Lexus - wetenschapper
    - Yenthe Maïté Kear ~ Aestas - wetenschapper

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: [wees realistisch, niet alleen maar tieners]
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: [foto + beschrijving]
    Familie:
    Wapens:
    Extra:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 april 2013 - 18:50 ]


    Your make-up is terrible

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Wat heb je het liefst? :3


    We komen nogal wat mannelijke overlevenden te kort. (cat)


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    We komen nogal wat mannelijke overlevenden te kort. (cat)

    Laat dat nou net mijn voorkeur hebben, huehue. Reserveer mij er maar bij vast (: !


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Laat dat nou net mijn voorkeur hebben, huehue. Reserveer mij er maar bij vast (: !

    Yeah, je bent geweldig. 8D


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)
    Yeah, je bent geweldig. 8D

    More than welcome!


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    More than welcome!



    WIE IS DIE AFRO? Dat vraag ik me nou al uren af...


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    WIE IS DIE AFRO? Dat vraag ik me nou al uren af...

    Ik heb er ook mijn nek over gebroken, maar ik weet het nog steeds niet. :'D


    ars moriendi

    Ik reserveer een man :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dit wordt zo een RPG met allemaal pro's. En ik. :Y)


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Rol: Overlever

    Naam:

    Bei Ming (betekent: slim, briliant) Tian (betekent: rustig, kalm, vredig)

    Vrienden mogen hem "Xiao Bei" noemen, maar de rest zal hem met Bei Ming aan moeten spreken of zijn volledige naam als je respect wilt tonen tegenover hem.

    Leeftijd: 26
    Geslacht: Mannelijk

    Innerlijk: Bei Ming Tian is iemand die veel belang ligt bij respect en eer. Breng je hem in diskrediet of respecteer je hem niet dan heb je een grote kans dat je zijn haat op je haalt en dat iets wat ik iedereen af zou raden. Als je hem gewoon met het nodige respect behandeld, dan zal hij jou ook respectvol behandelen.
    Bei Ming Tian is van zichzelf iemand die de leider positie op zich zou nemen, maar zich door zijn vader wel onderdruk laat zetten om dingen te doen. Dit door het principe van respect en eer. Verder is hij een rustig type en zal pas echt boos worden als je het heel ver drijft bij hem of hem gewoon niet respecteert.
    Vroeger had Bei Ming Tian altijd wel een vriendin, maar de laatste heeft het uit gemaakt met hem toen hij op weg was naar dit, nu niet meer zo prachtige, eiland. Verder heeft hij biseksuele trekjes en betwijfelt daardoor zijn geaardheid. Niet dat hij dit ooit zou toegeven, dat zou een ramp zijn voor de familienaam.

    Uiterlijk:



    Bei Ming Tian is 1.75m groot en dat is meer dan het gemiddelde in China. Zijn lichaam is stevig gebouwd, maar hij is niet overdreven gespierd. Een sixpack heeft hij niet, dat vind hij onnodige en er lelijk uitzien. Bei Ming Tian draagt vaak blouses en anders zit hij strak in pak. Verder heeft donkerbruine ogen, pikzwart haar en een knap gezicht met een charmante glimlach. Zijn huid heeft een lichte, door de zon gebruinde tint.

    Op zijn rechterarm heeft hij de volgende tattoo:

    Deze staat voor zijn geloof dat de mens niks anders is dan een gigantische en complexe machine.

    Familie: Bei Ming Tian heeft sterke banden met zijn familie. Nou ja, had. Juist door hun is hij op dit eiland gekomen. Zijn vader dwong hem namelijk om hier souvenirs te verkopen en te bepalen of het het waard zou zijn om een giftshop te laten bouwen. Zijn vader wilde het bereik van zijn economische imperium uitbreiden en daar zou iedereen aan mee helpen of je nu wilde of niet. Hij is de jongste zoon van de twee zonen die zijn vader heeft gekregen en juist hierdoor zal hij zich moeten bewijzen, om niet in de schaduw van zijn broer te geraken.

    Wapens: Bei Ming Tian heeft alleen de wapens bij zich die hij had meegenomen om te verkopen aan toeristen. De zwaarden en dolken zijn oorspronkelijk niet geslepen, maar na een tijdje door stenen gewoeld te hebben heeft hij er eentje gevonden waarmee hij zijn zwaarden en dolken kon scherpen.

    Het zwaard dat hij nu altijd bij zich heeft, is een van de zwaarden die hij ook thuis aan de muur heeft hangen en waarmee hij ook vaak getraind heeft. Van zijn vader moest hij dit draken souvenirs aan toeristen verkopen, omdat, volgens zijn vader, mensen altijd spullen in die richting willen kopen. Hierdoor heeft hij ook veel draken getinte spullen bij zich. Zoals een draken aansteker en kleding met draken erop.



    Extra: Zoals de meeste Chinezen is Bei Ming Tian geen drank held, alles behalve. Na vier of vijf biertjes is het wel gedaan bij hem en aan sterke drank begint hij niet eens. Hij rookt verder wel en heeft, voor de zekerheid, extra veel sigaretten mee genomen, dus hij zal voorlopig niet zonder zitten. Bei Ming Tian rookt Zhongnanhai sigaretten, een erg populair en bekend merk in China.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2013 - 18:52 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Yay, ik heb zin in dit rpg (nerd)


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    Yay, ik heb zin in dit rpg (nerd)

    *deze RPG.

    Volgens mij weten mensen echt niet meer wat je voor het woord RPG moet zetten :x Dit is al de 2de vandaag.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nou, het zou toch ook DIT DIT DIT RPG kunnen zijn, aangezien RPG betekent ; roleplaygame
    dus dit roleplaygame en niet deze roleplaygame ???


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    Nou, het zou toch ook DIT DIT DIT RPG kunnen zijn, aangezien RPG betekent ; roleplaygame
    dus dit roleplaygame en niet deze roleplaygame ???


    Volgens van Dale is het de game, dus ook deze game, wat het de RPG maakt en deze RPG.


    Your make-up is terrible

    Lexus schreef:
    Nou, het zou toch ook DIT DIT DIT RPG kunnen zijn, aangezien RPG betekent ; roleplaygame
    dus dit roleplaygame en niet deze roleplaygame ???


    Afkortingen hoeven niet perse dezelfde lidwoorden te hebben, dus dat klopt al niet. In het Nederlands zeg je dit rollenspel. In het Engels is het deze Role Playing Game.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Naam:
    (...)

    Vrienden mogen hem "Xiao Bei" noemen, maar de rest zal hem met Bei Ming aan moeten spreken of zijn volledige naam als je respect wilt tonen tegenover hem.
    Uiterlijk:



    Omg, Kim Sung Soo. :9~:9~


    Quiet the mind, and the soul will speak.