• Een prachtig eiland, ergens midden in de oceaan. Sinds een aantal jaar is dit een toeristische plek geworden, met een prachtig hotel erop. Het gehele jaar door is het hier tussen de twintig en de veertig graden, alleen tijdens de regenseizoenen is het toerisme iets minder, voor de rest is het druk bezocht. Tijdens het drukste seizoen gebeurd het onmogelijke, een virus uitbraak. Zodra het gesignaleerd is, wordt het eiland afgesloten van de buitenwereld. Er wordt een stel wetenschappers op af gestuurd, maar verder komt niemand het eiland meer af. Er breekt paniek uit, er vallen doden, maar het ergste is als de doden terug komen, the living dead. Maar een handjevol mensen weet het te overleven en zijn op zichzelf aangewezen. Zullen ze samenwerken, of wordt het ieder voor zich?


    Dit is het hotel en het staat op dit eiland. Zoals je kan zien is het redelijk groot, maar vooral bebost gebied. Er zijn simpele zandwegen die over het eiland leiden tussen de bomen door, maar dat is niet meer veilig. Het hotel heeft meerdere gebouwen en elders op het eiland woonden ook nog mensen. Het dichtstbijzijnde vasteland is honderden kilometers verderop, boten zijn allemaal meegenomen door wanhopige toeristen die probeerden weg te komen, hoewel de boten niet geschikt waren voor de open zee. De enige mogelijkheid om er te komen bestond uit een vliegtuig, maar het vliegveld is ondertussen een verlaten gebied.

    De regels:
    - Minimaal 250 woorden per post, hier wordt ook op gelet.
    - Je schrijft de naam van je personage boven je post.
    - Geen onnodig gequote! Daarvan rekken de pagina’s uit en je hoeft echt niet een reactie te quoten als hij op de vorige pagina staat of als je een reactie op iemand schrijft, al is het al even geleden.
    - Niet off-topic gaan! Je bespreekt dingen maar in iemands gastenboek of via een privé bericht. Kleine dingetjes mogen uiteraard wel. Als er behoefte aan is open ik een praattopic.
    - Geen Mary Sues, niemand houd ervan om met perfecte personages te spelen of mensen die zich overal uit weten te redden.
    - 16+ en al het bijbehorende is toegestaan.
    - Maximaal 2 rollen per persoon.
    - Iedereen mag mee doen en je sluit niemand buiten!


    Overlevende wetenschappers:
    - Dana Estelle Nixon ~ Tyrion
    - Kathalena Ann Petrova ~ Bloodyface
    - Nick Lincoln ~ Tarsus
    - Cain Noah Philips ~ Anguish

    Overlevenden:
    - Marisa Langdon ~ Michonne
    - Rhiannon Ivy Murray ~ Alyssum
    - Sarah Kate Vasquez ~ Anguish
    - Valentina Alamo ~ Tamino
    - William James Lawrence ~ Tyrion
    - Hunter Stone ~ Tarsus
    - Manuel Rosenthal ~ Bayern
    - Bei Ming Tian ~ DarkSavior

    Doden:
    - Gwendolyn Verselli ~ Lexus - wetenschapper
    - Yenthe Maïté Kear ~ Aestas - wetenschapper

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: [wees realistisch, niet alleen maar tieners]
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: [foto + beschrijving]
    Familie:
    Wapens:
    Extra:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 april 2013 - 18:50 ]


    Your make-up is terrible

    Kan ik nog een vrouwelijke overlever maken?:)


    Hurry up, We're dreaming!

    LouiseD schreef:
    Kan ik nog een vrouwelijke overlever maken?:)


    Eigenlijk heb ik eerst meer mannelijke nodig, omdat de verhoudingen al niet zo goed kloppen op het moment. Daarbij vraag ik me af of je wel eens eerder een RPG hebt gedaan en ook bekend bent met de regels en je deze ook goed door hebt gelezen.


    Your make-up is terrible

    Is Yenthe goed?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Yes, ze staat erbij.


    Your make-up is terrible

    Mavis schreef:
    Ik twijfel of ik de 250 woorden wel haal.. Al vind ik het verder een super awesome bedacht idee, maar ik heb wel meer RPG's van jou gezien en die zijn allemaal erg origineel dus c:


    Ik ben zo laat met antwoorden haha. 250 woorden zijn ongeveer 8 regels, dus op zich niet eens zoveel.


    Your make-up is terrible

    Lexus schreef:
    Hmm, looks nice


    Nice enough to join? 8D


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Nice enough to join? 8D


    Defenitely, maar ik twijfel omdat ik af en toe druk ben / niet weet hoe druk ik het nog ga krijgen, dus ben bij vlagen minder actief


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    (...)

    Defenitely, maar ik twijfel omdat ik af en toe druk ben / niet weet hoe druk ik het nog ga krijgen, dus ben bij vlagen minder actief


    Hm, ik verwacht in ieder geval niet dat het als een sneltrein gaat.


    Your make-up is terrible

    Ik heb het in andere RPG'S ook al gezegd, maar de nacht van zaterdag op zondag vertrek ik voor twee weken op reis en de kans dat ik op internet kan is miniem.
    Waarschijnlijk maar een uurtje per keer, maar dat zal dan niet elke dag zijn.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Have fun. Ik hoop dat het daar beter weer is dan hier. (:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Gipsy schreef:
    Ik heb het in andere RPG'S ook al gezegd, maar de nacht van zaterdag op zondag vertrek ik voor twee weken op reis en de kans dat ik op internet kan is miniem.
    Waarschijnlijk maar een uurtje per keer, maar dat zal dan niet elke dag zijn.


    Ik las het, maar het is wel makkelijk om gewoon in de springen. Je personage kan gewoon ergens zitten en pas later de rest van de overlevenden vinden.


    Your make-up is terrible

    Rol: wetenschapster
    Naam: Gwendolyn Verselli (haar bijnaam is Gwen, zo wil ze ook het liefste genoemd worden)
    Leeftijd: 23
    Geslacht: Vrouwelijk
    Innerlijk: Gwendolyn is niet het type meisje meisje. Dit straalt ze helemaal uit, niet alleen kun je dit zien aan haar uiterlijk maar ook haar innerlijk. Ze bevat namelijk nogal wat mannelijke trekjes. Zo kan ze snel ongeduldig zijn en trekt ze liever haar eigen weg als dat haar uitkomt dan dat ze eerst iets overlegt met anderen. Ze geeft niet zoveel om materiële dingen. Soms geeft ze ook niets om anderen hun verhalen, als ze moe is wil ze gewoon stilte om zich heen hebben. Ze kan ook het beste werken als ze weinig afleiding om zich heen heeft. Ze leeft voor haar werk en als ze ergens mee bezig is wil ze dan ook alles uitzoeken tot de bodem. Dit heeft als gevolg dat ze soms over haar eigen grenzen van kunnen heen gaat en in gevaarlijke situaties beland. Een leugentje om bestwil mag van Gwen best maar soms liegt ze meer dan dat ze eigenlijk wil. Ze is heel goed in liegen en iedereen gelooft dan ook wat ze zegt ook al is het niet waar. Hier maakt ze in sommige situaties misbruik van. Een optimistisch persoon is Gwen niet maar heel erg pessimistisch ook niet. Ze zit er ongeveer tussen in. Gwen heeft een nuchtere kijk op de wereld en wil liever de feiten weten dan lange verhalen die haar niet interesseren. Ze kan zowel een goed luisterend oor hebben als zelf heel veel praten. Het hangt er maar net van af in welke situatie je haar aantreft en wat je relatie tot / met haar is. Familie betekent alles voor Gwen en ze hecht veel waarde aan goede vrienden. Gwen kan best tegen een grapje of een stootje, ze is niet heel erg gevoelig en komt snel over haar problemen heen. Ze houdt van mensen met goede humor, daar omringt ze zich het liefste mee. Het leven wil ze ook niet altijd serieus nemen, in dat opzicht heeft ze een relaxte houding. Ze gelooft dat geluk iets ongrijpbaars is, iets dat zomaar kan verdwijnen, en dat ook zomaar kan worden afgepakt, vandaar dat ze het leven soms niet al te serieus neemt. Als ze problemen heeft houdt ze die liever voor zichzelf dan dat ze ze meteen doorverteld aan anderen. Vaak weet ze niet hoe ze zich moet gedragen als ze ergens mee zit en gaat ze zich ook anders voordoen dan dat ze eigenlijk is. Dan kan ze afstandig en kil overkomen terwijl ze zo helemaal niet wil zijn. Gwen is en blijft een koppig meisje dat ook heel eigenwijs kan zijn. Als er eenmaal ideeën in haar hoofd zitten, komen ze er niet zo snel meer uit. Je kunt Gwen goed vertrouwen als je vrienden met haar bent , anders moet je haar vertrouwen zien te winnen.
    Uiterlijk:





    Gwen heeft donkerrood haar, met een pony. Ze heeft vaak een zwarte zonnebril op, want ze houdt er niet van als er te veel zon in haar ogen schijnt en op het eiland is het vaak erg zonnig. Ze heeft geen hele blanke huid, maar verbrand wel redelijk snel. Ze geeft niet zoveel om haar uiterlijk en draagt ook liever comfortabele kleding. Je zult haar niet vaak in een jurk zien, behalve als men dit echt van haar verwacht en ze er niet onderuit kan. Ze draagt vaak kleding die iets te groot voor haar is, versleten spijkerbroeken met gaten en sweaters.

    Familie: Gwendolyn heeft niet heel erg veel contact meer met haar familie. Haar grote broer heeft ze al een tijd niet meer gezien. Waardoor dit komt weet ze niet precies, ze had geen slechte band met haar familie maar ook nooit een hele hechte band met haar ouders.
    Wapens: Een geweer zoals op het eerste plaatje, die ze vaak bij zich draagt, met een lampje eronder dat aan en uit kan. Ze is absoluut niet bang om haar geweer te gebruiken.
    Extra: Gwen kan behoorlijk wat drinken voordat ze dronken wordt, maar drinkt snel ook al te veel. Ze noemt zichzelf geen alcoholist maar in sommige periodes kun je haar wel zo noemen. Ze houdt van gezelligheid en daar hoort volgens haar ook wel een drankje bij. Voor het eiland heeft ze een hele voorraad aan drank meegenomen, zodat ze niet zonder komt te zitten. Het is echter wel zo dat ze die voorraad nu nog verborgen houdt.

    ~~
    Is het goed als ik een vrouwelijke wetenschapster maak?

    [ bericht aangepast op 26 maart 2013 - 11:28 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Nikkiii, waarom heb je mij hier niks van laten horen? D':

    Ik wil graag meedoen, maar is het goed als ik dan wat later pas inspring? Want ik heb het momenteel extreem druk met school. Niet leuk meer gewoon.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Nikkiii, waarom heb je mij hier niks van laten horen? D':

    Ik wil graag meedoen, maar is het goed als ik dan wat later pas inspring? Want ik heb het momenteel extreem druk met school. Niet leuk meer gewoon.


    Awh, sorry Claire. :c
    Ja, dat is prima hoor. Is toch niet al te moeilijk bij zoiets. Wat wil je hebben?


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Awh, sorry Claire. :c
    Ja, dat is prima hoor. Is toch niet al te moeilijk bij zoiets. Wat wil je hebben?

    Wat heb je het liefst? :3


    ars moriendi